|
|
Завдання на час карантину з 16.11 по 20.11.2020 р. з предметів природничого циклу
Інформація | | 15.11.2020, 15:02 |
БІОЛОГІЯ
Інформація для всіх класів: - Всі уроки за розкладом у ZOOMі; - переглянути відео-уроки в класрумі; - надіслати скріни завдань на класрум.
6-Б клас: - опрац.₴ 19;Підбиття підсумків(стор.85-88.); - заповнити таблицю в зошиті (стор.84-85 підручника.)
6-Г клас: - опрац.₴ 17-18; - відповісти письмово на завдання 1-2(стор.78.)
6 а, в. Опрацювати параграф 20, 21. Підготуватися до усної відповіді. Письмово: сторінка підручника 96 ( заповнити таблицю). Скинути на вайбер до 18.11.
7 а,в,г. Опрацювати параграф 20, 21. Підготуватися до усної відповіді. Письмово: відповісти на питання 1) Які особливості зовнішньої будови амфібій зумовлені наземним способом життя? 2) Яка роль амфібій у природі та житті людини? ( Скинути на вайбер до 19.11.)
7-Б клас: - опрац.₴ 19-20; - відповісти на запитання 7-9(стор.83.) письмово в зошитах.
8 а, б, в. Опрацювати параграф 20,21. Підготуватися до усної відповіді.
9 а, б. Опрацювати параграф 21, 22. Підготуватися до усної відповіді.
10-А клас: - опрац.₴ 17-18; -відповісти на запитання 3-4 (стор.74.);4-5 (стор.78.) письмово в зошитах.
10-Б клас: - опрац.₴ 17-18; -відповісти на запитання 3-4 (стор.74.);4-5 (стор.78.) письмово в зошитах.
11 а, б Опрацювати параграф 20,21. Підготуватися до усної відповіді.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
5-а - Опрацювати §15 ст. 64-67, виконати конспект, виконати тест та переглянути відео (завдання Google classroom)
5б,5в повторити & 19,20, виконати тести ст. 92-93.
5 Г Пар 15 Горіння. Повторюваність взаємозв,язок явищ у природі ст 64-67-повторити. Вивчити основні означення. Опрацювати тестові запитання на ст. 68-69-письмово Підготуватись до тестування по узагальненню розділу ,,Тіла, речовини та явища,,
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
5-А - Повторити параграфи з 7-13 (с.41-66). Дати відповіді на запитання у classroom
5б - &11завд. 1,2 с58 , , діти в колі "
5 в,г - Опрацювати §14 ст.73-78, викон. конспект та переглянути відео (завд. Google classroom)
6-А; 6-Б; 6-Г : Опрацювати параграф 10 (с.56-60). Засвоїти особливості фізичного і психічного розвитку підлітка. Повторити людські базові потреби (за А.Маслоу). Навчити розвивати свої потреби.
6-В Пар 10. Особливості фізичного і психічного розвитку підлітка.ст 56-60-вивчити Підготуватись до тестування, повторивши пар. 7-9
7а,7в &11 завд. ,, калейдоскоп" с71.
7-Б; 7-Г класи: Опрацювати параграф 10 (65-70). З’ясувати чим відрізняються підлітки від дітей і дорослих. Зрозуміти, які зміни відбуваються в організмі у молодої людини (фізіологічні, психологічні). Що сприяє цьому розвитку?
8-б - Опрацювати § 15-17 ст. 100-115, виконати конспект (завдання Google classroom)
8а,8в &11 завд 1,2 с79 ,, діти в колі
9а &11 завд с78 ,, прапорець ".
ХІМІЯ
Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.
7 а,б, в,г Опрацювати §§ 14. Тема: «Валентність хімічних елементів». Зробити короткі записи у роб. зошитах. Пройти тестування на тему: «Початкові хімічні поняття. Хімічний елемент . Формула речовини» за посиланнями у вайбер-групах.
8 а,б,в Опрацювати §§ 17,18. Тема : «Природа хімічного зв’язку». Зробити короткі записи змісту параграфів та опрацювати і виписати схему 2 (стор.90) у роб. зош. Пройти тестування з теми: «Періодичний закон. Будова атома» за посиланнями у вайбер-групах.
9 а, б Опрацювати §15, 16. Тема: «Окисно-відновні реакції». Зробити короткі записи змісту §15 у роб. зошитах . Виконати завдання для засвоєння матеріалу 179, 180. Виконані роботи розмістити у класрумі: 9а - до 24.11.20, 9б – до 26.11.20.
10а,б Опрацювати §§ 17, 18. Теми : « Альдегіди», «Карбонові кислоти». Зробити короткі записи змісту параграфів у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 121,124, 131, 136. Виконані роботи розмістити у класрумі: 10а - до 26.11.20, 10б – до 24.11.20.
11а,б Опрацювати §18. Тема: «Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном». Зробити короткі записи змісту § 18 у роб. зошитах. Виконати письмово завдання 134 – 137.. Виконані роботи розмістити у класрумі до 25.11.20.
ФІЗИКА
11-А,Б: $17(опр.); впр.17(№1-4);
10-А,Б: $17(опр.); впр.16(№5-7)+впр.17(№1-4);
8-В: $14(опр.); впр.14(5-6)+впр.15(№2-5);
7-А,Б: $12(опр.); впр.11(№7)+впр.12(№1-4).
7-В, 7-Г Пар. 11 Нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху ст 73-76 -опрацювати вивчити основні означення та формули Вправа 12(3,5,6)-письмово Розв,язувати задачі на нерівномірний рух. Графік швидкості. Ст 77 (7)-письмово
8-А Пар 16 Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. Ст 79-82 вивчити Вправа 16(3,4)-виконати письмово Пар. 17 Деякі види теплових двигунів ст 82-86-вивчити Впр. 17(2,3)-письмово Пар. 18 Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів. Ст 87-90-опрацювати
8-Б Розв,язування задач ст 72(6) Пар.15 Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії нагрівника ст 72-76 вивчити Розв,язування задач ст 76-77 Вправа 15(3,4)-письмово
9-А, 9-Б Пар 15 Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи.ст 93-97 вивчити Вправа 15(2,3)-письмово Лабораторна робота 5 ст 99-100-опрацювати |
Додав: teplovam18 | |
Переглядів: 204 | Розміщено до: 15.12.2020
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|