SafeWeber.ru
Вівторок, 23.04.2024, 07:29

Ліцей №18



Офіційний сайт ліцею №18


Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [111]
Середня школа [161]
Наше опитування
Ви учень (учениця):
Всього відповідей: 1051
Статистика
Форма входу

Завдання на час карантину з 14.09. по 18.09 з української мови, української та зарубіжної літератур
Інформація | 13.09.2020, 19:35
Українська мова

5-А (1гр), Типи мовлення.Особливоті побудови опису. Ст.43,46,впр. 80 усно .
Слово як частина мови. Ст.25 таблиця, впр.40
5-А (2гр),5-В,5-Г класи. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови(2 уроки). Вивчити пар.3, стор. 24-25- опрацювати таблиці. Письм. впр. 32, 36,37(надписати над словами частину мови), 48, 49. Контрольна робота(моніторинг залишкових знань). Усний переказ розповідного тексту, що містить опис тварини. Впр.91(скласти план, переказувати текст усно)
5-Б (2 гр.) Виконати впр. 80, с. 47(усно)
Виконати впр.34, с. 24
5-Г мова (2г):
Слово як компонент речення.Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Опрацюв.& 3, с.24-25(таблиця),впр.32,36,37(надписати над словами частини мови),48,49.
Контрольна робота(моніторинг залишкових знань).
Усний переказ тексту, що містить опис тварини, впр 51

6-А (1гр) п.2, впр. 32,34, п.3 впр.42, підготуватись до К.р
6-А (2г) :п 2,вик впр 34 опр.ст 16,вик впр 26

6-Б ,В Укр.мова
Опрац.п.2-3,впр.33,34,40,42

6-Г клас. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Вивчити пар.2, стор.18-19- опрацюв. таблицю, усно впр. 29, 34, письм. впр. 30,31. Складне речення, розділові знаки

7-А, Б, В:п 2,впр 63 (письм),п 3,впр 64(письм)

7-Г Розділові знаки при звертаннях та вставних словах. Ст.22 вчити за табл. вправа 30.
Докладний усний переказ.Впр.50 усно.

8-а, в

Опрацювати §6. С.21, §7, с. 24 (правила)

Виконати впр. 4, с. 21 (письмово)

Виписати у зошити рубрику «Культура слова» (с.23, тільки правильний варіант слововживання)

Опрацювати §44, c.152-153, виписати у зошит значення термінів конспект, конспектування, тематичні виписки. Виконати впр. 2, ст. 152

9-А мова (1г):п 2,вик впр 29
9-А (2 гр) п.2 впр.29, п.3. впр.37, тести
9-Б

Опрацювати §2, с.26(правила)

Виконати впр.27, с.26

Виконати впр.29, с.27

10-А,Б Контрольний твір, тести.

11-А,Б
*Опрац.п.4-5,впр.7(1)с.18(письм.)
*Зб.Авраменка
с.192-194(вивчити), тест с.195-198(письм.)
Опрац.п.11,впр.7,с.36(письм.)

Українська література

5-А Міфи та легенди. Неопалима купина. Читати і переказувати.
5-Б, 5-В, 5-Г

Прочитати с.19-21, виконати тести 1-3 у зошиті (с.20), завд.11, с.21

Прочитати с.21-22, виписати у зошит що таке казка (с.21), починати читати велику за обсягом казку «Яйце-райце»

6-А,6-Б,6-В:опр.ст 22-24.опр.ст 25,26,вик тест ст 27(письм)

6-Г Пісні зимового циклу. Ст.21, питання 4-10усно.

7А,7Б,7В
Читати повість І. Франка «Захар Беркут» ( с.23-34)
С.34 – опрацювати питання до тексту ( усно)
С. 34-35, питання 1,2,3 -письмово
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).

7-г Козацькі та чумацькі пісні. Переказувати статтю, с. 11.

8-А

Письмовий твір у робочому зошиті на тему «В піснях історія мого народу». У творі власну думку підтвердити прикладами із вивчених історичних пісень.

Прочитати с.18-23, виконати тести 1-3 на с.22-23 у зошитах, вивчити напам’ять пісню «Засвіт встали козаченьки» с. 20-21

8-в опрацюв. с. 18-23, вивч. напам'ять пісню "Засвіт..."

9а, 9б - опрацюв. с. 20-35, викон. тести на сайті "На урок"

10 - "Кайдашева сім'я"

11
Читати поезію П. Тичини « Одчиняйте двері», « Пам’яті тридцяти»
С.25- вивчити правило ( експресіонізм)
С. 25-29 - опрацювати матеріал, зробити короткий запис біографії Є.Плужника.
С.29, питання №2 ( прочитайте життєпис Є.Плужника й перекажіть найцікавіші епізоди)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).

Зарубіжна література

5А, 5Б, 5В
С.27-33 – читати
С.29, 31, 32 – вивчити правила ( казка, алегорія, антитеза)
С. 37-39 – читати казку « Фарбований шакал»,
відповідати на питання до тексту ( усно)

5г - опрац. с. 39-44, заповнити табл. на с. 45 (письм.)

6а, 6б, 6в, 6г - прочит. і вміти переказ. міфи "Нарцис", "Дедал та Ікар", "Пігмаліон"

7а, 7в - опрац. с. 24-37, пит. на с. З7 (усно), завд. 10 (пис.)

7Б,7Г
С.29-37 – опрацювати, читати про Робіна Гуда
С. 37- питання №10 – письмово ( порівняти образи Робіна Гуда та Іллі Муромця: спільне та відмінне)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю( вайбер, електронна пошта) .

8А, 8Б
С.15-20 – опрацювати матеріал ( Біблія, Старий Завіт, Новий Завіт), повторити 10 заповідей
С. 21 – 22 – читати, переказувати Євангеліє від Луки
С. 22, питання №2 – письмово( Чого вчив людей Ісус Христос? Чи може скористатися його порадами сучасна людина? )
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)

8в - опрацюв. с. 13-21, викон. завд. 2 на с. 22 (пис.)


Дочитати роман « Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта
С.34 – опрацювати питання до тексту, повторити правила ( гумор, сатира)
С.34, питання №3 – письмово ( Доведіть, що « Мандри Гуллівера» - це сатиричний, а не гумористичний твір. Наведіть приклади сатиричних прийомів у романі: іронія, гіпербола, пародія)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)

9б - відпов. на пит. с. 34 (усно), викон. тести на сайті "На урок"

10А,10Б
С.18 – 19 –опрацювати статтю « Культура італійського Відродження», записати основні тези
С.20-22 – скласти конспект біографії Данте Аліг’єрі ( довільно)
Читати « Божественна комедія» ( Пекло)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)

11А,11Б
У чистому зошиті написати твір-роздум за трагедією Й.Ґете « Фауст» на одну із запропонованих тем.
Пошуки сенсу буття і призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Ґете.
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації
Надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
Додав: nadyavintonyak |
Переглядів: 212 | Розміщено до: 13.10.2020 | Рейтинг: 0.0/0
Пишіть нам


cv_school6@ukr.net
Пошук


Погода в Чернівцях
Погода у Чернівцях на тиждень

Наша кнопка

Код кнопки

Друзі сайту
GlavBoard.ru
Баннера на заказ.




 

Copyright MyCorp © 2024

Створити безкоштовний сайт на uCoz