|
|
Завдання на час карантину з 14.09. по 18.09 з української мови, української та зарубіжної літератур
Інформація | | 13.09.2020, 19:35 |
Українська мова
5-А (1гр), Типи мовлення.Особливоті побудови опису. Ст.43,46,впр. 80 усно . Слово як частина мови. Ст.25 таблиця, впр.40 5-А (2гр),5-В,5-Г класи. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови(2 уроки). Вивчити пар.3, стор. 24-25- опрацювати таблиці. Письм. впр. 32, 36,37(надписати над словами частину мови), 48, 49. Контрольна робота(моніторинг залишкових знань). Усний переказ розповідного тексту, що містить опис тварини. Впр.91(скласти план, переказувати текст усно) 5-Б (2 гр.) Виконати впр. 80, с. 47(усно) Виконати впр.34, с. 24 5-Г мова (2г): Слово як компонент речення.Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Опрацюв.& 3, с.24-25(таблиця),впр.32,36,37(надписати над словами частини мови),48,49. Контрольна робота(моніторинг залишкових знань). Усний переказ тексту, що містить опис тварини, впр 51
6-А (1гр) п.2, впр. 32,34, п.3 впр.42, підготуватись до К.р 6-А (2г) :п 2,вик впр 34 опр.ст 16,вик впр 26
6-Б ,В Укр.мова Опрац.п.2-3,впр.33,34,40,42
6-Г клас. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Вивчити пар.2, стор.18-19- опрацюв. таблицю, усно впр. 29, 34, письм. впр. 30,31. Складне речення, розділові знаки
7-А, Б, В:п 2,впр 63 (письм),п 3,впр 64(письм)
7-Г Розділові знаки при звертаннях та вставних словах. Ст.22 вчити за табл. вправа 30. Докладний усний переказ.Впр.50 усно.
8-а, в
Опрацювати §6. С.21, §7, с. 24 (правила)
Виконати впр. 4, с. 21 (письмово)
Виписати у зошити рубрику «Культура слова» (с.23, тільки правильний варіант слововживання)
Опрацювати §44, c.152-153, виписати у зошит значення термінів конспект, конспектування, тематичні виписки. Виконати впр. 2, ст. 152
9-А мова (1г):п 2,вик впр 29 9-А (2 гр) п.2 впр.29, п.3. впр.37, тести 9-Б
Опрацювати §2, с.26(правила)
Виконати впр.27, с.26
Виконати впр.29, с.27
10-А,Б Контрольний твір, тести.
11-А,Б *Опрац.п.4-5,впр.7(1)с.18(письм.) *Зб.Авраменка с.192-194(вивчити), тест с.195-198(письм.) Опрац.п.11,впр.7,с.36(письм.)
Українська література
5-А Міфи та легенди. Неопалима купина. Читати і переказувати. 5-Б, 5-В, 5-Г
Прочитати с.19-21, виконати тести 1-3 у зошиті (с.20), завд.11, с.21
Прочитати с.21-22, виписати у зошит що таке казка (с.21), починати читати велику за обсягом казку «Яйце-райце»
6-А,6-Б,6-В:опр.ст 22-24.опр.ст 25,26,вик тест ст 27(письм)
6-Г Пісні зимового циклу. Ст.21, питання 4-10усно.
7А,7Б,7В Читати повість І. Франка «Захар Беркут» ( с.23-34) С.34 – опрацювати питання до тексту ( усно) С. 34-35, питання 1,2,3 -письмово Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).
7-г Козацькі та чумацькі пісні. Переказувати статтю, с. 11.
8-А
Письмовий твір у робочому зошиті на тему «В піснях історія мого народу». У творі власну думку підтвердити прикладами із вивчених історичних пісень.
Прочитати с.18-23, виконати тести 1-3 на с.22-23 у зошитах, вивчити напам’ять пісню «Засвіт встали козаченьки» с. 20-21
8-в опрацюв. с. 18-23, вивч. напам'ять пісню "Засвіт..."
9а, 9б - опрацюв. с. 20-35, викон. тести на сайті "На урок"
10 - "Кайдашева сім'я"
11 Читати поезію П. Тичини « Одчиняйте двері», « Пам’яті тридцяти» С.25- вивчити правило ( експресіонізм) С. 25-29 - опрацювати матеріал, зробити короткий запис біографії Є.Плужника. С.29, питання №2 ( прочитайте життєпис Є.Плужника й перекажіть найцікавіші епізоди) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).
Зарубіжна література
5А, 5Б, 5В С.27-33 – читати С.29, 31, 32 – вивчити правила ( казка, алегорія, антитеза) С. 37-39 – читати казку « Фарбований шакал», відповідати на питання до тексту ( усно)
5г - опрац. с. 39-44, заповнити табл. на с. 45 (письм.)
6а, 6б, 6в, 6г - прочит. і вміти переказ. міфи "Нарцис", "Дедал та Ікар", "Пігмаліон"
7а, 7в - опрац. с. 24-37, пит. на с. З7 (усно), завд. 10 (пис.)
7Б,7Г С.29-37 – опрацювати, читати про Робіна Гуда С. 37- питання №10 – письмово ( порівняти образи Робіна Гуда та Іллі Муромця: спільне та відмінне) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю( вайбер, електронна пошта) .
8А, 8Б С.15-20 – опрацювати матеріал ( Біблія, Старий Завіт, Новий Завіт), повторити 10 заповідей С. 21 – 22 – читати, переказувати Євангеліє від Луки С. 22, питання №2 – письмово( Чого вчив людей Ісус Христос? Чи може скористатися його порадами сучасна людина? ) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
8в - опрацюв. с. 13-21, викон. завд. 2 на с. 22 (пис.)
9А Дочитати роман « Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта С.34 – опрацювати питання до тексту, повторити правила ( гумор, сатира) С.34, питання №3 – письмово ( Доведіть, що « Мандри Гуллівера» - це сатиричний, а не гумористичний твір. Наведіть приклади сатиричних прийомів у романі: іронія, гіпербола, пародія) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
9б - відпов. на пит. с. 34 (усно), викон. тести на сайті "На урок"
10А,10Б С.18 – 19 –опрацювати статтю « Культура італійського Відродження», записати основні тези С.20-22 – скласти конспект біографії Данте Аліг’єрі ( довільно) Читати « Божественна комедія» ( Пекло) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
11А,11Б У чистому зошиті написати твір-роздум за трагедією Й.Ґете « Фауст» на одну із запропонованих тем. Пошуки сенсу буття і призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Ґете. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації Надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта) |
Додав: nadyavintonyak | |
Переглядів: 212 | Розміщено до: 13.10.2020
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|