№
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
1.
|
Українська мова (читання)
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я»звука [а] та м`якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрац. вірша, Тексту.
|
- Переглянь презентацію. За поданим зразком, попрацюй з підручником ст.34 – 35.
- Вивчи віршик К. Перелісної ст.34 напам’ять.
- Прочитай текс на ст.35, добери заголовок. Зроби звуковий аналіз слова «яблуні».
|
Закріплення звукових значень букви «я». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання тексту «У дядька Василя».
|
- Переглянь презентацію. За поданим зразком, попрацюй з підручником ст.36 – 37.
- Прочитай текст «У дядька Василя», перекажи його.
|
Звуки [ц], [ц`], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту «На уроці».
|
- Переглянь презентацію. За поданим зразком, попрацюй з підручником ст.38 – 39.
- Прочитай текст «На уроці» ст.39
Перекажи його. Зроби звуковий аналіз слова «олівець».
|
Закріплення звукових значень букви «це». Читання складів, слів, речень. Утворення слів за зразком «один-багато».
|
- Переглянь презентацію. За поданим зразком, попрацюй з підручником ст.
- Прочитай текст на ст.41, добери до нього заголовок.
- Перекажи текст.
|
2.
|
Українська мова (письмо)
|
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів
|
- Переглянь презентацію.
- За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.28 – 29.
- Спиши у тонкий зошит слова з Букварика ст.34.
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Доповнення та записування речень. Відновлення деформованих слів.
|
- Переглянь презентацію.
- За поданим зразком виконай завдання в зошиті ст.31 – 32.
- Зроби в тонкому зошиті звуковий аналіз слів «Яна» і «листя».
|
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц.
|
- Переглянь презентацію.
- За поданим зразком виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.33 – 34.
- Запиши в тонкий зошит слова з Букваря ст..38
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.
|
- Переглянь презентацію.
- За поданим зразком виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.35 - 36
|
3.
|
Математика
|
Числа 21 – 40. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Назви чисел, читання та їх запис.
|
1. Переглянь презентацію.
Попрацюй з підручником с.90. Розв’яжи задачу 5 письмово у тонкому зошиті.
2. Виконай завдання у «Робочому зошиті з математики» с.20
|
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення круглих чисел. Позиційне значення цифр.
|
1. Переглянь презентацію. Попрацюй з підручником с.91. Завдання 5 і 6 виконай письмово в тонкому зошиті.
2. Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.21.
|
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
1. Переглянь презентацію. Попрацюй з підручником с.92. Завдання 3 і 4 виконай письмово в тонкому зошиті.
2. Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.21
|
Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків заданої довжини
|
1. Переглянь презентацію. Попрацюй з підручником с.93. Завдання 3, 4, 5 -виконай письмово в тонкому зошиті.
2. Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.23
|
|
|
4.
|
Я досліджую світ
|
Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації).
|
- Переглянь презентацію.
- Попрацюй за підручником с.34-35.
- Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» с. 26.
|
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими
|
- Переглянь презентацію.
- Попрацюй за підручником с.36.
- Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» с. 27.
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації.
|
- Переглянь презентацію.
- Попрацюй за підручником с.37
- Виконай завдання в зошиті «Я досліджую світ» с. 28.
- Намалюй таблички з номерами служб порятунку.
|
5.
|
Дизайн і технології
|
Мчать машини по дорозі . Аплікація з паперу. Послідовність дій.
|
- У альбомі «Маленький трудівничок» на с.63 прочитай послідовність виконання аплікації.
- Виріж малюнок-основу на с.65 і наклей на неї машини та світлофор з с.63.
|
6.
|
Мистецтво
|
Світ тварин у мистецтві. Народні майстри.
|
Намалюй тварину за поданим зразком в презентації.
|
7.
|
Музичне мистецтво
|
Світ тварин у мистецтві. Ноти першої октави. К.Стеценко опера «Лисичка, Котик і Півник»
|
- Переглянь презентацію.
- Повтори назву нот 1 октави.
- Намалюй героїв опери «Лисичка, Котик і Півник»
|