№
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
1.
|
Українська мова (читання)
|
Буква «ю», позначення нею сполучень звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м`якості попереднього приголосного. Читання слів, речень. Опрацювання тексту
|
1.Переглянь презентацію, виконай подані завдання.
2. Прочитай за Букварем слова і вірш на ст. 42.
3.Прочитай текст на ст. 43. Добери до нього заголовок.
4. Намалюй казкову букву «ю».
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання тексту «Друзі». Читання в особах.
|
1.Переглянь презентацію, виконай подані завдання.
2.Прочитай за Букварем ст. 42 слова. Підготуйся читати діалог у парі.
3. Прочитай текст «Друзі» на ст. 43, придумай свій заголовок. Перекажи текст.
4.Підготуй розповідь про своїх друзів.
|
Робота з дитячою книжкою.4«Мої улюблені книги». Урок-гра «З якої це казки?»
|
1.Прочитай улюблену казку.
2. Намалюй малюнок за змістом казки.
3. Підготуй «рекламу» улюбленої казки.
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м`якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів.
|
1.Переглянь презентацію, виконай подані завдання.
2. Попрацюй за Букварем ст.46 – 47.
3. Придумай заголовок до тексту на ст.47, перекажи його.
|
2.
|
Українська мова (письмо)
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. Побудова речень за малюнками і поданим початком.
|
1.Переглянь презентацію.
2.За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.37 - 38.
3.Спиши у тонкий зошит 2 речення з Букварика ст.42.
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками і поданим початком.
|
- Переглянь презентацію.
- За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.39-40.
- У тонкому зошиті зроби звуковий аналіз слів: «юла» і «малюнок»..
|
Розвиток зв`язного мовлення.4«Спілкування на тему «Пори року»
|
- Попрацюй за зошитом «Я пишу» ст. 43 – 44.
- У тонкий зошит запиши назви пір року.
- Склади (усно) розповідь про весну.
|
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту.
|
- Переглянь презентацію.
- За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.41 - 42.
- Спиши у тонкий зошит слова з Букварика ст.46
|
3.
|
Математика
|
Числа 41 – 90.Читання і записування двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.
|
1.Переглянь презентацію , виконай запропоновані завдання.
2.За підручником попрацюй на с.94, завдання 3, 4 і 5 – виконай письмово.
|
Числа 41 – 90.Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Вимірювання довжини відрізка
|
1. Переглянь презентацію.
2. Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.24
3. Придумай задачу на знаходження невідомого доданка, запиши її в зошит.
|
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задачі на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.
|
1. Переглянь презентацію.
2. Попрацюй з підручником с.95, завдання 3, 4 і 5 виконай письмово в тонкому зошиті.
3.Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.25
|
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49+1, 60-1. Задача на знаходження невідомого доданка. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.
|
1.Переглянь презентацію, виконай запропоновані завдання.
2. Попрацюй з підручником с.96, завдання 3 і 5 виконай письмово в тонкому зошиті.
3.Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.26
|
Числа 41 – 90. Задачі на знаходження невідомого доданка. Задача яка містить два запитання. Відтворення малюнка.
|
1. Попрацюй з підручником с.97, завдання 2 - 4 виконай письмово в тонкому зошиті.
3.Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.27
|
4.
|
Я досліджую світ
|
Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона.
|
1.Переглянь презентацію, виконай запропоновані завдання.
2. Попрацюй за підручником ст. 38 – 39.
3. Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» ст.30
|
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки.
|
1. Попрацюй за підручником ст. 40 - 41.
2. Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» ст.31.
3. Підготуй розповідь «Що робить твоє життя приємне вдома»
|
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна.
|
1.Переглянь презентацію та відео.
2. Попрацюй за підручником ст. 42-43
3. Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» ст.32-33.
|
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни.
|
1.Переглянь презентацію та відео.
2. Попрацюй за підручником ст. 44-45
3. Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» ст.34-35.
|
5.
|
Дизайн і технології
|
Здоровий зубчик - білий чубчик. Робота з папером.
|
1.Виріж деталі по контуру з альбома «Маленький трудівничок» с.67
2.Створи аплікацію – плакат за зразком в альбомі «Маленький трудівничок» ст. 69.
|
6.
|
Мистецтво
|
Краса весни. Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на вертикальному або горизонтальному аркуші.
|
- Переглянь відео урок.
- Виконай весняну композицію.
|
7.
|
Музичне мистецтво
|
Краса весни. Вальс, веснянки, пісні – заклички.
|
- Переглянь презентацію.
- Прослухай вальс Й.Штрауса «Весняні голоси».
- Вивчи веснянку напам’ять.
|