|
|
Завдання на час карантину з 28.09 по 02.10.2020 р. з суспільних дисциплін
Інформація | | 27.09.2020, 20:28 |
Історія
5а - ст. 31-33 виконати всі 5 завдань у зошиті 5б- Опрацювати §4-5 ст. 27-32, виконати тест "На урок" (завдання Google classroom) 5в - Опрацювати §4-5. Урок узагальнення ст.31-32 5г - Опрацювати §5, виконати завдання (Google classroom)
6а,б,г - Опрацювати §9-10 ст. 38-44, виконати конспект (завдання Google classroom)
6в - Опрацювати §8. Виписати нові слова та їх значення § 9 виконати всі завдання письмово.
7а,б, - Опрацювати §7-8, виконати завдання (Google classroom) 7в,г - Опрацювати §1-3 ст. 7-21, виконати конспект (завдання Google classroom) (історія України)
8а,б,в - Опрацювати §9 заповнити табличку ст 67 завдання 14. Опрацювати §10 прочитати заповнити табличку ст. 73 завдання 12
9а,б - Опрацювати § 10, завдання 14 ст.84. Опрацювати §11, завдання13 ст.91. Опрацювати §12, завдання 9 ст.97 (Всесвітня історія)
10а,б - Опрацювати §4. Практичне заняття і узагальнення до розділу І, за §1-4 (історія України), завдання (Google classroom). Узагальнення на ст.23 підручника з історії України.
11а,б - Опрацювати §1,завдання 12, ст 12; §2, завдання 12 ст.20 (Історія України)
Географія
6а,б,в,г - Опрацювати §9 та скласти схему "Способи зображення поверхні Землі". Опрацювати § 10 та заповнити таблицю: Вид масштабу Спосіб запису Приклад.
7а,б,в,г - 1.Опрацювати §8 і &11. 2.Використовуючи форзац підручника та мал.24(стр. 41) складіть схему"Природні зони світу".
8а,б, в - 1.Опрацювати §10,11. 2.Виписати правила з §11. 3.Практична робота 2(Viber).
9а,б - Опрацювати текст та ілюстрації §11. 2.Дати відповідь на питання 3 і 5 стр 64.
10а,б - Опрацювати текст та ілюстрації §8,9; 2.Практична робота 1.
11а,б - 1.Опрацювати текст та ілюстрації §3; 2.Практична робота 3.
Правознавство
9 а,б -Опрацювати §5 (завдання Google classroom)
Громадянська освіта
10 а,б - тема 2.1-2.2 (завдання Google classroom) |
Додав: vtkr | |
Переглядів: 144 | Розміщено до: 27.10.2020
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|