|
|
Завдання на час карантину з 07.09. по 11.09 з української мови, української та зарубіжної літератур
Інформація | | 06.09.2020, 23:01 |
Українська мова
5-А (І група) Різновиди мовленнєвого спілкування с.11вивчити правила, впр.10, завдання 2пис. Складання діалогу с.13 учити правила, скласти діалог письмово за завданням впр15.Текст і його ознаки. С.16-17 учити правила. 5-А (ІІ група), 5-В, 5-Г класи. Складання і розігрування діалогів,Опрацювати підручник с,13-15, усно впр,12,13,письм, впр,15. Текст.Речення. Слово.Вивчити правила с,16-17, усно впр,19, письм. впр. 20. Текст.Тема,основна думка тексту.Вивчити правила с.18, письм. впр.21(дібрати заголовок,скласти план до тексту). Типи мовлення.Опрацювати підручник с.30, усно впр.51, с.43, усно впр,76,77,79, письм. впр.80. 5-Б (1 гр) Опрац ст.13-15,впр 18( скласти діалог 10 реплік),с.16(на листочках) Опрац с.16-18,впр21( письм) Опрац.п2, впр 30 ,с.22( письм) Опрац.п.3,впр.34,с.24(письм) 5-Б (ІІ група) Різновиди мовленнєвого спілкування. Виконати письмово впр. 13, с. 14. Впр. 17, с. 16 усно 6-А (1 група) с. 10 впр. 12, с.12 впр. 15. п.1 с.15 впр. 22, 24 6-Б,В Опрац.п.1,впр.19,22,26(письм) 6- Г Словосполучення і речення.Головні члени речення. Просте речення.Повтор. пар.1, усно впр,20,21, письм. впр.17.23(підкреслити головні і другорядні члени реч.) 7-А як 7-В 7-Б клас. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Опрацюва пар.1, с, 17-18(таблицю вивчити),усно впр,17,18,21, письм, впр.19,22(підкреслити головні і другорядні члени речення),23. 7-Г Відомо2сті про мовлення.Текст, його структурні особливості с.12,13 впр.16. Повторення вивченого про стилі мовлення. Розділові знаки при однорідних членах речення.С.17-18вчити правила за табл.,впр19. 8-А(ІІ група), 8-В (ІІ група) Фразеологія. Опрацювати §3, виконати впр.1, с. 10 письмово. Основні правила правопису. Повторити правила на с.15, виконати впр. 3, с. 16 8-А, 8-Б, 8-В класи.Фразеологія..Вивчити пар.3, с.10-прочитати, усно впр.1(с.10),2(с.11), письм. впр.5(с.12),рубрика "Культура слова"(А,Б)-виписати слова і вивчити. Морфологія.Орфографія.Основні правила правлпису.Вивчити пар.4,с.15-опрацювати таблицю.письм. впр,2,3,4(с,16),підкреслити орфограми.Рубрика "Культура слова"с.17(виписати і вивчити) 9-А (ІІ група) опр. с.13-20 впр.19; опр.с.23-24 (від. на пит.) , впр.23. 9-Б (І група) Вимоги до мовлення. Складання та розігрування діалогів. Опрацювати запитання та завдання для самоконтролю на с. 24 (усно) Скласти та записати у зошиті перелік умов успішного спілкування в молодіжному середовищі. 10-А,Б п.2. впр.3,7; п.13-14 впр.7 11-А,Б П.8-10,впр.7, с.28;впр.7,с.33
7.09 5-Г (2 група)мова :опрац ст 10,11, вик впр 10 5-Г(2 група) мова:опрац ст 13-15,вик впр 13 6-Б укр літ:опрац ст 3-5,вик тести ст 6. 6-Б укр літ:опрац ст 8,9 ,вик завдання 4-7 письмово. 8.09 7-В (2 група)мова:опрац ст 33,ст 121,вик впр 242(визначити тему і головну думку,виділені слова виписати з тлумачного словника) 5-Г мова(2 група):опрац ст 16-18,вик впр 20 5-Г (2 група) мова:вик впр 22 9.09: 5-Г(2 група)мова:опрац ст 43 впр 80 (письм) 6-А(2 група мова) опрац ст 14-16 вик впр 18 6-А(2 група мова):вик впр 22. 10.09 9-А(1 група) мова:ст 13-15,вик впр 20 9-А(1група)мова:впр 24 письм(записати один діалог за поданою темою. 7-В (2 група)мова:вивч параграф 1,вик впр 24 7-В (2 група) мова:у зошити з контр робіт вик впр 269(написати докладний переказ тексту) 11.09 6-В література:опрац ст 11-20 6-В література:вивчити 2 пісні на вибір (одну літнього циклу,одну зимового циклу) 6-А (2 група мова):вик впр 46(усно) 6-А (2 група мова):опрац параграф 2,вик впр 34
Українська література
5-А Міфи і легенди.Берегиня, Дажбог. 5-Б, 5-В, 5-Г Легенди: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини», «Берегиня» (за С.Плачиндою), «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном), «Як виникли Карпати»
Прочитати легенди на с. 8-10, с.12-16 Виписати в зошит що таке легенда (с.7), міф (с.8), купина (с.13) 6-ГКалендарно- обрядові . Пісні літнього циклу.С.16 пит4,6-9 усно.
7А,7Б,7В С.11 – 13 - опрацювати матеріал С.11, 14 – виписати та вивчити правила ( художній паралелізм, коломийки) С.14, питання №12- письмово ( 4-5 речень) « Чому всі народи світу, зокрема й українці, бережуть свої пісні, передаючи їх із покоління в покоління?» С.21-22 – короткий запис біографії І. Франка у зошит Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю. 7-Г. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. С.11,хатка, с.14 хатка 8-А Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту Прочитати с.10-18 Діагностичне тестування на платформі «На урок» з теми «Історичні пісні 8в - опрац. с. 10-18, відпов. на пит. с. -18 (усно) 9б - опрац. с. 14-19, відпов. на пит. с. 19, вивч. правило с. 15 10-А,Б І.Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я" 11Б Опрацювати творчість П. Тичини (с. 17-25) С. 1, 19 - вивчити правила ( вітаїстичність, кларнетизм) С.28, питання №11( письмово). Перепишіть поезію « Арфами, арфами..» у зошит і зафарбуйте слова, що позначають барву, відповідними кольорами Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю Вивчити вірш П. Тичини ( с. 21-24 – на вибір)
Зарубіжна література
5А,5Б,5В С.18-28 – читати, відповідати на питання ( усно) С.12,14,18 – вивчити правила ( фольклор, прислів’я, приказка) С.23 Творче завдання – самостійно скласти 3 загадки, записати у зошит Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю. 5г - опрац. с. 27-37
6а, 6в, 6г - опрац. с. 13-21 7а, 7в - опрац. с. 12-22, відпов. на пит. с. 22 (усно), вивч правило с. 13 7Б,7Г Читати, аналізувати билину « Про Іллю Муромця та Соловія» С. 22 – 23 – опрацювати питання до тексту билини (у.) Виписати з тексту билини постійні епітети у зошит С.21-28 – аналіз балади « Король Лір і його дочки» С.28 - питання № 1 – письмово ( У чому полягає трагедія короля Ліра?) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.
8Б С.8-12 – опрацювати матеріал. Вивчити правила ( с. 9-Веди, санскрит, с.14- Євангеліє, апокаліпсис) С. 13-15 – опрацювати С.13-виписати книги Старого Завіту та Нового Завіту У зошит коротко записати 1 розповідь зі Старого Завіту Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю 8в - опрац. с. 8-12
9А С.11-12 – скласти короткий конспект біографії Дж.Свіфта ( письмово) С.12,13,15 – виписати та вивчити правила (памфлет, пародія, сатира, іронія, сарказм) Читати « Мандри Гуллівера»,ч.І « Подорож до Ліліпутії» Скласти гронування « Характеристика образу Гуллівера» ( письмово) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю 9б - опрац. с. 11-34, відпов на пит. с. 34 (усно) 10А, 10Б Гомер « Одіссея» - читати, аналізувати Скласти гронування « Характеристика образу Одіссея» ( письмово) С.16, питання №17 ( письмово). Які ідеї, важливі для сьогодення, утверджуються в « Одіссеї»? Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю 11А,11Б Читати й аналізувати трагедію Й. Гете « Фауст» Опрацювати с.28-30 ( усно) Характеристика образів Маргарити, Фауста ( письмово) Вивчити напам’ять один із монологів Фауста ( відео надіслати вчителю) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю |
Додав: nadyavintonyak | |
Переглядів: 258 | Розміщено до: 06.10.2020
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|