№ з/п
|
Зміст роботи
|
1. З метою ефективного управління якістю освіти, адміністрації
школи:
|
1.1.
|
Забезпечити методичний супровід впровадження концепції освіти в рамках Нової української школи.
|
1.2.
|
Продовжувати опрацьовувати нормативні документи, що регламентують роботу Нової української школи.
|
1.3.
|
Під час освітнього процесу у навчальному закладі формувати основні компетентності молодшого школяра.
|
1.4.
|
Провести у ІІ семестрі 2019 – 2020 навчального року інструктивні наради з тем «Оцінка якості навчального процесу в школі», «Інтелектуальна обдарованість дітей: реальність, проблеми, перспективи», «Впровадження компетентнісного підходу на всіх ступенях навчання».
|
2. Керівнику методичного об’єднання вчителів початкових класів:
|
2.1.
|
Провести моніторинг навчально-виховного процесу в початковій школі.
|
2.2
|
Систематично опрацьовувати методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій в навчальний процес.
|
2.3.
|
Для створення ефективної методичної роботи розвивати обмін досвідом учителів школи, на шкільних семінарах, предметних тижнях.
|
3. Учителям початкових класів:
|
3.1.
|
3.1. Забезпечувати неухильне дотримання усіх основних положень Концепції Нової української школи.
|
3.2.
|
Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.
|
3.3.
|
Створювати сприятливі умови для інтелектуального, духовного, естетичного та фізичного розвитку учнів початкових класів, застосовуючи ефективні технології та методики навчання, використовуючи на уроках методи критичного мислення.
|
3.4.
|
Використовувати передовий педагогічний досвід учителів початкових класів школи, міста, області та учителів-тренерів щодо організації освітнього процесу в 1-2 –их класах в умовах Нової української школи.
|
3.5.
|
Здійснювати підготовку батьків першокласників до нової соціальної ролі та концепції Нової української школи.
|
4. Інклюзивне навчання:
|
4.1.
|
Адміністрації школи налагодити тісну співпрацю з інклюзивно-ресурсним центром по супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
|
4.2.
|
Учителям-предметникам, які працюють в інклюзивному класі
Співпрацювати з класними керівниками Майстришиною В.А., Остафій А.Р. та асистентами учителя Анатійчук С.В. та Безушко Н.В.
|
4.3.
|
Надавати консультативну допомогу вчителям, батькам, дитині для реалізації програми індивідуального розвитку.
|
4.4.
|
Провести в школі тиждень «Інклюзивного навчання» з 02.12 по 06.12.2019 р.
|