Розділ 1. Призначення школи та засіб її реалізації
|
с. 3
|
Розділ 2. Опис «моделі» випускника школи
|
с.4
|
Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу школи
|
с.5
|
Розділ 4. Освітня програма закладу та її обґрунтування
|
с.5
|
4.1. Освітня програма початкової освіти
|
с.5-7
|
4.1.1. Освітня програма 1-2, 3-4 класів (НУШ)
|
с.7-8
|
4.1.2. Освітня програма 4 клас
|
с.8-9
|
4.2. Освітня програма базової середньої освіти
|
с.9-14
|
4.3. Освітня програма 10-11 класів (профільна освіта)
|
с.14-18
|
Розділ 5. Навчальні плани
|
с.19
|
5.1. Пояснювальна записка
|
с.19-21
|
5.2. Навчальні плани (по класам)
|
с.21-35
|
5.3. Перелік навчальних програм інваріантної складової
|
с.36-39
|
5.4. Перелік навчальних програм варіативної складової
|
с.40
|
Розділ 6. Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами
|
с.41-43
|
Розділ 7. Особливості організації освітнього процесу та застосовування в ньому педагогічних технологій
|
с.43
|
Розділ 8. Показники (вимірники) реалізації освітньої програми
|
с.44
|
Розділ 9. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми
|
с.44
|
Розділ 10. Структура навчального року
|
с.44
|