SafeWeber.ru
Четвер, 25.04.2024, 08:48

Ліцей №18



Офіційний сайт ліцею №18


Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [111]
Середня школа [161]
Наше опитування
Шановний користувачу, Ви:
Всього відповідей: 647
Статистика
Форма входу

Завдання на час карантину з 07.09. по 11.09 з української мови, української та зарубіжної літератур
Інформація | 06.09.2020, 23:01
Українська мова

5-А (І група) Різновиди мовленнєвого спілкування с.11вивчити правила, впр.10, завдання 2пис. Складання діалогу с.13 учити правила, скласти діалог письмово за завданням впр15.Текст і його ознаки. С.16-17 учити правила.
5-А (ІІ група), 5-В, 5-Г класи. Складання і розігрування діалогів,Опрацювати підручник с,13-15, усно впр,12,13,письм, впр,15. Текст.Речення. Слово.Вивчити правила с,16-17, усно впр,19, письм. впр. 20. Текст.Тема,основна думка тексту.Вивчити правила с.18, письм. впр.21(дібрати заголовок,скласти план до тексту). Типи мовлення.Опрацювати підручник с.30, усно впр.51, с.43, усно впр,76,77,79, письм. впр.80.
5-Б (1 гр)
Опрац ст.13-15,впр 18( скласти діалог 10 реплік),с.16(на листочках)
Опрац с.16-18,впр21( письм)
Опрац.п2, впр 30 ,с.22( письм)
Опрац.п.3,впр.34,с.24(письм)
5-Б (ІІ група) Різновиди мовленнєвого спілкування. Виконати письмово впр. 13, с. 14. Впр. 17, с. 16 усно
6-А (1 група) с. 10 впр. 12, с.12 впр. 15. п.1 с.15 впр. 22, 24
6-Б,В Опрац.п.1,впр.19,22,26(письм)
6- Г Словосполучення і речення.Головні члени речення. Просте речення.Повтор. пар.1, усно впр,20,21, письм. впр.17.23(підкреслити головні і другорядні члени реч.)
7-А як 7-В
7-Б клас. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Опрацюва пар.1, с, 17-18(таблицю вивчити),усно впр,17,18,21, письм, впр.19,22(підкреслити головні і другорядні члени речення),23.
7-Г Відомо2сті про мовлення.Текст, його структурні особливості с.12,13 впр.16.
Повторення вивченого про стилі мовлення.
Розділові знаки при однорідних членах речення.С.17-18вчити правила за табл.,впр19.
8-А(ІІ група), 8-В (ІІ група) Фразеологія. Опрацювати §3, виконати впр.1, с. 10 письмово. Основні правила правопису. Повторити правила на с.15, виконати впр. 3, с. 16
8-А, 8-Б, 8-В класи.Фразеологія..Вивчити пар.3, с.10-прочитати, усно впр.1(с.10),2(с.11), письм. впр.5(с.12),рубрика "Культура слова"(А,Б)-виписати слова і вивчити. Морфологія.Орфографія.Основні правила правлпису.Вивчити пар.4,с.15-опрацювати таблицю.письм. впр,2,3,4(с,16),підкреслити орфограми.Рубрика "Культура слова"с.17(виписати і вивчити)
9-А (ІІ група) опр. с.13-20 впр.19; опр.с.23-24 (від. на пит.) , впр.23.
9-Б (І група) Вимоги до мовлення. Складання та розігрування діалогів. Опрацювати запитання та завдання для самоконтролю на с. 24 (усно) Скласти та записати у зошиті перелік умов успішного спілкування в молодіжному середовищі.
10-А,Б п.2. впр.3,7; п.13-14 впр.7
11-А,Б П.8-10,впр.7, с.28;впр.7,с.33

7.09
5-Г (2 група)мова :опрац ст 10,11, вик впр 10
5-Г(2 група) мова:опрац ст 13-15,вик впр 13
6-Б укр літ:опрац ст 3-5,вик тести ст 6.
6-Б укр літ:опрац ст 8,9 ,вик завдання 4-7 письмово.
8.09
7-В (2 група)мова:опрац ст 33,ст 121,вик впр 242(визначити тему і головну думку,виділені слова виписати з тлумачного словника)
5-Г мова(2 група):опрац ст 16-18,вик впр 20
5-Г (2 група) мова:вик впр 22
9.09:
5-Г(2 група)мова:опрац ст 43 впр 80 (письм)
6-А(2 група мова) опрац ст 14-16 вик впр 18
6-А(2 група мова):вик впр 22.
10.09
9-А(1 група) мова:ст 13-15,вик впр 20
9-А(1група)мова:впр 24 письм(записати один діалог за поданою темою.
7-В (2 група)мова:вивч параграф 1,вик впр 24
7-В (2 група) мова:у зошити з контр робіт вик впр 269(написати докладний переказ тексту)
11.09
6-В література:опрац ст 11-20
6-В література:вивчити 2 пісні на вибір (одну літнього циклу,одну зимового циклу)
6-А (2 група мова):вик впр 46(усно)
6-А (2 група мова):опрац параграф 2,вик впр 34

Українська література

5-А Міфи і легенди.Берегиня, Дажбог.
5-Б, 5-В, 5-Г Легенди: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини», «Берегиня» (за С.Плачиндою), «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном), «Як виникли Карпати»

Прочитати легенди на с. 8-10, с.12-16
Виписати в зошит що таке легенда (с.7), міф (с.8), купина (с.13)
6-ГКалендарно- обрядові . Пісні літнього циклу.С.16 пит4,6-9 усно.

7А,7Б,7В
С.11 – 13 - опрацювати матеріал
С.11, 14 – виписати та вивчити правила ( художній паралелізм, коломийки)
С.14, питання №12- письмово ( 4-5 речень) « Чому всі народи світу, зокрема й українці, бережуть свої пісні, передаючи їх із покоління в покоління?»
С.21-22 – короткий запис біографії І. Франка у зошит
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.
7-Г. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. С.11,хатка, с.14 хатка
8-А Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту
Прочитати с.10-18
Діагностичне тестування на платформі «На урок» з теми «Історичні пісні
8в - опрац. с. 10-18, відпов. на пит. с. -18 (усно)
9б - опрац. с. 14-19, відпов. на пит. с. 19, вивч. правило с. 15
10-А,Б І.Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я"
11Б
Опрацювати творчість П. Тичини (с. 17-25)
С. 1, 19 - вивчити правила ( вітаїстичність, кларнетизм)
С.28, питання №11( письмово). Перепишіть поезію « Арфами, арфами..» у зошит і зафарбуйте слова, що позначають барву, відповідними кольорами
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
Вивчити вірш П. Тичини ( с. 21-24 – на вибір)

Зарубіжна література

5А,5Б,5В
С.18-28 – читати, відповідати на питання ( усно)
С.12,14,18 – вивчити правила ( фольклор, прислів’я, приказка)
С.23 Творче завдання – самостійно скласти 3 загадки, записати у зошит
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.
5г - опрац. с. 27-37

6а, 6в, 6г - опрац. с. 13-21
7а, 7в - опрац. с. 12-22, відпов. на пит. с. 22 (усно), вивч правило с. 13
7Б,7Г
Читати, аналізувати билину « Про Іллю Муромця та Соловія»
С. 22 – 23 – опрацювати питання до тексту билини (у.)
Виписати з тексту билини постійні епітети у зошит
С.21-28 – аналіз балади « Король Лір і його дочки»
С.28 - питання № 1 – письмово ( У чому полягає трагедія короля Ліра?)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.


С.8-12 – опрацювати матеріал.
Вивчити правила ( с. 9-Веди, санскрит, с.14- Євангеліє, апокаліпсис)
С. 13-15 – опрацювати
С.13-виписати книги Старого Завіту та Нового Завіту
У зошит коротко записати 1 розповідь зі Старого Завіту
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
8в - опрац. с. 8-12


С.11-12 – скласти короткий конспект біографії Дж.Свіфта ( письмово)
С.12,13,15 – виписати та вивчити правила (памфлет, пародія, сатира, іронія, сарказм)
Читати « Мандри Гуллівера»,ч.І « Подорож до Ліліпутії»
Скласти гронування « Характеристика образу Гуллівера» ( письмово)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
9б - опрац. с. 11-34, відпов на пит. с. 34 (усно)
10А, 10Б
Гомер « Одіссея» - читати, аналізувати
Скласти гронування « Характеристика образу Одіссея» ( письмово)
С.16, питання №17 ( письмово). Які ідеї, важливі для сьогодення, утверджуються в
« Одіссеї»?
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
11А,11Б
Читати й аналізувати трагедію Й. Гете « Фауст»
Опрацювати с.28-30 ( усно)
Характеристика образів Маргарити, Фауста ( письмово)
Вивчити напам’ять один із монологів Фауста ( відео надіслати вчителю)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
Додав: nadyavintonyak |
Переглядів: 258 | Розміщено до: 06.10.2020 | Рейтинг: 0.0/0
Пишіть нам


cv_school6@ukr.net
Пошук


Погода в Чернівцях
Погода у Чернівцях на тиждень

Наша кнопка

Код кнопки

Друзі сайту
GlavBoard.ru
Баннера на заказ.




 

Copyright MyCorp © 2024

Створити безкоштовний сайт на uCoz