Українська мова (читання)
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л.Вознюк «Ти усміхнися небу …». В.Бичко «великий і малий»
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с. 84-85.
2) Прочитай текст на с. 84, добери до нього свій заголовок.
3) Прочитай вірш с.84.Дай відповіді на запитання за прочитаним.
4) Слухання пісеньки “ Абетка”(пригадування).
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А.Костецький «кожному в пісочниці повозитись хочеться…». За Л.Борщевською «Чужа іграшка» .
1)Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання.
2) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.86-87
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н.Поклад «Киця – друг…». М.Пригара «Сварка»
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.88-89.
2) Прочитай текст , придумай свій заголовок до тексту.
3) Намалювати малюнок до прочитаного.
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М.Бабенко «Найкращий день» .
1)Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання.
2) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.90-91.
3) Зробити звуко-буквений аналіз до слів.
Українська мова (письмо)
Тема: Слова, протилежні за значенням. Складання і записування речень із ними. Перетворення і списування тексту.
-
Переглянь презентацію про багатозначні слова.
-
За зразком добери до слів слова протилежні за значенням ( ніч, сумний, багато, холодний, свіжий…).
3) Спиши речення записані друкованим шрифтом.
Тема: Слова, близькі за значенням. Добирання слів, близьких за значенням. Складання і записування речень .
-
Переглянь презентацію про слова близькі за значенням.
-
Добери до слів слова близькі за значенням за зразком ( сміятись, реготати, хихикати… Ходити.., гарний..,сильний…)
3) Спиши речення, подані друкованим шрифтом.
4) Утвори нові слова і запиши їх.
Тема: Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що?Розподіл предметів за групами.
1) Розглянь малюнок у зошиті . Склади речення за малюнком про весну.
2) Намалюй весняний парк.
Тема: Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.
1) Перегляд відео про вживання великої літери у словах.
2) Добери приклади слів до теми ...
3) Склади і запиши речення із словом весна.
Математика.
Тема: Додавання круглих чисел у межах 100. Задача на знаходження невідомого від’ємника.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.117, 1 усно.
2) Обчисли вирази письмово с.117 ,# 2 ,
3) Склади подібну задачу до задачі ,с.117
4) Виконай завдання у друк.зош.с. 43 .
Тема: Додавання виду 45+ 30 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Колективне складання задачі на знаходження невідомого від’ємника за малюнком. с.118 с.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.118.
2) За зразком вправи 3 на с.118 склади ще одну задачу за цим сюжетом .
3) Розв*яжи задачі та запиши їх у робочий зошит за зразком. Опрацюй завдання у друк.зош.с.44.
4) Побудуй відрізок, довжина якого відповідає довжинам ланок ламаної лінії ( 4 см, 3см, 5см).
Тема: Обчислення значень виразів. Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. с.119 с.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.119.
2) За зразком вправи 2 на с.119, запиши і розв*яжи вирази у робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у друк.зошиті на с.45.
Тема: Віднімання виду 45 – 20(ознайомлення). Побудова відрізка заданої довжини. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.120.
2) За зразком вправи 1 на с.120 запиши і розв*яжи вирази, завдання №2 у робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с.46.
Я досліджую світ.
Тема: Що з чого.
1) Переглянь презентацію .
2) Попрацюй за підручником на с.69.
3) Попрацюй у зошиті на с.53, виконавши творче завдання.
Тема: Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх.
1) Переглянь презентацію.
2) Попрацюй за підручником на с.70-71.
3) Скласти правила збереження чистоти у природі.
Тема: Зустрічаємо літо! Створення «Книжки літа».
-
Переглянь презентацію.
2) Попрацюй за підручником на с.72-73.
3) Виконай завдання у зошиті на с.54.
Образотворче мистецтво.
Тема: Ми – українці. Вишиванка. Рушник. Орієнтовне практичне завдання: Орієнтовне практичне завдання: ня козака - хороброго воїна .
Дизайн і технології .
Тема: Підготовка до Великодня. Писанки. Крашанки.
Переглянути відео про розписування та розмальовування писанок, крашанок… |