Навчання грамоти (письмо)
Тема: «Письмо малої букви п, складів і слів з нею. Складання і записування слів з вивченими буквами.», зошит «Я пишу» с 45
Тема: «Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів і слів з вивченими буквами.», зошит «Я пишу» с.46
Тема: «Письмо малої букви р складів і слів з нею. Складання і записування слів з вивченими буквами», зошит «Я пишу» с.47
Тема: «Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, складів і слів з вивченими буквами.», зошит «Я пишу» с. 48
Навчання грамоти (Читання)
Тема: «Звук [п], позначення його буквою «пе». Читання складів, слів , речень».
https://www.youtube.com/watch?v=WjvCavC5qCA
«Буквар» с.78-79, зробити звукові моделі слів: пилосос, стовп, мавпа. Виконати завдання Читайлочки, прочитати текст, дібравши до нього заголовок.
Тема: «Закріплення звукового значення букви «пе».Велика буква П Читання складів, слів , речень.»
https://www.youtube.com/watch?v=a-tynSjvmKo
«Буквар» с.80-81. Виконати завдання Читайлочки; разом з хлопчиком Щебетунчиком прочитати чистомовку. Прочитати текст, дібравши до нього заголовок.
Тема: «Звук [р] [р'], позначення його буквою «ер». Читання складів, слів , речень».
https://www.youtube.com/watch?v=Sf1H8RggbA0
«Буквар» с.82-83, зробити звукові моделі слів: рак, равлик, крісло. Виконати завдання Читайлочки, прочитати чистомовку від Щебетунчика, прочитати діалог.
Тема: «Закріплення звукового значення букви «ер». Читання складів, слів , речень. Побудова речень за малюнками.»
https://www.youtube.com/watch?v=UNHkWl3ZGME
«Буквар» с.84-85. Виконати завдання Читайлочки, читати речення, спускаючись з гірки. Прочитати текст, дібравши до нього заголовок. |