Уроки в zoom за розкладом і посилання у viber групах
5 класи. Кінцева обробка серветки. Обробка горизонтальних зрізів (витягнути горизонтальні нитки на відстані 2 см від краю) і вертикальних зрізів( загнути вертикальну сторону серветки на виворотню сторону на 4 клітинки і прошити швом» уперед голкою»
6 класи. Пошити другій елемент комбінованого виробу з аплікацією лицьової сторони - петельним швом, з використанням наповнювача. 7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів. Виконати четвертий ряд -стовбчик з 1 накидом + 4 ланцюжок ( дивись посилання в класрумі). 8 класи. Технологія виготовлення вишитих виробів. Оздоблення виробу. 9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою. Сфотографувати і надіслати об'єм виконаної роботи на перевірку в Google classroom. 10 класи . Технологія виконання виробу. Вибір декору. Виконання четвертого елементу декору ( елемент промінці). 11 клас. Види тіста. Класифікація дріжджового тіста. Види виробів,яки виготовляють з дріжджового тіста.
Мистецво
5-А;5-Б;5-В;5-Г. Тема «Духовий оркестр». Опрацювати с.110-113.Завдання №1;2(письмово). 6-А;6-Б;6-В;6-Г. Тема: «Хай живе оперета». Опрацювати с.96-99. Завдання №1 с.99(письмово). 7-А;7-Б;7-В;7-Г. Тема: «Дизайн реклами». Опрацювати с.74-77. Створити рекламну листівку із запрошенням до туристичного туру в Африку. 8-А;8-Б. Тема: «Ідеали й образи Ренесансу». Опрацювати тему. Пройти тести на платформі «На урок». https://classroom.google.com/u/0/h 8-Б. Тема: «Реалістичний стиль в музичному мистецтві».»Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві». Пройти тести на платформі «На Урок». https://classroom.google.com/u/0/h 9-А. Тема: « Повернення до ідеалів краси минулого». Опрацювати тему. Пройти тести на платформі «На урок». https://classroom.google.com/u/0/h
- Всі уроки за розкладом у ZOOMі; - переглянути відео-уроки в класрумі; - надіслати скріни завдань на класрум.
Для 6-Г класу уроки у MEETі (класрум).
11 а,б Опрацювати параграфи 26,27. Пройти тести і скинути їх на вайбер.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
5-а - Опрацювати §18 ст. 80-83, виконати таблицю 5 ст. 83 та мал. 50 ст.81 "Спрощена схема будови Сонячної системи" (завдання Google classroom)
5б,5в - &25 завд. 1,2,3 с111 на тиждень. & 26 завд. 5 с 115.
5-Г - Пар.19 Всесвіт та його складові. Зоряні системи -галактики. Ст 83-86- повторити Пар. 20 Астрономія - наука, що вивчає Всесвіт. Ст 87-92- опрацювати. Перевірити знання ст91- усно
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
5-А - Опрацювати пагаргаф 16 «Хочеш бути здоровим - відпочивай!» (с. 83-89). Зрозуміти необхідність у відпочинку (активний, пасивний). Засвоїти зв’язок стресу і здоров’я. З’ясувати чому корисний сон? Навчитися визначати час для перегляду телевізійних передач та занять на комп’ютері.
5б - &14 завд а,б,в на вибір с.76
5 в,г - Опрацювати §16 ст. 86-89, виконати конспект та переглянути відео (завд. Google classroom)
6-А; 6-Б; 6-Г - Опрацювати параграф 14 «Як розпізнати рекламні хитрощі» (с.79-82). Зрозуміти вплив реклами на людей. Навчитися розрізняти вплив реклами (позитивний, негативний). Опанувати рекламні хитрощі і маніпуляції. Опрацювати параграф 15 «Правда про тютюн» (с.83-88). Проаналізувати міфи і факти про куріння. З’ясувати вплив куріння на організм людини. Зробити висновок щодо взаємозв’язку куріння і здоров’я людини!
6-В клас - Опрацювати параграф 14 «Як розпізнати рекламні хитрощі» (с.79-82). Зрозуміти вплив реклами на людей. Навчитися розрізняти вплив реклами (позитивний, негативний). Опанувати рекламні хитрощі і маніпуляції. Опрацювати параграф 15 «Правда про тютюн» (с.83-88). Проаналізувати міфи і факти про куріння. З’ясувати вплив куріння на організм людини. Зробити висновок щодо взаємозв’язку куріння і здоров’я людини!
8-б - Опрацювати § 22 ст. 139-145, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)
7а,7в - &14 завд 2 с96.
7-Б; 7-Г - Опрацювати параграф 13 «Косметичні проблеми підлітків» (с. 84-88). Навчитися розрізняти типи шкіри (нормальна, жирна, суха, комбінована, чутлива). Опанувати етапи догляду за шкірою обличчя та волоссям. Навчитися обирати косметичні засоби. Повторити розділ 2 (параграфи 10-13), підготуватися до практичної роботи.
8а,8в - &14 завд 2 с95
9а - & 14 завд.1,2,3 с105 на вибір.
ХІМІЯ
Усі уроки в ЗУМі за розкладом та посиланнями у вайбер-групах.
7 а,б,в,г Тестування знань на тему "Валентність. Складання формул за валентністю".
8 а,б,в Теми : «Застосування поняття про ступінь окиснення елементів», «Будова твердих речовин». Опрацювати §22,23. Виписати висновки із §23 і заповнену таблицю (зі стор.120) у роб. зош. Виконати письмово завдання для засвоєння матеріалу 1, 2 (в),3 зі стор.112 та 6,8 зі стор.121.
9 а,б Тестування знань на тему «Складання рівнянь окисно-відновних реакцій». Повторити §§ 14-17.
9-А, Б Пар.18 Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук. Ст. 218-123-опрацювати Вправа 18(3,4,5)-письмово Лабораторна робота 6 ст. 124-125- опрацювати. Короткий зміст записати в зошит.
8-а Пар 20 Електричне поле ст 206-111- повторити Пар 21Механізм електризацій. електроскоп. ст 112-118- опрацювати Вправа 21(1,2,3)-письмово Розв,язування вправ і задач ст118
8-Б Пар 18 Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів. Ст.87-91-опрацювати. Завдання для самоперевірки(1-11)-виконати ст. 94 Підготуватись до тематичної контрольної роботи
5а - Опрацювати §11 виконати всі завдання. 5б- Опрацювати §14-15 ст.77-85, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom) 5в - Опрацювати §14 завд. 3 с.82. 5г - Опрацювати §14 та вивчіть поняття виділені жирним шрифтом, дайте письмову відповідь на питання І-ІІІ на ст.82
6а,б,г - Опрацювати §25-26 ст. 95-106, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)
Математика 5б - 01.12.2020 переглянути відео за посиланням ; опрацювати §3 пункт 22,23 за підручником; виконати завдання 609, 612, 614, 632, 634,638 (час виконання роботи не більше 30 хвилин) та надіслати фото на перевірку https://video.novashkola.ua/5-klas/matematika-5-klas/urok-22/
04.12.2020 переглянути відео за посиланням; опрацювати § 4 пункт 25 за підручником, виконати завдання 685, 689, 691, 693, 696, 698 та надіслати фото на перевірку; https://video.novashkola.ua/5-klas/matematika-5-klas/urok-23/ 6б -1) Тема: Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ
( 2 грудня, середа) Опрацювати п.23 ст. 184-185 Розв’язати завдання №681(2), №683, №685
2) Тема: Масштаб. Знаходження відстаней на карті (3 грудня, четвер) Опрацювати п.19 ст. 151-152 Розв’язати завдання №582, №584, №586, №588. 6г -01.12.2020 повторити §3 пункт 19, 20, 21 за підручником; виконати завдання 614(2), 617(1,3.5), 618, 620 та надіслати фото на перевірку
03.12.2020 переглянути відео за посиланням; опрацювати §3 пункт 21 за підручником; виконати завдання самостійної роботи №5 на стор.65 за збірником «На 12 балів КР» та надіслати фото на перевірку https://video.novashkola.ua/6-klas/matematika-6-klas/urok-22/
04.12.2020 переглянути відео за посиланням
1) https://youtu.be/Iq0cQ9MEMWs ;
2) https://youtu.be/v7FsOu6PuSI опрацювати §3 пункт 22 за підручником та розв’язані приклади ; виконати завдання 662, 667, 669, 671 та надіслати фото на перевірку Алгебра 7б-Тема: Добуток різниці та суми двох виразів Опрацювати п. 14 ст. 88-89 Розв’язати завдання №501(3-7), №503(5-8), №505, №511, №514, №516 7г -Тема: Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів Опрацювати п. 16 ст. 99-101 Розв’язати завдання №570(5-12), №572(4-6), №574(2,4), №576, №579(3,4)
Тема: Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів. Самостійна робота (3 грудня) Опрацювати п. 16 ст. 99-101 Розв’язати завдання №582(4-5), №584(2), №587, №594, №596, №599 8б -30.11.2020 опрацювати § 10 за підручником та «Виконаємо разом»; виконати завдання 460,461,466 та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланням https://youtu.be/M3CD-f3RXas 9а -30.11.2020 опрацювати пункт 12 за підручником; виконати завдання 12.7 та надіслати фото на перевірку; переглянути 2 відео за посиланнями
1) https://youtu.be/q1nYuM5Ra2o
2) https://youtu.be/F6VMaZYaTtU
04.12.2020 повторити пункти 12 за підручником; виконати завдання 12.9(1,3), 12.11(3,4), 12.13(1), 12.15, 12.7(2), 12.22(2), 12.25(1) та надіслати фото на перевірку 9б -Тема: Нерівності другого степеня з однією змінною Опрацювати п.12 ст.118-120 Розв’язати завдання № 12.7(2,4,6,8,10), №12.11, №12.13(2), №12.17, №12.19 11а -30.11.2020 опрацювати § 3 пункт 13, 14 за підручником Мерзляка та за підручником Істера § 16,17; виконати завдання 13.2, 13.4, 13.6. 14.3,14.5,14.7 і надіслати фото на перевірку ; переглянути відео за посиланням
1) https://youtu.be/NORqFoG5pW0
2) https://youtu.be/z53MXj46iJM
01.12.2020 повторити пункти 13, 14 за підручником Мерзляка та за підручником Істера § 16, 17; виконати завдання 14.11,14.14 за підручником Мерзляка і 17.6, 17.8, 17.14,17.16 за підручником Істера та надіслати фото на перевірку
03.12.2020 опрацювати пункти 15 за підручником Мерзляка та §18 за підручником Істера; виконати завдання 15.4, 15.6, 15.8, 15.14 за підручником Мерзляка і 18.3,18.7,18.16, 18.20 за підручником Істера та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланням https://youtu.be/K1UsGMn_0Gs 10а - повторити §3п.11 cт.88 -89; -виконати письмово№ 11.6; 11.10; 11.12; 11.6; - виконати М.Д. - опрацювати §3п.12 cт.96 -97; п.13 ст.99-105 – виконати письмово № 12.2; 12.4; 12.8; 13.2; 13.8;/. 13.16- виконати М.Д. - опрацювати §3п.14 cт.111 -116; -переглянути презентацію;- виконати письмово № 14.6; 14.8; 14.12(1,4); 14.16(3); 14.18(2,3,6,7) - виконати М.Д. 10б-повторити§1- 6ст. 6 -62;- виконати письмово № 6.9;6.22 11б -опрацювати§ 7 ст.62 -66;-переглянути презентацію;- виконати письмово №7.4; 7.6(2,3); 7.8; 7.12; 7.14; 7.16; Геометрія 7б,г - Тема: Медіана, бісектриса і висота трикутника Опрацювати п. 7 ст. 56-60 Розв’язати завдання №148, №150. 8б-02.12.2020 - опрацювати § 8 за підручником та вправи "Виконаємо разом"; виконати завдання 348, 349,350, 351, 352, 353 та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланнями та надіслати відповіді на тестові питання на перевірку
https://youtu.be/5JuyESf7vWA 9а -03.12.2020 опрацювати § 13 за підручником та вправи "Виконаємо разом"; виконати завдання 420, 422, 426 і надіслати фото на перевірку 1) https://youtu.be/KLWe7-Kne30
2) https://youtu.be/N7q0JTqCmWs 9б -Тема: Теорема косинусів. Наслідки теореми косинусів Опрацювати п. 13 ст.109-111 Розв’язати задачі №420, №422, №426, №428, №436 10а -повторити §2 п. 4-8 ст.36-87; - виконати письмово варіанти К.р.
10б-опрацюватити §9ст.305 -308;- переглянути презентацію;- виконати письмово№ 9.4; 9.6; 9.14; 9.16; 9.26- виконати М.д. 11а- 02.12.2020 опрацювати § 2 пункт 8 ,виконати завдання 8.2, 8.4, 8.6, 8.8, 8.10,8.14 та надіслати фото не перевірку,
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/tegxFxQrM8U
04.12.2020 дати відповіді на запитання тесту 3117212 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua в реальному часі
https://youtu.be/XBGAwPPOjAo Похідна, інтеграл до ЗНО 11б -повторити§5 ст. 218-219, §6 ст.226-228; §7 ст.232-235; - виконати письмово № 7.12; 7.29; 7.31; 7.35;
Уроки в zoom за розкладом і посилання у viber групах 5 класи. Технологія виготовлення серветки декоративними швами. Прошити серветку з другої сторони канви швами «уперед голкою» - три рядка, і один ряд « назад голкою» (дзеркальне зображення першої пошитої сторони). 6 класи. Пошити перший елемент комбінованого виробу петельним швом з використанням наповнювача. 7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів. Виконати третього ряда -стовпчик з 1 накидом + 1 ланцюжок ( дивись посилання в класрумі). 8 класи. Технологія виготовлення вишитих виробів. Оздоблення виробу. 9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою. Сфотографувати і надіслати об'єм виконаної роботи на перевірку в Google classroom. 10 класи . Технологія виконання виробу. Вибір декору. Виконання третього елементу декору. 11 клас. Види тіста. Класифікація прісного тіста. Види макаронних виробів.
Мистецтво.
5-А;5-Б;5-В;5-Г. Тема: «Оркестровий колорит». «Між контрастом і нюансом». Опрацювати с.106-109. Намалювати рибку с.109. Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/154-mistectvo-masol-5-klas.html 6-А;6-Б;6-В;6-Г. Тема: «Свято щоденного життя». Опрацювати с.92-95.Намалювати малюнок «На арені цирку».С.95 Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/791-mystectvo-6-klas-masol.html 7-А;7-Б;7-В;7-Г. Тема: «Дизайн». « Види дизайнерської діяльності». Опрацювати с.66-73.Розробити емблему кабінету мистецтва.С. 73 Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/718-mistectvo-masol-gaydamaka-kuzmenko-lyemesheva-7-klas.html 8-Б Тема: «Романтизм в образотворчому мистецтві». «Музика романтиків». Повторювати пісні. Пройти тести на платформі «На урок». https://classroom.google.com/u/0/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/t/all 8-А;8-В. Тема: «Ідеали і образи Ренесансу». Повторювати пісні. Опрацюватис.64-69. Створити проєкт «Леонардо да Вінчі-видатний митець епохи Ренесансу». 9-А. Тема: «Повернення до ідеалів краси минулого». Опрацювати с.84-92. Завдання №1;№2 с.95(письмово).
Трудове навчання (хлопці), технології.
5 класи. Пристосування для випилювання. Підготовка лобзика до роботи. Прийоми безпечної роботи лобзиком. Розмічання способом копіювання. Виконання тренувальних вправ 6 класи. Технологічний процес виготовлення головоломки: випрямлення заготовок, розмічання, поділ на частини, обпилювання поперечних зрізів, згинання на оправках та пристосуваннях 7 класи. Деревина і її властивості. Добір та визначення кількості пиломатеріалів для виробу. Технологія виготовлення деталей виробу. 8 класи. Добір та визначення кількості матеріалів для виробу. Технологія виготовлення деталей виробу зі сталі. Різьбове з'єднання. Процес розмічання 9 класи. Конструювання форми виробу на основі біоніки. 10 клас. Етапи та стадії проектування. 11 клас. Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
11 а,б Опрацювати параграф 24,25. Підготуватися до усної відповіді.
БІОЛОГІЯ
- Всі уроки за розкладом у ZOOMі; - переглянути відео-уроки в класрумі; - надіслати скріни завдань на класрум.
6-Г клас: -опрац.пар.20-21; -письмово відповісти на запитання 1-2 (стор.92.)
6-Б клас: -опрац.пар.22-23; -намалювати та підписати мал.68(стор.102.)
7-Б клас: -опрац.пар.21-22; -намалювати та підписати мал.127(стор.86)
10-А клас: -опрац.пар.19-20; -письмово відповісти на запитання 4-5(стор.82.)
10-Б клас: -опрац.пар.23-24; -намалювати та підписати мал.105(стор.94.)
ПРИРОДОЗНАВСТВО
5-а Опрацювати §17 ст. 76-79, виписати поняття (на жовтому фоні), виконати малюнок "Класифікація зір за кольором" письмово в зошит, виконати тест (завдання Google classroom)
5б,5в &23 завд. 1,2,3 с103; &24 завд 5 с107.
5-г Пар 18. Загальна будова Сонячної системи ст 80-82- вивчити Параграф 19 Всесвіт та його складові ст 83-86- прочитати
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
5-А Опрацювати пагаргаф 15 «Хочеш бути здоровим - загартовуйся» (с. 79-83). Опанувати методи загартовування (с. 79, мал. 46) та його складові (поступовість, системність, дозованість). Засвоїти правила поведінки у басейні, на кризі (лід). Запам’ятати порядок надання допомоги тому, хто провалився під лід.
5б &13 завд.1,2,3,4,5,6,7. Два завд. на вибір
5 в,г Опрацювати §16 ст. 84-89, виконати конспект та тест (завд. Google classroom)
5-г Опрацювати параграф 13 «Вчимося приймати рішення» (с. 72-78). Навчитися класифікувати рішення (прості, щоденні, складні). Засвоїти три основні кроки для прийняття рішення ( правило «світлофора»). Опрацювати ситуації 1, 2 (с.78), прийняті рішення записати у робочий зошит.
6-А; 6-Б; 6-Г Опрацювати параграф 13 «Вчимося приймати рішення» (с.72-78). Навчитися класифікувати рішення: прості, щоденні, складні. Засвоїти три кроки для прийняття рішень (Правило «Світлофора»). Опрацювати ситуації 1, 2 (с. 78), прийняті рішення записати у робочий зошит.
7-Б; 7-Г Опрацювати параграф 12 «Шкіра і здоров’я» (с. 78-83). Засвоїти будову шкіри (с.79, мал. 33) та основні її функції . З’ясувати, що впливає на здоров’я шкіри? Сформувати правила поведінки, сприятливі для здоров’я шкіри, записати їх у робочий зошит.
7а,7в &13 завд, 1,2,3 на вибір, с.84 ,, прапорець ".
8а,8в &13 завд. с 93 &9-13 на вибір.
8-б Опрацювати § 21 ст. 133-139, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)
9а &13 завд. 1,2,3 с 99.
ХІМІЯ
Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.
7 а, б, в Тема: «Валентність хімічних елементів». Опрацювати § 14. Виконати письмово завдання 100,102,103,104.
7г Тема: «Валентність хімічних елементів». Опрацювати § 16. Виконати письмово завдання 110,112,113,114.
8 а,б,в Тема : «Ступінь окиснення елементів». Опрацювати §21. Виписати висновки із §21 у роб. зош. Виконати письмово завдання для засвоєння матеріалу 1,3,4 зі стор.109.
9 а, б Тема: «Складання рівнянь окисно-відновних реакцій». Опрацювати §17 (приклади 2,3 – стор.103- 106). Виконати завдання для засвоєння матеріалу 199 (г – з, к, л).
10а,б Тема: «Карбонові кислоти». «Розв’язування задач «на домішки»» . Опрацювати §§19, 20. Виконати письмово завдання 147, 148, 150.
11а,б Теми: «Кислоти». «Розрахунки за хімічними рівняннями в разі надлишку реагенту». Опрацювати §§21, 22. Виписати висновки із §22 у роб. зош. Виконати письмово завдання 160, 161, 167, 173.
ФІЗИКА
7-А,Б: повт.$6-13+впр.11(7),впр.13(3-4)-розв.
7-В, 7-Г Пар 12(3-5 пункти) повторити вправа 12(4,5)-виконати письмово Лабораторна робота 4 ст 83-84 -опрацювати.
8-А Пар.19 Електричний заряд та електромагнітна взаємодія. Ст 102-105- опрацювати Впр.13(2,3)-виконати Пар 20 Електричне поле ст. 106-111-опрацювати Впр.20 (2,3) Пар. 21. Механізм електризації. Електроскоп.-прочитати Впр 21(2,3,4)
8-Б Пар. 17.Деякі види теплових двигунів. Ст 82-86-опрацювати Впр.17(2,3,4)-виконати письмово
8-В: повт. $10-15+ впр.15(4-7);
9-А, 9-Б Пар. 17 Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які їх характеризують. Ст.112-116 Вправа 17(2,3) Розв,язування задач ст 217 (5,7,8)
5а - П/р Рідний край на карті України. Опрацювати §10 записати легенду походження назви міста, села, краю звідки походите ви або родичі (бабуся, дідусь). 5б- Опрацювати §13 ст. 70-76, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom) 5в - Опрацювати §13 практ, завд. с75 5г - Опрацювати §13 та вивчити поняття виділені жирним шрифтом,дайте письмову відповідь на питання 1-2(І)на ст.76
6а,б,г - Опрацювати §24 ст. 95-98, виконати конспект та тест (завдання Google classroom)
6в - Опрацювати §20 записати суспільну драбину населення Давньої Індії. Опрацювати §21 виписати нові слова та їх значення.
7а,б, - Опрацювати §9-10, та виконайте завдання на ст.44 (Всесвітня історія)
7в,г - Опрацювати §17-19 ст. 77-89, виконати конспект, таблицю та тест (завдання Google classroom), виконати завдання контурної карти ст. 7-8. (Всесвітня історія)
8а,в - П/р к/к стор. 4 позначити визначні битви козаків 20-30 рр. XVI I ст. П/р. Життя і побут козаків. Опрацювати §15 вибрати один з трьох варіантів. Узагальнення стор. 137 рубрика Перевірте свої знання з розділу Українські землі наприк. XVI у 1 пол. XVI I ст.(Історія України)
8б - Опрацювати §8 виконати завдання #1 стор.63 з рубрики д/з Опрацювати §9 виконати завдання #1 стор. 69 з рубрики д/з. (Історія України)
9а,б - Опрацювати §19 дом,завд. 3 с135; §20 дом,завд 1 с142; §21 практ,заняття. Два пит. на вибір на зеленому фоні. (Історія України)
10а,б - Повторити §6-7,виконайте завдання 1-3(ІІІ)на ст.47 (Всесвітня історія)
11а,б - Опрацювати §15 табл. с129; практ, заняття 1 с 130. (Історія України)
Географія
6а,б,в,г - .Опрацювати рубрику "Повторимо головне" до §21,22. 2. Виконати завдання за малюнками (вайбер).
7а,б,в,г - 1.Опрацювати §22. 2.Практична робота 5 (стр.80 підручника). Робота з "німою"картою
8а,б,в - Повторити §15,16,17. Звернути увагу на карти та схеми.
9а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §25. 2.Практична робота6: заповнити таблицю та написати висновки(вайбер),використовуючи мал.110,стр.138-139.
10а,б - Опрацювати текст та ілюстрації §16. 2. Дати відповідь на питання 3 і 5 стр.95.
11а,б - 1.Вивчити §10. 2. Виконати практ роботу 5,підручник стр.53. Дані використати за 28.11 2020 та листопад місяць.(вайбер)
Правознавство
9 а,б - Опрацювати §12,виконайте домашнє завдання на ст.84(4)
Громадянська освіта
10 а,б - робота з матеріалом тем3.5-3.6 виконайте завдання1-4 на ст.82-83
5б - 24.11.2020 переглянути відео за посиланням ; опрацювати §3 пункт 19 за підручником; виконати завдання 487, 520, 531, 533, 536, 539 (час виконання роботи не більше 30 хвилин) та надіслати фото на перевірку https://www.youtube.com/watch?v=NxBQsvK6PjM&ab_channel=IUMath5-10
https://www.youtube.com/watch?v=67-dZjn2tRU&ab_channel=IUMath5-10
https://www.youtube.com/watch?v=q9lWGs2CH6k&ab_channel=%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%90%D0%BB%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0
27.11.2020 опрацювати пункт 21 за підручником, виконати завдання 576,581,585, 591 та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланням;
https://www.youtube.com/watch?v=U2PLn7cX4QE&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D1%81%D1%8F%D0%A6%D1%8E%D1%80%D1%8E%D0%BF%D0%B0 6г - 24.11.2020 переглянути відео за посиланням; опрацювати §3 пункт 20 за підручником; виконати завдання 608, 613 та надіслати фото на перевірку https://www.youtube.com/watch?v=oGJJurr_V54&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0 26.11.2020 переглянути відео за посиланням ; опрацювати §3 пункт 21 за підручником; виконати завдання 633, 635, 637 та надіслати фото на перевірку https://www.youtube.com/watch?v=ItMe4P8b2Zw&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D1%81%D1%8F%D0%A6%D1%8E%D1%80%D1%8E%D0%BF%D0%B0
https://www.youtube.com/watch?v=3HRDaLJdr0o&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D0%B8%D1%8FYulia 27.11.2020 переглянути відео попередніх уроків ; повторити §3 пункт 20, 21 за підручником ; виконати завдання 639, 642, 646 та надіслати фото на перевірку
6б - 1) Тема:Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції. Самостійна робота(25.11,середа) Опрацювати п. 20ст. 156-159
Розв’язати завдання №608(3), №613, № 617(3,4). 2)Тема: Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки (25.11, середа)
Опрацювати п. 21ст. 165-167 Розв’язати завдання №633(2), №635(2), №637. 3) Тема: Пряма та обернена пропорційні залежності (26.11, четвер) Опрацювати п. 22ст. 175-179 Розв’язати завдання №667, №669, №673.
Алгебра
7б - 1)Тема: Контрольна робота з теми: « Многочлени» Завдання з КР знаходиться за посиланням в класрумі (урок алг, 21-22)
Роботу пишіть на окремому подвійному листку у клітинку ( обов’язково підписавши її) і прикріплюєте в класрум на цей урок.
7г - 1)Тема:Добуток різниці та суми двох виразів( 24 листопада) Опрацювати п. 14 ст. 88-89 Розв’язати завдання №514, №516, №520
2)Тема:Різниця квадратів двох виразів ( 24 листопада) Опрацювати п. 15 ст. 93-95 Розв’язати завдання №537, №539, №541.
3)Тема:Різниця квадратів двох виразів. Самостійна робота ( 26 листопада) Опрацювати п. 15 ст. 93-95 Розв’язати завдання №547, №549, №551.
8б -23.11.2020 повторити § 8, 9 за підручником; виконати завдання самостійної роботи на стор. 119 (ІІ та ІV варіанти 1 та 2 завдання) та надіслати фото на перевірку;
9а - 23.11.2020 опрацювати пункт 11 за підручником і виконати завдання 11.3, 11.7, 11.9 та надіслати фото на перевірку; переглянути 2 відео за посиланнями 1)https://www.youtube.com/watch?v=5yXdNdCq6H4&ab_channel=%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
2)https://www.youtube.com/watch?v=KihHOb747qE&ab_channel=%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90online 27.11.2020 повторити пункти 9,10,11 за підручником; виконати завдання тесту на стор. 115-116 (з 1 по 14 завдання) та надіслати фото на перевірку; дати відповіді на питання тесту за посиланням "На урок" Код доступу 8439749, відкривши посилання join.naurok.ua в реальному часі
9б - 1)Тема:Квадратична функція, її графік і властивості. Самостійна робота Опрацювати п.11 ст.98-101 Розв’язати завдання № 11.15, №11.17, №11.19, №11.27, №11.29
11а - 23.11.2020 повторити правила обчислення визначених інтегралів за підручником Істера § 13 та виконати завдання 13.30, 13.32, 13.34 і надіслати фото на перевірку 24.11.2020 повторити правила обчислення визначених інтегралів § 14 за підручником Істера та виконати завдання домашньої самостійної роботи на стор. 171-172 і надіслати фото на перевірку 26.11.2020 повторити пункти 10-14 за підручником Істера та виконати завдання домашньої самостійної роботи на стор. 200 і надіслати фото на перевірку 27.11.2020 тест в реальному часі Код доступу 9772364, відкривши посилання join.naurok.ua
7б,г - Тема: Трикутник і його елементи. Рівність геометричних фігур. Рівнічть трикутників Опрацювати п. 7 ст. 56-60
Розв’язати завдання №138, №141, №144.
8б - 25.11.2020 - опрацювати § 7 за підручником та вправи "Виконаємо разом"; виконати завдання 301, 303,307, 309, 312, 315 та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланнями та надіслати відповіді на тестові питання на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=rfTzqoOb5Pc&ab_channel=IUMath5-10
https://www.youtube.com/watch?v=BQ35iP7THbY&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%93%D0%B0%D0%BF%D1%83%D0%BD
https://www.youtube.com/watch?v=n_A0_Fkh2_s&ab_channel=NKBohdan
9а - 26.11.2020 опрацювати § 12 за підручником та вправи "Виконаємо разом"; виконати завдання контрольної роботи (стор.103) №4 та завдання тесту на стор. 102 і надіслати фото на перевірку
9б - Тема:Контрольна робота з теми: « Вектори на площині» Текст КР розміщено у класрумі (урок 23). Роботу виконати 26 листопада до 11:30 Повторити п. 7- п.11 ст.88-90 Розв’язати задачі №1, №3(б), №4(а) ст. 100
10а - Тема уроку:« Задачі на побудова перерізів многогранників. Методи слідів і проекцій побудови перерізів. Розв’язування задач»
- повторити §2 п. 4-8ст.36-87;- виконати письмово № 6.28; 7.16;
Тема уроку:«Розв’язуваннязадач і вправ» - повторити §2 п. 4-8 ст.36-87;- виконати письмово № 8.15;8.24; 8.27(2).
11 а,б. Опрацювати параграф 23, 23. Письмово: Практична робота (Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань). Скинути на вайбер.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
5-А - Опрацювати пагаргаф 14 (с. 72-78). Засвоїти важливість руху у житті людини. Навчитися обирати вид спорту. З’ясувати які види спорту є екстремальними? За допомогою блок-схеми (с.78) засвоїти навички надавати допомогу після травмування.
6-А; 6-Б; 6-Г - Опрацювати параграф11 (с.61-66); параграф 12 (с. 67-71). Засвоїти як формуються звички і навички. З’ясувати які звички є корисними і шкідливими? Згадати, що таке самооцінка і як вона формується? У робочому зошиті виконати проект «Самовдосконалення» (с.70, малюнок 24).
6- В - Опрацювати параграф11 (с.61-66); параграф 12 (с. 67-71). Засвоїти як формуються звички і навички. З’ясувати які звички є корисними і шкідливими? Згадати, що таке самооцінка і як вона формується? У робочому зошиті виконати проект «Самовдосконалення» (с.70, малюнок 24).
7-Б; 7-Г - Опрацювати параграф 11 (с. 71-77). Засвоїти, що потрібно робити, щоб підрости. Опрацювати комплекс Рустама Ахматова. Навчитися правильно харчуватися і контролювати масу тіла. Навчитися визначати свій Індекс маси тіла за формулою (с.76), записати результати у робочий зошит. Оцінити свою фізичну форму за допомогою тесту (с.77).
8-б - Опрацювати § 19 ст. 122-127, виконати конспект (завдання Google classroom)
5б - &12 завд, 1,2,3 с.61 - 62 ,,діти в колі"
7а, 7в - &12 завд. 1,2,3,4,5 на вибір с.79
8а, 8в - &12 завд. 1,2 с 86.
9а - &12 завд. с 91 ,, знак питання"
ПРИРОДОЗНАВСТВО
5-а - Опрацювати §16 ст. 72-75, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)
5б, 5в &21 завд. 5 с98. &22 завд. 5 с101
5-Г Пар. 16 Небо і небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи світил.ст 72-76-опрацювати Пар 17 Небесні тіла. Зоря-самоосвітнє небесне тіло. Відмінності між зорями.ст 76-79-прочитати.
ХІМІЯ
Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.
7 а,б,в
Тема: «Валентність хімічних елементів». Опрацювати § 14 та файли, закріплені в класрумі (хім 12). Завдання 98, 99, 101,105. Виконати до 30.11.20.
7 г
Тема: «Валентність хімічних елементів». Опрацювати § 16 та файли, закріплені в класрумі (хім 12). Завдання 108, 109, 111,115. Виконати до 30.11.20.
8 а,б,в
Тема : «Ковалентний і йонний зв’язок». Опрацювати §§ 19,20. Виписати висновки із §§ 19,20 у роб. зош. Виконати письмово завдання для засвоєння матеріалу 1-4 зі стор.105.
9 а, б
Тема: «Складання рівнянь окисно-відновних реакцій». Опрацювати §17. Зробити короткі записи змісту §17 у роб. зошитах . Виконати завдання для засвоєння матеріалу 198, 199 (а.б, в,у,ф,х). Виконані роботи розмістити у класрумі: 9а - до 30.11.20, 9б – до 02.12.20.
10а,б
Тема: «Карбонові кислоти». Опрацювати §§18,19. Виписати висновки (стор.113,119) у роб. зошити. Виконати письмово завдання 130,134,140,142. Виконані роботи розмістити у класрумі: 10а - до 01.12.20, 10б – до 30.11.20.
11а,б
Теми: «Оксиди неметалічних елементів» «Кислоти». Опрацювати §§20,21. Зробити короткі записи (табл. 7,8, р-ня реакцій) змісту §§20,21 у роб. зошитах . Виконати письмово завдання 149 ,151,157,158.
9-А, 9-Б Пар 16Око, як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція ст. 100-103. Впр. 16(4,5,6) Підбиваємо підсумки розділу ІІ Світлові явища ст 105-105-повторити, підготуватись до контрольного тесту Розв,язування вправ і задач ст 106(8,9,10)-письмово
8-А Розв,язування вправ і задач ст. 94 Пар 18 Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів ст. 87-90-опрацювати. Розв,язування вправ і задач ст. 95
8-Б Розв,язування вправ і задач ст72, 78 Підготуватись до самостійної роботи Пар 16 Принцип дії теплових двигунів ККД теплового двигуна ст 79-82-опрацювати Впр.16(1,2,3)-письмово
Трудове навчання(дівчата), технологїї Уроки в zoom за розкладом і посилання у viber групах
5 класи. Технологія виготовлення серветки декоративними швами. Виконання шва « назад голкою» на канві ( один рядок). 6 класи. Пришити аплікацію швом «через край», або швом « уперед голкою». Виконати оздоблення першого елементу. 7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів. Виконати перших два ряда. 8 класи. Технологія виготовлення вишитих виробів. Підібрати тематичну композицію, яка відповідає першому етапу проекта. 9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою. Записати у зошит, що означає кожний колір у вишивці. Сфотографувати і надіслати об'єм виконаної роботи на перевірку в Google classroom/ 10 класи . Технологія виконання виробу. Вибір декору. Виконання другого елементу декору. 11 клас. Види тіста. Записати у зошит: які види тіста ти споживаєшь, яке борошно корисне і чому.
Митстецтво.
5-А;5-Б;5-В;5-Г. Тема: «Путівник по симфонічному оркестру».»Колорит». Завдання №1;2 с.101-письмово. Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/154-mistectvo-masol-5-klas.html 6-А;6-Б;6-В;6-Г. Тема: «Побутовий жанр». «Побутове музикування». Завдання №1;с.89-письмово. Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/791-mystectvo-6-klas-masol.html 7-А;7-Б;7-В;7-Г. Тема: «Сакральне мистецтво». Опрацювати с.55-63.Завдання №1 с.63-письмово. Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/718-mistectvo-masol-gaydamaka-kuzmenko-lyemesheva-7-klas.html 8-А;8-В. Тема: «Готика». Пройти тести на платформі «На урок». https://classroom.google.com/h 8-Б. Тема: «Класицизм: архітектура,скульптура,живопис». «Класицизм: музика». Пройти тести на платформі «На урок». https://classroom.google.com/h 9-А. Тема: «У пошуках художньої експресії». Пройти тести на платформі «На урок». https://classroom.google.com/h
Трудове навчання і технології (хлопці).
5 класи. Фанера як конструкційний матеріал. Послідовність виготовлення виробу з фанери. 6 класи. Послідовність виготовлення головоломки з дроту. 7 класи. проеціювання на дві площини проекції. 8 класи. Проектування та конструювання виробу. 9 класи. Конструювання форми виробу на основі біоніки. 10 клас. Етапи та стадії проектування. 11 клас. Загальні основи проектування у виробничій діяльності людини.
Математика
5б - 17.11.2020 переглянути відео за посиланням ; опрацювати §3 пункт 19 за підручником; виконати завдання 458, 460, 468, 479 (обов’язково три на власний вибір) та надіслати фото на перевірку
20.11.2020 виконати завдання 472, 475, 477, 481, 483( обов’язково три на власний вибір) та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланням; опрацювати § 3 пункт 19 за підручником
6б - 1) Тема: Відношення. Основна властивісь відношення (18 листопада, середа) Опрацювати п. 19 ст. 148-152
Розв’язати завдання №575(2,4,6), №577, №590(2,3) 2) Тема: Пропорція. Основна властивісь пропорції. Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорціі (19 листопада, четвер) Опрацювати п. 20 ст. 156-159 Розв’язати завдання №602(2), №604(1), №606(3,4), №608(1,2)
6г - 17.11.2020 переглянути відео за посиланням; опрацювати §3 пункт 19 за підручником; виконати завдання 575, 577, 582, 584 та надіслати фото на перевірку
19.11.2020 переглянути відео за посиланням ; повторити §3 пункт 19 за підручником; виконати завдання 586,588, 590,597 та надіслати фото на перевірку
20.11.2020 переглянути відео за посиланням ; опрацювати §3 пункт 20 за підручником ; виконати завдання 602, 604, 606 та надіслати фото на перевірку
Алгебра
7б - Тема: Розкладання многочлена на множники. Метод групування. Самостійна робота Опрацювати п. 13 ст. 84-85
Розв’язати завдання №477(4-6), №479(4-6), №481(1), №483(1), №485(2, 3), №488(1,2).
7г - 1) Тема: Контрольна робота з теми: « Многочлени» Завдання з КР знаходиться за посиланням в класрумі (урок алг, 31-32)
Роботу пишите на окремому подвійному листку у клітинку ( обов’язково підписавши її) і прикріплюєте в класрум на цей урок 2) Тема: Добуток різниці та суми двох виразів ( 19 листопада) Опрацювати п. 14 ст. 88-89 Розв’язати завдання №501(3-7), №503(5-8), №505, №511
8б -16.11.2020 опрацювати §9 за підручником; виконати завдання 404, 406, 409, 430 та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланням
9а - 16.11.2020 опрацювати пункт 9, 10 за підручником і виконати завдання 9.14, 10.13, 10.11 та надіслати фото на перевірку
20.11.2020 повторити пункти 9,10 та опрацювати пункт 11 за підручником; виконати завдання 10.16, 10.18, 10.20 та надіслати фото на перевірку; дати відповіді на питання тесту за посиланням "На урок" Код доступу 9281615 в реальному часі
9б - 1)Тема: Перетворення графіків функції. Самостійна робота Опрацювати п.9 ст. 77-81, п.10 ст.85-91 2)Тема: Квадратична функція, її графік і властивості Опрацювати п.11 ст.98-101 Розв’язати завдання №11.3, №11.7(3,4), №11.9, №11.13
11а - 16.11.2020 повторити правила обчислення визначених інтегралів та виконати завдання 11.20, 11.22 і надіслати фото на перевірку
17.11.2020 повторити правила обчислення визначених інтегралів та виконати завдання 11.26, 11.28 і надіслати фото не перевірку
19.11.2020 опрацювати пункт 12 за підручником та виконати завдання 12.2 і надіслати фото на перевірку
Геометрія
7б,г - Тема: Контрольна робота з теми: « Паралельні та перпендикулярні прямі» Завдання з КР знаходиться за посиланням в класрумі (урок геом, 21-22) Роботу пишите на окремому подвійному листку у клітинку ( обов’язково підписавши її) і прикріплюєте в класрум на цей урок
8б - 18.11.2020 - опрацювати § 6 за підручником та вправи "Виконаємо разом"; виконати завдання 259, 263, 270, 273 та надіслати фото на перевірку; виконати практичну роботу завдання 285 та надіслати відео на перевірку
9а - 19.11.2020 опрацювати § 11 за підручником та вправи "Виконаємо разом"; виконати завдання 355, 357, 360(а,б,г) та надіслати фото на перевірку; переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yssg8G1HyQ4&ab_channel=%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9A%D0%90
5 – А https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTEyMjc4ODY3/tc/MTU5NTE3MjY4OTI2 5 – Б https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTIxNzcxMDAw/tc/MTU5NTIxNzcxMDEw 5 – В,5 – Г https://classroom.google.com/u/1/w/MTU5NTIxNzc4NDE1/t/all https://classroom.google.com/u/1/c/MTU5NTIxNzc4MjY1/a/MTUwNjQ4MTE0NTk5/details 6 – А https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTIxMTg1ODUy/t/all 6 – Б https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTIxMTg2MTgy/tc/MTYzNTIxMTg2MTk2 6 – Б https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MDY2?cjc=djhumi2 6 – В https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MTgy?cjc=nlii44l 6 – Г https://classroom.google.com/c/MTYzNTI3ODIyNjgy?cjc=22jpxlw 7 – А https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTM2NTI3MDc5/t/all 7 – Б https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/t/all 7 – В https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTYzNjk1MzQ4/t/all 7 – Г https://classroom.google.com/u/1/c/MTYzNTYzNjk1NDIy/a/MTUwNjQ4NDgyMTM2/details https://classroom.google.com/u/1/c/MTYzNTYzNjk1NDIy/a/MTUwNjUzMTE0NTMw/details 8 – А https://classroom.google.com/c/MTYzOTA3MjIwMjM0?cjc=32x7wq5 8 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/t/all 8 – В https://classroom.google.com/c/MTYzOTA3MjIwMzQz?cjc=5saf6gs 9 – А https://classroom.google.com/c/MTYzOTE1OTkwNTE3?cjc=ygka7j7 9-Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTE1OTkwNTk2/t/all 10-А https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcxOTQz/t/all 10-Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcyMDA5/t/all 11 – Б https://classroom.google.com/c/MTYzOTQyNzkyNzMz?cjc=7v5dai5
Німецька мова
10 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcyMDA5/tc/MTYzOTMwODcyMTI4 9 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTE1OTkwNTk2/tc/MTYzOTIwMDIxMTYz 8 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/tc/MTYzOTA3MjIwMzAy 7 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/tc/MTYzNTYzNjI5MjM3 6 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTIxMTg2MDY2/tc/MTYzNTIxMTg2MjI4 5 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTU5NTIxNzcxMDAw/tc/MTU5NTIxNzc4MjMw
5 класи. Технологія виготовлення серветки декоративними швами. Виконання шва « уперед голкою» три рядка на канві. 6 класи. Виготовлення шаблонів, розкрій виробу, виготовлення першого елементу макраме. 7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів гачком. Виготовлення та оздоблення виробу. 8 класи. Технологія виготовлення вишитих виробів. 9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою. 10 класи . Технологія виконання виробу. Вибір декору. Виконання першого елементу декору. 11 клас. Підготуватися до самостійної роботи по темі « Сервірування закусочного столу.»
Мистецтво.
5-А;5-Б;5-В;5-Г. Тема: «Тембри інструментів».»Кольорова гармонія». Розучити пісню «Різнокольорова гра». Намалювати малюнок с.96-97. Підручник : https://pidruchnyk.com.ua/154-mistectvo-masol-5-klas.html 6-А;6-Б;6-В;6-Г. Тема: «Батальний жанр». «Батальні сцени в музиці». Розучити пісню «Гей,ви,козаченьки». Намалювати малюнок с.81. Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/791-mystectvo-6-klas-masol.html 7-А;7-Б;7-В;7-Г. Тема: «Види архітектури». Повторити пісню «Кольорова планета».Створити проєкт « Пам’ятки архітектури рідного міста». Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/718-mistectvo-masol-gaydamaka-kuzmenko-lyemesheva-7-klas.html 8-А;8-В. Тема: «Готика». Опрацювати с.56-60.Розучити пісню «Мандрівний музика».Намалювати малюнок: вар.№ 1,с.62. 8-Б. Тема: «Українське бароко». «Галантний стиль рококо». Пройти тести : https://classroom.google.com/h 9-А. Тема: «У пошуках художньої експресії». Опрацювати с. 72-76.Повторювати пісні. Створити проєкт про мистецтво Сальвадора Далі.
6-Г клас: - опрац.₴ 17-18; - відповісти письмово на завдання 1-2(стор.78.)
6 а, в. Опрацювати параграф 20, 21. Підготуватися до усної відповіді. Письмово: сторінка підручника 96 ( заповнити таблицю). Скинути на вайбер до 18.11.
7 а,в,г. Опрацювати параграф 20, 21. Підготуватися до усної відповіді. Письмово: відповісти на питання 1) Які особливості зовнішньої будови амфібій зумовлені наземним способом життя? 2) Яка роль амфібій у природі та житті людини? ( Скинути на вайбер до 19.11.)
7-Б клас: - опрац.₴ 19-20; - відповісти на запитання 7-9(стор.83.) письмово в зошитах.
8 а, б, в. Опрацювати параграф 20,21. Підготуватися до усної відповіді.
9 а, б. Опрацювати параграф 21, 22. Підготуватися до усної відповіді.
10-А клас: - опрац.₴ 17-18; -відповісти на запитання 3-4 (стор.74.);4-5 (стор.78.) письмово в зошитах.
10-Б клас: - опрац.₴ 17-18; -відповісти на запитання 3-4 (стор.74.);4-5 (стор.78.) письмово в зошитах.
11 а, б Опрацювати параграф 20,21. Підготуватися до усної відповіді.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
5-а - Опрацювати §15 ст. 64-67, виконати конспект, виконати тест та переглянути відео (завдання Google classroom)
5б,5в повторити & 19,20, виконати тести ст. 92-93.
5 Г Пар 15 Горіння. Повторюваність взаємозв,язок явищ у природі ст 64-67-повторити. Вивчити основні означення. Опрацювати тестові запитання на ст. 68-69-письмово Підготуватись до тестування по узагальненню розділу ,,Тіла, речовини та явища,,
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
5-А - Повторити параграфи з 7-13 (с.41-66). Дати відповіді на запитання у classroom
5б - &11завд. 1,2 с58 , , діти в колі "
5 в,г - Опрацювати §14 ст.73-78, викон. конспект та переглянути відео (завд. Google classroom)
6-А; 6-Б; 6-Г : Опрацювати параграф 10 (с.56-60). Засвоїти особливості фізичного і психічного розвитку підлітка. Повторити людські базові потреби (за А.Маслоу). Навчити розвивати свої потреби.
6-В Пар 10. Особливості фізичного і психічного розвитку підлітка.ст 56-60-вивчити Підготуватись до тестування, повторивши пар. 7-9
7а,7в &11 завд. ,, калейдоскоп" с71.
7-Б; 7-Г класи: Опрацювати параграф 10 (65-70). З’ясувати чим відрізняються підлітки від дітей і дорослих. Зрозуміти, які зміни відбуваються в організмі у молодої людини (фізіологічні, психологічні). Що сприяє цьому розвитку?
8-б - Опрацювати § 15-17 ст. 100-115, виконати конспект (завдання Google classroom)
8а,8в &11 завд 1,2 с79 ,, діти в колі
9а &11 завд с78 ,, прапорець ".
ХІМІЯ
Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.
7 а,б, в,г Опрацювати §§ 14. Тема: «Валентність хімічних елементів». Зробити короткі записи у роб. зошитах. Пройти тестування на тему: «Початкові хімічні поняття. Хімічний елемент . Формула речовини» за посиланнями у вайбер-групах.
8 а,б,в Опрацювати §§ 17,18. Тема : «Природа хімічного зв’язку». Зробити короткі записи змісту параграфів та опрацювати і виписати схему 2 (стор.90) у роб. зош. Пройти тестування з теми: «Періодичний закон. Будова атома» за посиланнями у вайбер-групах.
9 а, б Опрацювати §15, 16. Тема: «Окисно-відновні реакції». Зробити короткі записи змісту §15 у роб. зошитах . Виконати завдання для засвоєння матеріалу 179, 180. Виконані роботи розмістити у класрумі: 9а - до 24.11.20, 9б – до 26.11.20.
10а,б Опрацювати §§ 17, 18. Теми : « Альдегіди», «Карбонові кислоти». Зробити короткі записи змісту параграфів у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 121,124, 131, 136. Виконані роботи розмістити у класрумі: 10а - до 26.11.20, 10б – до 24.11.20.
11а,б Опрацювати §18. Тема: «Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном». Зробити короткі записи змісту § 18 у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 134 – 137.. Виконані роботи розмістити у класрумі до 25.11.20.
ФІЗИКА
11-А,Б: $17(опр.); впр.17(№1-4);
10-А,Б: $17(опр.); впр.16(№5-7)+впр.17(№1-4);
8-В: $14(опр.); впр.14(5-6)+впр.15(№2-5);
7-А,Б: $12(опр.); впр.11(№7)+впр.12(№1-4).
7-В, 7-Г Пар. 11 Нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху ст 73-76 -опрацювати вивчити основні означення та формули Вправа 12(3,5,6)-письмово Розв,язувати задачі на нерівномірний рух. Графік швидкості. Ст 77 (7)-письмово
8-А Пар 16 Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. Ст 79-82 вивчити Вправа 16(3,4)-виконати письмово Пар. 17 Деякі види теплових двигунів ст 82-86-вивчити Впр. 17(2,3)-письмово Пар. 18 Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів. Ст 87-90-опрацювати
8-Б Розв,язування задач ст 72(6) Пар.15 Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії нагрівника ст 72-76 вивчити Розв,язування задач ст 76-77 Вправа 15(3,4)-письмово
9-А, 9-Б Пар 15 Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи.ст 93-97 вивчити Вправа 15(2,3)-письмово Лабораторна робота 5 ст 99-100-опрацювати