|
|
завдання на час карантину з 02.11 по 06. 11 з трудового навчання, технології та мистецтва.
Інформація | | 01.11.2020, 18:23 |
Трудове навчання(дівчата), технологїї
5 класи. Остаточна обробка м’якої іграшки. Захист проекту. 6 класи. Прикраса з ниток. Технологія виготовлення виробу у техніці макраме. 7 класи. Технологія виготовлення в’язаних виробів гачком. 8 класи. Декоративний рушник. Технологія виготовлення вишитих виробів. 9 клас. Технологічний процес оздоблення виробу вишивкою. 10 класи . «Техніки декоративно - ужиткового мистецтва.» Виконати проект на тему «Мандала». 11 клас. Записати у зошит «Технологія приготування бутербродів та канапе для закусочного столу».
Трудове навчання(хлопці), технологїї
5 клас Тема: Технологічний процес контурного й ажурного випилювання деталей виробу з фанери 6 клас Тема: Технологічний процес виготовлення деталей виробу з фанери: розмічання, випилювання, обробка крайок, шліфування 7 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу: обробка крайок елементів мозаїкового набору, фарбування елементів мозаїки 8 клас Тема: Технологічний процес виготовлення скриньки: різьблення 9 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу 10 клас Технологічний процес виготовлення виробу 11 клас Тема: Технологія виготовлення та декорування виробу
Мистецтво.
5-А;5-Б;5-В;5-Г. Тема: « У країні штрихів і світлотіні».Опрацювати с.82-85. Виконати графічну композицію «Ведмеді на Півночі».С.84-85. 6-А;6-Б;6-В;6-Г. Тема: «Релігійний жанр». «Вокально-хорові жанри».Опрацювати с.66-75. Створити листівку «Співучі янголята»(с.71). 7-А;7-Б;7-В;7-Г. Тема: «Архітектура,як вид мистецтва:від минулого до сучасності». «Аранжування музики». Опрацювати с.35-41.Виконати вар.№1;вар.№2(на вибір). 8-А;8-В. Тема: «Романська архітектура.Лицарський кодекс честі». Опрацювати с.46-51 8-Б Тема: «Бароко:архітектура,скульптура,живопис». 9-А Тема: «Лабіринтами художньої абстракції». Опрацювати с.62-66 |
Додав: ninehrych | |
Переглядів: 364 | Розміщено до: 01.12.2020
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|