SafeWeber.ru
П`ятниця, 29.03.2024, 01:58

Ліцей №18



Офіційний сайт ліцею №18


Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [111]
Середня школа [161]
Наше опитування
Шановний користувачу, Ви:
Всього відповідей: 646
Статистика
Форма входу
У категорії оголошень: 161
Показано оголошень: 101-120
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 »



Історія


5а - Опрацювати §8 пункт 1-2. Практичне заняття 45. Виписати хто зображений на гривневих купюрах.
5б- Опрацювати § 10 ст. 58-61, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)
5в - Опрацювати §11 завд 1,2,4. с. 60-62
5г - Опрацювати §11(ст.60-62) виконайте три завдання 3-4(обов'язкові),1-2(одне на вибір)

6а,б,г - Опрацювати §20 ст. 82-85, виконати конспект, переглянути відео, виконати тест (завдання Google classroom), виконати завдання контурної карти ст. 6

6в - Опрацювати §16, 17.По § 16 виписати нові слова ст. 69.По § 17 виконати практичне заняття ст.73 у к/к. та завдання #1 ст. 74 рубрика "Знаю нове"

7а,б, - Опрацювати §12-13 (Історія України)

7в,г - Опрацювати §16 ст. 72-80, виконати конспект, виконати тест, переглянути відео, виконати завдання контурної карти стор.3 (Всесвітня історія)

8а,в - Опрацювати §5,6.По §5 виписати Запорозькі Січі з датами їх існування. ст. 34. Виписати козацькі клейноди їх назви та кому вони належали. ст.38. По § 6 скласти хронологічну таблицю повстань кін. XVI- початку XVI ст. (Історія України)

8б - Опрацювати §3 охарактеризувати 3 Литовські статути. Дати визначення Магдебурзьке право (Історія України)

9а,б - Опрацювати §13 дом. завд. 3 с96, §14 практ. занят. 2пит. на зеленому фоні на вибір §15 дом.завд. 1 с108. (Історія України)

10а,б - Опрацювати §17-19опрацюйте, складіть таблицю-Українська культура в 1917-1921рр(ст203) (Історія України)

11а,б - Опрацювати §11 завд.10 с88, §12 завд. 13 с96 (Історія України)

Географія


6а,б,в,г - 1.Опрацювати §18

7а,б,в,г - 1.Опрацювати §19,20 2.Переглянути відео. 3.Дати відповідь на пит.1 стр.73; пит.2 стр.77.

8а,б,в - 1.Опрацювати рубрику "Запам'ятайте" стр. 106,110,116. 2.Закінчити практ роботу і відправити в класрум.

9а,б - 1.Опрацювати§ 18,19, стр. 92.

10а,б - 1Опрацювати §14. 2.Практ роботу відправити в Google classroom

11а,б - Повторити §7,8. 2. Оформити практ роботу і відправити в Gogle classroom.

Правознавство


9 а,б - Опрацювати §10,виконайте завдання на ст.72

Громадянська освіта


10 а,б - робота з матеріалом тем3.1-3.2 виконайте завдання на ст.65
Середня школа | Переглядів: 197 | Дата: 15.11.2020

Математика
5б - 10.11.2020 повторити пункт 16, 20 за підручником, виконати завдання 413, 409, 446, 448(1,3,5), 565 та надіслати фото на перевірку
13.11.2020 читати пункт 21 за підручником, дати відповіді на питання тесту за посиланням «На урок» до 15.00  16 листопада; підготуватись до контрольної роботи 

6б - 1)  Тема: Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби Опрацювати п. 16  ст. 133-135, п. 17  ст.137-138 Розв’язати завдання №539, №541, №550(2,4), №552(1,3).
2)  Тема: Десяткове наближення звичайного дробу Опрацювати п. 18  ст. 141-142 Розв’язати завдання №560, №565, №567.
3) Тема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота      ( 12 листопада, четвер)
Повторити п.п. 11-18 Розв’язати завдання №446(12), №459(4,7), №467, №355(3).
4) Тема: Контрольна робота  Повторити п.п. 11-18

6г - 10.11.2020 вивчити за підручником пункт 18 та повторити пункти 16 -17, виконати завдання 558, 560, 563, 527 та надіслати фото на перевірку, переглянути відео за посиланням https://video.novashkola.ua/6-klas/matematika-6-klas/urok-18/ 
12.11.2020 повторити пункти 11 – 18 за підручником, виконати завдання 565,567, тест на стор.145 та надіслати фото на перевірку
13.11.2020 за підручником Істера виконати домашню контрольну роботу на стор.92


Алгебра
7б - Тема: Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки. Самостійна робота   
Опрацювати п.12 ст.77-79 Розв’язати завдання №434(5-10), №436(3), №440, №442(5-8), №444(3,4)

7г - 1)  Тема: Розкладання многочлена на множники. Метод групування Опрацювати п. 13 ст. 84-85 Розв’язати завдання №477(4-6), №479(4-6),  №481.
2) Тема: Розкладання многочлена на множники. Метод групування. Самостійна робота           (12 листопада, четвер)
Опрацювати п. 13 ст. 84-85 Розв’язати завдання №483, №485, №488(1,2).

8б - 09.11.2020 повторити  § 8 та виконати завдання 361, 362(б) та надіслати фото на перевірку, самостійна робота в реальному часі за посиланням 

9а 09.11.2020 опрацювати пункт 9 за підручником, виконати завдання 9.2, 9.4, 9.6, 9.8, 9,10, 9.12 та надіслати фото на перевірку, 
13.11.2020 опрацювати пункт 10 за підручником, виконати  завдання 10.2, 10.3, 10.5, 10.7, 10.9, 10.11, 10.16 та надіслати фото на перевірку, переглянути презентацію

9б -  Тема:  Перетворення графіків функції Опрацювати п.9 ст. 77-81, п.10 ст.85-91
Розв’язати завдання №9.4, №9.8, №9.14, №9.16, №10.5, №10.7, №10.11(2,4,6)

10а - Тема уроку: "  Контрольна робота за темою: « Степенева функція»"- повторити  §2  п.2 ст.17-22 ; п.4 cт.39-45; п.5-6 cт.48-59 – підручник А.Г. Мерзляк  та §16  cт.153 -159 – підручник О.С. Істер  - виконати варіанти контрольної роботи  -опрацювати §2 п.7   cт.62 -69;- переглянути презентацію;-виконати письмово № 7.2; 7.4; 7.6; 7.8; - опрацювати §2  п.7   cт.62 -69; - виконати письмово № 7.11; 7.13; 7.15; - опрацювати §2 п. 8 ст. 71 -74; - виконати письмово № 8.2; 8.4

10б - Тема уроку: " Степеневі функції з раціональним показником y=x^α,   їхні властивості» - опрацювати  § 6  ст. 57-62; - виконати письмово № 6.3; 6.5; 6.7; 6.11;  - виконати М.д.

11а - 09.11.2020  повторити пункт 11 та таблицю первісних виконати завдання 11.3(парні приклади), 11.7 та надіслати фото на перевірку
10.11.2020 повторити правила обчислення первісних , виконати завдання 11.8 (парні), 11.10 (за власним вибором)
13.11.2020  контрольна робота в реальному часі за кодом 5507369  відкривши посилання join.naurok.ua в реальному часі, виконати завдання 11.11(5,6) та надіслати фото на перевірку 

11б - повторити  § 4 ст.32 -38;- виконати письмово № 4.11; 4.27; 4.32; 4.34; 4.38; 4.40; 4.42; -  виконати самостійна роботу.

Геометрія
7б,г - Тема: Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною. Самостійна робота
Опрацювати п. 15 ст.117-119, повторити  п. 14  ст.109-111 Розв’язати задачі №330, №332, №316

8б - 11.11.2020  повторити  § 4,5 та виконати завдання 204, 210, 215,217 та надіслати фото на перевірку, дати відповіді на питання тесту за посиланням «На урок»

9а - 12.11.2020 повторити  § 8-10 та виконати завдання 347, 348, 349, 322 та надіслати фото на перевірку, самостійна робота за підручником Істера стор.86 (рівень за власним вибором)

9б - Тема:  Скалярний добуток векторів Опрацювати п. 11 ст.88-90 Розв’язати задачі №355(в,г), №357(в,г), №360(в,г), №365

10а - повторити §2 п. 4-6  ст.36-62; - виконати письмово № 6.25; 6.26; 6.32;- опрацювати §2 п. 7  ст.69-76;  п.8 ст.80-87;   - переглянути презентацію; виконати письмово № 7.2; 7.9; 8.2;  8.5; - виконати М.Д.

10б - повторити  §6  ст.278-281,   §7  ст.288-291; - переглянути презентацію; - виконати письмово  № 6.27; 6.38; 6.40; 7.15; 7.19; 7.27; - виконати М.д. –

11а - 11.11.2020 дати відповіді на питання тесту за посиланням в реальному часі https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7182984 , за підручником Мерзляка(поглиблене вивчення ) виконати завдання 3.34, 3.37 та надіслати фото на перевірку

11б -повторити §5-6 ст.216-228; виконати письмово № 5.13; 5.17; 5.25; 6.20; 6.22; 6.28   - виконати самостійна роботу.

Інформатика
5а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTEyMjc4ODY3/tc/MTU5NTE3MjY4OTE0

5б- https://classroom.google.com/c/MTU5NTIxNzcxMDAw/a/MTY2MDQzMTYwOTQ0/details

5в-https://classroom.google.com/c/MTU5NTIxNzc4MjY1/a/MTY2MDUwNzYwMzk3/details

5г-https://classroom.google.com/c/MTU5NTIxNzc4NDE1/a/MTY3MDc5ODIzMDMx/details

6а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTIxMTg1ODUy/tc/MTYzNTIxMTg1ODY2

6б-https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MDY2/a/MTY2NTk4MjE2NTE2/details

6в-https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MTgy/a/MTY2MjU5OTkzMDk3/details

6г-https://classroom.google.com/c/MTYzNTI3ODIyNjgy/a/MTY2NTk4NDIxMzcz/details

7а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTM2NTI3MDc5/tc/MTYzNTM2NTI3MDk2

7б – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/tc/MTYzNTYzNTY4NDQ3

7в-https://classroom.google.com/c/MTYzNTYzNjk1MzQ4/a/MjA1MTYyMDk4ODk4/details

7г – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTYzNjk1NDIy/tc/MTYzNTY3MTkyMjgy

8а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTA3MjIwMjM0/tc/MTYzOTA3MjIwMjQ3

8б – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/tc/MTYzOTA3MjIwMzA2

8в – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTA3MjIwMzQz/tc/MTYzOTA3MjIwMzU2

9а- https://classroom.google.com/c/MTYzOTE1OTkwNTE3/a/MjMxNTkxNDYxNzc2/details

9б-https://classroom.google.com/c/MTYzOTE1OTkwNTk2/a/MTY2ODk0NDg0NzEw/details

10а-https://classroom.google.com/c/MTYzOTMwODcxOTQz/a/MjA1NTUxMDQ1ODA5/details

10б-https://classroom.google.com/c/MTYzOTMwODcyMDA5/a/MjA1NTUwMTc5NDU4/details

11а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTQyNzkyNjc5/tc/MTYzOTQyNzkyNjkw

11б – classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTQyNzkyNzMz/tc/MTYzOTQyNzkyNzQ4

Середня школа | Переглядів: 197 | Дата: 09.11.2020

Фізична культура

Правила гри у волейбол, суддівство
Правила гри
Волейбол

Основи медичних знань
10-і класи
Тема. Прийом Хеймліка.
Параграф 14, с. 50- опрацювати питання ( усно)
11-і класи
Тема. Контрольна робота №2
Домедична допомога при отруєннях, укусах комах, змій та диких тварин.
( С. 56 – 83 – повторити)
Середня школа | Переглядів: 235 | Дата: 09.11.2020

БІОЛОГІЯ

6 а, в. Параграф 18,19 опрацювати. Письмово: заповнити таблицю ( сторінки підручника 84-85). Скинути на вайбер до 13.11. Підготуватися до усної відповіді.

7 а,в,г. Опрацювати параграф 18,19. Підготуватися до усної відповіді.

8 а,б,в. Опрацювати параграф 19,20. Підготуватися до усної відповіді.

9 а,б. Параграф 19,20 опрацювати. Підготуватися до усної відповіді.

11 а,б. Опрацювати параграф 18,19 . Підготуватися до усної відповіді.

Інформація для всіх класів:

- Всі уроки за розкладом у ZOOMі;
- переглянути відео-уроки в класрумі;
- надіслати скріни завдань на класрум.
6-Б клас:
- опрац.₴ 17-18;
- відповісти письмово на завдання 1-2 (стор.78.)

6-Г клас:
- опрац.₴ 15-16;
- відповісти письмово на завдання 1-3 (стор.72

7-Б клас:
- опрац.₴ 17-18;
- виконати письмово завдання 3-4(стор.73.);1-2(стор.78.)

10-А клас:
- опрац.₴ 15-16;
- письмово завд.3-5(стор.70.)

10 -Б клас:
- опрац.₴ 15-16;
- письмово завд.3-5(стор.70).

ПРИРОДОЗНАВСТВО

5-а - Опрацювати §14 ст. 61-63, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)

5б і5в
&19 завд. 5 або 6 с 86.
&20 завд. 6 с.91.

5-г
природознавство
Пар.14 Ознаки хімічних явищ. Ст 61-63, опрацювати, підготуватись до тестування.
Пар.15 Горіння. Повторюваність і взаємозв,язок явищ у природі ст.64-67- прочитати, дати відповіді на контрольні запитання.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

5-А
Опрацювати параграф 11 «Ти - особливий»(с.56-60); параграф 12 «Ми -особливі» (с. 61-65). Сформувати самооцінку, навчитися сприймати себе, як унікальну і неповторну людину. Ставитися до інших толерантно. Засвоїти основні принципи роботи у команді.

5 в,г - Опрацювати §12 ст.61-65, викон. конспект та переглянути відео (завд. Google classroom)
8-б - Опрацювати § 14-15 ст.95-103, виконати конспект та тест (завдання Google classroom)


&10 розробити памятку ,, Як стати відмінником '' 10-15 пунктів.

6-а,б,в,г
Повторити параграфи з 6 до 9 (с.32-54), підготуватися до практичної роботи.

7-Б; 7-Г
Повторити параграфи з 5 до 9 (с.30-57), підготуватися до практичної роботи.

7а і7в
&10 завд.1,2,3,4 на вибір позначка ,, прапорець ''.

8а і8в
&10 завд. 1,2 на вибір с.69 позначка ,, прапорець ''.


&10 завд. внизу. с75.скласти меню.

ХІМІЯ

Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.

7 а,б, в,г
Опрацювати §§ 12,13. Виписати висновки зі змісту параграфів у роб. зошити. Виконати завдання 91, 92, 93. Виконані роботи розмістити у класрумі 7 а в,г - 09.11.20, 7б - 12.11.20.

8 а,б,в
Опрацювати §§ 15,16. Виконати завдання для засвоєння матеріалу: 1,3 зі стор.84 та завдання 4 зі стор.86. Виконані роботи розмістити у класрумі: 8б,в - до 16.11.20, 8а – до 19.11.20.

9 а, б
Опрацювати §14.
Виконати завдання для засвоєння матеріалу 170 -172. Виконані роботи розмістити у класрумі: 9а - до 17.11.20, 9б – до 19.11.20.

10а,б
Опрацювати §§ 15, 16. Зробити короткі записи змісту параграфів у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 108, 111, 117. Виконані роботи розмістити у класрумі: 10а - до 19.11.20, 10б – до 17.11.20.

11а,б
Опрацювати §§ 16, 17. Зробити короткі записи змісту § 17 у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 115, 119,121, 126. Виконані роботи розмістити у класрумі до 18.11.20.

ФІЗИКА

7-В, 7-Г
Пар 10 Графіки рівномірного руху. Ст 67-72 опрацювати
Впр.10(3,4)-виконати письмово
Розв,язування задач (на рівномірний рух) задача 7 ст.72

8-а
Пар 15. Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії нагрівника. Ст 73-76
Розв,язування задач ст.76-77 Впр. 15(3,4) впр 15(7)
Пар 16 Принцип дії теплових двигунів. -опрацювати

8-б
Пар 14 Кипіння. Питома теплота пароутворення ст 66-69 -опрацювати
Розв,язування задач ст. 70-71
Вправа 14(3,4,5)

9-а, 9-б
Пар. 13 Дмсперсія світла. Спектральний склад природного світла. Кольори. Ст 85-88-повт Впр. 13(4,5)
Тестування
Пар. 14. Лінзи. Оптична сила лінзи. Ст 89-92 впр.14(2,3,5)

11-А,Б: $15-16(опр.); впр.16(№3)- розв.;
10-А,Б: стр. 116(л.р.); $15-16(опр.); впр.15(№5,7), впр.16(№6-7)- розв.;
8-В: $13-14(опр.); впр.14(№1-3)-розв.;
7-А,Б: $11(опр.); впр.11(№3-7)- розв.
Середня школа | Переглядів: 183 | Дата: 08.11.2020

Трудове навчання (дівчата), технології.

5 класи. Технологія виготовлення серветки декоративними швами.
Вибір виду серветки. Планування роботи з виконання проекту.
6 класи. Технологія виготовлення виробу у техніці макраме. Вибір та обґрунтування виду проекту. Графічне зображення .
7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів гачком.
8 класи. Декоративний рушник. Технологія виготовлення вишитих виробів.
9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою.
10 класи . Технологія виконання виробу. Вибір кольорової гами ( записати у зошит, що означає кожний колір.
11 клас. Записати у зошит «Технологія приготування трьох видів канапе для закусочного столу.» Ознайомитися з технологією приготування закусочних кульок і тарталеток .

Мистецтво.

5-А;5-Б;5-В;5-Г.
Тема: «Хорова музика». «Виразність силуету».
Завдання №2;№4 с.87(письмово).
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/154-mistectvo-masol-5-klas.html
6-А;6-Б;6-В;6-Г.
Тема: « Історичний жанр». « Вокально-хорові жанри: кантата».
Завдання №1 с.79(письмово).
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/791-mystectvo-6-klas-masol.html
7-А;7-Б;7-В;7-Г.
Тема: «Абетка архітектури,або як народжуються архітектурні споруди». «Музика і театр: опера,балет».Підготувати проект про мистецтво балету чи опери.Виконувати пісню «Кольорова планета».
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/718-mistectvo-masol-gaydamaka-kuzmenko-lyemesheva-7-klas.html
8-А;8-В.
Тема: «Романська архітектура.Лицарський кодекс честі».
Прослухати «Танець лицарів» із балету «Ромео і Джульєтта» С. Прокоф’єва
Виконати варіант №1;2(на вибір).С.54. Пройти тести на платформі «На Урок». https://classroom.google.com/h
8-Б
Тема: «Стихія музики Бароко».
Повторювати пісні. Пройти тести на платформі «На Урок». https://classroom.google.com/h
9-А.
Тема: «Лабіринтами художньої абстракції».
Повторити пісні. Підготувати проект про творчість Казимира Малевича.Пройти тести на платформі «На Урок». https://classroom.google.com/h
Середня школа | Переглядів: 139 | Дата: 08.11.2020

Історія


5а - Опрацювати §7 заповнити табличку стор.44
5б- Опрацювати § 9 ст.52-57, виконати ТЕСТ та завдання (Google classroom)
5в - Опрацювати §10 практ.роб. 2.завд.1 пит.1,2.с58.
5г - Опрацювати §10,виконати завдання для роботи з контурною картою «Україна та її сусіди»на ст 59.

6а,б,г - Опрацювати §19 ст.78-81, виконати ТЕСТ та завдання (Google classroom)

6в - Опрацювати § 15 виконати завдання у к/к стор.4

7а,б, - Опрацювати §10-11 інструкція до роботи міститься у classroom.google (Історія України)

7в,г - Опрацювати §15-16 ст. 67-72, виконати контурну карту ст.3-4, завдання Google classroom (Всесвітня історія)

8а,в - Практична робота по §7 виконати одне завдання на вибір. Практична робота по §10 визначити цінності що їх утверджували автори витворів мистецтва (Історія України)

8б - Опрацювати стор. 6-7 та §1. Виконати завдання у контурній карті стор.1 (Історія України)

9а,б - Опрацювати §10 практ.роб. Два пит. на зеленому фоні. §11 завд. на вибір 1,2,3,4,5,6. с82. §12 завд. 1.с89. (Історія України)

10а,б - Опрацювати §14-16 детально завдання в Google classroom (Історія України)

11а,б - Опрацювати §10.завд.16. с 82. Практичне заняття про Крим. (Історія України)

Географія


6а,б,в,г - 1.Опрацювати текст і ілюстрації §16,17. 2.Підготувати до наступного уроку пластилін ( 4 кольори), або його замінник.

7а,б,в,г - 1.Опрацювати текст і ілюстрації §16,17. 2.Заповнити таблицю.(Viber)

8а,б,в - 1.Опрацювати текст і ілюстрації §17,18. 2.Практична робота 4(початок)

9а,б - 1.Опрацювати текст і ілюстрації §19,20.

10а,б - 1Опрацювати §13. 2.Оформити конт.карту 3. Дослідження 5 стр 76

11а,б - 1.Опрацювати §7,8 2.Практ робота 4

Правознавство


9 а,б - Виконати УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО РОЗДІЛІВ 1 і 2 на ст. 63 (варіант один на вибір).

Громадянська освіта


10 а,б - робота з матеріалом на ст.57-60 детально завдання в Google classroom
Середня школа | Переглядів: 137 | Дата: 08.11.2020

Фізична культура

Історія розвитку волейболу.
Передачі м'яча знизу/зверху
Волейбол

Передачі м'яча

ЗУ,основи медичних знань
10-і класи
Тема 3. Порушення прохідності дихальних шляхів. Алгоритм відновлення прохідності дихальних шляхів. Параграф 12,13
с.42, 44- опрацювати питання та таблиці ( усно)
11-і класи
Тема . Укуси отруйних комах, змій, Домедична допомога.
S12, 13( с. 80, 83- опрацювати питання - усно)
Середня школа | Переглядів: 258 | Дата: 02.11.2020

Математика 

 03.11 повт. п.16,17, виконати завд. 398,402,405,407(1),438(1),440(1),436

06.11 вивч. п.20 стор.125-126, виконати завд. 444(1,2),411,559,561,563(1) , перегл. відео https://www.youtube.com/watch?v=9QHyDYDLWBM&ab_channel=NEED%2Fanimationstudiohttps://www.youtube.com/watch?v=XWKc7K4L1C4 

1)Тема: Взаємно обернені числа. Опр. п.13  ст.108-109 Розв. №431,435,437.2) Тема: Ділення звичайних дробів Опр. п.4  ст.112-114 Розв. №445(2,4,6,8),447(4),449(3,5),464 3) Тема: Знаходження числа за його дробом. Сам.р. (5.11) Опр. п.15  ст.123-125 Розв. №496(2,3),498(2),501,518.

03.11 вив. п.15 стор.123, виконати завд. 494,496,498,501,503, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=PVE_DNlu3c8&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

05.11 повт. п.15, виконати завд. 505,507,510,518 переглянути відео з попереднього уроку

06.11 вивчити п.16,17, виконати завд. 537,539,541,548,550,525, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=CS1z9YT9Teg&ab_channel=%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

Алгебра

1) Тема: Множення одночлена на многочлен   Опр. п.10  ст.65-66 Розв.№356(2,4,6),358(2,4),360(2),362(2,3),364(2),367 2) Тема: Множення многочлена на многочлен  Опр. п.11 ст.71-72.  Розв. №393(2,4,6,8),395(2,4),399(2,4),401(2,4),404,406,408,413(2,3)

множника за дужки (03.11) Опр. п.12 ст.77-79 Розв. №434(5-10),436(3),440,442(5-8),444(3,4) 2) Тема: Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки. Сам.р. (05.11) Повт. п.10-12 Розв. №448(2,3),450(2,3), 452(452(3,4),454(2,3)

02.11 повт. §8 стор.46, виконати завд. 349,352,353, переписати прикл. «Виконаємо разом», перегл. відео https://www.youtube.com/watch?v=t487S7HQFfM&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

 https://www.youtube.com/watch?v=DAsj8OpAZqo&ab_channel=%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

06.11  повт.  §2 п.7,8, читати п.9, виконати завд. 7.8,7.14,7.18,7.24

Перегл. відео та підготувати запитання https://www.youtube.com/watch?v=8BHuVTtKaIM&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%A2%D0%BA%D0%B0%D1%87

1) Тема: Функція. Властивості функції Опр. п.7, п.8 Розв. №7.10(1,4), 7.12(2,4), 8.13, 8.15, 8.18

10а повт.  §2  п.2 ст.17-22 ; п.4 cт.39-45; п.5-6 cт.48-59 – підр. А.Г. Мерзляк - вик. письмово № 6.10; 6.12; 6.16; 6.18;6.20(1);6.24 - опр. §16 ( Істер)   cт.153 -159; вик. письмово №16.3;16.5;16.7;16.11;16.13;16.17;16.19;16.21;16.23;16.27; - вик. М.д.
10б повт.  §5  ст. 46-48; - вик. письмово №5.21;5.25;5.27;5.29;5.38;5.40; - вик. М.д.

11а 02.11  за підр. Істера повт. §12, виконати завд. 12.12,12.14,12.16,12.18,12.20,12.22 03.11 вивчити п.11, виконати завд. 11.6,11.9(1-2) 05.11 повт. 11, виконати завд. 11.9(3-9),11.10(1-4)

11б - опр. §4 ст.32 -38; переглянути презентацію; вик. письмово № 4.5; 4.7; 4.9; 4.17; 4.19; 4.21; 4.23; вик. тест

Геометрія

7б,г 1) Тема: Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих
Опр. п.14  ст.109-111 Розв. №305,310,315. 2) Тема: Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною. Опр. п.15 ст.117-119 Розв. №327, 329, 331, 344.

 04.11 повт. § 4, вивчити § 5, виконати завд. 189,174,205,206,213, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=O0F0RghfR3E&ab_channel=%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

05.11 повт. §8,9,10, виконати завд. 279(2,3),280(б,в),281(б),311(а,в),342

9б Тема: Множення вектора на число. Колінеарні вектори Опрацювати п. 10 ст.81-83 Розв. №325(в,г),328(в,г),332(в,г),336.
10а повт. §2 п. 4-6  ст.36-59;  виконати письмово варіанти К.Р. опр. §2 п. 6  ст.59-62; вик. письмово № 6.9; 6.21; 6.23; виконати М.д.

10б опр. §6  ст.278-281; перегл. презентацію; виконати письмово  № 6.4; 6.8; 6.12; 6.21; 6.31;6.33; виконати М.д

11а 04.11 за підр. Мерзляк «Геометрія 11 клас, (погл. вивч.), вик. завд. 3.26,3.28

11б повт. §1-4 ст.173-209; опр. §5-6 ст.216-228; перегл. презентацію; вик. письмово № 5.9; 5.11; 5.23; 6.8; 6.12; 6.14; вик. тест

Інформатика

5б,в,г -§3.2,3.3 прочитати  - виконати практичну роботу 

6б,в,г-§2.1 опрацювати

7в-§3.1 прочитати, та виконати завд. мал.3.7 ст 83 Classroom урок 9, 

9а,б- виконати завдання Classroom урок 17-18

10а,б-§2.2 виконати завдання за бажанням

5а – Класрум

6а – Класрум

7а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTM2NTI3MDc5/tc/MTYzNTM2NTI3MDk2

7б – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/tc/MTYzNTYzNTY4NDQ3

7г – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTYzNjk1NDIy/tc/MTYzNTY3MTkyMjgy

8а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTA3MjIwMjM0/tc/MTYzOTA3MjIwMjQ3

8б – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/tc/MTYzOTA3MjIwMzA2

8в – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTA3MjIwMzQz/tc/MTYzOTA3MjIwMzU2

11а – https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTQyNzkyNjc5/tc/MTYzOTQyNzkyNjkw

11б – classroom.google.com/u/2/w/MTYzOTQyNzkyNzMz/tc/MTYzOTQyNzkyNzQ4

Середня школа | Переглядів: 223 | Дата: 01.11.2020

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

7-А. 7-Б. 7-В класи
А Чайковський " За сестрою".
- читати повість " За сестрою",
- с.86 - 87 -опрацювати питання( усно),
- с. 106 - опрацювати, виписати та вивчити правила.

11-Б клас
В.Яновський " Майстер корабля". В. Підмогильний " Місто".
- с. 85-92 - опрацювати, виписати та вивчити правила,
- с. 92, пит №1, №2 – письмово,
- виконати завдання , зробити скрін та надіслати вчителю на перевірку
Середня школа | Переглядів: 210 | Дата: 01.11.2020

Зарубіжна література

5-А, 5-Б, 5-В класи
О.С. Пушкін.
- Вступ до поеми «Руслан і Людмила».
- система образів( усно),
- с.78-80 - опрацювати питання ( усно),
с. 84-87- читати.

6-Б клас
- Написати твір-розповідь на тему «Мій улюблений міфологічний герой».
- виконати тестову контрольну роботу з теми "Міфологія" на сайті "На урок" (посилання в Вайбері)

7-Б, 7-Г класи
Друга світова війна у європейській поезії.
- К. І. Галчинський. «Лист із полону»( читати),
- А. Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд» ( читати),
- Друга світова війна у європейській поезії.
- Б. Ш. Окуджава «До побачення, хлопчики…» ( вивчити),
- надіслати вчителю відео на перевірку.

8-Б, 8-В класи
Есхіл « Прометей закутий».
- основний конфлікт трагедії,
- характеристика образу Прометея,
- " дари " Прометея людству.
- ПЧ - читати Софокл «Антігона».
Публій Вергілій Марон «Енеїда» (огляд, 1-2 уривків).
- зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією,
- ідея громадського служіння, утвердження величі держави.

9-А клас
Дж.Байрон. О.Пушкін
- характеристика образу Мазепи ( письмово).
- характеристика творчості О. Пушкіна,
- провідні мотиви лірики поета,
- вивчити вірш О. Пушкіна " Я вас кохав..", " Я пам'ятаю мить чудову"
( 1- на вибір)- надіслати відео на перевірку,
- скласти тези до теми " Художнє новаторство О. Пушкіна", с.86-87- письмово, надіслати вчителю скрін на перевірку

10-і класи
Контрольний твір за трагедією В.Шекспіра « Гамлет».
Гамлет- « вічний » образ світової літератури.
Проблеми твору « Гамлет».

11-і класи
-С. 77- 86- опрацювати, виписати та вивчити правила.
-Здати вірш А.Ахматової « Сіроокий король » (надіслати вчителю на перевірку відео), читати та аналізувати поему " Реквієм".
Середня школа | Переглядів: 245 | Дата: 01.11.2020

Англійська мова

5 – А https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTEyMjc4ODY3/tc/MTU5NTE3MjY4OTI2

5 – Б
https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTIxNzcxMDAw/tc/MTU5NTIxNzcxMDEw

5 – В,5 – Г
https://classroom.google.com/u/1/w/MTU5NTIxNzc4NDE1/t/all

https://classroom.google.com/u/1/c/MTU5NTIxNzc4MjY1/a/MTUwNjQ4MTE0NTk5/details

6 – А https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTIxMTg1ODUy/t/all

6 – Б https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTIxMTg2MTgy/tc/MTYzNTIxMTg2MTk2

6 – Б https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MDY2?cjc=djhumi2

6 – В https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MTgy?cjc=nlii44l

6 – Г https://classroom.google.com/c/MTYzNTI3ODIyNjgy?cjc=22jpxlw

7 – А https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTM2NTI3MDc5/t/all

7 – Б https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/t/all

7 – В https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTYzNjk1MzQ4/t/all

7 – Г https://classroom.google.com/u/1/c/MTYzNTYzNjk1NDIy/a/MTUwNjQ4NDgyMTM2/details

https://classroom.google.com/u/1/c/MTYzNTYzNjk1NDIy/a/MTUwNjUzMTE0NTMw/details

8 – А https://classroom.google.com/c/MTYzOTA3MjIwMjM0?cjc=32x7wq5

8 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/t/all

8 – В https://classroom.google.com/c/MTYzOTA3MjIwMzQz?cjc=5saf6gs

9 – А https://classroom.google.com/c/MTYzOTE1OTkwNTE3?cjc=ygka7j7

9-Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTE1OTkwNTk2/t/all

10-А https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcxOTQz/t/all

10-Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcyMDA5/t/all

11 – Б https://classroom.google.com/c/MTYzOTQyNzkyNzMz?cjc=7v5dai5

Німецька мова
10 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcyMDA5/tc/MTYzOTMwODcyMTI4
9 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTE1OTkwNTk2/tc/MTYzOTIwMDIxMTYz
8 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/tc/MTYzOTA3MjIwMzAy
7 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/tc/MTYzNTYzNjI5MjM3
6 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTIxMTg2MDY2/tc/MTYzNTIxMTg2MjI4
5 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTU5NTIxNzcxMDAw/tc/MTU5NTIxNzc4MjMw
Середня школа | Переглядів: 158 | Дата: 01.11.2020

Трудове навчання(дівчата), технологїї

5 класи. Остаточна обробка м’якої іграшки. Захист проекту.
6 класи. Прикраса з ниток. Технологія виготовлення виробу у техніці макраме.
7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів гачком.
8 класи. Декоративний рушник. Технологія виготовлення вишитих виробів.
9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою.
10 класи . «Техніки декоративно - ужиткового мистецтва.» Виконати проект на тему «Мандала».
11 клас. Записати у зошит «Технологія приготування бутербродів та канапе для закусочного столу».

Трудове навчання(хлопці), технологїї

5 клас Тема: Технологічний процес контурного й ажурного випилювання деталей виробу з фанери
6 клас Тема: Технологічний процес виготовлення деталей виробу з фанери: розмічання, випилювання, обробка крайок, шліфування
7 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу: обробка крайок елементів мозаїкового набору, фарбування елементів мозаїки
8 клас Тема: Технологічний процес виготовлення скриньки: різьблення
9 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу
10 клас Технологічний процес виготовлення виробу
11 клас Тема: Технологія виготовлення та декорування виробу

Мистецтво.

5-А;5-Б;5-В;5-Г.
Тема: « У країні штрихів і світлотіні».Опрацювати с.82-85.
Виконати графічну композицію «Ведмеді на Півночі».С.84-85.
6-А;6-Б;6-В;6-Г.
Тема: «Релігійний жанр». «Вокально-хорові жанри».Опрацювати с.66-75. Створити листівку «Співучі янголята»(с.71).
7-А;7-Б;7-В;7-Г.
Тема: «Архітектура,як вид мистецтва:від минулого до сучасності». «Аранжування музики».
Опрацювати с.35-41.Виконати вар.№1;вар.№2(на вибір).
8-А;8-В.
Тема: «Романська архітектура.Лицарський кодекс честі».
Опрацювати с.46-51
8-Б
Тема: «Бароко:архітектура,скульптура,живопис».
9-А
Тема: «Лабіринтами художньої абстракції».
Опрацювати с.62-66
Середня школа | Переглядів: 359 | Дата: 01.11.2020

БІОЛОГІЯ

6 а,в
Опрацювати параграфи 16,17. Письмово: заповнити таблицю ( ст.підручника 72-73) у зошиті. Таблиця 2 на ст. 79 підручника. Скинути на вайбер до 08.11.

6-Б кл.:
-повторити §§ 15,16.
-підготуватися до усної відповіді на запитання в кінці §§ 15,16.
УРОКИ ЗА РОЗКЛАДОМ У ZOOMі !

7 а,в,ґ
Параграф 16,17 - опрацювати. Підготуватися до усної відповіді.

7-Б кл.:
-повторити §§15,16;
-підготуватися до усної відповіді до запит. в кінці §§ 15;16.

8 а,б,в
Параграф 17,18- опрацювати. Підготуватися до усної відповіді.

9 а,б
Параграф 17,18 - опрацювати. Підготуватися до усної відповіді.

10-А кл.:
-повторити §§ 13;14;
-підготуватися до усного опитування.

10-Б кл.:
-повторити §§ 15;16;
-підготуватися до усного опитування.
УРОКИ ЗА РОЗКЛАДОМ У ZOOMі !

11 а,б
Параграф 16,17- опрацювати. Письмово відповісти на питання: 1) Охарактеризуйте причини хвороб. 2) Що необхідно знати і робити, щоб покращити і зберегти своє здоров'я?
Скинути на вайбер до 08.11.

ПРИРОДОЗНАВСТВО

5-а
Опрацювати §12-13 ст. 50-62, виконати конспект та тест (завдання Google classroom)

5 В, 5 Б
§ 17. Практичне заняття - ст.79
§18. Завдання 5, ст.82

5-г

5-г природозн.
Пар 12. Явища природи. Ст.52-55. опрацювати
Дати відповіді на контр.запитання.
Пар.13 Різноманітність фізичних явищ. Ст 55-60- опрацювати.
Ст 60-61 ,,перевірка знань,, -усно

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

5-А клас
Опрацювати параграф 10 «Як стати відмінником» (с.50-55). Навчитися сприймати інформацію, як глядач, слухач, діяч. Засвоїти процес слухання, який складається із: зосередження, розуміння, запам’ятовування. Сформувати навички підготовки до контрольної роботи.

5 в,г
Опрацювати §12-13 ст.61-72, викон. конспект та тест (завд. Google classroom)


§ 9. Тема. план.завдання ст.49

6-Б; 6-Г
Опрацювати параграф 9 «Особиста гігієна» (с. 48-54). Сформувати правила особистої гігієни та дотримуватися їх. Навчитися вибирати засоби особистої гігієни, правильно мити руки, доглядати за шкірою, чистити зуби.

7-Б
Опрацювати параграф 9 «Пожежна безпека у громадських приміщеннях». Засвоїти правила пожежної безпеки у школі (система оповіщення про пожежу, план евакуації, пожежний щит, виклик працівників пожежної служби за телефоном - 101).
8-б - Опрацювати § 12-13 ст. 80-92, виконати конспект та тест (завдання Google classroom)

8А, 8В
тема.план.завдання ст.68.


Тема.план.завдання 2 ст.66.

ХІМІЯ

Уроки в ЗУМі за посиланнями у вайбер-групах.

7 а,б, в,г
Повторити §10. Виконати завдання 68 -71 після §10.
Опрацювати §11 ( Прості речовини. Метали і неметали). Виконані роботи розмістити у класрумі.

8 а,б,в
Пройти тестування на тему: « Періодична система хімічних елементів. Будова атома» 03.11.20 (8б,в) за посиланнями (у вайбер-групах).
Опрацювати §§13,14. Виконати завдання для засвоєння матеріалу 6,7,зі стор.72 та 6,12,13 зі стор.76. Виконані роботи розмістити у класрумі: 8б,в - до 09.11.20, 8а – до 12.11.20

9 а, б
Опрацювати теми: «Реакції йонного обміну», «Виявлення йонів у розчинах» - §§ 12,13.
Зробити короткі записи змісту параграфів у роб. зошитах. Переписати і опрацювати табл.8 (стор.79). Виконати завдання для засвоєння матеріалу 149 і 153 зі стор.75. Виконані роботи розмістити у класрумі: 9а - до 10.11.20, 9б – до 12.11.20.

10а,б
Опрацювати §§ 13, 14 ( Спирти). Зробити короткі записи змісту параграфів у роб. зошитах. Завдання 90 - 92 - виконати письмово. Виконані роботи розмістити у класрумі: 10а - до 11.11.20, 10б – до 10.11.20.

11а,б
Опрацювати §§ 13, 14 (Неметали). Зробити короткі записи змісту параграфів у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 103, 105,108. Виконані роботи розмістити у класрумі до 11.11.20.

ФІЗИКА

7-А,Б
$5-10(повт.); впр. 9(3-5); впр. 10(5-7).

7-в, 7-г
Пар 8 Рівномірний рух. Швидкість руху ст.58-63-опрацювати. Вправа 8(2,3)-письмово
Пар.9 Вчимось розв,язувати задачі ст.64-67-опрацювати. Вправа 9 (3,4)-письмово

8-А
Пар 13 Випаровування і конденсація -повторити ст.60-64 впр 13(3,4,5)письмово
Пар.14- Кипіння. Питома теплота пароутворення -опрацювати. Ст 66-72 впр.14(3,4,5)письмово
Пар.15 Теплота згоряння палива -опрацювати.ст.72-77
Впр.15(3,4)-письмово.

8-Б фізика
Пар.12 Питома теплота плавлення - вивчити, ст 56-60, впр.12(4,5) письмово
Пар. 13 Випаровування та конденсація - прочитати ст 60-64

8-В: $12; впр.12(3-5);

9-А, 9Б
Пар. 12 Заломлення світла на межі двох середовищ. Закони заломлення світла ст.75-81 -опрацювати
Впр.12(4,5)-письмово
Лабораторна робота 4
Прочитати, розібратись, проробити вдома, записати в зошит.

10-А,Б: впр.13(5-6); $14; впр.14(4-5); л.р. стр.115;

11-А,Б: $13-14; впр.13(1-2,7); впр.14(2,5-6);
Середня школа | Переглядів: 202 | Дата: 31.10.2020

Історія


5а - Опрацювати §6. Письмово дати відповіді на запитання #2,3,4 з рубрики Знаю нове стор. 38.
5б- Опрацювати § 8 ст. 45-53, виконати конспект (завд. Google classroom) та пройти ТЕСТ
5в - Опрацювати §9 завдання 1 "Мислю творчо" (відповіді в Google classroom або Viber)
5г - Опрацювати §9,ст 57(ІІІ)виконати одне завдання на вибір.

6а,б,г - Опрацювати § 17-18 ст. 71-77, виконати конспект (завд. Google classroom) та пройти ТЕСТ

6в - Опрацювати § 13, 14. Виконати практичне заняття "Оцініть правове становище населення Дворіччя" на основі витягів із законів Хаммурапі. стор. 60

7а,б, - Опрацювати §7-8 інструкція до роботи міститься у Google classroom

7в,г - Опрацювати § 10-13 ст. 45-64, виконати конспект (завд. Google classroom) та пройти ТЕСТ (Всесвітня історія)

8а,в - Опрацювати §11. Написати есе на тему : Вплив Берестейської унії на розвиток церковного життя в Україні. Опрацювати § 12 письмово: складіть розгорнутий план відповіді на тему: Кримське ханство у XVI ст. (Історія України)

8б - Опрацювати §17 заповніть таблицю у зошиті. Зразок таблиці стор. 136. Виконати тести стор. 137. У контурній карті виконати завдання 3.4 та 3.5 стор. 136

9а,б - Опрацювати §7 завд. 1 с.53; §8 завд.1 с.60; §9 завд.1 с.68 (відповіді в Google classroom або Viber) (Історія України)

10а,б - Опрацювати §11-13 детально в Google classroom (Історія України)

11а,б - Опрацювати §8 завд.13. С.65.; §9 завд.12 с.71 (відповіді в Google classroom або Viber) (Історія України)

Географія


6а,б,в,г - 1. Повторити § 8,10,12,15,умовні знаки. 2.Підготувати на урок атласи,зошит,підручник.

7а,б,в,г - 1.Опрацювати § 15. 2.Опрацювати стр.60-61,дати відповідь на питання 5 стр. 64.

8а,б, в - 1.Опрацювати таблицю стр. 74-75. 2.Опрацювати текст та ілюстрації §15. 3.Виписати правила на стр. 79.

9а,б - 1.Опрацювати §17. 2.Опрацювати ілюстрації до §18. 3.Практична робота 4 стр 101.

10а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §12. 2.Робота з конт картою,дати відповіді на питання.

11а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації § 6,7(до рельєфу). 2.Дати відповіді на пит 1 стр37, пит1 стр44.

Правознавство


9 а,б -Опрацювати §9,користуючись правовим коментарем параграфу вирішіть юридичні задачі письмово і відповідь надішліть.

Громадянська освіта


10 а,б - Опрацювати т.2.5-2.6
Середня школа | Переглядів: 175 | Дата: 30.10.2020

Фізична культура
Вправи з футбольним м'ячем
футбол

Удосконалення ведення м'яча в домашніх умовах
Ведення

Ведення м'яча
ведення 2
Середня школа | Переглядів: 223 | Дата: 20.10.2020

Математика
- 20.10.2020  Тема: "Контрольна робота №2. Переставна властивість множення" - виконати "Контрольну роботу №2"  в реальному часі з 12.00 до 12.45 та надіслати фото на перевірку; - опрацювати пункт 16 за підручником  та звернути увагу на стор.99 зразок множення в стовпчик; - переглянути відео за посиланням та записати розв'язання  задач;
- виконати завдання 392 (непарні приклади), 394(3,4), 399 та надіслати фото на перевірку https://youtu.be/mvmwSf5ERTc
23.10.2020  Тема: " Сполучна та розподільні властивості множення" - опрацювати пункт 17 за підручником та звернути увагу на оформлення розв'язання прикладів; - переглянути відео та записати розв'язання задач; - виконати завдання 428,430, 432, 434 (непарні номери прикладів) https://youtu.be/EWkAXAjK99Q

- 1)Тема:  Контрольна робота з теми: « Звичайні дроби.  Додавання і віднімання звичайних дробів» Повторити п. 7- п. 10

2) Тема: Множення звичайних дробів   Опрацювати п. 11  ст. 86-89 Розв’язати завдання №329, №331(2,4,6,8), №333(2,4,6), №335.

3) Тема: Множення звичайних дробів Опрацювати п. 11  ст. 86-89 Розв’язати завдання №343( 2,4), №345(2,4), №347(2), №351(2,4).

4) Тема: Знаходження дробу від числа  Опрацювати п. 12  ст. 99-100 Розв’язати завдання №387, №391, №394, №398, №404. №406, №412, №353, №356(2), №359(2,4),№ 363.

-16.10.2020 Тема: "Ділення дробів" - переглянути відео за посиланням; - опрацювати § 2 пункт 14 та підготувати відповіді на запитання;    
- виконати завдання 443,445, 447, 405 та надіслати  фото на перевірку https://www.youtube.com/watch?v=HqYBzuQoEq8  https://www.youtube.com/watch?v=n-PfWFmjYAw 
20.10.2020     Тема: "Розв'язування вправ" - повторити "Головне в розділі 2" стор. 146 та правила пунктів 12-14; - підготувати відповіді на запитання до кожного пункту; - виконати завдання 447, 449(1,3,5), 451, 453 та надіслати фото на перевірку
22.10.2020   Тема: "Розв'язування вправ" - повторити правила пунктів 8 - 14  та підготуватись до самостійної роботи; - виконати завдання 458(2), 460(1,5), 462 та надіслати фото на перевірку;
23.10.2020  Тема: "Розв'язування вправ" - стор. 146 повторити "Головне в розділі 2"; - виконати завдання 464, 466 та надіслати фото на перевірку; - дати відповіді на питання тесту "На урок" за посиланням  

Алгебра
- 1) Тема: Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення
Опрацювати п. 8  ст 54 – 55. Розв’язати завдання №294, №296, №298.
2) Тема: Додавання і віднімання многочленів  ( 19 жовтня, понеділок ) Опрацювати п. 9  ст. 58-59 Розв’язати завдання №307,№309, №312, №314, №316(1), №318, №320, №322.

- Тема: Множення многочлена на многочлен 
Опрацювати п.11 ст.71-72. Розв’язати завдання №393(2,4,6,8), №395, №399, №401, №404, №406, №408, №413.

- 19.10.2020 Тема: "Перетворення раціональних виразів"; - опрацювати за підручником § 8 та переписати вправи "Виконаємо разом"; - виконати завдання  з попередніх уроків та надіслати фото на перевірку, прикріпивши їх до відповідної теми уроку; - виконати "Контрольну роботу №2" в реальному часі  в зошиті та надіслати  фото на перевірку(19.10.2020); - на допомогу виконання завдань переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=t487S7HQFfM 
https://www.youtube.com/watch?v=ArfL_Ht9kFU 
https://www.youtube.com/watch?v=6IDxJdFOeuc 
https://www.youtube.com/watch?v=ySWDCinSfwo

- 19.10.2020 Тема: " Контрольна робота №1" - повторити стор. 57 за підручником "Головне в розділі 1"; - відповісти на 12 питань письмово з розв'язками (за власним вибором ) тесту на стор. 54 та надіслати фото на перевірку; - опрацювати пункт 7 за підручником https://drive.google.com/open?id=1PwsV1PPVM9dJ0ArSS7B_5PiI7bqreDwO&authuser=1 
23.10.2020 Тема: " Функція. Властивості функції. Область визначення та область значень функції. Графік функції" - опрацювати пункт 7, 8 за підручником та переписати таблицю на стор. 60; - виконати завдання 7.2, 7.5, 7.7, 7.9, 7.11, 7.13, 7.16, 7.18, 8.2, 8.5 по одному прикладу з номера за власним вибором та надіслати фото на перевірку;

- 1) Тема: Функція. Область визначення, область значень, графік функції Опрацювати п. 7  ст. 59-61 Розв’язати завдання №7.2, №7.5, №7.7, №7.9, №7.13, №7.16, №7.18.
2) Тема: Властивості функції Опрацювати п.8  ст. 68-72 Розв’язати завдання №8.5, №8.8(2,3,5), №8.10, №8.12, №8.16.

10а - опрацювати §2  п.5 cт.48-51; - виконати письмово №5.4; 5.6; 5.8; 5.10; 5.12; 5.14; 5.16; 5.18; 5.20; 5.22; 5.27
- виконати М.д.;  С.р. опрацювати §2  п.4 cт.42-45; п.6 cт.55-59; - переглянути презентації;
виконати письмово №4.6; 4.8; 4.10; 4.15; 6.2; 6.4; 6.8

10б -  вивчити § 5  ст. 46-48; -переглянути презентацію; - виконати письмово № 5.2; 5.4; 5.8; 5.10; 5.14; 5.16

11а - 19.10.2020 Тема: "Первісна та її властивості" - опрацювати матеріал  пункту 9 за підручником, виписати в довідник таблицю первісних; - виконати завдання 9.2, 9.5, 9.7, 9.9, 9.11( по 2 приклади за власним вибором) та надіслати фото на перевірку https://drive.google.com/open?id=1wFW4vlqOkiPcRV-VmqfIuJeUl0umXcSh&authuser=1  
20.10.2020 Тема: "Розв'язування вправ"  - переглянути відео https://youtu.be/mMRyY5V0wpo; - опрацювати пункт 10 за підручником (особлива увага зразкам розв'язаних завдань); - виконати вправи 10.2, 10.4, 10.6, 10.8, 10.10, 10.15 (за власним вибором кількість прикладів з даних завдань) та надіслати фото на перевірку; 
22.10.2020  Тема: "Правила знаходження первісних. Визначений інтеграл" - переглянути відео за посиланням; - опрацювати пункт 11 за підручником; - виконати завдання 11.2, 11.4, 11.6 та надіслати фото на перевірку; - дати відповіді на тестові питання пробне ЗНО № 32; - переглянути  відео підготовки до ЗНО з теми: "Похідна та інтеграл" за посиланням https://drive.google.com/open id=1NsgUyNQiItExNw7rOM-VpA834k_ZC8Ks&authuser=1 https://youtu.be/-pEiWKb0CHI  https://youtu.be/XBGAwPPOjAo

11б -  повторити  § 1-3 ст.6-28;   - виконати завдання К.р.  

Геометрія
7б, г - 1)  Тема: Паралельні прямі та їх властивості Опрацювати п. 13  ст. 104-106; опрацювати п. 6  ст.46-51.
Розв'язати задачі №289, №294.
2)  Тема: Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих Опрацювати п. 14  ст.109-111
Розв’язати задачі №303, №306, №308.

- 21.10.2020 Тема: "Середня лінія трикутника"; - опрацювати параграф 4 стор. 36 за підручником; - виконати завдання 163,167, 171 та надіслати фото на перевірку; - переглянути презентацію за посиланням; - виконати завдання "Контрольної роботи №1" в зошиті та надіслати фото в реальному часі (21.10.2020); - допрацювати над завданнями попередніх уроків та прикріпити роботи до відповідних тем уроків;  https://drive.google.com/open?id=13mRL8R55IF-iHY8ZaX3IErHqla07v1Pb&authuser=1 https://drive.google.com/open?id=1JdxRwRxjXK_MDALG6RY0fr0XgUia5cXr&authuser=1

- 22.10.2020 Тема: "Віднімання векторів. Множення вектора на число" - опрацювати §9, 10 за підручником; - виконати завдання 294, 298, 300, 305, 325, 328, 332 та надіслати фото на перевірку; - переглянути відео з попередніх уроків за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=gaJ3YqaBEyc  https://www.youtube.com/watch?v=0gp7I2wZrDQ 

- Тема:  Дії над векторами. Самостійна робота Опрацювати п. 9 ст.74-77 Розв’язати задачі №294, №298, №305, №308, №311.

10а -  опрацювати § 6  ст.58-59; -  переглянути презентацію слайд  з  10-12; - виконати письмово № 6.4; 6.6; 6.13; 6.15; 6.17; 6.19;
- виконати М.д.

10б - Тема уроку "Контрольна робота. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ"  - повторити  §1-5 ст.224-270;  - виконати письмово завдання К.р.

11а - 21.10.2020  Тема: "Координати, вектори, геометричні перетворення. Проектування у просторі, перерізи многогранників. Прямі і площини у просторі"; - повторити за підручником 10 класу  стор. 35, 98, 188, 248; - дати відповіді на питання тесту за посиланням з однієї спроби та встановити відповідності https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3007423 

11б -  повторити  §1-3 ст.173-200; - виконати  К.р.

Інформатика 
5б,в,г - прочитати §1.3 завдання на classroom 8 урок

6б,в,г - пройти тести

- надіслати фото-звіт всіх конспектів по темі Електронне листування  на classroom 8 урок 

9а.б - classroom урок 15-16 

10а,б - classroom урок 8

Середня школа | Переглядів: 237 | Дата: 19.10.2020

Трудове навчання(дівчата), технологїї.

5 класи. Приметування аплікації до основи швом «уперед голкою». Використання петельного шва для з’єднання двох деталей м’якої іграшки.
6 класи. Декоративні квіти. Виготовлення пелюсток, бутонів. З’єднання деталей квіток.
7 класи. Виготовлення в’язаного виробу гачком.
8 класи. Декоративний рушник. Вишивання виробу.
9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою.
10 класи . «Техніки декоративно - ужиткового мистецтва.» Розробити технологічну карту виготовлення об’єкту проектування.
11 клас. Записати рецепт тіста для профітролей і технологію їх виготовлення.

Мистецтво.

5 клас.
Тема: «Вокальна музика. Мелодія лінії».
Прослухати: Р. Глієр «Концерт для голосу з оркестром».Охаректиризувати мелодію с.75(письмово).
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/154-mistectvo-masol-5-klas.html Відео: https://www.youtube.com/watch?v=uHQQ3kWt44M
6 клас.
Тема: Слов’янські божества в міфологічному жанрі”. «Опера :сюжети народних легенд».
Прослухати фрагменти опери В. Кирейка «Лісова пісня».Намалювати композицію за мотивами української народної легенди про козака Мамая.С. 59. Познайомитись з піснею «Легенда про пісню». Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/791-mystectvo-6-klas-masol.html Пісня: https://www.youtube.com/watch?v=daQRTgBwo2E Легенда: https://www.youtube.com/watch?v=HHNL14otvPs Опера: https://www.youtube.com/watch?v=nJvJNtN4yPg
7 клас.
Тема: «Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці».
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/718-mistectvo-masol-gaydamaka-kuzmenko-lyemesheva-7-klas.html Р. Глієр .Балет «Червоний мак». https://www.youtube.com/watch?v=ztp_gwBHVyc
І.Стравінський опера «Соловей». https://www.youtube.com/watch?v=DOYERRKGnzM
8 а;в
Тема: «Мистецькі перлини Візантії та Київської держави».
Виконати: вар.№ 1; вар.№ 2(на вибір). Виконувати пісню « Києве мій».

Тема: «Шедеври Північного Відродження».
Опрацювати тему. Виконувати пісню «Києве мій». Пройти тести join.naurok.ua Код доступу 3732386

Тема: «Авангард: кубізм,футуризм,кубофутуризм».
Переглянути відео : А. Оннегер «Пасифік 231». https://www.youtube.com/watch?v=Rfysyex_DAk
Виконувати пісню «Водограй».
Пройти тести за посиланням : join.naurok.ua Код доступу 9530151
Середня школа | Переглядів: 222 | Дата: 19.10.2020

БІОЛОГІЯ

УРОКИ ЗА РОЗКЛАДОМ У ZOOMі

6-Б кл.:
-опрацювати §§ 15;16.
-письмово написати в роб.зош.план §§15;16.
6-Г кл.:
-опрацювати §§13;14.
-писмово написати в роб.зош.план ₴ §§13;14.
7-Б кл.:
-опрацювати §§15;16;
-письмово написати в роб.зош.план-конспект § 15.
10-А кл.:
-опрацювати §§13;14;
-письмово в роб.зош.-план-конспект § 14.

6 а,в
Опрацювати параграф 14,15. Підготуватися до усної відповіді. Письмово: ст.14-15.
7 а,в,г
опрацювати параграф 14,15. Підготуватися до усної відповіді.
8 б,в
Опрацювати параграф 15,16. Підготуватися до усної відповіді. Переглянути онлайн уроки.
8- а
Опрацювати параграф 13,14,15,16). Підготуватися до усної відповіді, переглянути онлайн уроки.
9 а
Опрацювати параграф 15,16. Підготуватися до усної відповіді, переглянути онлайн уроки.
9 б
опрацювати параграф 13,14,15). Підготуватися до усної відповіді, переглянути онлайн уроки) .
11 а,б

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

5-А
Опрацювати параграф 8 «Планування часу», параграф 9 «Вчимося самостійно». Навчитися раціонально використовувати свій час ( дозовано працювати і відпочивати). Сформувати власний режим дня. Пам’ятати, що кожний день є цінним і неповторним!

5 в,г
Опрацювати §9 ст. 47-49, викон. конспект (завд. Google classroom)


6-А; 6-Б; 6-В;6-Г
Опрацювати параграф 7 «Харчовий раціон», параграф 8 «Проблеми неправильного харчування». Дізнатися як формуються харчові звички, як правильно харчуватися. Навчитися правил обробки харчових продуктів. Засвоїти, що може призвести до харчового отруєння!

7-А;7-Б;7-В;7-Г
Опрацювати параграф 8 «Безпека оселі». Засвоїти правила безпеки під час роботи з горючими речовинами; запам’ятати, які види газу використовують у побуті; як користуватися газовими приладами та пісним опаленням; запам’ятати телефон «104», за яким викликають працівників газової служби!

8-б
Опрацювати § 10 ст. 63-72, виконати конспект (завдання Google classroom)

§8 завдання ст.66 (внизу)


Опрацювати §7 ст. 3авдання на ст.43
8А,В
Опрацювати §7 ст.42 завдання 1,2,3,4 на ст.50 (на вибір)

Опрацювати §7 ст.43, завдання 1,2,3,4 (на вибір) ст.60

ПРИРОДОЗНАВСТВО

5-а
Опрацювати §10-11 ст. 44-51, виписати поняття

5Б,5В
Опрацювати §13-14 завдання 6 ст.61, завдання 8 ст.67а - Опрацювати §10-11 ст. 44-51, виписати поняття.

ХІМІЯ

Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.

7 а,б, в,г
Опрацювати §§ 9, 10. Пройти тестування за посиланнями (у вайбер-групах) на тему: «Суміші».

8 а,б,в
Опрацювати тему: Рух електронів у атомі. §§11,12.
Пройти тестування 20.10.20(8б,в) і 23.10.20 (8а) за посиланнями (у вайбер-групах).

9а, б
Опрацювати теми: Ступінь дисоціації. Кислотність середовища. §§ 10,11.
Зробити короткі записи у роб. зошитах. Пройти тестування за посиланнями (у вайбер-групах): 9а- 21.10.20; 9б - 23.10.20.

10а,б
Опрацювати §§ 10, 11( Алкіни. Арени). Завдання 77 - 79 - виконати письмово (розмістити у класрумі до 21.10.20).
Опрацювати тему: Добування і застосування вуглеводнів. Зробити конспект § 12. Завдання 82-84.
До 03.11.20 виконану роботу розмістити у класрумі.

11а ,б

Опрцювати теми: Відносний вихід продукту реакції. Гідроліз солей. §§ 11, 12. Завдання 83, 86, 90, 95 - виконати письмово (до 22.10.20 - у класрум !).
Опрцювати тему: Гальванічний елемент.
Зробити конспект §13, за бажанням - доповнити його відомостями із інтернету (до 03.11.20 розмістити у класрумі).

ФІЗИКА

11-А,Б
§§12-13(опр.); впр.12(№2,4-5)-розв.
10-А;Б
§§ 12-13(опр.); впр.12(№5,7); 13(4-6)- розв.;
8-В
§§10-11(опр.); впр.11(№3,6);
7-А,Б
повт.§§6-10; впр.8(№6); впр.9(№4-6).
Середня школа | Переглядів: 151 | Дата: 18.10.2020

Історія


5а - Опрацювати §5
5б- Опрацювати § 8 ст. 45-50, виконати конспект (завд. Google classroom)
5в - Опрацювати §8 завдання 1 ст.51 "Мислю творчо"
5г - Опрацювати §8,виконати письмово завдання І(1-3)на ст.51

6а,б,г - Опрацювати § 16-17 ст. 67-75, викон. конспект (завд. Google classroom)

6в - Опрацювати §10-11

7а,б, - Опрацювати §5-6, переглянути відео. Перегляньте відео і дайте письмово відповіді на запитання.1. Які факти біографії княгині Ольги повідомляють автори? 2. На яких рисах характеру княгині вони наголошують? 3. У чому, на думку авторів, полягає історичне значення діяльності княгині Ольги? (історія України)

7в,г - Опрацювати § 9-10 ст. 40-50, викон. конспект (завд. Google classroom)

8а - Опрацювати §1-2 (історія України)

8б - Опрацювати §17 (Всесвітня історія)

8в - Опрацювати §1-2 (історія України)

9а,б - Опрацювати §4 Практична робота.Таблиця ст.37 §5 Конспект завдання 1 домашнє завдання ст.45 §6 Конспект Домашнє завдання 2 ст.45. (історія України)

10а,б - Опрацювати §Практичне заняття та узагальнення до розділуII. Матеріал розміщений у classroom.google.com (історія України)

11а,б - Опрацювати §6 завдання15 ст.51 §7 завдання 10 ст.56 (історія України)

Географія


6а,б,в,г - 1.Опрацювати §14,мал37,виписати правила(3). 2.Опрацювати §15. 3.Виконати завдання(буде в групі).

7а,б,в,г - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §13,14. 2.Практична робота 4:стр54 мал32--для кожного міста визначити тип клімату ;заповнити таблицю(буде в групі).

8а,б, в - Повторити §9--13.

9а,б - 1.Повторити §13-16

10а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §10,11. 2.Усно дати відповіді нпитання після них.

11а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §5. 2.Виписати правила з §. 3.Повторити §4.

Правознавство


9 а,б -Опрацювати §8,виконайте письмово завдання 2-4 на ст.56, скріншот надішліть вчителю у зручний для вас спосіб.

Громадянська освіта


10 а,б - практичне заняття ст.57-59. Узагальнення до розділу ІІ завдання на ст.60
Середня школа | Переглядів: 136 | Дата: 18.10.2020

Англійська мова
5 – А https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTEyMjc4ODY3/tc/MTU5NTE3MjY4OTI2
5 – Б
https://classroom.google.com/u/2/w/MTU5NTIxNzcxMDAw/tc/MTU5NTIxNzcxMDEw
5 – В,5 – Г
https://classroom.google.com/u/1/w/MTU5NTIxNzc4NDE1/t/all
https://classroom.google.com/u/1/c/MTU5NTIxNzc4MjY1/a/MTUwNjQ4MTE0NTk5/details
6 – А https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTIxMTg1ODUy/t/all
6 – Б https://classroom.google.com/u/2/w/MTYzNTIxMTg2MTgy/tc/MTYzNTIxMTg2MTk2
6 – Б https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MDY2?cjc=djhumi2
6 – В https://classroom.google.com/c/MTYzNTIxMTg2MTgy?cjc=nlii44l
6 – Г https://classroom.google.com/c/MTYzNTI3ODIyNjgy?cjc=22jpxlw
7 – А https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTM2NTI3MDc5/t/all
7 – Б https://classroom.google.com/u/4/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/t/all
7 – В https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTYzNjk1MzQ4/t/all
7 – Г https://classroom.google.com/u/1/c/MTYzNTYzNjk1NDIy/a/MTUwNjQ4NDgyMTM2/details
https://classroom.google.com/u/1/c/MTYzNTYzNjk1NDIy/a/MTUwNjUzMTE0NTMw/details
8 – А https://classroom.google.com/c/MTYzOTA3MjIwMjM0?cjc=32x7wq5
8 – Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/t/all
8 – В https://classroom.google.com/c/MTYzOTA3MjIwMzQz?cjc=5saf6gs
9 – А https://classroom.google.com/c/MTYzOTE1OTkwNTE3?cjc=ygka7j7
9-Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTE1OTkwNTk2/t/all
10-А https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcxOTQz/t/all
10-Б https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcyMDA5/t/all
11 – Б https://classroom.google.com/c/MTYzOTQyNzkyNzMz?cjc=7v5dai5
Німецька мова
10 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTMwODcyMDA5/tc/MTYzOTMwODcyMTI4
9 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTE1OTkwNTk2/tc/MTYzOTIwMDIxMTYz
8 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzOTA3MjIwMjkx/tc/MTYzOTA3MjIwMzAy
7 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTYzNTY3ODA2/tc/MTYzNTYzNjI5MjM3
6 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTYzNTIxMTg2MDY2/tc/MTYzNTIxMTg2MjI4
5 – Б
https://classroom.google.com/u/1/w/MTU5NTIxNzcxMDAw/tc/MTU5NTIxNzc4MjMw
Середня школа | Переглядів: 173 | Дата: 18.10.2020


Пишіть нам


cv_school6@ukr.net
Пошук


Погода в Чернівцях
Погода у Чернівцях на тиждень

Наша кнопка

Код кнопки

Друзі сайту
GlavBoard.ru
Баннера на заказ.




 

Copyright MyCorp © 2024

Створити безкоштовний сайт на uCoz