|
|
Завдання на час карантину з 30.11 по 04.12.2020 р. з предметів природничого циклу
Інформація | | 29.11.2020, 15:34 |
БІОЛОГІЯ
6 а,в Опрацювати параграф 24,25. Письмово: сторінка підручника 107 ( заповнити таблицю), скинути на вайбер. Підготуватися до усної відповіді.
7 а,в,ґ Опрацювати параграф 24,25. Підготуватися до усної відповіді. Тести ( письмово), скинути на вайбер.
8 а,б,в Опрацювати параграф 25,26. Підготуватися до усної відповіді. Тести ( письмово), скинути на вайбер.
9 а,б Опрацювати параграф 25,26. Письмово: сторінки підручника 107---108.
11 а,б Опрацювати параграф 24,25. Підготуватися до усної відповіді.
БІОЛОГІЯ
- Всі уроки за розкладом у ZOOMі; - переглянути відео-уроки в класрумі; - надіслати скріни завдань на класрум.
6-Г клас: -опрац.пар.20-21; -письмово відповісти на запитання 1-2 (стор.92.)
6-Б клас: -опрац.пар.22-23; -намалювати та підписати мал.68(стор.102.)
7-Б клас: -опрац.пар.21-22; -намалювати та підписати мал.127(стор.86)
10-А клас: -опрац.пар.19-20; -письмово відповісти на запитання 4-5(стор.82.)
10-Б клас: -опрац.пар.23-24; -намалювати та підписати мал.105(стор.94.)
ПРИРОДОЗНАВСТВО
5-а Опрацювати §17 ст. 76-79, виписати поняття (на жовтому фоні), виконати малюнок "Класифікація зір за кольором" письмово в зошит, виконати тест (завдання Google classroom)
5б,5в &23 завд. 1,2,3 с103; &24 завд 5 с107.
5-г Пар 18. Загальна будова Сонячної системи ст 80-82- вивчити Параграф 19 Всесвіт та його складові ст 83-86- прочитати
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
5-А Опрацювати пагаргаф 15 «Хочеш бути здоровим - загартовуйся» (с. 79-83). Опанувати методи загартовування (с. 79, мал. 46) та його складові (поступовість, системність, дозованість). Засвоїти правила поведінки у басейні, на кризі (лід). Запам’ятати порядок надання допомоги тому, хто провалився під лід.
5б &13 завд.1,2,3,4,5,6,7. Два завд. на вибір
5 в,г Опрацювати §16 ст. 84-89, виконати конспект та тест (завд. Google classroom)
5-г Опрацювати параграф 13 «Вчимося приймати рішення» (с. 72-78). Навчитися класифікувати рішення (прості, щоденні, складні). Засвоїти три основні кроки для прийняття рішення ( правило «світлофора»). Опрацювати ситуації 1, 2 (с.78), прийняті рішення записати у робочий зошит.
6-А; 6-Б; 6-Г Опрацювати параграф 13 «Вчимося приймати рішення» (с.72-78). Навчитися класифікувати рішення: прості, щоденні, складні. Засвоїти три кроки для прийняття рішень (Правило «Світлофора»). Опрацювати ситуації 1, 2 (с. 78), прийняті рішення записати у робочий зошит.
7-Б; 7-Г Опрацювати параграф 12 «Шкіра і здоров’я» (с. 78-83). Засвоїти будову шкіри (с.79, мал. 33) та основні її функції . З’ясувати, що впливає на здоров’я шкіри? Сформувати правила поведінки, сприятливі для здоров’я шкіри, записати їх у робочий зошит.
7а,7в &13 завд, 1,2,3 на вибір, с.84 ,, прапорець ".
8а,8в &13 завд. с 93 &9-13 на вибір.
8-б Опрацювати § 21 ст. 133-139, виконати конспект та переглянути відео (завдання Google classroom)
9а &13 завд. 1,2,3 с 99.
ХІМІЯ
Уроки в ЗУМі за розкладом і посиланнями у вайбер-групах.
7 а, б, в Тема: «Валентність хімічних елементів». Опрацювати § 14. Виконати письмово завдання 100,102,103,104.
7г Тема: «Валентність хімічних елементів». Опрацювати § 16. Виконати письмово завдання 110,112,113,114.
8 а,б,в Тема : «Ступінь окиснення елементів». Опрацювати §21. Виписати висновки із §21 у роб. зош. Виконати письмово завдання для засвоєння матеріалу 1,3,4 зі стор.109.
9 а, б Тема: «Складання рівнянь окисно-відновних реакцій». Опрацювати §17 (приклади 2,3 – стор.103- 106). Виконати завдання для засвоєння матеріалу 199 (г – з, к, л).
10а,б Тема: «Карбонові кислоти». «Розв’язування задач «на домішки»» . Опрацювати §§19, 20. Виконати письмово завдання 147, 148, 150.
11а,б Теми: «Кислоти». «Розрахунки за хімічними рівняннями в разі надлишку реагенту». Опрацювати §§21, 22. Виписати висновки із §22 у роб. зош. Виконати письмово завдання 160, 161, 167, 173.
ФІЗИКА
7-А,Б: повт.$6-13+впр.11(7),впр.13(3-4)-розв.
7-В, 7-Г Пар 12(3-5 пункти) повторити вправа 12(4,5)-виконати письмово Лабораторна робота 4 ст 83-84 -опрацювати.
8-А Пар.19 Електричний заряд та електромагнітна взаємодія. Ст 102-105- опрацювати Впр.13(2,3)-виконати Пар 20 Електричне поле ст. 106-111-опрацювати Впр.20 (2,3) Пар. 21. Механізм електризації. Електроскоп.-прочитати Впр 21(2,3,4)
8-Б Пар. 17.Деякі види теплових двигунів. Ст 82-86-опрацювати Впр.17(2,3,4)-виконати письмово
8-В: повт. $10-15+ впр.15(4-7);
9-А, 9-Б Пар. 17 Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які їх характеризують. Ст.112-116 Вправа 17(2,3) Розв,язування задач ст 217 (5,7,8)
10-А,Б: $19(опр.)+впр.19(1-2)-розв.; впр.19(4-5)-розв.; $20(опр.)+впр.20(4-6)-розв.;
11-А,Б: $19(опр.)+впр.19(1-2)-розв.; впр.19(3-4)-розв.;$20(опр.)+впр.20(1-3)-розв.; |
Додав: teplovam18 | |
Переглядів: 135 | Розміщено до: 29.12.2020
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|