SafeWeber.ru
Четвер, 25.04.2024, 01:10

Ліцей №18



Офіційний сайт ліцею №18


Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [111]
Середня школа [161]
Наше опитування
Шановний користувачу, Ви:
Всього відповідей: 646
Статистика
Форма входу
У категорії оголошень: 161
Показано оголошень: 141-160
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 »



Англійська мова

5-А (1гр.) 1) виконати роботу за посиланням https://www.liveworksheets.com/ny1178734qc. 2) вивчити слова с.16, 17; с.17, впр.4
5 А (2 гр.),5в(2 гр.),5г(2 гр.) впр.4ст13. 5-6 sent.about the girl/boy
5-Б 1) повторити правила Cb. c. 69, 73, слова Cb. c.68-74; виконати роботу за посиланням https://www.liveworksheets.com/lp1176329gh 2) вивчити слова Cb.c.80, правило с.81, Wb.c.74, 75. 3) Cb.c. 82, впр.3 - вивчити.
5-В (1 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
5Г (1 група) 1) ст.13, впр.4, вивчити займенники2) ст.15, впр.4 чит., вивчити за бажанням, підгот. до самост.роботи 3) ст.16,17 слова у словник, чит. і перекладати, ст.17, впр.2 пис
6-А (1 група) 1) https://www.liveworksheets.com/et45028pu, https://www.liveworksheets.com/vv410422jo
2) с.19,В.4,5
6-А (2 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw

6-Б (1гр.) 1)SB ст.33, впр.10, 11 WB ст. 17, впр.7,8. 2)SB ст.35,впр.6,7,8. 3) WB ст.19, впр.3 пис.
SB cт.37, впр. 2,3, ст. 38, впр.2,3,4. 4) WB ст.19, впр.4, ст.20, впр.2,3,4
6 Б (2 гр) 1) Ст.32 (повторити минулий час неправильних дієслів). 2) SB. впр. 5, ст. 33 (пис.)
3) WB. впр.5 ст. (33 пис.) 4) W.B. впр. 9. Ст. 17 рис.
6 -В( 1 гр), 6-Г (2 гр.) 1) Ст. 13 ( вив.слова) 2) Впр.1 (в) ст. 13 ( пис.) 3) Впр.3 ст.13. ( пис.) 4) Впр. 1 ст.12-13 ( чит. перекладати) 6-В (2гр.) 1) вивчити слова, с.13, впр.1 (b), впр.3 2) с.16, впр.3
6-Г ( 1гр.) 1) ст.13, впр.3 пис., слова випис., ст.14, впр. 4,5 2) ст. 16, впр.3 пис, ст.17, впр.1в.
3) ст.19, впр.5в, 6
7-А – 1.WB,В.3,с.40; WB, В.4-6,с.41
7-Б (1 група) 1) https://www.liveworksheets.com/bx286607ga ;
https://www.liveworksheets.com/ru109089yp; 2) WB, В.1-2, с.7; 3) WB, В.3-4, с.7
7-Б (2 гр.) 1)Wb.c.7, впр.1, Sb.с.122, впр.9, с.123- правило; 2) Wb.с.7, впр.4, Sb.c.123 повторити правила, підготуватись до с.р. 3) виконати роботу за посиланнями
а)https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Verb_to_be/To_be_vs._Have_got_bx286607ga
б) https://www.liveworksheets.com/fo198531ts
7-В 1) с.16 – вивчити правило, виконати тести за посиланнями: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2014951 , https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7584352 2) с. 20 впр.4а (письмово, вивч.слова)
7-Г (1 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
7 Г (2 гр.) впр.5,ст.15. впр.4,ст.17
8-А (1гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
8 А (2гр.) 8-В (1гр.) 1Впр. 1 ст.4 (вив.вирази). 2) Впр.5, ст.7 (пис). 3) Впр.7, ст. 7 (пис.) 8-Б 1)SB с.132 впр.5, 8, 9 (письмово в зошит). 2) WB c.56 впр.1, 2, 3.
3)WB с.56 впр.4,5. Виконати вправу за посиланням https://www.liveworksheets.com/nj34512yg
8-В (2 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
9-А (1 гр.) 1) ст.7(вив.слова) 2) Впр.4. с. 8(пис.) 3) Впр.6, ст.8( пис.) (answer the questions).
9-А (2 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
9-Б 1) WB с.37 впр.2, виконати вправу за посиланням https://www.liveworksheets.com/zy1326sp
10-А с.20, впр.5, 6, вивчити слова, с.21, впр.1, с.22, впр.3.
10-Б 1) с.26 – вивчити слова, с.26 впр. 5 (письмово).
11-А 1) ст.18, впр.1 у словник, впр.2 чит., ст.23, впр.2 2) ст.21, впр.3,4 слова у словник, ст.22,впр.1,2
11-Б 1) Ст.21-27 виписати слова у словник, вивчити. 2) Впр. 19-20( пис.) 3) Впр. 3, ст. 21 (пис)
4) Впр.4, ст. 21(complete the sentences).

Німецька мова

5-Б – Stunde 3, S.11-12; впр.4,5 ст.12
6-Б - Підручник: ст.9 (вивчити слова);впр.5 ст.11(письм.)
7-Б - Stunde 2, S. 8-10; вивч. слова, впр.4,5(письм.)
8-Б - Stunde 3, S. 11-12; впр.1 (вивч), впр.5,7(письм)
9-Б - Stunde 2, S. 9-11; впр.4с) скрін кидаєм в особисті у Viber, впр.5,6 (скласти діалог, робота в парах)
10-Б - Stunde 2, S. 9-11; впр.3(чит), впр.4(письм)
11-Б - Stunde 2, S. 8-10; вивч. слова, впр.4(скрін кидаєм в особисті у Viber), створити колаж у групах „Werte in der Familie“; Stunde 3, S.11-13; вивч. слова, впр.4,5(письм)
Середня школа | Переглядів: 236 | Дата: 13.09.2020

Трудове навчання(дівчата), технологїї.

5 класи. Виготовити шаблонів Розкроювання виробу.
6 класи. Виготовлення шаблонів першої частини об’ємної іграшки і їх розкрій з нетканої тканини.
7 класи. Елементи в’язання гачком – стовпчик без накиду.
8 класи. Декоративний рушник. Створення візерунка для вишивання.
9 клас. Моделі-аналоги. Розробка ескізного малюнка.
10 класи. Пошук інформації для проекту.
11 клас. Розрахувати орієнтовну вартість приготовленої страви та записати технологію виготовлення.

Мистецтво.

5 клас-Тема: «Календарно-обрядові пісні»,»Орнаментальні мотиви»(опрацювати усно). «Веселкова пісня»-повторити.Виконати орнамент у стрічці.С.35.Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=OrNDiH64f2g Відео ://www.youtube.com/watch?v=9LOSt6dpxt8
6 клас-Тема: «Автопортрет.Подвійний портрет.». «Музичні цикли:ти і я-такі ми різні».С.24-31.(опрацювати усно).Намалювати подвійний портрет.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=j30SyV1k-AY
7 клас-Тема: «Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці».Вивчити пісню «Сіяв батько жито».Дати відповідь на питання №3 с.29(письмово). https://www.youtube.com/watch?v=j30SyV1k-AY
8 а,в-Тема №3-4 с.20-22.Відео https://www.youtube.com/watch?v=KZQxLGWyQd8 Повторити пісню «Кольорова планета».Малюнок с.24-25.(варіант за власним вибором).
8 б-Тема №5-6. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7TnG8-wOqwA Вивчити пісню «Ольвія».Відео https://www.youtube.com/watch?v=pau3lW698Ls
https://www.youtube.com/watch?v=my5uJ9eXgjs Створити ілюстрацію до пісні «Ольвія».
9а-Тема №3-4.С.26-35.(опрацювати усно).

Трудове навчання (хлопці).

5 класи. Пристосування для випилювання. Підготовка лобзика до
роботи. Прийоми безпечної роботи лобзиком. Розмічання
способом копіювання. Виконання тренувальних вправ
6 класи. Технологічний процес виготовлення головоломки:
випрямлення заготовок, розмічання, поділ на частини,
обпилювання поперечних зрізів, згинання на оправках та
пристосуваннях
7 класи. Деревина і її властивості. Добір та визначення кількості
пиломатеріалів для виробу. Технологія виготовлення деталей
виробу.
8 класи. Добір та визначення кількості матеріалів для виробу.
Технологія виготовлення деталей виробу зі сталі. Різьбове
з'єднання. Процес розмічання
9 класи. Конструювання форми виробу на основі біоніки.
10 клас. Етапи та стадії проектування.
11 клас. Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
Середня школа | Переглядів: 203 | Дата: 13.09.2020

Українська мова

5-А (1гр), Типи мовлення.Особливоті побудови опису. Ст.43,46,впр. 80 усно .
Слово як частина мови. Ст.25 таблиця, впр.40
5-А (2гр),5-В,5-Г класи. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови(2 уроки). Вивчити пар.3, стор. 24-25- опрацювати таблиці. Письм. впр. 32, 36,37(надписати над словами частину мови), 48, 49. Контрольна робота(моніторинг залишкових знань). Усний переказ розповідного тексту, що містить опис тварини. Впр.91(скласти план, переказувати текст усно)
5-Б (2 гр.) Виконати впр. 80, с. 47(усно)
Виконати впр.34, с. 24
5-Г мова (2г):
Слово як компонент речення.Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Опрацюв.& 3, с.24-25(таблиця),впр.32,36,37(надписати над словами частини мови),48,49.
Контрольна робота(моніторинг залишкових знань).
Усний переказ тексту, що містить опис тварини, впр 51

6-А (1гр) п.2, впр. 32,34, п.3 впр.42, підготуватись до К.р
6-А (2г) :п 2,вик впр 34 опр.ст 16,вик впр 26

6-Б ,В Укр.мова
Опрац.п.2-3,впр.33,34,40,42

6-Г клас. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Вивчити пар.2, стор.18-19- опрацюв. таблицю, усно впр. 29, 34, письм. впр. 30,31. Складне речення, розділові знаки

7-А, Б, В:п 2,впр 63 (письм),п 3,впр 64(письм)

7-Г Розділові знаки при звертаннях та вставних словах. Ст.22 вчити за табл. вправа 30.
Докладний усний переказ.Впр.50 усно.

8-а, в

Опрацювати §6. С.21, §7, с. 24 (правила)

Виконати впр. 4, с. 21 (письмово)

Виписати у зошити рубрику «Культура слова» (с.23, тільки правильний варіант слововживання)

Опрацювати §44, c.152-153, виписати у зошит значення термінів конспект, конспектування, тематичні виписки. Виконати впр. 2, ст. 152

9-А мова (1г):п 2,вик впр 29
9-А (2 гр) п.2 впр.29, п.3. впр.37, тести
9-Б

Опрацювати §2, с.26(правила)

Виконати впр.27, с.26

Виконати впр.29, с.27

10-А,Б Контрольний твір, тести.

11-А,Б
*Опрац.п.4-5,впр.7(1)с.18(письм.)
*Зб.Авраменка
с.192-194(вивчити), тест с.195-198(письм.)
Опрац.п.11,впр.7,с.36(письм.)

Українська література

5-А Міфи та легенди. Неопалима купина. Читати і переказувати.
5-Б, 5-В, 5-Г

Прочитати с.19-21, виконати тести 1-3 у зошиті (с.20), завд.11, с.21

Прочитати с.21-22, виписати у зошит що таке казка (с.21), починати читати велику за обсягом казку «Яйце-райце»

6-А,6-Б,6-В:опр.ст 22-24.опр.ст 25,26,вик тест ст 27(письм)

6-Г Пісні зимового циклу. Ст.21, питання 4-10усно.

7А,7Б,7В
Читати повість І. Франка «Захар Беркут» ( с.23-34)
С.34 – опрацювати питання до тексту ( усно)
С. 34-35, питання 1,2,3 -письмово
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).

7-г Козацькі та чумацькі пісні. Переказувати статтю, с. 11.

8-А

Письмовий твір у робочому зошиті на тему «В піснях історія мого народу». У творі власну думку підтвердити прикладами із вивчених історичних пісень.

Прочитати с.18-23, виконати тести 1-3 на с.22-23 у зошитах, вивчити напам’ять пісню «Засвіт встали козаченьки» с. 20-21

8-в опрацюв. с. 18-23, вивч. напам'ять пісню "Засвіт..."

9а, 9б - опрацюв. с. 20-35, викон. тести на сайті "На урок"

10 - "Кайдашева сім'я"

11
Читати поезію П. Тичини « Одчиняйте двері», « Пам’яті тридцяти»
С.25- вивчити правило ( експресіонізм)
С. 25-29 - опрацювати матеріал, зробити короткий запис біографії Є.Плужника.
С.29, питання №2 ( прочитайте життєпис Є.Плужника й перекажіть найцікавіші епізоди)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).

Зарубіжна література

5А, 5Б, 5В
С.27-33 – читати
С.29, 31, 32 – вивчити правила ( казка, алегорія, антитеза)
С. 37-39 – читати казку « Фарбований шакал»,
відповідати на питання до тексту ( усно)

5г - опрац. с. 39-44, заповнити табл. на с. 45 (письм.)

6а, 6б, 6в, 6г - прочит. і вміти переказ. міфи "Нарцис", "Дедал та Ікар", "Пігмаліон"

7а, 7в - опрац. с. 24-37, пит. на с. З7 (усно), завд. 10 (пис.)

7Б,7Г
С.29-37 – опрацювати, читати про Робіна Гуда
С. 37- питання №10 – письмово ( порівняти образи Робіна Гуда та Іллі Муромця: спільне та відмінне)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю( вайбер, електронна пошта) .

8А, 8Б
С.15-20 – опрацювати матеріал ( Біблія, Старий Завіт, Новий Завіт), повторити 10 заповідей
С. 21 – 22 – читати, переказувати Євангеліє від Луки
С. 22, питання №2 – письмово( Чого вчив людей Ісус Христос? Чи може скористатися його порадами сучасна людина? )
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)

8в - опрацюв. с. 13-21, викон. завд. 2 на с. 22 (пис.)


Дочитати роман « Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта
С.34 – опрацювати питання до тексту, повторити правила ( гумор, сатира)
С.34, питання №3 – письмово ( Доведіть, що « Мандри Гуллівера» - це сатиричний, а не гумористичний твір. Наведіть приклади сатиричних прийомів у романі: іронія, гіпербола, пародія)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)

9б - відпов. на пит. с. 34 (усно), викон. тести на сайті "На урок"

10А,10Б
С.18 – 19 –опрацювати статтю « Культура італійського Відродження», записати основні тези
С.20-22 – скласти конспект біографії Данте Аліг’єрі ( довільно)
Читати « Божественна комедія» ( Пекло)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)

11А,11Б
У чистому зошиті написати твір-роздум за трагедією Й.Ґете « Фауст» на одну із запропонованих тем.
Пошуки сенсу буття і призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Ґете.
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації
Надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
Середня школа | Переглядів: 212 | Дата: 13.09.2020

Математика

- 15.09.2020 читати стор.33 пункт 5, стор.39 пункт 6, виконати завдання 116,118,121,130,145
18.09.2020 читати стор.46, виконати завдання 147, 152, 162 (1,3,5,7) , підготовка до контрольної роботи тест  на стор.45.

-15.09.2020  вивчити правила пункту 6 стор.42, виконати завдання 155,164,168,175, стор.50 -51 повторити головне
17.09.2020  стор. 50-51 повторити « Головне в § 1», виконати тест на стор.49 з письмовим поясненням
18.09.2020  читати § 2, пункт 7, вивчити правила, виконати завдання 188,196,198,205

- 16.09.20р. (середа) 1) Тема:  Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. Опрацювати  п.5, ст.35-38 , Розв’язати завдання №142(1,2),  №145,  №149, №154

17.09.20р. (четвер) 1) Тема: Найменше спільне кратне.  Опрацювати  п.6 ст. 42-44 Розв’язати завдання №166(1),  №168(2,4),  №170, №175

Алгебра

- 15.09.2020 (вівторок) 1-2)  Тема:   Степінь з натуральним показником   Опрацювати п. 5 ст. 32-34 Розв’зати завдання № 156(2,4,6,8), №163, № 165(2,4) – здати скрін на перевірку!!! № 167, №169, №174.
17.09.2020  (четвер) 3)  Тема:  Властивості степеня з натуральним показником.   Опрацювати п. 6 ст. 39-42, вивчити всі властивості степенів Розв'язати завдання №205, №207, №210, №212, №214  -  здати скрін на перевірку!!!

- 14.09.20р. ( понеділок) 1) Тема:  Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей Опрацювати п. 4 ст. 27-29 Розв’язати завдання №134, №137, №139. 2) Тема: Доведення тотожностей. Самостійна робота Опрацювати п. 4, розв’язати №138(1,5), №141 САМОСТІЙНА РОБОТА ( сайт « На урок»)

- 14.09.2020  читати § 3, вивчити правила, виконати завдання 100,102,105,111,113,125

- 14.09.2020  читати § 1 пункти 2,3; вивчити правила, виконати завдання 2.24; 3.11; 3.14
18.09.2020   повторити  пункти 2,3; виконати завдання 3.15;  3.17; тест «На урок» за посиланням

-14.09.2020 ( понеділок) 1)  Тема:  Додавання і множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу Опрацювати п.3 ст.17-21,  Розв’язати завдання №3.2, №3.4, №3.7, №3.11. 2)  Тема:   Розв’язування вправ. Самостійна робота Повторити п.1-п.3,  Розв’язати завдання №3.15, №3.17, №3.26

11а - 14.09.2020  повторити §1 пункти 1,2,3; виконати завдання 1.38; 2.28; 3.29
15.09.2020 читати § 1 пункт 4, виконати тест «На урок»
17.09.2020   вивчити §1 п.4; виконати завдання 4.3; 4.5; 4.8; 4.10; 4.14; 4.16
18.09.2020  вивчити § 1 п.5; виконати завдання 5.4; 5.6; 5.8; 5.10

Геометрія

7б,г - 18.09.2020р.  ( п’ятниця) 1)    Тема:  Кут. Рівні кути. Бісектриса кута Опрацювати п. 3, ст.25-31
Розв’язати задачі №57, №61, №64. 2) Тема:  Вимірювання  та відкладання кутів. Самостійна робота №2 Опрацювати п. 3, ст.25-31 Розв’язати задачі №66, №70, №74.

-  16.09.2020 читати § 2, вивчити правила стор.17, виконати завдання 55,56,60 (а, в, г), додатково практична робота завдання 84.

- 17.09.2020 читати § 3, вивчити правила, виконати завдання 88,93,95,97

- 17.09.2020 ( четв.) 1)  Тема:   Рівняння прямої Опрацювати п. 6 ст. 44-47,  Розв’яжіть задачі №202(а,б),  №206(а,б),  №209.  2) Тема:  Розв’язування вправ. Самостійна робота Повторити п.3-п.6, Розв’яжіть задачі №202(в,г),  №206(в,г),  №216.

11а -16.09.2020  повторити п. 2, вивчити п.3, виконати завдання 2.14; 2.17; 2.21; 3.5; 3.7; 3.9; 3.12; 3.16; 3.14

Інформатика

5б,в,г-§1.3 опрацювати.

- §1.2 (стор. 16-22)

6б,в,г - §1.2 зав 2 ст 26 

7а,б,г - §1.3, впр.1

- § 1,3, підготуватись до с/р

8а,б,в - опрацювати §2.1

9а,б- §4,2 опрацювати.

10а,б- §1.2 опрацювати

11а,б урок

Середня школа | Переглядів: 224 | Дата: 13.09.2020

Біологія

6 б,г
Опрацюв.₴ 5;6.
-Виконати письмово у зошитах Практич.роботу 1"Будова світлов.мікроскопа та робота з ним."(стор.39.) Скриншоти на ел.пошту до 17.09 20.

-Опрацюв.₴5;6.
-Письмово в зошити дати відповідь на запитання:"Роль класифікації тварин для людини."
Скриншоти на ел.пошту до 17.09 20.

10 а, б
-Опрацюв.₴ 5;6.
-Письмово в зошитах:"Проаналізувати інформацію з інтернет-джерел та скласти можливий план заходів попередження ВІРУСНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ". Скриншоти на ел.пошту до 17.09 20.

На наступному тижні всі уроки за розкладом в ZOOMі.

6 а,в. Параграф 5,6 опрацювати. Усно відповідати на питання.
7а,в,г. Параграф 5,6 опрацювати. Усно відповідати на питання. Випишіть у зошит загальні риси кишковопорожнинних по темі "Кишковопорожнинні" ( параґраф--6).
8 а,б, в. Параграф 5,6 опрацювати.
9 а,б . Параграф 5,6 опрацювати. Усно відповідати на питання.
11 а,б. Параграф 5,6 вивчити.

Основи здоров'я

5 в,г - Опрацювати §3-4 ст.25-28, правила ст. 26 письмово в зошит
8-б - Опрацювати § 3 ст. 20-25, завдання Google Classroom
Природознавство
5-а - Опрацювати § 4 ст. 16-20, таблиця ст. 20 виконати (письмово в зошит)

Основи здоров'я:
5-б - Опрацювати §2, завд. с. 16 (внизу, виписати в зошит)
8-а,8-в - Опрацювати § 2 завд. 1,2,3 с. 19
9-а - Опрацювати § 2, вправа ст. 26
Природознавство:
5-б,в - Опрацювати § 5-6, завдання: навчальний проект с. 23, практична робота с. 28
Фізика

9-А, 9-Б
Пар. 4, ст19-23 Тема:,, Сила Ампера,,- вивчити
Впр.4(2,3)- письмово
Пар. 5 ст.24-28.тема:,, Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера,,- вивчити.
Впр. 5(1,2)- письмово.

11а,б: пар.4, впр.4(1-3)
10а,б: пар.6, впр.6(1-2)
8в: пар.6(2,3)
7а,б: пар.4,5( повтор.)

Хімія
7 а,б, в, г : опрацювати параграф 2, виконати впр. 8 - письмово. Надсилати роботи не потрібно.
7 - 11 класи : уроки в ЗУМі, тестування на платформі "Наурок "за посиланнями у вайбер-групах.
Середня школа | Переглядів: 191 | Дата: 13.09.2020

Українська мова

5-А (І група) Різновиди мовленнєвого спілкування с.11вивчити правила, впр.10, завдання 2пис. Складання діалогу с.13 учити правила, скласти діалог письмово за завданням впр15.Текст і його ознаки. С.16-17 учити правила.
5-А (ІІ група), 5-В, 5-Г класи. Складання і розігрування діалогів,Опрацювати підручник с,13-15, усно впр,12,13,письм, впр,15. Текст.Речення. Слово.Вивчити правила с,16-17, усно впр,19, письм. впр. 20. Текст.Тема,основна думка тексту.Вивчити правила с.18, письм. впр.21(дібрати заголовок,скласти план до тексту). Типи мовлення.Опрацювати підручник с.30, усно впр.51, с.43, усно впр,76,77,79, письм. впр.80.
5-Б (1 гр)
Опрац ст.13-15,впр 18( скласти діалог 10 реплік),с.16(на листочках)
Опрац с.16-18,впр21( письм)
Опрац.п2, впр 30 ,с.22( письм)
Опрац.п.3,впр.34,с.24(письм)
5-Б (ІІ група) Різновиди мовленнєвого спілкування. Виконати письмово впр. 13, с. 14. Впр. 17, с. 16 усно
6-А (1 група) с. 10 впр. 12, с.12 впр. 15. п.1 с.15 впр. 22, 24
6-Б,В Опрац.п.1,впр.19,22,26(письм)
6- Г Словосполучення і речення.Головні члени речення. Просте речення.Повтор. пар.1, усно впр,20,21, письм. впр.17.23(підкреслити головні і другорядні члени реч.)
7-А як 7-В
7-Б клас. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Опрацюва пар.1, с, 17-18(таблицю вивчити),усно впр,17,18,21, письм, впр.19,22(підкреслити головні і другорядні члени речення),23.
7-Г Відомо2сті про мовлення.Текст, його структурні особливості с.12,13 впр.16.
Повторення вивченого про стилі мовлення.
Розділові знаки при однорідних членах речення.С.17-18вчити правила за табл.,впр19.
8-А(ІІ група), 8-В (ІІ група) Фразеологія. Опрацювати §3, виконати впр.1, с. 10 письмово. Основні правила правопису. Повторити правила на с.15, виконати впр. 3, с. 16
8-А, 8-Б, 8-В класи.Фразеологія..Вивчити пар.3, с.10-прочитати, усно впр.1(с.10),2(с.11), письм. впр.5(с.12),рубрика "Культура слова"(А,Б)-виписати слова і вивчити. Морфологія.Орфографія.Основні правила правлпису.Вивчити пар.4,с.15-опрацювати таблицю.письм. впр,2,3,4(с,16),підкреслити орфограми.Рубрика "Культура слова"с.17(виписати і вивчити)
9-А (ІІ група) опр. с.13-20 впр.19; опр.с.23-24 (від. на пит.) , впр.23.
9-Б (І група) Вимоги до мовлення. Складання та розігрування діалогів. Опрацювати запитання та завдання для самоконтролю на с. 24 (усно) Скласти та записати у зошиті перелік умов успішного спілкування в молодіжному середовищі.
10-А,Б п.2. впр.3,7; п.13-14 впр.7
11-А,Б П.8-10,впр.7, с.28;впр.7,с.33

7.09
5-Г (2 група)мова :опрац ст 10,11, вик впр 10
5-Г(2 група) мова:опрац ст 13-15,вик впр 13
6-Б укр літ:опрац ст 3-5,вик тести ст 6.
6-Б укр літ:опрац ст 8,9 ,вик завдання 4-7 письмово.
8.09
7-В (2 група)мова:опрац ст 33,ст 121,вик впр 242(визначити тему і головну думку,виділені слова виписати з тлумачного словника)
5-Г мова(2 група):опрац ст 16-18,вик впр 20
5-Г (2 група) мова:вик впр 22
9.09:
5-Г(2 група)мова:опрац ст 43 впр 80 (письм)
6-А(2 група мова) опрац ст 14-16 вик впр 18
6-А(2 група мова):вик впр 22.
10.09
9-А(1 група) мова:ст 13-15,вик впр 20
9-А(1група)мова:впр 24 письм(записати один діалог за поданою темою.
7-В (2 група)мова:вивч параграф 1,вик впр 24
7-В (2 група) мова:у зошити з контр робіт вик впр 269(написати докладний переказ тексту)
11.09
6-В література:опрац ст 11-20
6-В література:вивчити 2 пісні на вибір (одну літнього циклу,одну зимового циклу)
6-А (2 група мова):вик впр 46(усно)
6-А (2 група мова):опрац параграф 2,вик впр 34

Українська література

5-А Міфи і легенди.Берегиня, Дажбог.
5-Б, 5-В, 5-Г Легенди: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини», «Берегиня» (за С.Плачиндою), «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном), «Як виникли Карпати»

Прочитати легенди на с. 8-10, с.12-16
Виписати в зошит що таке легенда (с.7), міф (с.8), купина (с.13)
6-ГКалендарно- обрядові . Пісні літнього циклу.С.16 пит4,6-9 усно.

7А,7Б,7В
С.11 – 13 - опрацювати матеріал
С.11, 14 – виписати та вивчити правила ( художній паралелізм, коломийки)
С.14, питання №12- письмово ( 4-5 речень) « Чому всі народи світу, зокрема й українці, бережуть свої пісні, передаючи їх із покоління в покоління?»
С.21-22 – короткий запис біографії І. Франка у зошит
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.
7-Г. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. С.11,хатка, с.14 хатка
8-А Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту
Прочитати с.10-18
Діагностичне тестування на платформі «На урок» з теми «Історичні пісні
8в - опрац. с. 10-18, відпов. на пит. с. -18 (усно)
9б - опрац. с. 14-19, відпов. на пит. с. 19, вивч. правило с. 15
10-А,Б І.Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я"
11Б
Опрацювати творчість П. Тичини (с. 17-25)
С. 1, 19 - вивчити правила ( вітаїстичність, кларнетизм)
С.28, питання №11( письмово). Перепишіть поезію « Арфами, арфами..» у зошит і зафарбуйте слова, що позначають барву, відповідними кольорами
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
Вивчити вірш П. Тичини ( с. 21-24 – на вибір)

Зарубіжна література

5А,5Б,5В
С.18-28 – читати, відповідати на питання ( усно)
С.12,14,18 – вивчити правила ( фольклор, прислів’я, приказка)
С.23 Творче завдання – самостійно скласти 3 загадки, записати у зошит
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.
5г - опрац. с. 27-37

6а, 6в, 6г - опрац. с. 13-21
7а, 7в - опрац. с. 12-22, відпов. на пит. с. 22 (усно), вивч правило с. 13
7Б,7Г
Читати, аналізувати билину « Про Іллю Муромця та Соловія»
С. 22 – 23 – опрацювати питання до тексту билини (у.)
Виписати з тексту билини постійні епітети у зошит
С.21-28 – аналіз балади « Король Лір і його дочки»
С.28 - питання № 1 – письмово ( У чому полягає трагедія короля Ліра?)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.


С.8-12 – опрацювати матеріал.
Вивчити правила ( с. 9-Веди, санскрит, с.14- Євангеліє, апокаліпсис)
С. 13-15 – опрацювати
С.13-виписати книги Старого Завіту та Нового Завіту
У зошит коротко записати 1 розповідь зі Старого Завіту
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
8в - опрац. с. 8-12


С.11-12 – скласти короткий конспект біографії Дж.Свіфта ( письмово)
С.12,13,15 – виписати та вивчити правила (памфлет, пародія, сатира, іронія, сарказм)
Читати « Мандри Гуллівера»,ч.І « Подорож до Ліліпутії»
Скласти гронування « Характеристика образу Гуллівера» ( письмово)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
9б - опрац. с. 11-34, відпов на пит. с. 34 (усно)
10А, 10Б
Гомер « Одіссея» - читати, аналізувати
Скласти гронування « Характеристика образу Одіссея» ( письмово)
С.16, питання №17 ( письмово). Які ідеї, важливі для сьогодення, утверджуються в
« Одіссеї»?
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
11А,11Б
Читати й аналізувати трагедію Й. Гете « Фауст»
Опрацювати с.28-30 ( усно)
Характеристика образів Маргарити, Фауста ( письмово)
Вивчити напам’ять один із монологів Фауста ( відео надіслати вчителю)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
Середня школа | Переглядів: 257 | Дата: 06.09.2020

Математика

- 08.09     Повт. таблицю множення, правила знаходження невідомих компонентів . Діагностична КР                                  
10.09.    Вивчити п.1,2 Письмово:  стр. 10  № 21,24, 28
11.09.     Повт. п1,2  Самостійна робота «На урок» код - 7353753

- 09.09.   Повт. таблицю множення, правила знаходження невідомих компонентів.  Діагностична КР                                  
10.09    Вивчити п.1,2 Письмово:  стр. 10  № 21,24, 28
11.09     Повт.п1,2  Самостійна робота «На урок» код - 7353753

- 07.09    Повт. таблицю множення, правила знаходження невідомих  компонентів . Письмово: стр. 7  № 14,16
 08.09.  Діагностична КР                                
 09.09  Вивчити п.1,2 Письмово:  стр. 10  № 21,24, 28
5а,в,г - Діагностична КР

- 08.09.2020  Вивчити правила з пункту 2, 3, стор.7, 15. Розв’язати завд. 21, 24, 28, 37, 46, 49,51 

11.09.2020 Вивчити основні поняття з пунктів 4, 5 на стор. 27, 33. Розв’язати завд. 88, 91, 95, 99, 102, 116, 118, 121, 126, 130

6а,в - 07.09 – 1) Діагнстична КР Тест на join.naurok.ua Код доступу 9161521(для 6В Код доступу 8549792) (виконати до 13.00) 2) §1п.1.  №№ 5, 7, 8, 12, 14, 16, 18, 20, 22 Переглянути відео-урок на Уоu tube «Дільни і кратні натурального » (Топ Школа)

08.09(09.09-6В) 1) п.2 № 42, 45,  47, 49, 53. Відео-урок  «Ознаки подільності на 2,5,10» 2) п.3 № 74,76, 78, 80,  84, 88. Відео-урок «Ознаки подільності на 3 і 9»

10.09 – повт. п.1-3 № 59, 90, 92.

-  09.09.20р.  1) Тема: Ознаки подільності на 9 і 3.  Самостійна робота № 1 Опрацювати  п.3, ст.18-19, повт. п.1-2 Розв’язати завд. № 75, 77, 81. 

10.09.20р. 1) Тема: Прості та складені числа. Розкладання натуральних чисел на прості множники   Опрац.  п.4, ст. 26-28. Розв’язати завд.  104, 107)2,3,7), 112.

- 08.09.2020  Стор. 11 пункт 2, стор. 18 пункт 3, стор.26 пункт 4 повт. правила, виконати завд. 71(1), 50, 76, 78, 107,109

10.09.2020 Стор. 42 пункт 5 вивчити правила, виконати завд. 139, 142, 145

11.09.2020 Стор. 42 пункт 6, вивчити правила, виконати завд. 164, 168, 170, 173,174, 175, 156, 154.

Алгебра

- 07.09.  Повт. стр.241,242  Письмово:   стр. 10 № 30,31,74 .

10.09.  Діагностична КР

- 08.09.  Повт. стр.241,242 Письмово: стр. 10  № 30,31,74 . 

09.09.  Діагностична КР

7а,в - Діагностична КР

- 07.09.20р. Тема: Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Опрац. п. 1 ст. 5-6
Розв’язати завд.9, 10, 13, 18.

- 08.09.20р.Тема:  Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей Опрац. п. 4 ст. 27-29 Розв’язати завд. №134, 137, 139.

- 07.09 – 1)п.2  Модуль числа. № 2.19, 2.38,2.20,   2) п.2 Лінійна функція №2.6, 2.8, 2.14,2.16, 2.34

10.09- п.3 № 3.2; 3.5; 3.8, 3.10,

11.09 1) п.3 № 3.23; 3.25; 3.27 2) Діагностична КР (Тест на join.naurok.ua Код доступу 4813528)

- 07.09.2020 Вивчити §§1,2; виконати завд. 8, 10,14,17,52,54,56,60

- 09.09 – 1) Лінійна функція. Системи лінійних рівнянь з двоома змінними. Завд. в Viber. 2) Діагностична КР Тест на join.naurok.ua Код доступу 1436587.

10.09  Раціональні вирази. Раціональні дроби. Переглянути відео-уроок в You Tube (ccислка в Viber)  §1. п.1 № 4; 6; 8; 10; 12; 14; 16.

-  07.09.2020   Вивчити п.1.2, виконати завд. 2.11, 2.17, 2.23

11.09.2020   Вивчити п. 3, виконати завд. 3.2, 3.4, 3.7

- 07.09.2020 1)  Тема:  Числові нерівності Опрацювати п.1 ст.5-8,  Розв’язати завд. №1.4,№1.9(2,4,6),№1.17. 2)  Тема:   Основні властивості числових нерівностей Опрац. п.2 ст12-14,  Розв’язати завд. №2.4, №2.6, 2.11, 2.17

10а - 1) опрац. §4 ст.32-39;  2) виконати письмово № 4.2; 4.4; 4.6(2); 4.10;2.6(2); 4.13;  4.18(4) ; 4.21(5,6); № 4.25; 4.27;  4.30; 4.38; 4.40.

10б - 1) опрац. §1 ст.6, виконати письмово № 1.6; 1.13; 1.22; 1.32. 2) опрац. §2 ст.18-19(парні і непарні ф-ції), виконати письмово № 2.24;

11а - 07.09.2020  Вивчити п.1, 2, розв’язати завд. № 2.6; 2.12

08.09.2020  Вивчити п. 3; розв’язати завд. 3.2; 3.5; 3.7

10.09.2020   Вивчити п. 2, 3; розв’язати завд. 3.9; 3.11

11.09.2020   Повт. п. 2,3;  розв’язати  завд. 3.13

11б - 1) повт. §1 ст.6, виконати письмово № 1.9; 1.11; 1.29; 1.31; 1.38;

Геометрія

- 11.09.   Вивчити п.2 стр 17  (відповіді на питання стр20) Письмово  № 33,35.

- 10.09. Вивчити п.2 стр 17  (відповіді на питання стр20) Письмово  № 33,35

7б,г -  11.09.20р. 1) Тема: Вимірювання  та відкладання відрізків 2)  Тема:  Відстань між двома точками.  Самостійна робота №1 Опрацювати п.2 ст. 17-20,  Розв’язати задачі  №35(2), №37 ст.23

-  8.09 – 1) п.3 №№ 3.2; 3.13; 3.17; 3.2     2) 3.19; 3.21; 3.23; 3.25

10.09 – Діагностична КР. Тест на join.naurok.ua Код доступу 4817937      

- 09.09.2020 Вивчити § 1,2; виконати завд. 10,12,17,44,45,48,50.

- 11.09 Діагностична КР Тест на join.naurok.ua Код доступу 2790959.

11.09 §1  №10, 13, 17, 19, 22, 25, 26,29. Переглянути віде-урок на You tube

- 10.09.2020  Вивчити § 2 формули, виконати завд. 55,60,62,63.

- 10.09.2020 1)  Тема:  Поняття про рівняння фігуи. Рівняння кола Опрацювати п. 5 ст38-40,  Розв’язати задачі №165,169,172, 177(б,в) 2)  Тема: Рівняння прямої Опрацювати п. 6 ст44-47,  Розв’яжіть задачі №202, 206, 209, 216.

10а - 1) опрацювати §1 п.2ст.13, п.3 ст.17;  2)  виконати письмово № 2.5; 2.6; 2.8; 3.4; 3.6; 3.8; 3.10.

10б - 1)опрацювати §1 ст.227, виконати письмово № 1.26; 1.31; 1.34; 1.136; 1.39

11а - 09.09.2020 Вивчити п. 1, 2;  розв’язати завд. 1.11; 1.13; 1.15; 1.30; 2.4; 2.6; 2.8; 2.10; 2.12

11б - 1) повт. теор. матеріал за курс геометрії 10кл.(презентація); 2) виконати письмово тестові завд. з 44-50 слайд; 3) виконати ДКР(в 4 вар)
 

Інформатика

- відео1, відео2, §1.2

5б,в,г - опрац. §1.1 та переглянути презентацію

- §1.1

6б,в,г - 

7а,б,г - §1.2, впр.1 (стр.21)

-Прочитати §1.1 завдання 6 ст 13

2)Переглянути відео  3)Створити електронну пошту на сервісі Gmail 4)Переглянути презентацію, та конспект коротко.   Моя пошта Paslavska.ira@gmail.com  

8а,б,в - урок, опрацювати §1.2;  урок, опрацювати § 1.3

9а,б - переглянути презентацію, та встановити програму Python, підготуватись до с/р

10а,б -повт.§1.1 та підготуватись до с/р, опрацювати §1.2

11а,б - тест, урок, урок

Середня школа | Переглядів: 207 | Дата: 06.09.2020

Трудове навчання(дівчата), технологїї.

5 класи. Виготовити оригінал на листку А-4 (вибір об’єкта проектування)
6 класи. Вибір виду об’ємної м’якої іграшки. Графічне зображення.
7 класи. Елементи в’язання гачком. Ланцюжок.
8 класи. Декоративний рушник. Планування роботи з виконання проекту.
9 клас. Технологія виготовлення вишитих виробів. Замалювати схему українського рушника .
10 класи. «Дизайн предметів інтер’єру». Підготувати проект « Що таке топіаріо».
11 клас. «Кулінарія». Підготувати проект - « Історія та цікаві факти про равіолі».

Мистецтво

5а,б,в,г-Опрацювати тему №2(усно).С.18-29.Виконати завдання 1-2,с.23(письмово).Вивчити пісню
«Веселкова пісня».Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mR4aghd3yVg
https://www.youtube.com/watch?v=GoN4MyShgBY
6а,б,в,г-Опрацювати тему №2,с.14-23.Намалювати одинарний портрет,дати відповідь на питання
№3,с.23(письмово).
7а,б,в,г-Опрацювати тему «Музичні символи Украіни».Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=e4rW6cxRT_M https://www.youtube.com/watch?v=a6pSOKLRLI8
Повторити тему «Писанка і петриківський розпис».Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=aa-B3VZV-o4 https://www.youtube.com/watch?v=z-ip1sjHUIs
Вивчити пісню «Грицю,Грицю,до роботи».Відео https://www.youtube.com/watch?v=w16w_OZuxGI
https://www.youtube.com/watch?v=KU8r1cSposE Намалювати малюнок із зображенням
петриківського розпису.
8а,в-Тема 1-2,вивчити пісню «Кольорова планета».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44
https://www.youtube.com/watch?v=e4_DmZD9L0Y Намалювати піраміди.
8б-Тема 3-4,Вивчити пісню «Кольорова планета»,переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44 Дати відповідь на питання №1-2(письмово).С.25.
Переглянути фрагмент балету «Спартак». https://www.youtube.com/watch?v=gl1yRdNs-Gs
https://www.youtube.com/watch?v=gYKdg5O_9pg
9а-Тема 1-2.Виконати тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 1509905
Середня школа | Переглядів: 195 | Дата: 06.09.2020

Історія


5а - Опрацювати §2 ст. 7-10
5б- Опрацювати §1-2 ст. 4-10, виконати завдання, переглянути відео
5в - Опрацювати §1-2 ст. 4-10, виконати завдання, переглянути відео
5г - Опрацювати матеріал параграфу 2, і зайти за посиланням (завдання)

6а,б,г - Опрацювати §2,3 ст. 8-14, переглянути відео, виконати завдання
6в - Опрацювати §3 ст. 10-14

7а,б, - Опрацювати §2, зайти за посиланням (завдання)
7в,г - Опрацювати §2 ст. 10-19, виконати завдання, переглянути відео (повторення)

8а,б,в - Опрацювати §2,3, виконати завдання №13 ст. 16

9а,б - Опрацювати § 1-2, виписати поняття ст. 7, виконати письмово в зошит табл. ст. 13 "Стани французького суспыльства", переглянути відео (Всесвітня історія)

10а,б - Опрацювати §2, зайти за посиланням

11а,б - Опрацювати §1-2 ст. 5-25, виписати основні дати в зошит, переглянути відео

Географія


6а,б,в,г - Опрацювати § 1, переглянути відео

7а,б,в - Опрацювати §4,рубрику"Підсумуймо" на стр 18. Переглянути відео, відео 2 (Всесвітня історія)

8а,б, в - Опрацювати § 4,мал. 9 і 10; §5, рубрику "Запам'ятайте" на стр. 25 і 31.

9а,б - Опрацювати стр. 20-22; мал. 18 на стр. 26;§ 5.

10а,б - Опрацювати §3, мал. 5 табл. 3 на стр. 14; §4, мал. 7 на стр. 20, табл. 7 на стр. 21

11а,б - Опрацювати §2,стр.10-13; 17--18;мал 3, 5

Правознавство


9 а,б,в -Опрацювати §2, зайти за посиланням

Громадянська освіта


10 а,б - Опрацювати т. 1.2, зайти за посиланням
Середня школа | Переглядів: 220 | Дата: 06.09.2020

Фізмчна культура

Руханка
Руханка 5-11

Урок аеробної спрямованості
My WebPage

Урок легкої атлетики
My WebPage

Захист України. Основи медичних знань

10-і класи.

&3- опрацювати ( алгоритм дії для проведення сер цево- легеневої реанімації в разі раптової зупинки серця) та законспектувати і вивчити алгоритм дії на с.14

11-і класи
& 3, 4- опрацювати, перевірити знання за питаннями на с.32, 37
С.37, питання #2 ( письмово- надіслати вчителю)
Середня школа | Переглядів: 473 | Дата: 06.09.2020

Біологія
6 а,в
Параграфи 3,4 - опрацювати. Письмово :1) Як пристосовуються живі організми до навколишнього середовища? ( Наведіть 4 приклади). Скинути на вайбер 9.09.
7 а,в,ґ
Параграфи 3,4 - опрацювати. Письмово: сторінка підручника 18, скинути на вайбер 10.09.
8 а,б,в
Параграфи 3,4 - опрацювати, вміти відповідати на питання ( усно), які стоять в кінці параграфа.
9 а,б
Опрацювати параграфи 3,4. Усно відповідати на питання.
11 а,б
Параграфи 3,4 - опрацювати. Усно відповідати на питання.

6 б,г
-опрацювати параграфи 3;4,
-дати письмову відповідь на питання"Які науки вивчають різноманітність організмів? Що вивчає кожна з них?"
Відправити на ел.адресу до 09.09.2020.

-Опрац. параграфи 3;4,
-Письмово:Тестовий контроль знань(стор.18 підруч.)Відправити на ел.адр.до 10.09.2020.
10 а,б
-Опрац. параграфи 3;4,
-Підготуйте повідомлення про природоохоронне законодавство України,використовуючи інтернет-джерела.
Відправити на ел.адресу parpauts.leti@gmail.com до 09.09.2020.

Фізика

11 а,б: стр. 49-51а
10 а,б: §3,впр.3(3), §4,впр.(4)
8 в:§3,4
7 а,б: §3,4 впр. 4(1,4).
7 г : Параграф 1-опрацювати, дати відповіді на контрольні питання. Вправа 1(1,4) письмово.
7 в: Параграфи 2,3 опрацювати, дати відповіді на контр. питання. Вправа 2 (6,7)-письмово
Вправа 3(2,3,5) письмово.
8 а: Параграф 1 опрацювати дати відповіді на контрольні запитання
Вправа 1(1,2,3)-письмово
8 б: Параграфи 2, 3 опрацювати. Дати відповіді на контрольні запитання(усно).
Виконати письмово: 2(3,4); 3(3,5)
9 а: Параграфи 2,3 опрацювати, дати відповіді на контрольні запитання (усно)
Вправа 2(3,4)-письмово
Вправа 3(3,5)-письмово.

Хімія

Уроки на платформі ЗУМ за розкладом та посиланнями в учнівських вайбер-групах.
7 г
07.09.20 об 11.30 за посиланням:

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72246076481?pwd=V1ZJa0g5bFc5OW9sU2NzeDlwaWx0Zz09

Идентификатор конференции: 722 4607 6481
Код доступа: 2ZdtS9

Основи здоров'я

5 в,г - Опрацювати §1-2 ст. 8-17, виписати значення понять (завд. Viber)
8-б - Опрацювати § 2 ст. 13-19, виписати в зошит табл. "Види надзвичайних ситуацій" ст. 14 мал. 2
Природознавство
5-а - Опрацювати § 2-3 ст. 10-15, виписати поняття, табл. 1 ст. 13 (письмово)

Основи здоров'я. Природознавство.

5-б - Опрацювати §1-2 ст. 8-17, виписати значення понять ст. 11
8-а,8-в - Опрацювати § 2 ст. 13-19, виписати в зошит табл. "Види надзвичайних ситуацій" ст. 14 мал. 2
9-а - Опрацювати § 1-2 ст. 11-24, мал. 4 ст. 22 (письмово)
Природознавство:
5-б,в - Опрацювати § 2-3 ст. 10-15, виписати поняття, табл. 1 ст. 13 (письмово)
Середня школа | Переглядів: 221 | Дата: 06.09.2020

Англійська мова

5-А (1гр.) 1) с.11, впр.3. 2) с.13, впр.4
5 А (2 група) 1) В.5 ст.9 2) В.3 ст.11
5-Б 1)Wb. с. 69, впр.3 2) Wb. c.70 3) Sb. с.75, впр.2, 4
5-В (1 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
(2 група) 1) В.5ст.9 2) В.3 ст.11
(2група) 1) В.5 ст.9 2) В.3 ст.11
(1 група) – 1) с. 14, впр. 4 (письмово), с.13 - вивчити слова з Vocabulary box; 2) В.3, с.16 (письмово)
6-А (2 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
6 Б (2 гр.) 1) Впр. 9. Ст.31, (виписати слова у словник, вивчити). 2) Write a short paragraph about a problem you had while on holiday. 3) Ст.32 Past Simple (rules) повторення. Повторити неправильні дієслова по словнику.
6 -В( 1 гр.) 1) Ст. 6. ( повторити правило [there is, there are]). Впр. 7(а), 7(в) ст.6 (write).
2) Впр.3, ст.8, (write six sentences about your classroom.)
6-В (2гр.) 1) с.6, впр.82)с.8, впр.4, вивчити слова.
6 -Г(2 гр.) 1) Ст. 6. ( повторити правило [there is, there are]). Впр. 7(а), 7(в) ст.6 (write).
2) Впр.3, ст.8, (write six sentences about your classroom.)
– 1) Wb - с.39, впр.2; 2) Wb – с.40, впр.1,2
(1 група) 1) Wb – с.5, впр.1,2; 2) Wb – с.5, впр.4,5; 3) Wb – с.6, впр.1,2,3.
7-Б (2 гр.) 1) Wb.c.5, впр.3,4, Sb. с.123 повторити I.1, I.2 2) Wb. c.117, впр.2, 5, 6 3)Sb. c.117, впр.4, 5
7-В 1) с.11- вивчити слова, с.11 в.3, с.12 – правило 2) с.14 впр.4, с.14 – вивчити слова
7-Г (1 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
7 Г (2 гр.) 1) В. 4 ст. 9 2)В. 4 ст. 12
8-А (1гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
8 А (2гр.) 1) Впр.1, ст.4 (write the meaning of expressions) 2) Впр.4, ст. 6( write).
8-Б 1) Sb с.132 впр. 1, 2, 3 2) Sb с.55 в.6 , Wb c.54 в.1 3) Wb с. 55 впр.1, 2, 3, 4, 5
8-В (1гр.) 1) Впр.1, ст.4 (write the meaning of expressions) 2) Впр.4, ст. 6( write).
8-В (2 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
9-А (1 гр.)Д.З. 1) Ст. 7 (виписати слова у словник та знайти їх переклад).Впр.2 ст.6-7 (read the text and write if the statements true or false. 2) Впр.3, ст. 7 (answer the questions).
9-А (2 гр.) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
9-Б 1) Sb с.111 – правило, Wb с.с.31 впр.1, 2, 3 2) Wb с.31 впр. 4,5, сhallenge 3) Wb с.32 впр.2,3, challenge
10-А с.10 впр.6, вивчити слова, с.12-13 впр. 8а,б
10-Б 1) с.13 – вивчити слова, с.7 – твір About Myself, 2) с.20 в.5, с.20-вивчити слова, 3) с.24 в.5, с.25 в.6
11-Б 1) Впр.5 с. 9-10 (write). Впр.1, с. 13. (write). 2) Впр.4 (в) ст.15 (write a letter). 3) Passive. (repeat), ( написати 10 речень в різних формах пасиву.)

Німецька мова

5-Б – Stunde 3, S.11-12; впр.4,5 ст.12
6-Б - Підручник: ст.9 (вивчити слова);впр.5 ст.11(письм.)
7-Б - Stunde 2, S. 8-10; вивч. слова, впр.4,5(письм.)
8-Б - Stunde 3, S. 11-12; впр.1 (вивч), впр.5,7(письм)
9-Б - Stunde 2, S. 9-11; впр.4с) скрін кидаєм в особисті у Viber, впр.5,6 (скласти діалог, робота в парах)
10-Б - Stunde 2, S. 9-11; впр.3(чит), впр.4(письм)
11-Б - Stunde 2, S. 8-10; вивч. слова, впр.4(скрін кидаєм в особисті у Viber), створити колаж у групах „Werte in der Familie“; Stunde 3, S.11-13; вивч. слова, впр.4,5(письм)
Середня школа | Переглядів: 229 | Дата: 06.09.2020

Українська мова

5-А,В,Г - Значення мови у житті людини й суспільства. Прочитати пар,1, стор.6-8,усно впр.1,5,6.Загальне уявлення про мовлення.Різновиди мовленнєвого спілкування.Опрацювати матеріал підручника, стор,10-12.Усно впр,7,11, письмово впр.10,4
5-Б - Опрацювати п.1,виконати впр.
6 ,питання с 9 (усно)
6-Г - Краса і багатство української мови. Опрацювати матеріал підручника стор.6-9, усно впр. 2,8,9.Письмово впр. 3,4. Загальне уявлення про мовлення. Опрацювати матеріал підручника стор. 10-12, усно впр.14. Різновиди мовленнєвого спілкування. Письмово- впр. 16(скласти діалог- 7-8 реплік).
6-А,Б,В - Опрацювати с.6-12. Виконати впр.10, впр 12.
Опрац.с.10-12,виконати впр. 16( усно)
Опрац п.4, впр.47(усно),скласти письмовий твір- розповідь,,Мої літні канікули"(6-8 речень,використовуючи вставні слова )
6-Г Краса і багатство української мови С.6-9,впр.10
7-А,Б,В - Опрац.с 8-9,виконати впр. 9,с.11
Опрац.с 12-13,виконати впр.16
Опрац с33 впр 50(усно),с.121впр240,242( усно)
7-Г - Літературна норма української мови.
С.11,впр.9. Відомості про мовлення. Повторення про текст.С.12,13, впр.16.
8-А,Б,В - Вступ. Повторення вивченого про мовлення, текст,стилі. жанри. Опрацювати матеріал підручника пар.1(стор.4-5), усно впр.1стор.5, будиночок стор.5. Лексикологія. Опрацювати пар.2, усно впр.1,2,3.
9-А,Б - вивч. параграф 1,вик впр 11,опрац ст 13-18 вик впр 20.
10-А,Б - опр. с.4-9. Законспектувати "Інформативна й нормативна функція словників", впр.7
11-А,Б - Опрац п.1,виконати впр5 с.6,впр 7 с.9
Опрац.п 2-3,виконати впр3(усно)с.11
Впр7(письм)с13(вільне есе,,Як я перемагаю свої лінощі")

Українська література

5-А - Слово у житті людини. С.6, завдання 1,2 (хатка)
5-Б,В,Г - Прочитати с.4-5 (підручник)
Переглянути та опрацювати презентацію за посиланням https://docs.google.com/file/d/13fNuWbdcbtgjUF5UOm4vAKMHTvZQ2wX-/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Міфи і легенди давніх українців.
Опрацювати С. 7-8
Переглянути презентацію за посиланням https://docs.google.com/file/d/1TB-RLdxZhxEz_eCDVKI6K4S9yr2svzDM/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation
Виписати з презентації таблицю «Багатство та розмаїття українського фольклору», ознаки фольклору, фольклорні жанри, визначення «міф» та «міфологія».
6-А,Б,В,Г - опрац.ст 3-5,вик тест ст 6,опрац ст 8,9 вик завд.4-7 (письм)
7-А,Б,В С. 3-14 – читати, переказувати, вивчити пісню «Ой на горі та женці жнуть» (с.7) або «Ой у степу криниченька » (с.12) (на вибір), С. 4 – виписати правило.
8-А,Б,В - опрацюв. с. 3-10
9-А,Б - опрацюв. с 3-13
10-А,Б - опр. с.4-11
11-А,Б С. 4-15 – опрацювати, виписати правила, С. 14 – 15, №1, 2,3 (письмово). Переглянути фільм «Червоний ренесанс» в YouTube

Зарубіжна література

5-А,Б, В - C. 6-10 - читати, С. 10 - відповідати на питання (усно)., С. 10-16 - читати, вивчити 4 прислів’я (с.15-16 - на вибір).
5-Г - опрацюв. с. 6-9, с. 12-25
6-А,Б,В,Г- опрацюв. с. 4-8, с. 10-12
7-А,В - опрацюв. с. 6-10, відпов. на пит. с. 10 (усно)
7-Б,Г - C. 6, 8,12 ,13, 15 - виписати правила., C. 6 – 16 – читати, опрацювати питання (усно)
8-А,Б C. 3- 7 - читати, виписати правила (у словник) та основні літературні епохи (конспект) .
8-В - опрацюв. с. 3-10, відпов. на пит. с. 10 (усно)
9-А - C. 3-10 – опрацювати, скласти конспект, виписати правило «Просвітництво» у словник.
9-Б - опацюв. с. 3-10
10-А,Б C. 4-16 – опрацювати , виписати правила «міф, епічна поема» (у словник)
11-А,Б C. 7-27 – опрацювати, виписати правила., C. 27 №11 – письмово.
Середня школа | Переглядів: 228 | Дата: 01.09.2020

Англійська мова
5-А (1гр.) с.5, впр.2,4
5-Б - SB. c.72, впр.1, WB.c.68 впр.1, с.129 Unit 9
5-В (1група) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
6-А (1 група) - с.6,В.6
6-А (2 група) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
6-Б (2 група). в. 1©, стр.14. впр.2, ст.14, впр.3 стр.14(пис.)Впр. 4, ст.14(пис.)
6 -В( 1 гр.) Впр.3, ст.4 (read and write) the word you know (повторення). Впр.7(а), ст.6 (write) повторення. Повторити вірш ст.4
6-В (2гр.)- с.4 впр.1-вивч., впр.3 а - виписати незнайомі слова
6 -Г(2 гр.) Д.З. Впр.3, стр.4 ( read and write) the words you know( повторення). Впр.7(а), стр. 6 (пис.).Ст.4 (повторити вірш).
7а - Підручник - с.50, робочий зошит с.39,В.1, вивчити нову лексику
7-Б (1 і 2 група) - робочий зошит,с.4,В.1-7
7-В с. 8-9 - виписати і вивч.слова, с.9 в.2 (письмово)
7-Г (1 група) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
8-А (1 група) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
8 А (2гр.) Present Tenses. Впр.1 (a,b) ст.8 -9 (повторення). Впр.3. ст.9 (пис.).
8-Б WB c.52 в.1-2, с.53.
8-В (1 гр.)Present Tenses. Впр. 1(а), (в), стр. 8-9 (повторення). Впр.3. стр.9(пис.).
8-В (2 група) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
9-А (1 гр.)Present Tenses. Стр. 252, 253 стр. 254. Present Simple, Present Continuous, Present Perfect( повторення). Впр.2 стр. 6-7.(впр.).
9-А (2 група) https://padlet.com/timofolena/unxyka9cbokw
9-Б WB с.30 (письм.), SB с.34 в. 2, 3, 5 - вивчити слова.
10-А, 10-Б с.10 в.6 (письм.), с.12-13 в.8а (усно), 8б (письм.), с.13 - слова.
11-Б Д.З 1.Впр.2 ,(а) ст.7. Впр.3 ст.7. . Впр. 4 (а), ст.7, 8.
Write on what you find to be the easiet and the most difficult about learninig English and explain why

Німецька мова
5-Б - 1)Подумайте і скажіть:Для чого ми вивчаємо іноземні мови?
2) Знайдіть в Інтернеті: а)в яких країнах розмовляють німецькою мовою?;
б)цікаві факти про Німеччину.
6-Б - Підручник: впр.3-4 ст.6-7 (опрацювати, вивчити нові фрази);впр.5 ст.8 (чит., перекладати, невідомі слова виписати і вивчити)
7-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-7; впр.1(чит), впр.2,4(письм), впр.6(напис. де був ти і двоє твоїх друзів на канікулах)
8-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-8; впр.3 (усно), впр.4(письм), впр.5(чит., перекл., виписуємо невідомі слова)
9-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-8; впр.3,8(письм)
10-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-8; впр.2(усно), впр.3(письм.), впр.6(з сайту, скрін в особисті)
11-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-7; впр.3(вивч. слова), впр.5(письм., записуєм тільки слова)
Середня школа | Переглядів: 210 | Дата: 01.09.2020

Мистецтво.

5 клас .Підручник :Л.Масол «Мистецтво».Тема:Як виникло музичне мистецтво. Переглянути відео
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ekZkM7iiBzg h
ttps://www.youtube.com/watch?v=oycGocU69BY
6 клас.Підручник:Л.Масол «Мистецтво».Тема:Жанри в образотворчому мистецтві. Жанри в
музичному мистецтві.Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4A
7 клас.Підручник :Л.Масол «Мистецтво». Тема:Писанка і Петриківський розпис-мистецькі символи
Украіни .Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=z-ip1sjHUIs
https://www.youtube.com/watch?v=lWQlhxxP9fU
8А,В.Тема:Таємниці мистецтва стародавнього Єгипту.С.10-13.Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mR4aghd3yVg
8Б.Тема 1-2.Таємниці стародавнього Єгипту.Переглянути відео за
посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=mR4aghd3yVg
https://www.youtube.com/watch?v=l3w4I-KElxQ
9А.Тема:Школи і лідери модерну.Опрацювати с.14-17.

Трудове навчанняю

5-ті класи. Тема : Аплікація з текстильних матеріалів.
6-ті класи. Тема : Об"ємна м"яка іграшка.
7-мі класи. Тема : Технологія виготовлення в"язаних виробів гачком.
8-мі класи. Тема : Технолгія виготовлення вишитих виробів мережкою.
9-ті класи. Тема : Технологія виготовлення швейних виробів машинним способом.
Середня школа | Переглядів: 203 | Дата: 01.09.2020

Інформатика

- опрацювати §1.1

5в,г - опрацювати §1.1 завдання 5,6 письмово 

6а,б,в,г - опрацювати §1,1 

7а,б,г - урок: опрацювати §1,1, створити власну електронну скриньку на google.com.ua

8а,б,в - урок: опрацювати §1,1, вправа №3,5 (письмово в зошиті)

 - https://drive.google.com/file/d/1siH2vpfLh3acaSawKvxpcU6RqnczLt8P/view?usp=sharing  переглянути презентацію, законспектувати її, та пройти тест https://forms.gle/XLch2b5HVEMmRKut6

10а - опрацювати § 1.1 

11а,б - урок

Математика

-  03.09     Повторити таблицю множення, правила знаходження невідомих   компонентів . Письмово:  стр. 7  № 12,15.

04.09.    Письмово:  стр. 7  № 14,16.

- Стор. 6 завдання № 1-6( розв’язуємо усно) записати в зошитах тільки відповіді; №12, 15 розв’язати

- 02.09.   Повторити таблицю множення, правила знаходження невідомих  компонентів . Письмово:  стр. 7  № 12,15

03.09    Письмово:  стр. 7  № 14,16

04.09     Письмово:  стр. 12  № 38(1,2)

- 02.09    Повторити таблицю множення, правила знаходження невідомих  компонентів . Письмово:  стр. 7  № 12,15.

- 01.09 – Повторення: 1)Десяткові дроби та дії над ними. Відсотки. №№ 71,

380, 381, 382. 2) Розв’язування задач і рівнянь. №№ 97,98,131

03.09 – Повторення:  Розв’язування задач геометричного змісту. №№ 206, 491, 543.

- 02.09.20р. (середа) 1) Тема: Дільники та кратні натурального числа ( 2урока) Опрацювати  п.1, ст.5-7, Розв’язати завдання № 5, №7, №8,№18,№20,№22 ст.8-9

03.09.20р. (четвер) 1) Тема: Ознаки подільності на 2, 5, 10, 3, 9 (2 урока) Опрацювати  п.2, п.3 ст. 11-13, ст.18-19

Розв’язати завдання №42, №45, №47, №49 №76, №78, №80, №84

- 02.09  - Повторення: 1)Десяткові дроби та дії над ними. Відсотки. №№ 71, 380, 381, 382. 2) Розв’язування задач і рівнянь. №№ 97,98,131

03.09 - Повторення:  Розв’язування задач геометричного змісту. №№ 206, 491, 543.

- Стор. 7 № 1- 6 (розв’язуємо усно) записати відповіді в зошитах, № 33,35 розв’язати

Алгебра

- Повторити додавання, віднімання, множення, ділення     раціональних чисел .Письмово:   стр. 6   № 2 . 

- 04.09.20р. ( четвер) Тема: Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Опрацювати п. 1 ст. 5-6

Розв’язати завдання №9, №10, №13, №18.

-Повторити додавання, віднімання, множення, ділення     раціональних чисел .Письмово:   стр. 6   № 2 . 

- 03.09 – Повторення: Цілі вирази. Многочлени. Подібні члени многочлена та їх зведення. №№ 1.4; 1.10; 1.24

04.09 (2 год) – Повторення: Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. №№ 1.31; 1.36; 1.41; 1.47; 1.49; 1.55

- Стор.1-6 прочитати, стор. 14 завдання 33-36 розв’язати, на допомогу стор.241

- 02.09 – Повторення: 1) Степінь з натуральним показником. Одночлени.  С. 216-218. Завдання в Viber  2) Многочлени. Формули скороченого множення. С.218-220. Завдання в Viber

03.09 – Повторення: Розклад многочленів на множники №№

- Стор.3-4 прочитати, стор. 12 № 1.32-1.34 виконати письмово

10а -Алгебра і початки аналізу10клас(профільний рівень), автор О.Істер:  опрацювати §1 ст.5, виконати письмово № 1.3; 1.7; 1.17; 1.21.; опрацювати §2 ст.13, виконати письмово № 2.6(2); 2.13;  2.20;2.29.; опрацювати §3ст.23, виконати письмово № 3.4; 3.6;  3.14; 3.26.

10б - Алгебра і початки аналізу: опрацювати §1 ст.6, виконати письмово № 1.6; 1.13; 1.22; 1.32. опрацювати §2 ст.18-19(парні і непарні ф-ції), виконати письмово № 2.24;

11а -Стор. 6 п.1  прочитати, стор.10 таблицю переписати в довідник, виконати завдання 1.1- 1.14 усно- письмово за власним вибором

11б -  Алгебра і початки аналізу: опрацювати §1 ст.6, виконати письмово № 1.3; 1.5; 1.7; 1.13; 1.15; 1.21;1.33

Геометрія

- Вивчити п.1 стр 12  (відповіді на питання стр14) Письмово  № 9.

- Вивчити п.1 стр 12  (відповіді на питання стр14) Письмово  № 9.

7б,г -  04.09.20р. (п’ятниця) 1) Тема: Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих Опрацювати п.1 ст. 12-14, Ознайомитися темою: Що вивчає геометрія на ст.8-10 Розв’язати задачі №9, №10 ст.15-16. 2) Тема: Відрізок. Рівні відрізки. Середина відрізка Опрацювати п.2 ст. 17-20 Розв’язати задачі №26,  №27, №29, №33 ст. 21-23.

- 01.09 – Повторення: 1) Взаємне розміщення прямих на площині. №№ 2.5; 2.9; 2.16 2) Ознаки рівності трикутників. №№ 1.4; 1.6;  1.11

03.09 – Повторення: Ознаки рівності трикутників.  №№ 1.13; 1.15; 2.21

- Стор. 1 -5 прочитати, стор. 15 завдання 32-36 рисунки і короткі розв’язки, на допомогу стор.258

- 04.09 – Повторення: 1) Геометричні фігури, їх властивості. Взаємне розташування прямих. С. 258-260. Завдання в Viber. 2) Трикутники. Ознаки рівності трикутників. c. 261-263. Завдання в Viber

- Стор 6- 8 прочитати, стор. 17 завдання 42-45 виконати рисунки та коротке письмове пояснення

- 04.09.20р. (четвер) Тема:1) Прямокутна система координат на площині. Відстань між двома точками із заданими координатами 2) Координати середини відрізка Опрацювати п. 3 ст24- 27,  п. 4 ст.32-34 Розв’язати задачі  №93, №95, №101,№106 ст.29-30 №122, №130(а), №133, №137 ст.35-36

10а - опрацювати §1 п.1ст.5, виконати письмово № 1.8; 1.13; 1.15; 1.18; 1.22

10б - опрацювати §1 ст.224, виконати письмово № 1.2; 1.4; 1.8; 1.12; 1.22

11а - Стор. 6 п. 1 прочитати, стор. 8 переписати таблицю та формули в довідник, виконати завдання 1.1-1.9 за власним бажанням усно чи письмово.

11б - опрацювати §1 ст.173, виконати письмово № 1.4; 1.6; 1.8; 1.10; 1.20

Середня школа | Переглядів: 214 | Дата: 01.09.2020

Українська мова
5-А,В,Г - Значення мови у житті людини й суспільства. Прочитати пар,1, стор.6-8,усно впр.1,5,6.Загальне уявлення про мовлення.Різновиди мовленнєвого спілкування.Опрацювати матеріал підручника, стор,10-12.Усно впр,7,11, письмово впр.10,4
5-Б - Опрацювати п.1,виконати впр.
6 ,питання с 9 (усно)
6-Г - Краса і багатство української мови. Опрацювати матеріал підручника стор.6-9, усно впр. 2,8,9.Письмово впр. 3,4. Загальне уявлення про мовлення. Опрацювати матеріал підручника стор. 10-12, усно впр.14. Різновиди мовленнєвого спілкування. Письмово- впр. 16(скласти діалог- 7-8 реплік).
6-А,Б,В - Виконати впр.10, с.9
Опрац.с.10-12,виконати впр. 16( усно)
Опрац п.4, впр.47(усно),скласти письмовий твір- розповідь,,Мої літні канікули"(6-8 речень,використовуючи вставні слова )
7-А - Опрац.с 8-9,виконати впр. 9,с.11
Опрац.с 12-13,виконати впр.16
Опрац с33 впр 50(усно),с.121впр240,242( усно)
8-А,Б,В - Вступ. Повторення вивченого про мовлення, текст,стилі. жанри. Опрацювати матеріал підручника пар.1(стор.4-5), усно впр.1стор.5, будиночок стор.5. Лексикологія. Опрацювати пар.2, усно впр.1,2,3.

Українська література

5-Б,Г - Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Міфи і легенди давніх українців.
Опрацювати С. 7-8
Переглянути презентацію за посиланням https://docs.google.com/file/d/1TB-RLdxZhxEz_eCDVKI6K4S9yr2svzDM/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation
Виписати з презентації таблицю «Багатство та розмаїття українського фольклору», ознаки фольклору, фольклорні жанри, визначення «міф» та «міфологія».[/color]
Середня школа | Переглядів: 254 | Дата: 01.09.2020

Біологія

6 а,в
Опрацювати параграфи 1 і 2. Усно відповідати на питання.
7 а,б,в
Опрацювати параграфи 1,2.
8 а,б,в
Опрацювати параграфи 1,2.
9 а,б
Опрацювати параграфи 1,2.
11 а,б
Опрацювати параграфи 1,2.

10а, б; 7б; 6Г
Опрацювати параграфи 1,2.
Дати письмово відповіді на запитання в кінці параграфів.

Фізика

7-г - параграф 1, конспект. Вправа 1,3 - письмово.
8-А пар.1 законспектувати. Впр. 1, 2.
9-А, 9-Б - параграф 1, вправа 2,3.

7 а,б
Опрацювати параграфи 1,2. Виконати впр. 1(2) і впр. 2(5).
8 в
Опрацювати параграфи 1,2.
10 а,б
Опрацювати параграфи 1,2. Виконати впр. 2 (2).
11 а,б
Опрацювати параграфи 1,2. Виконати впр. 1 (3), 2 (5,6).

Природознавство

5-Г - параграф 1, прочитати, дати відповіді на запитання (усно)

Хімія

Уроки на платформі ЗУМ за розкладом та посиланнями в учнівських вайбер-групах.

Основи здоров'я

5 в,г - Опрацювати § 1 стор. 8-13
8-б - Опрацювати § 1 стор. 7-13

Природознавство

5-А - Опрацювати § 1 стор. 6-10
Середня школа | Переглядів: 200 | Дата: 01.09.2020

Історія


5а - Ознайомитися з матеріалом підручника § 1 стор. 3-10 виконати завдання №2 стор. 10
5в -
5г -Переглянути матеріал § 1. Зайти за посиланням у підручнику ст. 10
5б- Опрацювати § 1 стор. 4-12, переглянути відео

6а,б,г - Опрацювати § 1 стор. 4-7, (конспект "Історична періодизація: світ і Україна" стор. 5), переглянути відео
6в -Опрацювати §1 стор. 3-7. виконати практичне завдання на стор. 4

7а,б, - Опрацювати § 1, зайти за посиланням
7в,г - Опрацювати § 1 стор. 7-11 переглянути відео (Всесвітня історія)

8а,б,в - Ознайомитися з матеріалом підручника стор. 3-7 переглянути відео

9а,б -

10а,б - Опрацювати матеріал ст.3-4, переглянути відео з допомогою QR-коду на ст.4 підручника Всесвітньої історії.

11а,б -

Географія


6а,б,в,г - Опрацювати § 1, переглянути відео

7а,б,в - Опрацювати § 1, зверніть увагу на малюнок 1 стр. 5 та малюнок 4 стр 9.Переглянути відео

8а,б, в - Розгляньте мал.1 стр.6 та мал 2 стр. 7. Опрацюйте § 2 і рубрику"Запам'ятайте". Переглянути відео

9а,б - Опрацювати § 1та стр12-13, 16-19. Переглянути відео

10а,б - Опрацювати § 2,мал 4 стр.9, табл 2 стр.11.Переглянути відео, відео 2, відео 3

11а,б - Опрацювати стор. 6-7

Правознавство


9 а,б,в - Опрацювати вступ до предмету на ст.9-15

Громадянська освіта


10 а,б - Опрацювати вступ до курсу на ст.3-4
Середня школа | Переглядів: 219 | Дата: 01.09.2020


Пишіть нам


cv_school6@ukr.net
Пошук


Погода в Чернівцях
Погода у Чернівцях на тиждень

Наша кнопка

Код кнопки

Друзі сайту
GlavBoard.ru
Баннера на заказ.




 

Copyright MyCorp © 2024

Створити безкоштовний сайт на uCoz