SafeWeber.ru
Понеділок, 05.12.2022, 05:56

Ліцей №18



Офіційний сайт ліцею №18


Меню сайту
Категорії розділу
Візитівка закладу [6]
З історії школи [2]
Адміністрація школи [10]
Педагогічний колектив [10]
Наше опитування
Шановний користувачу, Ви:
Всього відповідей: 636
Статистика
Форма входу

 

Міжнародна акція "16 днів проти насилля"



план роботи практичного психолога


  

ЯК ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН І ЗАЛИШИТИСЬ СПОКІЙНИМИ?

Паніка – психічний стан людей — несвідомий, нестримний страх, викликаний небезпекою, що охоплює людину. Вірус – це загроза, і в умовах нестабільності, у тривозі за своє життя і здоров’я близьких, не рідко ми втрачаємо критичне мислення і впадаємо в панічні стани.

Що можна зробити, щоб уберегти себе та корисно і безпечно провести час вдома, в умовах ізоляції у зв’язку із загрозою розповсюдження короновірусу?

Ось декілька порад.

1. Обмежте контакти людей в соцмережах, від яких ви отримуєте інформацію про карантин, його перебіг, актуальний стан. Оберіть для себе декілька авторитетних осіб чи джерел від яких іде суха, фактична інформація, без зайвого аналізу ситуації та особистісних оціночних суджень.

2. Відслідковуйте свої почуття. Коли діти і батьки знаходяться в обмеженому просторі досить довгий час, закономірно що виникає дуже багато різноманітних ситуацій, на які ми так чи інакше реагуємо. Дуже важливо в цей момент зрозуміти які саме у вас почуття – страх, злість, тривога, лють, роздратування чи яке-небудь інше і відчути що саме їх викликало. Оскільки, може відбутись підміна почуттів, коли, наприклад, ви можете злитись на підвищення курсу валют і через це сильно накричати на дитину за розлитий чай. Намайгайтесь розмежовувати, які саме почуття і до кого чи чого, ви відчуваєте.  Так само залучайте дітей до аналізу та розуміння власних почуттів.

3. Не замовчуйте власні переживання стосовно карантину. Діти все відчувають, вони розуміють, що є певне напруження і батьки стривожені. Необхідно спокійно пояснити дітям ситуацію простою та зрозумілою мовою, без зайвої паніки сказати про свої відчуття занепокоєння та тривоги і розповісти про елементарні правила особистої гігієни, які можуть захистити від вірусів (регулярно мити руки, не брати нічого брудного до рота, зайвий раз не цілуватися і не обійматися…). Для маленьких дітей ці правила можна перетворити на гру.

4. Утворіть ритуали. Ізоляція – це свого роду криза, це зміна стабільності і звичайного режиму. Завдання для батьків в цей час організувати нові ритуали, які забезпечать стабільність дітям. Це можуть бути: фізична зарядка в певний час, телефонні та відео дзвінки з рідними, спільне приготування їжі, ігрові турніри з різноманітних настільних чи активних ігор.

5. Організуйте дітям ігрову діяльність. Під час карантину можна пограти в різні навчальні ігри або розважальні.

6. Створіть резервний список активностей та ігор з дітьми, в який можна глянути, коли буде здаватись, що зробили вже все що можливо.

7. Підтримуйте свій ресурс. Насправді батьки легко можуть взаємодіяти зі своїми дітьми, якщо мають на це ресурс і є наповнені. І тут головне зрозуміти, що в даний період ізоляції не всі ваші дії повинні мати якийсь сенс. В звичайному ритмі ми звикли ставити перед собою певні завдання, виконувати їх і від цього отримувати енергію. Наразі ситуація змінилась – необхідно навчитись отримувати задоволення від процесу, а не від результату. Дозвольте собі робити щось без конкретної цілі. Спробуйте зрозуміти, що підходить більше для вас – перегляд фільмів, рукоділля, читання книг, онлайн-навчання, спорт вдома.

Ще один важливий момент стосовно внутрішнього ресурсу – не плануйте далеко наперед. Оскільки ситуація не зовсім стабільна, не ставте конкретних планів, щоб не розчаровуватися у випадку іх нереалізації.

карантин – це час, щоб завести нові традиції, присвятити час для рідних і близьких, а також зайнятись саморозвитокм!

здоровя всім!

 

Посібники для соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми учасників АТО та внутрішніх переселенців

  1. Допомога в період конфлікту

Складні соціально-політичні події, що відбуваються в Україні, так чи інакше позначаються на життєдіяльності всього населення країни. Значну частину його складають особи соціально вразливих категорій, які потребують постійної уваги та підтримки з боку держави, фахівців соціальних служб та установ. До них належать діти, сім’ї, члени сімей яких загинули, поранені чи зниклі безвісти; жінки; внутрішньо переміщені особи; сім’ї військовослужбовців; сім’ї, в яких зруйновані родинні зв’язки.

У виданні подаються методичні рекомендації з формування навичок без- печної поведінки в дітей в умовах суспільної кризи та збройного конфлікту в країні. Окрему увагу приділено можливостям отримання необхідної гумані тарної, психологічної, соціальної та правової допомоги дітям та їхнім сім’ям, зокрема з числа внутрішньо переміщених осіб.

/psiholog/dopomoga_v_period_konfliktu.pdf

  1. Профілактика стресових розладів

У посібнику представлено теорії стресу, травматичного стресу та посттравматичного стресового розладу. Розкрито особливості діагностики, профілактики та корекції травматичного та посттравматичного стресового розладів. Запропоновано широкий спектр практичних рекомендацій, які будуть ефективними в роботі шкільних психологів (соціальних педагогів) з педагогами, учнями, батьками та іншими особами, що постраждали у ситуації соціально-політичної кризи в країні з метою подолання стресу та запобігання віддалених ефектів та наслідків посттравматичних симптомів. Матеріали посібника будуть у нагоді й вчителям та батькам, учні та діти яких зазнали психічних травм, перебувають у стані гострого (хронічного) стресу, внаслідок перебування на території конфлікту, або якщо вони стали свідками насильства (терору), або якщо вони переживають горе у зв’язку із втратою рідних, які були учасниками АТО в Україні.

/psiholog/profilaktika_stresovikh_rozladiv.pdf

  1. Соціально-педагогічна допомога в період військового конфлікту

Видання містить аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також методичні рекомендації та розробки для педагогічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту.

Для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості.

/psiholog/socialno-pedagogichna_dopomoga_v_period_vijskovogo.pdf

  1. Соціально-педагогічна та психологічна допомога в постконфліктний період

Книга містить рекомендації зі здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми в період переживання соціально-політичних конфліктних та постконфліктних ситуацій. Окрему увагу також приділено роботі з педагогічними працівниками та батьками.

Для соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості.

/psiholog/socialno-pedagogichna_ta_psikhologichna_robota_v_p.pdf

 

Пишіть нам


cv_school6@ukr.net
Пошук


Календар
«  Грудень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Чернівцях
Погода у Чернівцях на тиждень

Архів записів
Наша кнопка

Код кнопки

Друзі сайту
GlavBoard.ru
Баннера на заказ.




 

Copyright MyCorp © 2022

Створити безкоштовний сайт на uCoz