|
|
Всього матеріалів в каталозі: 272 Показано матеріалів: 161-170 |
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 27 28 » |
|
Відеоматеріали є одним з видів інформаційно-комунікаційних засобів навчання, що забезпечує функцію передачі інформації, а також отримання зворотного зв’язку в процесі її сприйняття та засвоєння з метою подальшого розвитку в учнів тих чи інших навичок на уроках іноземної мови (у тому числі і навичок говоріння). Так як основним засобом навчання іноземної мови є мовне середовище, то уроки з використанням відео створюють більш-менш яскраво виражену ілюзію залучення учнів до природного мовного середовища.
Ефективний відеоурок повинен базуватися на відеоматеріалах,підібраних відповідно до віку і рівня знань учнів,та завданнях ,що передбачають розвиток вмінь учнів та оволодіння поданим матеріалом від початкового рівня складності до високого.
|
Вчитель англійської мови СЗОШ№6 Сізова Юлія Олександрівна
|
|
Сьогодні перед вчителем іноземних мов постає нелегке питання як зробити, щоб урок був цікавим для учнів, щоб розкрив творчий потенціал особистості, сприяв розширенню кругозору, забезпечив використання знань на практиці.
Цього можна досягти лише за умови, якщо вчитель знаходить оригінальні, нестандартні шляхи навчання іноземної мови, що підвищують мотивацію в учнів. Тому на своїх уроках я намагаюся поєднувати традиційні та інноваційні методи навчання.
Вчитель німецької мови Чернівецької загальноосвітньої школи I - III ступенів фізико-математичного профілю № 6. Уколова О.В.
Презентація камішібаї
|
|
|
Адміністрація Чернівецької СЗОШ №6 повідомляє громадскість мікрорайону, що в 2019/2020 навчальному році школа буде обслуговувати в першу чергу дітей шестирічного віку з наступних будинків:
- Героїв Майдану, 77-105 (непарна сторона);
- В.Комарова, 28 - до кінця;
- В.Комарова, 25А;
- В.Комарова, 15-21 (непарні).
Прийом документів буде проводитись з 01 березня по 31 травня 2019 року.
Необхідні документи:
- свідоцтво про народження дитини (оригінал та копія);
- медична довідка;
- документ, що засвідчує проживання дитини в мікрорайоні обслуговування.
|
|
|
Метою сучасного уроку зарубіжної літератури є вивчення учнями художніх творів, що репрезентують найвизначніші явища світового літературного процесу, оволодіння необхідним мінімумом теоретичних понять і термінів, уміннями і навичками аналізу, інтерпретації художнього тексту, формування естетичного смаку, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, зацікавлення учнів навчальним предметом, формування у них високих почуттів людяності, доброти, милосердя, справедливості.
Саме такі завдання покладені на методи вивчення зарубіжної літератури, які впроваджує на своїх уроках вчитель Чернівецької спеціалізованої школи I-III ступенів фізико-математичного профілю №6 Іванущак Валентина Сільвестрівна
|
|
|
Навчання – важка розумова праця, і щоб ця праця була успішною, вона має бути цікавою, бажаною для учнів. Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини.
Навчання на уроках історії спрямовує на творчий саморозвиток особистості учня, розвиває чуттєво-емоційні здібності, такі необхідні для формування гуманної свідомості. Виховання у молоді високих моральних і духовних цінностей, досягнення розуміння того, що найвищим ідеалом суспільства є життя людини, її права і свободи, добробут, заперечення воєн, расової дискримінації – основне завдання гуманістичного виховання на уроках історії.
Вчитель історії – один із небагатьох педагогів, яким доводиться розповідати про людські жертви, руйнування людської особистості та знецінення людського життя внаслідок дії соціально-політичних факторів. Виховати гуманну, толерантну та національно свідому особистість – основне завдання вчителя історії.
|
|
Природознавство
с.71-77 ; с.78-80. ;с. 80-85; с. 85-88.; с. 88-93. Щодня відмічати спостереження за погодою
Читання
Щодня читати 1 твір з "Домашньої читанки".
Розвиток мовлення
Скласти письмове запрошення на дитяче свято. Написати 1 диктант. с.119-121 впр.231-234. с.121-123 впр..235-239. Скласти есе"Я дуже люблю воду"
Українська мова
с.110-112 впр.216-219. ; с.112-114 впр.220-223.; с.114-115 впр.224-226.; с.116-118 впр. 227-230.
Математика
с.97 №593-601.; с.98 №603-608.; с.100 № 609-616. ; с.101 №617-624. ; с.102 №625-633.; с.104 № 634-644. ; с106 №645-654. ; с.108 №655-662,; с.109 №663-681.
Англійська мова
4г - С.53 – вивчити слова і записати в словник; готуватися до словникового диктанту по шопінгу.
4в - с.49, впр.2 - усно складати речення, впр.3- записати речення впр.2, впр.4- намалювати свій улюблений магазин і написати що там можна купити.
стор. 50, впр.1, 4
|
Англійська мова
2б - Робочий зошит – с.42 – 44, підручник – с.42;с.43,В.1,2;с.44
2в - (2 група)Зош,с.29; с.54,В.1
2а - (1 група)С.68(вивчити слова),с.69,В.5(читати) |
Англійська мова
3б - Cb. c. 18, впр.2-вивчити, Cb.-19,впр.3, Wb.c.18, 19
Природознавство
Проект “Теплиця на моєму підвіконні” (Посадити на підвіконню рослину (наприклад квасолю) і поспостерігати за її ростом та розвитком. Запис етапів розвитку. )
Літературне читання
(із збірника “Читаю із задоволенням щодня”)
с. 80-81 (завдання с. 81); с.82-84 (завдання 9-13); с. 85-86 (завдання 2-4); с.88-90 (завдання с 90); с.91-94 (завдання 2-4)
Українська мова
с. 23 Вправа 39 ( Списати, розташувавши частини тексту у правильній послідовності); Написати 1 диктант ( Посилання у вайбері); с. 101 Вправа 237 (завдання 1, 2); Завдання мовної теми с 48-49 (Посилання у вайбері); с.107 Вправа 254 (завдання 1,2) Списати вірш із пам*яті; с.116 Вправа 274 . Скласти твір- розповідь за малюнком.; с. 117 Вправа 277 (завдання 1, 2); с.118 Вправа 278 (завдання 1, 2)
Математика
За підручником Богданович № 615, 617, 618; № 622, 623; №626, 628; №630,631; №634, 635 (1-3); №638, 639, 640; №642, 647; №651,653; №656,657 |
Математика
5а,5в - Домашня робота№1 § 5 п.30, №804, 806, 808,810,814,816,820. Домашня робота № 2 § 5 п.31, №831, 833, 835, 837, 839, 845.
5б - п.30 № 810, 814, 816;
п.31 № 831, 833, 835;
Повт. п.30-п.31 № 837, 839, 841, 843; Самостійна робота ( написати на листку) № 811, 815(3,6,9), 834(2),838;
п. 32 ( вивчити правила) №852, 854;№857,861,863;
п. 33 ( вивчити правила) № 871, 873, 879;
Повт. п.32- п.33 № 875(1-4), 877, 881; Самостійна робота ( написати на листку) № 851(2), 853(3), 870(4-6), 872(4-6), 874(3,4), 878.
5г - п. 31 ( вивчити правила) № 837, 839, 841(1,2);
Повт. п.30-п.31 Самостійна робота ( написати на листку) №807(1,4,7,10), 815(1,4,7), 834(2), 836(1,3); №841(3,4), 843, 845;
п.32 ( вивчити правила) №852(1,2), 854(3,4,5), 857;
п.32 ( вивчити правила) №861, 863;
п. 33 ( вивчити правила) № 871, 873, 875(1,2);
Повт. п.32- п.33 №877, 879, 875(3,4); №881, 884;Самостійна робота ( написати на листку) № 851(2), 853(3), 870(4-6), 872(4-6), 874(3,4), 878.
Українська література
с. 137-159, Олександр Олесь «Заспів», «Ярослав Мудрий», «Микита Кожум’яка» (прочитати).
Українська мова
5а - &25 (повторити), &26-28 (вивчити), вправа 319, 320, 321, 323, 326, 327, 328, 332, 336, 337.
5б - &27-31 (вивчити), вправа 327, 332, 337,349, 358, 359 (І), 371, 372.
5в - &25 (повторити), &26-28 (вивчити), вправа 319, 320, 321, 323, 326, 327, 328, 332, 336, 337.
5г - &29, вправа343 (усно), 347, 349, 350. &30 (вивчити), вправа 354, 360, 365, 367.
Англійська мова
5в - В.2с.97(письмо.),слова с.97.в.1с.97(письм.)
Вп.1с.98, вп. 3 ст. 99-письмово. Вп.1-2 ст. 102 - знати слова.
5б - Sb. c. 117, 118, 119, 120. Sb. стор 121, 122, 123, 124
Урок 33 ст. 75,в.1,2 (чит ); РЗ ст.53
Німецька мова
5б - Ст. 70 в.3, ст. 71 в. 5; РЗ ст.48-49, РЗ ст.6-34 (на повтор.)
5а - С.79,В.1 (письмово), с.80, В.4а (читати), с.82,В.1 (письмово)
Інформатика
5а, 5в - Конспект §2.2, §2.3
5б, 5г - Конспект §2.3
Природознавство
5б - §31, 32.
5в – §31, 32, 33,34, опрацювати;
5а, 5г - §24-25; Провести спостереження за тим, як листя кімнатних рослин реагує на сонячне освітлення.
§26; З’ясувати чому Місяць світить слабше від Сонця?
§27; З’ясувати що потрібно знати, щоб уміти читати карту?
§28; З’ясувати що входить до складу ґрунту?
§29;Яке значення мають кисень і вуглекислий газ для життя на Землі?
Зарубіжна література
5а, 5б - Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» - читати, переказувати, аналізувати. Том і Гек – порівняльна характеристика героїв ( заповнити таблицю у зошиті за зразком). Опрацювати питання у підручнику після твору. Е.Портер «Полліанна» - читати.
5а, 5в - Елеанор Портер «Полліанна».
Основи здоров'я
Опрацювати § 16, 17 ст. 84-97
Історія
5а, 5в, 5г – Опрацювати §18,19 ст.98-112
5б – Опрацювати §12,13 ст. 64-76 |
Українська література
Вивчити вірш І.Калинця (на вибір). Е. Андієвська «Казка про яян», «Говорюща риба» (прочитати).
Українська мова
§19-25 (підготуватися до контр. роботи з теми «Іменник», вправа 293. &26-28 (вивчити), вправа 323, 327, 328, 330
Англійська мова
6в - В.2с.120—письмово,в.1с.123а)усно,б)письмово.
Вп.3 ст. 125 - усно. Вп. 2 ст. 134-137 - читати, випис. Слова. Вп. 3 ст. 137-пис.
6а - Впр. 6b – вивч.; Впр. 7a, ст. 122; Впр. 1a, ст. 123 вивч.;Впр. 1b, ст. 124; Впр. 3 ст.256 вивч. дієс.
6б - Sb вп. 1,2, 3.нові слова вивч. Вп. 3 стр. 71 пис. Wb вп. 1,2 ст. 54, вп. 1,2 ст 55. Sb Вп.1 ст. 72-чит.,переклад, 5-7 слів в словник і вивч. Впр.2 ст. 72 пис., впр. 5 ст. 73 пис. Wb Стр. 55, 7 слів в словник, Вивч.
Німецька мова
6б - Підруч.: ст.82 в.5; ст.87 в.1,2; РЗ ст.47 в.1 (вивч.),в.2; ст.50 в.1,2; ст.55
Підруч.: ст.90 (слова вивч.); в.1,2 (усно); РЗ ст. 56,57,58
Інформатика
конспект §3.4
Математика
6а, 6в - п. 32 № 899, 900, 902, 906;
п.33 № 917, 919, 923, 925, 928, 931, 935, 938, 940;
п.34 № 953, 955, 957, 961, 963, 965.
6б - завдання, завдання
Біологія
§ 33, 34, 35, 36
Геогрфія
Дати відповіді (письмово) на питання: 1,5,7 – стор.128 ; 1,3 – стор . 132 ; 1, 6 – стор. 135
Зарубіжна література
6б - Джек Лондон « Любов до життя» - читати, аналізувати. Характеристика героїв твору (усно). В.Короленко- опрацювати біографію( скласти короткий конспект). « Сліпий музикант»- читати, аналізувати. Характеристика Максима та Евеліни( письмово).
6в- Джек Лондон «Жага до життя».
Основи здоров'я
6б, 6в – Опрацювати § 15, 16 ст. 83-94.
Історія
§32,33,34,35,36,37,38, опрацювати; |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|