Українська мова
Повторення вивченого про дієслово (питання, значення,роль у реченні, зв’язок з іменниками)
Ст 135 Впр 264 завершити текст міркуванням про необхідність збереження живої природи
Дієслова-синоніми, антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів в прямому та переносному значенні. Особливості речень з однорідними присудками. Ст. 139 Впр. 274, скласти твір-розповідь про свої домашні обов’язки
Контрольна робота. Диктант.
Роль дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Ст 141 Впр 278, виписати речення з однорідними присудками
Літературне читання
Життя і творчість Павла Тичини. «Де не глянь – колоски», «Хор лісових дзвіночків». Ст 110-112, виразно читати
Урок позакласного читання: Л. Керролл «Аліса в країні чудес» зб ст 123-127
Павло Тичина «Сонце і дим». Ст 112, усний малюнок до вірша
Контрольна робота. Читання мовчки (письмово)
Математика
Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. Ст 114 № 704, 705
Ділення іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі вивчених видів. Ст. 115 №713, 714
Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух. Ст 116 №721, 722.
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний рух. Ст 118 №730, 731
Природознавство
Підсумковий урок за розділом «Природа материків і океанів» Контрольна робота.
Навчальний проект «Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити»
Я у світі
Турбота кожного про історичну та культурну спадщину. Ст 85-89
Образотворче мистецтво
Композиція «Фантастична істота» (фарби)
Трудове навчання
Панно «Квіти для мами»
Інформатика
Переглянути презентацію в гугл-класі
Англійська мова
Class Book ст.104 впр.2 слухати і читати пісню (аудіо 148).
Work Book ст.104 впр.1,2.
Class Book ст.106 впр.1,2 (послухати аудіо 152); впр.3.
Work Book ст.106 впр.1,2,3.
Class Book ст.107 впр.1 (аудіо 153).
Class Book ст.107 впр.2,3.
Work Book ст.107 впр.1,2,3.
Основи здоров’я
Тема уроку: Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуаціях.
Образотворче мистецтво (4-А)
Тема. Створення композиції (малюнка) до улюбленого вірша Лесі Українки |