6б- Тема: Розв’язування вправ на додавання і віднімання звичайних дробів Повторити п. 7- п. 10 Розв’язати завдання №287(1,2), №295 (Вказівка до задачі. Весь скарб приймаєте за 1 ), №302 ( Вказівка до задачі. Весь басейн приймаєте за 1), №306(1,3) Підготуватися до КР з теми: « Звичайні дроби. Додавання і віднімання звичайних дробів)Виконати в зошиті тестові завдання №2 ст. 84-85. Скрін виконаних тестів прикріпити в класрумі до 17 жовтня до 20:00)
6г -13.10 Тема: " Розв'язування вправ" - опрацювати пункт 11,12 та вивчити правила - виконати вправи 339, 341, 343, 361, 387, 389, 391 та надіслати фото на перевірку
Алгебра
7б - 1) Тема: Контрольна робота. (Виконати до 17 жовтня, до 20:00) Повторити п.1-п.7
7г - 1) Тема: Додавання і віднімання многочленів ( 13 жовтня, вівторок) Опрацювати п. 9 ст. 58-59 Розв’язати завдання №316(1), №318, №320, №322. 2-3) Тема: Множення одночлена на многочлен ( 13 жовтня, 15 жовтня ) Опрацювати п. 10 ст. 65- 66 Розв’язати завдання №356(2,4,6), №358, №360(2). №362, №364, №367. САМОСТІЙНА РОБОТА ( до 18 жовтня до 20:00)
8б - Тема: "Контрольна робота №2. Ділення раціональних дробів" - повторити § 1- 6 за підручником - опрацювати § 7 за підручником
- переглянути відео за посиланням - виконати тест на стор. 65 та надіслати фото на перевірку (для першої групи)- виконати завдання 298,300,303, 258,261 та надіслати фото на перевіркуhttps://www.youtube.com/watch?v=1__WACNHCDk
9а - 12.10 Тема: "Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною" - повторити пункти 1- 6 за підручником - виконати завдання 6.35(1,2), 6.37(1,2) та надіслати фото на перевірку - відповісти на питання тесту стор. 54 та надіслати фото на перевірку
16.10 Тема: "Самостійна робота №2. Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи" - повторити "Головне в розділі" стор. 57 - виконати завдання 6.15, 6.17, 6.42 та надіслати фото на перевірку
9б - 1) Тема: Розв’язування вправ з теми: « Нерівності» Повторити п. 1- п. 6; Головне в розділі ст. 57-58 Розв’язати завдання №6.22, №6.24(3,4), №6.26, №6.28, №6.30 2) Тема: Контрольна робота з теми: «Нерівності» Виконати роботу до 18 жовтня до 20:00
7б,г - Тема: Перпендикулярні прямі та їх властивості. Відстань від точки до прямої. Самостійна робота Опрацювати п. 5 ст. 41-44; опрацювати п. 6 ст.46-51. Розв'язати задачі №124, №127. Виконати в зошиті тестові завдання №1 ст. 51-52. Скрін виконаних тестів прикріпити в класрумі до 18 жовтня до 20:00)
9б - 1)Тема: Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Колінеарні вектори Опрацювати п. 7 ст. 61- 64 Розв’язати задачі №239, №243, №249. 2) Тема: Координати вектора Опрацювати п. 8 ст.68-70 Розв’язати задачі №268, №273(1), №276, № 278(б,в), № 280(а,г)
5 класи. Виготовлення деталей аплікації за шаблоном. Приметування аплікації до основи швом «уперед голкою». 6 класи. Вибір виду декоративних квітів. Виготовлення пелюсток. 7 класи. Виготовлення в’язаного виробу. 8 класи. Декоративний рушник. Вишивання виробу. 9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою. 10 класи . Розробка графічного зображення декількох варіантів проекту «Техніки декоративно - ужиткового мистецтва.» 11 клас. Записати рецепт тіста для профітролей і види начинок.
Трудове навчання (хлопці), технології.
1. 5 клас Тема: Технологічний процес контурного й ажурного випилювання деталей виробу з фанери 2. 6 клас Тема: Технологічний процес виготовлення деталей виробу з фанери: розмічання, випилювання, обробка крайок, шліфування 3. 7 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу: обробка крайок елементів мозахкового набору, фарбування елементів мозаїки 4. 8 клас Тема: Технологічний процес виготовлення скриньки: різблення 5. 9 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу 6. 11 клас Тема: Технологія виготовлення та декорування виробу
Мистецтво.
5 клас. Тема: «Східні мелодії». «Чарівні арабески». Прослухати п’єси Роберта Шумана «Арабески».Лесі Дичко «Українські писанки».Порівняти музику п’єс. Познайомитись з індійськими народними танцями.Створити ескізи мотивів арабесок для прикрашання східного килима с.71 Виконувати пісню «Чеська полька».Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/154-mistectvo-masol-5-klas.html Відео: https://www.youtube.com/watch?v=F95lZw0Ol4Y https://www.youtube.com/watch?v=BZ8jnIHnGZY 6 клас.Тема: «Міфологічний жанр». «Античні міфи в оперному жанрі».Прослухати фрагменти опери К.В.Глюка «Орфей».Розповісти про особливості оперного жанру,складові оперної вистави.Відео: https://www.youtube.com/watch?v=CzJ0uZUkTL8 Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/791-mystectvo-6-klas-masol.html 7 клас. Тема: «Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці».Прослухати «Рондо» В.А. Моцарта, «Перський хор» із опери «Руслан і Людмила» М.І.Глінки. Повторювати пісні : «Грицю,Грицю до роботи». «Сіяв батько жито». Підручник:: https://pidruchnyk.com.ua/718-mistectvo-masol-gaydamaka-kuzmenko-lyemesheva-7-klas.html Відео: https://www.youtube.com/watch?v=NZrM_jq92pY https://www.youtube.com/watch?v=CnTMe1DiZBA 8 А;В. Тема: «Мистецькі перлини Візантії та Київськоі держави».Опрацювати с.36-41.Виконати варіант №1, варіант №2(на вибір).Виконувати пісні «Кольорова планета». «Києве мій». 8 Б. Тема: «Ідеали і образи Ренесансу». Прослухати «Ave Maria» Д.Каччіні. Виконувати пісню «Мандрівний музика».Пройти тести за посиланням join.naurok.ua Код доступу 8814862 9 А. Тема: «Авангард: Кубізм.Футуризм.Кубофутуризм». Опрацювати с.52-57. Виконувати пісню «Україна».
6 а,в Опрацювати §§ 12,13. Підготуватися до усної відповіді. 6 б -Опрацювати §§ 13;14; -Підготувати письмово в роб.зошитах повідомлення "Значення корисних бактерій" (по § 13). 6г -Опрацювати §§ 11;12; -Підготувати письмово в роб.зош.повідомлення "Різноманітність шкідливих бактерій" (по § 11). 7 а,в,г §§ 12, 13 - опрацювати. Підготуватися до усної відповіді. 7 б -Опрацювати §§13,14. -Виконати письмово в роб.зош.повідомлення "Способи боротьби з паразитичними червами"(по §14). 8 а,б,в §§13,14 - опрацювати. Підготуватися до усної відповіді. 9 а,б §13- опрацювати. Контрольна робота ( повторити параграфи 1---10). 10 а -Опрацювати §§11;12; -Викон.письм.в роб зошитах повідомлення "Різноманітність одноклітинних еукаріот" 10 б -Опрацювати §§13;14; -Викон.письмово в роб.зош.повідомлення "Різноманітність грибів"(по §14.) 11 а,б Опрацювати § 13. Контрольна робота ( повторити параграфи з 1 по 10).
Природознавство
5Б,5В - Опрацювати §13-14 завдання 6 ст.61, завдання 8 ст.67 5-Г Природозн. Пар. 8 Атоми і молекули.ст.34-38, прочитати, законспект. Пар 9 Різноманітність речовин.ст 39-43. Прочитати, дати усно відповіді на запитання ст.43.письмово завдання 1,3,4.
Основи здоров'я
5-А Опрацювати параграф 7 « Кожен має талант». Навчитися визначати свої нахили та здібності та раціонально використовувати свій час. 5Б - Опрацювати §7 ст. 3авдання на ст.43 5 в,г Опрацювати §8-9 ст. 44-59, створити свій розпорядок дня (письмово в зошит)
6-А; 6-Б; 6-В;6-Г Опрацювати параграф 6 «Продукти харчування». Навчитися розрізняти корисні та шкідливі продукти харчування. Засвоїти значення вітамінів, білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин та води для організму людини.
7-А;7-Б;7-В;7-Г Опрацювати параграф 6 «Безпека пасажира. Безпечні вантажі ». Проаналізувати позитивні і негативні наслідки автомобілізаціі. Навчитися користуватися засобами безпеки у легковому автомобілі (паси безпеки; під голівники; подушки безпеки).
8А,В - Опрацювати §7 ст.42 завдання 1,2,3,4 на ст.50 (на вибір) 9А - Опрацювати §7 ст.43, завдання 1,2,3,4 (на вибір) ст.60 8-б Опрацювати § 9-10 ст. 63-72, виконати конспект та тест "На урок" (завдання Google classroom)
Хімія
7 а,б, в,г Опрацювати §9, повторити §8, завдання 61 - 64 - виконати письмово ( з них №62 – за бажанням). 8 а,б,в Опрацювати §§9,10. Завдання 2,3,5 (стор.55) - виконати письмово. 9а, б Опрацювати §§ 10, 11. Завдання 123,125, 137 - 139 - виконати письмово. 10а,б Опрацювати §§ 10, 11. Завдання 77 - 79 - виконати письмово . 11а ,б Опрацювати §§ 11, 12. Завдання 83, 86, 90, 95 - виконати письмово.
Лабораторна робота 3. Вимірювання розмірів малих тіл ст 39-41 - опрацювати. Виконати завдання для самоперевірки ст.44-45 Завдання 1-7-усно,5,9,10- письмово
8-А Параграф 11. Плавлення та кристалізація ст.51-54. Прочитати, дати відповіді на контрольні запитання (усно).вправа 11(2,3)- письмово Пар 12 Питома теплота плавлення ст 56-57. Вправа 12(4,5,6) письмово
8-Б Лабораторна робота 1- опрацювати, записати в окремий зошит (коротко), заповнити таблицю.ст 40-41 Лабораторна робота 2 ст 41-43 - опрацювати так само, як попередню
9-А, Б Повторити розділ ,,Магнітне поле,,ст 50-51 Параграф 9 Світлові явища.Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. Ст 56-60-вивчити. Вправа 9(2,3,5)-письмово
5а - Опрацювати § 6 виписати нові слова стор.36 5б- Опрацювати § 6-7, виконати конспект (завд. Google classroom) 5в - Опрацювати § 7 завдання 2 ст.44 (внизу) "Подорож у просторі" 5г - Опрацювати §7, переглянути відео
6а,б,г - Опрацювати § 13-14 ст. 54-62, конспект (завд. Google classroom), виконати завдання контурної карти стор. 3
6в - Опрацювати § 10-12 виписати нові слова. Виконати завдання #1,3 стор. 48
7а,б, - Опрацювати §4, прочитати, виконати завдання (історія України)
7в,г - Опрацювати §4-5 ст. 21-34, виконати конспект та тест "На урок" (завдання Google classroom) (історія України)
8а - Опрацювати § 13-15 записати основні дати (Всесвітня історія)
8б - Опрацювати §11, 12 заповнити таблиці стор 85 та 104 підручника (Всесвітня історія)
8в - Опрацювати §13, 14, 16 виписати основні дати (Всесвітня історія)
9а,б - Опрацювати §1-3 Домашнє завдання 2 ст.19. Складіть таблицю " Розвиток сільського господарства" ст. 20 . Домашнє завдання 1ст.33. Висловіть свою думку (історія України)
10а,б - Опрацювати § 8-10 (історія України)
11а,б - Опрацювати § 5 завдання12 ст.45. Практична робота 1,2,3 ( на вибір) ст.45 (історія України)
Географія
6а,б,в,г - Опрацювати §12,13."Повторимо головне" стр. 59,64. 2.Практична робота 1(Viber).Відправити (1група) в Google Classroom до 19.00 13 жовтня.
7а,б,в,г - 1.Опрацювати текст та ілюстрації стр. 46-47. 2.У зошиті дати короткі відповіді на питання (питання уViber). 3.Практична робота 3 стр. 48.
8а,б, в - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §13. 2.Практична робота 3 на стр. 70.(карта на стр. 62). 3.Дослідження на стр. 70(можна намалювати схематично і поставити час).
9а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §12,13. 2.Практична робота 3 на стр. 70 завдання 1(табл. 1). 3.Прочитати §16 та дати відповідь на питання 2 стр. 90.
10а,б - 1.Повторити §3--9. 2.Опрацювати текст та ілюстрації §10,11. 3. Усно дати відповіді на пит.1,2,4 стр. 56; 1,2,5,6,7,9 стр. 62.
11а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §4. 2.Задача 2 стр.30.
Правознавство
9 а,б -Опрацювати § 7,проаналізуйте правову ситуацію письмово на ст.50 за схемою розміщеною нижче, відправте скріншот на вайбер.
6 а,в. Параграф 11 опрацювати. Контрольна робота ( повторити параграфи ( з 1 по 10). 6-Б кл.: -опрац. §§11;12; -виконати письмово завдання 1(стор.55.) 6-Г кл.: -опрац. §§ 9;10; -виконати письмово завдання 1(стор.33). 7 а,в,г. Параграф 11 опрацювати. Контрольна робота ( повторити параграфи з 1 по 10.). 7-Б кл.: -опрац. §§ 11;12; -виконати письмово творче завдання(стор.45.). 8 - а,б,в. Параграф 11,12 опрацювати. Контрольна робота ( повторити параграфи з 1 по 10). 9 а,б. Параграф 11,12 опрацювати. Усно відповідати на питання. 10-А кл.: -опрац. §§ 9;10; -виконати письмово завдання 1;2;3(стор.42.) 10-Б кл.: -опрац. §§ 11;12; -виконати письмово завдання 1;2;3(стор.46.) 11 а,б. Опрацювати параграф 11,12. Підготуватися до усної відповіді.
Природознавство
5-а - Опрацювати § 9-10 ст. 39-47, виконати тест "На урок" (Google classroom)
5Б,5В - Опрацювати §11-12 завдання 2,3,4 або проактичне заняття на ст.51 завдання 4 ст.5
5-Г Пар.6. тема: Характеристики тіла, їх вимірювання. - ст. 26-28 вивчити. Пар. 7. Тема: ,,Речовини. Фізичні властивості речовин,, - ст.29-34 вивчити
Основи здоров’я
5-А Опрацювати параграф 5 «Ти - пасажир громадського транспорту». Скласти пам’ятку безпечної поведінки у громадському транспорті». 6-А; 6-Б; 6-В;6-Г Опрацювати параграф 5 «Здоров’я і технічний прогрес». Засвоїти вплив технічного прогресу на здоров’я людини (позитивний, негативний). Сформувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища. 7-А;7-Б;7-В;7-Г Опрацювати параграф 5 «Приниципи безпечної життєдіяльності». Сформувати уміння і навички безпечної поведінки. Скласти пам’ятку запобігання крадіжкам мобільних телефонів.
5 в,г - Опрацювати §7 ст. 41-43, виконати конспект (завдання Google classroom) 8-б - Опрацювати § 7 ст. 48-55, виконати тест "На урок" (завдання Google classroom)
5Б - Опрацювати §6 , скласти пам'ятку 8А,В - §6, ст. 42 завдання "під прапорцем" 9А - Опрацювати §5, завдання ( прапорець) на ст.43
7а,б Опрацювати §6; впр. 6, №4 – розв`язати 7-В, 7-Г Пар 5 Тема ,,Похибки й оцінювання точності вимірювань,, ст. 33-36 вивчити. Впр. 5 (1,2)-виконати письмово; Лабораторну роботу 2-опрацювати. Ст.37-39
8-А Лабораторна робота 2-опрацювати ст.41-43 Пар 10 тема ,,Агрегатний стан речовини. Наноматеріали,, ст 44-50 вивчити. Впр.10(2,3)-виконати письмово 8-Б Пар.7 ,,Випромінювання,, повторити. ст. 30-32 впр. 7 (3,4)-письмово Пар 8 ,,Питома теплоємність речовини. Кількість теплоти,, ст.33-36 -вивчити Впр. 8(6,7,8)-письмово 8в Стор. 40 - 43– виконати.
9-А, 9-Б Пар 8 ,,Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм,, Ст. 39-44-вивчити Впр. 8 (1,2) -письмово Лабораторну роботу 2 на ст.45-47- опрацювати
5 класи. Виготовлення шаблонів м’якої пласкої іграшки. Розкроювання виробу. 6 класи. Кінцева обробка о’бємної іграшки . Захист проекту. 7 класи. Елементи в’язання гачком. Виконання елементу « сіточка». 8 класи. Декоративний рушник. Вишивання виробу. 9 клас. Оздоблення виробу вишивкою. 10 класи . Добір матеріалів, інструментів та технологій для виконання проекту. 11 клас. Підготувати проект на тему « Кенді бар».
Мистецтво.
5 клас. Тема: «Народні музичні інструменти».» «Народна іграшка». Опрацювати тему.Вивчити пісню «Чеська полька». 6 клас.Тема: «На вершинах Олімпу:портрет у скульптурі». «Камерно –вокальні жанри:гімн». Опрацювати тему. 7 клас. Тема: «Народна творчість-натхнення для митців».Опрацювати тему.Прослухати: М.де Фалья «Чотири іспанські п’єси”.М. Равель «Болеро». Вивчити пісню «Сіяв батько жито». 8а,в-Тема: “Пам’ятки мистецтва Північного Причорномор’я і Скіфії”. Виконувати пісню «Давня пісня». 8б-Тема: «Готика». Опрацювати тему.Прослухати фрагмент кантати «Карміна Бурана». К. Орфа. Вивчити пісню«Мандрівний музика». 9а-Тема: «Мінливість вражень імпресіоністів». Опрацювати тему, прослухати : «Післяполудневий відпочинок фавна».К. Дебюссі. «Гра води». М. Равеля. Виконувати пісню «Україна» муз. І сл. Т. Петриненка.
5б - 06.10.2020 Тема: "Рівняння" - читати пункт 10 на стор. 65 та усно відповідати на запитання стор.67 - виконати завдання 271, 273, 275(2, 4, 6), 277(1) та надіслати фото на перевірку - класна робота для (1 групи) переглянути відео за посиланням, читати пункт 10, виконати завдання 270, 272, 274(1,3,7),276 та надіслати фото на перевірку
09.10.2020 Тема: " Кут та його градусна міра. Види кутів" - переглянути відео та презентацію за посиланням
- читати пункти 11,12 за підручником із стор. 69 і 73 та усно відповідати на питання до пунктів - виконати завдання 287,289,292,294,297,303,305 та надіслати фото на перевірку - Класна робота (для 2 групи) пункт 11,12 читати, виконати завдання 284,285, 286, 288, 290,299, 301, 302, 304
6г - 06.10.2020 Тема: "Узагальнення і систематизація знань. Контрольна робота №2" - повторити пункти 7 - 10 за підручником - виконати завдання 254, 256(3,4), 263, 283,287(1,5) та надіслати фото на перевірку - Класна робота (для 1 групи) виконати завдання 253, 257,264, 282, 286(1,6) та надіслати фото на перевірку - відповісти на питання тесту за посиланням
08.10.2020 Тема: "Множення дробів" - переглянути презентацію - читати § 2 пункт 11 стор.86 за підручником - виконати завдання 329,331,333 та надіслати фото на перевірку - Класна робота (для 1 групи) виконати завдання 328, 330, 332 та надіслати фото на перевірку
09.10.2020 Тема: "Знаходження дробу від числа" - переглянути презентацію - читати пункт 12 стор.99 за підручником - виконати завдання 335, 337, 339, 387, 389 та надіслати фото на перевірку - Класна робота (для 2 групи) виконати завдання 334, 336(1,3,5,10), 338, 340, 384,385 та надіслати фото на перевірку
Алгебра
8б - 05.10.2020 Тема: "Множення раціональних дробів" - переглянути відео та презентацію - читати стор. 54 § 6 та переписати завдання"Виконаємо разом" - виконати завдання 207,209,211,213(а,в), 256, 258, 261 та надіслати фото на перевірку - Класна робота (для 1 групи) 205(а,в,д),206(а,в,д), 208(а,в), 210(б),214(а,г), 255(а,г,д),257(а,г,д), 259(а,г), 260(г) та надіслати фото на перевірку
9а - 05.10.2020 Тема: " Системи лінійних нерівностей з однією змінною"- читати § 1 пункт 6 стор.42 за підручником - виконати завдання 5.34, 5.36, 6.15(1,2,5), 6.17, 6.22 та надіслати фото на перевірку - Класна робота(для 2 групи) виконати завдання 5.33, 6.13, 6.16, 6.21 та надіслати фото на перевірку
09.10.2020 Тема: "Розв'язування вправ" - повторити § 1- 6 стор. 57 "Головне в розділі 1" - виконати завдання 6.24,6.26,6.28,6.35(1,2), 6.37(1,2) та надіслати фото на перевірку - Класна робота (для 2 групи) виконати завдання 6.23(непарні),6.25(2), 6.27(2,4), 6.34(парні), 6.36(1,2) та надіслати фото на перевірку
11б - Алгебра і початки аналізу: 1) переглянути презентацію з 25 по 28слайд та з 37 по 4 1слайд; 2) повторити §3 ст.26-28;
3)виконати письмово № 3.14; 3.17; 3.22; 3.24
Геометрія
8б - 07.10.2020 Тема: "Узагальнення і систематизація знань. Контрольна робота №1" - повторити стор. 69 "Головне до вивчених тем" - дати відповіді на питання тесту на стор.34 та надіслати фото для перевірки - виконати один рівень контрольної роботи на стор. 35 за власним вибором та надіслати фото на перевірку
9а - 08.10.2020 Тема: "Узагальнення і систематизація знань. Контрольна робота № 1" - повторити стор.56-57 "Головне в розділі1" - відповісти на питання тесту стор.55 та надіслати фото на перевірку - виконати завдання контрольної роботи №1 на стор.55 (один рівень за власним вибором) - Класна робота (для 2 групи) виконати завдання 198,199,201,205,207,208 та надіслати фото на перевірку
5б - 29.09.2020 опрацювати § 2 пункт 9 за підручником - виконати завдання 202, 204, 210(3), 212, 223(1,4.6), 234(1,3), 236(1,3) та надіслати фото на перевірку - переглянути відео за посиланням
02.10.2020 опрацювати пункт 9 стор. 59 та підготувати відповіді на запитання на стор.61 - виконати завдання 247(1,3), 249, 251, 253, 255, 257(1,3), 263 та надіслати фото на перевірку
6б - Тема: Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота Опрацвати п. 7 ст. 47-49. Розв'язати завдання №272, №277, №281. Тема: Підготовка до контрольної роботи ( 1 жовтня- четвер) Повторити п.1-п. 7. Розв'язати завдання №268, №279, №282
6г - 29.09.2020 повторити § 2 пункти 7-10 за підручником - виконати завдання 272, 274, 277, 281 та надіслати фото на перевірку
01.10.2020 повторити правила § 2 пунктів 7-10 за підручником - виконати завдання 250, 252, 257, 268(2,4), 270 та надіслати фото на перевірку
02.10.2020 повторити § 2 пункти 7-10 за підручником - виконати завдання 272, 274, 277, 281 та надіслати фото на перевірку
Алгебра
7б - 1) Тема: Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. Опрацювати п.7 ст. 47-49. Розв'язати завдання №266, №270, №274.
2) Тема: Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота Опрацвати п. 7 ст. 47-49. Розв'язати завдання №272, №277, №281.
7г - Тема: Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота Опрацвати п. 7 ст. 47-49. Розв'язати завдання №272, №277, №281. Тема: Підготовка до контрольної роботи ( 1 жовтня- четвер) Повторити п.1-п. 7. Розв'язати завдання №268, №279, №282
8б- 28.09.2020 переглянути відео за посиланнями - опрацювати §5 за підручником - прочитати завдання "Виконаємо разом" - записати відповіді усних вправ №181-184 - виконати письмово завдання 185, 195, 199,201,203 та надіслати фото на перевірку - розв'язати завдання самостійної роботи № 214
9а - 28.09.2020 переглянути відео за посиланням - опрацювати §5 за підручником - виконати вправи 5.12, 5.18,5.20,5.26(1,3,5) та надіслати фото на перевірку
02.10.2020 переглянути відео та презентацію - опрацювати пункти 5,6 на стор.32, 42 та підготувати відповіді на запитання - виконати завдання 5.28,5.30, 5.38, 6.6, 6.9,6.15 та надіслати фото на перевірку
9б - Тема: Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язування нерівностей з однією змінною Опрацювати п. 5 ст. 31-35. Розв’язати завдання №5.12, №5.18, №5.20, №5.24, №5.26
11б - Алгебра і початки аналізу: 1) переглянути презентацію з 25 по 28слайд та з 37 по4 1слайд; 2) опрацювати §3 ст.26-28; 3)виконати письмово № 3.2; 3.4; 3.6; 3.8; 3.12; 3.16; 3.18
Геометрія
7б,г - Тема: Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота Опрацвати п. 7 ст. 47-49. Розв'язати завдання №272, №277, №281. Тема: Підготовка до контрольної роботи ( 1 жовтня- четвер) Повторити п.1-п. 7. Розв'язати завдання №268, №279, №282
8б - 30.09.2020 переглянути відео - опрацювати § 3 та підготувати відповіді на питання - виконати завдання 121, 129, 133 (з повним поясненням) 90-95 (рисунок і відповідь) та надіслати фото на перевірку - прочитати "Для допитливих" та виконати самостійну роботу на стор.33 варіант 2
9а - 01.10.2020 переглянути відео та презентацію - опрацювати § 6 за підручником та підготовити відповіді на запитання для самоконтролю на стор.46 - виконати вправи 202, 204, 206, 209 та надіслати фото на перевірку - розв'язати завдання самостійної роботи на стор.53 один із варіантів - підготуватись до контрольної роботи: повторити §§ 1-6 та переглянути "Головне в розділі 1" на стор. 56; переглянути завдання тесту на стор 54 і типових задач на стор. 55
9б - Тема: Розв’язування задач з теми: «Декартові координати на площині» Самостійна робота Повторити п.1- п. 6 ст. 56-57 Розв’язати задачі за готовими малюнками №1(а), №2(а), №3(а), №4(а), ст.52 Самостійна робота ст. 53, Варіант1 (непарні номери в журналі), Варіант 2 ( парні номери в журналі )
5а - повтор параграф 1-3 підготуватися до узагальнення. 5б- Опрацювати §6 ст. 34-38, виконати конспект (завд. Google classroom) 5в - Опрацювати §6, завдання 2- мислю творчо. Створити герб своєї родини 5г - Опрацювати §6,виконати завдання
6а,б,г - Опрацювати § 11-12 cт. 45-53, виконати завдання контурної карти ст. 3-4, виконати конспект та тест "На урок" (завд. Google Classroom)
7а,б, - Опрацювати §1-2 виконати завдання 1, завдання 2 (історія України) 7в,г - Опрацювати §3 ст. 17-20, виконати завдання контурної карти ст. 2-3, виконати конспект (завд. Google classroom) (Історія України)
8а,в - Повторити §9, 10 ,11
8б - Опрацювати §8-9
9а,б - Опрацювати §13. Узагальнення., завдання 11 ст.109; §14 завдання 13 ст.115, Тематична - повторити розділ 2 (Всесвітня історія)
6а,б,в,г - 1.Опрацювати §11. 2.Намалювати 10 умовних знаків. 3.Виконати оба завдання"Працюємо з картою" на стр56(де прапорець).
7а,б,в,г - 1.Повторити §1,2,9,стр25. 2.Опрацювати стр.44-46 §12. 3.Практична робота 2(Viber).
8а,б, в - Опрацювати текст та ілюстрації &11,12. 2.Вивчити області України(мал.34 стр.63). 3.Міні-проєкт"Сучасне бачення адміністративно-територіального поділу території України"(за бажанням).
9а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §14,15. 2.Зробити три таблиці(кожна на дві графи): а)назва культури та області вирощування; б)назва галузі тваринництва та області поширення; в)с/г зона та її спеціалізація(ст85--86)
10а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §9. 2.Виконати завдання 4 ст53.
11а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §4. 2.Задача 2 стр.30.
5 класи. Остаточна обробка виробу. Вибір виду м’якої пласкої іграшки. Графічне зображення. 6 класи. Оздоблення та декорування м’якої об’ємної іграшки. Остаточна обробка виробу. 7 класи. Елементи в’язання гачком – стовпчик з одним накидом. 8 класи. Декоративний рушник. Вишивання виробу. 9 клас. Створення візерунку для вишивання. Оздоблення виробу вишивкою. 10 класи. Пошук інформації для проекту. Створення банку ідей. 11 клас. Підрахувати собівартість приготовленої страви.
Мистецтво.
5 клас. Тема: «Прикрашаємо побут». «Пісні родинного життя». Виконати завдання: с.45-46.(Варіант на власний вибір). 6 клас Тема: «Парадний і камерний портрети». «Камерно-вокальні жанри: чарівні мелодії романсів,серенад». Завдання № 4 с.37(письмово). 7 клас Тема: «Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці».Завдання №1 с.25(письмово). 8 а;в Тема: «Мистецтво античності-колиска європейської цивілізації».Опрацювати с.22-24.Створити ескіз рекламного плаката «Запрошуємо до Греції». 8-б Тема: «Мистецькі перлини Візантії та Киівської держави». Виконати замальовки візантійського орнаменту. С.46. Розучити пісню «Києве мій» . Муз.І.Шамо, вірші Д.Луценка. 9-а Тема: «Символізм-вступ у ХХ століття».Завдання № 1;2-виконати письмово.Розучити пісню «Україна». Музика і слова Т.Петриненка.
5а - ст. 31-33 виконати всі 5 завдань у зошиті 5б- Опрацювати §4-5 ст. 27-32, виконати тест "На урок" (завдання Google classroom) 5в - Опрацювати §4-5. Урок узагальнення ст.31-32 5г - Опрацювати §5, виконати завдання (Google classroom)
6а,б,г - Опрацювати §9-10 ст. 38-44, виконати конспект (завдання Google classroom)
6в - Опрацювати §8. Виписати нові слова та їх значення § 9 виконати всі завдання письмово.
7а,б, - Опрацювати §7-8, виконати завдання (Google classroom) 7в,г - Опрацювати §1-3 ст. 7-21, виконати конспект (завдання Google classroom) (історія України)
8а,б,в - Опрацювати §9 заповнити табличку ст 67 завдання 14. Опрацювати §10 прочитати заповнити табличку ст. 73 завдання 12
9а,б - Опрацювати § 10, завдання 14 ст.84. Опрацювати §11, завдання13 ст.91. Опрацювати §12, завдання 9 ст.97 (Всесвітня історія)
10а,б - Опрацювати §4. Практичне заняття і узагальнення до розділу І, за §1-4 (історія України), завдання (Google classroom). Узагальнення на ст.23 підручника з історії України.
6а,б,в,г - Опрацювати §9 та скласти схему "Способи зображення поверхні Землі". Опрацювати § 10 та заповнити таблицю: Вид масштабу Спосіб запису Приклад.
7а,б,в,г - 1.Опрацювати §8 і &11. 2.Використовуючи форзац підручника та мал.24(стр. 41) складіть схему"Природні зони світу".
8а,б, в - 1.Опрацювати §10,11. 2.Виписати правила з §11. 3.Практична робота 2(Viber).
9а,б - Опрацювати текст та ілюстрації §11. 2.Дати відповідь на питання 3 і 5 стр 64.
10а,б - Опрацювати текст та ілюстрації §8,9; 2.Практична робота 1.
11а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §3; 2.Практична робота 3.
6 - А,В Опрацювати параграф 9,10. Підготуватися до усної відповіді . переглянути онлайн уроки. 6-Б кл. -Опрацювати ₴ 9;10; -Підготувати повідомлення в роб.зош."Відмінні риси рослинних та твариних клітин"(по ₴ 9) 6-Г -Опрацювати ₴ 7;8; -підготувати повідомлення в роб.зош."Спільні ознаки рослинної та тваринної клітин"(по ₴ 8.) 7 А, В, Г Опрацювати параграф 9,10. Підготуватися до усної відповіді. Переглянути онлайн уроки. 7-Б кл -Опрацювати ₴ 9;10; -Підготувати повідомлення в роб.зош "Значення Павукоподібних в природі та житті людини"(по ₴ 10). 8 А, Б, В Параграф 9,10 опрацювати. Підготуватися до усної відповіді. 9- А, Б Параграф 9,10 опрацювати. Підготуватися до усної відповіді. 10-А кл -опрацювати ₴ 7;8; -підготувати повідомлення в роб.зош."Значення Прокаріотів в природі та в житті людини".(по ₴ 8). 10-Б кл. -Опрацювати ₴ 9;10; -Підготувати повідомлення в роб.зошиті "Різноманітність прокаріотичних організмів."(по ₴ 9.) 11-А, Б кл. Параграф 9,10 опрацювати, підготуватися до усної відповіді.
Природознавство
5-А Опрацювати § 7-8 ст. 29-38, завдання (Google classroom) 5Б,5В Опрацювати §9, завдання 4 ст.43, § 10, завдання 4,5 ст.47 5-Г Пар. 5 Тема,,Внесок видатних учених натуралістів у вивчення природи,,. ст20-23-вивчити.
Основи здоров'я
5 в,г - Опрацювати §6 ст. 35-41, конспект та тест "На урок" (завдання Google classroom) 8-б - Опрацювати § 7 ст. 48-55, виконати конспект (завдання Google classroom) 5Б - Опрацювати §4 , завдання на ст.28 8А,В - §4, практичне завдання1,2,3,4 ( на вибір) 9А - Опрацювати §4, завдання ( прапорець) на ст.34
7а,б Повторити §§1 – 5; впр. 5(1,3). 7-В, 7-Г Пар.4.Тема:,,Фізичні величини, вимірювання фізичних величин,, ст.24-31-вивчити. Вправа 4(1,2)-письмово. 8-А Пар.8. Питома теплоємність речовини. Ст.33-36. Вправа 8(6,7,8) Пар 9 ,, Тепловий баланс,, ст 37-38 Вправа 9(1,2,3) Лабораторна робота 1-опрацювати. ст. 40-41 Лабораторна робота 1 ст.32-опрацювати. 8-Б Пар.5 тема,,Теплопровідність,,ст 22-24-вивчити. Впр.5(2,5)-письмово Пар.6.Тема :,,Конвекція,, ст. 26-29 вивчити Пар.7.тема ,,Випромінювання,, ст30-32 вивчити. Вправа 7(2,5)-письмово. 8в Опрацювати § 9; впр.9 (1 - 4). 9-А, 9-Б Лабораторна робота 1, опрацювати ст. 32-33 Пар 6 тема:,,Електромагніти та їх застосування,, ст 28-32 параграф 7 тема ,,Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець,, ст.34-39 Вправа7(2,3)-письмово. 10 а, б Опрацювати §8; впр. 8 (1,2), впр. 7 (4). 11а,б Опрацювати §6, впр. 6 (2); §7, впр. 7 (3,4).
Основи здоров’я
5-А клас Опрацювати параграф 4 « Зупинка - місце підвищеної небезпеки» (с.25-28) Завдання: - засвоїти знаки, якими позначають зупинки транспорту, уміти їх розрізняти; - сформувати та вивчити правила поведінки на зупинках (с.26); - навчитися переходити дорогу з трамвайними коліями.
6-А;6-Б; 6-В; 6-Г Опрацювати параграф 4 «Природа і здоров’я» с. 21-25) Завдання: - засвоїти позитивний і негативний вплив природи на людину; - знати, що таке акліматизація; - уміти підготувати до мандрівки в іншу країну; - уміти вибрати відповідний одяг, взуття для походу у гори; - навчитися підбирати одяг до сезону і погоди .
7-А;7-Б; 7-В; 7-Г Опрацювати параграф 4 «Профілактика захворювань» Завдання: - знати визначення, що таке хвороба; - навчитися розрізняти хвороби; - знати, які є захисні реакції організму; - засвоїти шляхи зараження організму; - знати, що таке іммунна система організму та методи профілактики захворювань.
5 класи. Пришити аплікацію(швом «уперед голкою»). 6 класи. Зшити деталі першої частини об’ємної іграшки. 7 класи. Елементи в’язання гачком – стовпчик без накиду. 8 класи. Декоративний рушник. Позначити центр серветки(зробити центровку), обробити серветку по краях (швом «через край»). 9 клас. Технологія виконання виробу, добір матеріалів і вимоги до них. 10 класи. Особливості виконання проекту,графічне зображення. 11 клас. Приготувати вибрану страву та записати технологію її виготовлення.
Митстецтво.
5 клас. Тема: «Прикрашаємо побут». «Пісні родинного життя». Виконати завдання: с.45-46.(Варіант на власний вибір). 6 клас Тема: «Парадний і камерний портрети». «Камерно-вокальні жанри: чарівні мелодії романсів,серенад». Завдання № 4 с.37(письмово). 7 клас Тема: «Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці».Завдання №1 с.25(письмово). 8 а;в Тема: «Мистецтво античності-колиска європейської цивілізації».Опрацювати с.22-24.Створити ескіз рекламного плаката «Запрошуємо до Греції». 8-б Тема: «Мистецькі перлини Візантії та Киівської держави». Виконати замальовки візантійського орнаменту. С.46. Розучити пісню «Києве мій» . Муз.І.Шамо, вірші Д.Луценка. 9-а Тема: «Символізм-вступ у ХХ століття».Завдання № 1;2- виконати письмово.Розучити пісню «Україна». Музика і слова Т.Петриненка.
5б- 22.09.2020 стор.47 § 2 пункт 7 читати, виконати завдання168, 170, 172
25.09.2020 стор.52 § 2 пункт 8 вивчити правила, виконати завдання 176, 178, 185(1,4,6), 200
6б - 23 вересня ( середа) Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми: " Подільність натуральних чисел" Учні 1 групи виконують варіант 1 Учні 2 групи виконують варіант 2
24 вересня ( четвер) Тема: Основна властивість дробу. Скорочення дробів. Опрацювати п. 7 ст.52-54; п. 8 ст.59-60 1) Ров'язати завдання з теми: Основна властивість дробу №190, №196, №198, №200 2) Ров'язати завдання з теми: Скорочення дробів №211(4-7), №222, №224, №226(2-5)
6г- 22.09.2020 стор.59 § 2 пункт 9 вивчити правила, виконати завдання 211, 213, 216, 218,222, 226
24.09.2020 стор.59 § 2 пункт 9 повторити, виконати завдання 237,240, 242, 263
25.09.2020 стор.59 § 2 пункт 10 вивчити, виконати завдання 267,270
Алгебра
7б- 21.09.2020 (Понеділок) 1) Тема: Степінь з натуральним показником Опрацювати п. 5 ст. 32-34 Розв’зати завдання № 156(2,4,6,8), №163, № 165(2,4) № 167, №169, №174.
21.09.2020 (Понеділок) 2) Тема: Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота Опрацювати п. 6 ст. 39-42, вивчити всі властивості степенів Розв'язати завдання №205, №207, №210, №212, №214
7г - 22.09.2020 ( вівторок) 1-2) Тема: Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота Повторити п. 6 ст. 39-42, вивчити всі властивості степенів Розв’язати завдання №216, №218, №232, №237
24 вересня (четвер) 3) Тема: Одночлен. Стандартний вигляд одночлена (22 вересня, 24 вересня) Опрацювати п. 7 ст. 47-49
Розв'язати завдання №266, №270, №274
9а - 21.09.2020 стор.28 § 1пункт 4 читати, виконати завдання 4.2, 4.3, 4.8, 4.11, 4. 16
25.09.2020 стор.31 § 1пункт 5 читати, переписати в довідник таблицю на стор.35, виконати завдання 5.3, 5.5, 5.7, 5.9 (парні номери нерівностей )
9б - 21 вересня ( понеділок) 1) Тема: Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності Опрацювати п.4 ст. 28-29 Розв'язати завдання №4.3, №4.8, №4.10, №4.12(2,3,4,5,7,12) 2) Тема: Об’єднання та переріз множин. Числові проміжки Опрацювати п. 5 ст. 31-35, вивчити основні властивості і правила на ст. 57-58 Розв'язати завдання №5.3, №5.5, №5.7, №5.9
10а - Алгебра і початки аналізу 10клас(профільний рівень), автор О.Істер: 1) виконати К.р. з теми: «Числові функції, їх властивості та графіки» 2) опрацювати §5cт.44-51; §6 cт.54-60; 3) виконати письмово № 5.6; 5.10;5.14; 5.16; 5.20;5.22; 5.24;5.30; 5.34; 5.36
№ 6.2; 6.6; 6.10; 6.12; 6.14(3,4); 6.16; 6.18;6.20;6.22; 6.34; 6.37
11а -21.09.2020 стор.48 § 1 пункт 6 читати, виконати завдання 6.2, 6.6, 6.8, 6.10, 6. 12, 6.14 (по одному рівнянню з кожного завдання за власним вибором)
22.09.2020 § 1пункт 4-6 повторити, виконати завдання 6.16, 6.18, 6.24 ( по два рівняння з кожного завдання за власним вибором)
24.09.2020 § 1пункт 7 читати, виконати завдання 7.2, 7.4
7б,г - 25 вересня ( п’ятниця) 1) Тема: Розв'язування задач ( підготовка до контрольної роботи) (25 вересня) Повторити п. 1- п.3, повт. всі основні властивості на ст.53-54 Розв'язати задачі №69, №76, №34(1,2) 2) Тема: Контрольна робота
8б -23.09.2020 стор. 24 § 3 читати, вивчити властивості прямокутника і ромба, виконати завдання 98,100,101, 103, 109, 113
9б - 24 вересня ( четвер) 1) Тема: Синус, косинус і тангенс кутів від 0 до 180 Опрацювати п. 1 ст. 9-14 Розв'язати завдання №16, №21, №23, №32 2) Тема: Тотожності 〖sin〗^2 α+〖cos〗^2 α=1, sin(〖180〗^0-α)=sinα,
cos(〖180〗^0-α)=-cosα, sin(〖90〗^0-α)=cosα, cos(〖90〗^0-α)=sinα. Опрацювати п. 2 ст. 18-20 Розв'язати задачі №55, №58, №62, №64, №68, №71
9а,б - створити в програмі Bubbl.us модель на тему: Інформаційна безпека, надіслати роботу вчителю в Classroom, прочитати § 7.1 Інформатика (Ривкінд) 8 клас, виконати завдання
10-А клас -Опрац. §5,6; -пдіготувати повідомлення в роб.зошитах "Профілактика вірусних захворювань" 10-Б клас -Опрац. § 7,8; -підготувати повідомлення в роб зошитах"Значення прионів та віроїдів в природі та житті людини" 6-Б клас -опрац. § 7,8; -Пр.роб 2(стор.41.) 6-Г кл. -опр. § 5,6; -Практ.роб.1(стор.39.) 7-Б кл. -Опрац. § 7,8; -підгот.повідом.в роб зошитах"Значення Ракоподібних в природі та житті людини". 6 а,в Параграфи 7,8 опрацювати, виписати у зошит спільні риси тваринної та рослинної клітин. 7 а, в,г Опрацювати параграфи 6,7,8. Усно відповідати на питання: ст. Підручника 22,26,30. 8 а,б,в Опрацювати параграфи 7,8. Письмово: ст.підручника 38. 9 а, б Опрацювати параграфи 7,8. 11 а,б Опрацювати параграфи 7,8. Усно відповідати на питання. Переглянути онлайн уроки.
Природознавство
5-а - Опрацювати § 6-7 ст. 26-33, завдання (Google classroom) 5б,в - Опрацювати §7 Речовини завд. ст.33, завд.5, Опрацювати § 8 Атоми і молекули ст.38, завд.8 5-Г - Пар. 4 тема,,Обладнання для вивчення природи,, ст.17-20-вивчити. Підготуватись до тестових завдань по пар.1-4
Основи здоров'я
5Б - Опрацювати §3 Ти пішохід завдання на ст.24 8А,В - §Ти- рятувальник. Завдання на ст.25, 1,2,3 (на вибір) 9А - Опрацювати §3 Сучасне уявлення про здоров'я. Завдання на ст.33 група1,2,3 (на вибір)
5 в,г - Опрацювати §6 ст. 35-39, викон. письмово в зошит "Підсумки" ст. 39 8-б - Опрацювати § 5 ст. 36-41, виконати конспект (завдання Google classroom)
Фізика
7а,б: стр.37-41; 7-В, 7-Г Параграф 3. Тема: ,,Наукові методи вивчення природи. Внесок українських учених у розвиток фізики,, ст 18-21 вивчити Впр.3(2,3,5)-письмово 8-А Пар. 6 Конвекція, ст 26-29 - вивчити. Вправа 6(3,4)-письмово Пар. 7 Тема ,,Випромінювання,, ст 30-33. вправа 7(2,5,7) письмово. 8-Б Пар. 3 тема:,,Внутрішня енергія,, ст 16-19 вивчити. Вправа 3(2,3,5) письмово 8в: $8, впр.8(№4-6); 9-А, 9-Б Пар.5 тема ,,Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера,, ст 24-29 вивчити. Вправа 5(2,3,4) письмово Пар.6.тема ,,Електромагніти та їх застосування,, ст28-32 вивчити. Вправа 6(2,3,4) письмово 10а,б:$7, впр.7(№1-3); 11а,б:$5-6, впр.6(№2-4)
Хімія 7 а,б, в,г Опрацювати §5, завдання 26,27, 31 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 23.09.20 Опрацювати §6, завдання 33,34 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 26.09.20 8 а,б,в,г Опрацювати §2,3. Завд. 1-3 після пар.2 9а Опрацювати §§ 3, 4, завдання 21,22, 24 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 22.09.20. 9б Опрацювати §§ 3, 4, завдання 21,22, 24 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 24.09.20. 10а Опрацювати § 6, завдання 39, 41 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 23.09.20. 10б Опрацювати §§ 4,5, завдання 21,22, 24 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 22.09.20. 11а Опрацювати §§3,4, завдання 24, 29, 32 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 24.09.20. 11б Опрацювати §§ 3,4, завдання 24, 29, 32 - виконати письмово і надіслати в Classroom до 23.09.20.
5а - виконати практичну роботу у зошиті. Підручник ст. 27-30. 5б- Опрацювати §3 ст. 20-26, таблиця та поняття (письмово в зошит (Google classroom); практична робота ст. 27 (письмово в зошит відповіді на 10 хронологічних питань) 5в - Опрацювати §4 Практична робота 1.Виконати завдання в зошит 5г - Опрацювати § 4 Практичне заняття. Відлік часу в історії, виконати завдання
6а,б,г - Опрацювати § 5-6 ст. 21-28, виконати конспект (Google classroom), виконати тест "На урок" (завдання в Google classroom), виконати контурну карту ст. 3 6в - Опрацювати §7-8. Виконати практичне завдання ст 33.
7а,б, - Опрацювати §5-6 (завдання Google classroom), відео (Всесвітня історія) 7в,г - Опрацювати §5-6 ст. 25-35, виконати таблиці (письмово в зошит (завдання в Google classroom), виконати тест "На урок" (завдання в Google classroom), виконати контурну карту ст. 3 (Всесвітня історія) 8а,б,в - Опрацювати §6-7. Заповнити таблиці ст 49 та ст. 58 у підручнику
9а,б - Опрацювати §7 Велика Британія ст.60, завд.11; опрацювати § 8 Франція. Бельгійська революція ст.66, завд.9; опрацювати § 9 Німеччина та Італія ст.74 завд.10 (Всесвітня історія)
10а,б - Опрацювати § 1-2 (завдання Google classroom) (історія України)
11а,б - Опрацювати §7 Становлення постіндустріального суспільства ст.71, завд.4, опрацювати §8 Інтеграційні процеси ст.79, завд.7
Географія
6а,б,в,г - Опрацювати §7,8. У зошиті дати відповідь на запитання 1,2,4 стр.39. Підготувати міні-проект"Способи орієнтування за допомогою місцевих ознак"(за бажанням)
7а,б,в,г - Опрацювати § 7. У зошиті за підручником стр.30 заповнити табличку з колонками: повітряна маса, температура, вологість.
8а,б, в - Опрацювати §8. Дослідження на стр.43 підручника. В мережі інтернет відшукайте онлайн-план м.Чернівці.
9а,б - Опрацювати §10, скласти схему"Тенденції розвитку світового господарства", підготувати повідомлення про діяльність ТНК в Україні(за бажанням).
10а,б - Опрацювати §7, заповнити таблицю на дві графи:субрегіон--спеціалізація.
11а,б - Повторити §2, практична робота 2(завд.2,3,4 стр.18 підручник).
Правознавство
9 а,б -Опрацювати §4 (завдання Google classroom)
Громадянська освіта
10 а,б - Повторити матеріал підручника 1.1-1.3, виконати завдання
10 кл. Опрацювати &4 - Основні правила та проведення реанімаці &5 - Техніка забезпечення проходження верхніх дихальних шляхів. Відповісти на питання с.20,22 ( усно)
11 класи
& 5, 6 - опрацювати С.42- розглянути ілюстровану розповідь. С.45, питання #6 - виконати проект " Відмороження та домедична допомога постраждалим " ( надіслати вчителю )
5а - Опрацювати § 3, виписати дати з поясненням 5б- Опрацювати § 2-3, виконати завдання 1, завдання 2, "лінія часу" на ст. 17 письмово в зошит 5в - Опрацювати § 3 завд. 5 с. 26 5г - Опрацювати §2-3, виконати завдання 1, завдання 2
6а,б,г - Опрацювати § 5-6 ст. 21-28, виконати контурну карту ст. 2, виписати поняття "революція", "неолітична революція" в зошит ст. 26 6в - Опрацювати § 5-6 письмово виконати завдання на стор. 24 номер 1 та стор. 28 номер 1
7а,б, - Опрацювати § 3, переглянути відео за посиланням на ст.16(битва на Каталаунських полях), виконати завдання (Всесвітня історія) 7в,г - Опрацювати § 4-5 ст. 20-30, контурна карта ст. 1(завдання Google Classroom) (Всесвітня історія) 8а,б,в - Опрацювати § 4 та виконати тестові завдання на стор. 39 підручника
9а,б - Опрацювати § 4-6, завдання 13 с. 48, практичне заняття с. 49 завд. 1 ст. 51 або 2 ст. 52 на вибір, переглянути відео (Всесвітня історія)
10а,б - Опрацювати § 4,та практичне заняття на ст.37(Всесвітня історія)
11а,б - Опрацювати § 4-6 ст. 25-44, завдання 6 ст. 54, переглянути відео
8а,б, в - Опрацювати § 6,7; переглянути відео, практична робота 1: завдання 1 на стр.40 підручника.
9а,б - Опрацювати § 6,7,8. Переглянути відео, у робочому зошиті до мал.24 з підручника навести приклади країн різного типу за рівнем економічного розвитку, Практична робота 2(Vider).
10а,б - Опрацювати §5,6. Переглянути відео, у робочому зошиті прочитайте статево-вікові піраміди на стр.30 мал.16 підручника.
11а,б - Опрацювати §2 стр.16. Практична робота 1(Vider); Практична робота 2(завдання 2,3,4 на стр.18 підручника)