Українська мова
5-А с.210-212 законспектувати, написати лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів (за зразком) §42 правила*, впр. 497, 498 Відео: https://youtu.be/-uNbqPz51B8, https://youtu.be/pCoqd-kKjcI Тести: join.naurok.ua код доступу 151556 Завдання необхідно виконати до 23 квітня.
5-Б Вставні слова 1)подивитися відеоуроки за посиланнями: https://youtu.be/PD3bGpmed2g, https://youtu.be/7xfoSPBPglc, https://youtu.be/zwlG-aOOzm4 2) опрацювати п.41( таблиці с.206 оформити у зошит для правил) 3)виконати впр. 481, 483, 485 4) виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=287286 (до 23.04. 18.00) Лист до рідної людини: 1) Опрац.с211-213; 2) Впр 489(усно),493,494(письм)(Роботи присилати до 25.04).
5-В Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
5-Г 21.04.20-Ознайомлення із найбільш уживаними вставними словамии. Виділення вставних слів комами, п. 41,стор.206- вивчити правила; 2).Виконати письмово впр.482,485
22.04.20-Виділення вставних слів на письмі комами 1).п. 41-повторити,впр.486( зробити письмовий синтаксичний розбір речень у вказаній нижче послідовності) 24.04.20(2 уроки) Лист до рідної людини із використанням звертань і вставних слів
1).Опрацюва матеріал підручника -впр.488-490 2).Написати лист до рідної людини, використовуючи впр.492,493( текст надіслати в особисті повідомлення, виділити звертання і вставні слова) 24.04.20-Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком 1)п. 42,стор.315-вивчити,усно впр.496 2).Письмово впр.497,499
6-А Числівник як частина мови .Тренувальні вправи 1) повторити теоретичний матеріал п.37-39 2) виконати впр. 460(усно),461(числівники розібрати як частину мову,виділені числівники провідміняти письмово) 3) підготуватися до кр:відповідати на пит с.205(усно); 4)виконати тест за посиланням (додатки до роботи у Viber). Контрольна робота 1)виконати тест(до 25.04 18.00) за посиланням (додатки до роботи у Viber) 2) пит для самоперевірки с.205 скласти дерево роду (за бажанням)
6-Б Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
6-В, 6-Г впр. 461(письм). Виділені слова провідм .письм. Впр 458 скл. письм. діалог(1 тема на вибір)
7-А, 7-В 21.04.20Написання сполучників разом і окремо 1).Вивчити правила стор.228-229, усно опрацювати піар.502,503,506
2)Письмово впр.504 23.04.20-Розрізнення сполучників й однозвучних слів 1) Повторити правила стор. 228-229, стор.230- вивчити
2).Письм впр.507,508 24.04.20 Синонімічні й антонімічні сполучники 1)Повторити правила стор. 228-230, письмово впр. 510(скинути в особисті повідомл.)
7-Б Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
8-А Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
8-Б Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
9-А Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
9-Б, 9-В Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
10-А Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
10-Б 21.04: Морфологічна норма
1) подивитися відеоурок за посиланням : https://youtu.be/QV1XRh6sjFk
2)опрацювати п.48,таблиця с.152-153;
3)виконати впр.2,3,4,5;
4) виконати тест (до 18.00. 23.04,одна спроба) за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=900216
24.04 :Іменник.Рід іменника
1) подивитися відеоурок https://youtu.be/QomQYMxMrTc
2) опрац п.49, таблиця с.156-157;
3)виконати впр.2,3,4,5;
4) тест за посиланням (до 17.00 27.04,одна спроба)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=159745
11-А, 11-Б Повторити написання слів іншомовного походження за Авраменком .Повторити параграф 46 вправа3,4(сторінка 160).
Українська література
5-А, 5-В, 5-Г укр літ: переглянути відео:https://youtu.be/WTKatMzxNw8, https://youtu.be/wj1NJTKMDSQ Конспект біогр.Г.Тютюнника.Проч.опов."Дивак".Запис. хар-ку образу Олеся.
5-Б Григір Тютюнник ,,Дивак"
1)переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/WTKatMzxNw8
2) читати ,переказувати с215-221;
3)скласти простий план до твору,написати характеристику образу Олеся( роботи надсилати до 26.04)
6-А ,6-Б, 6-В, 6-Г В.Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурузо», повторюємо творчість Л.Ворониної, Я.Стельмаха, В.Нестайка.На основі вивчених творів написати твір. Тема: «Я на землі - людина». Тести окремо для кожного класу (додатки до роботи у Viber).
7-А, 7-В 1) ознайомитись з біографією Л. Пономаренко; 2) прочитати новелу "Гер переможений"; 3) переглянути експрес урок https://youtu.be/cOsNcw9IOak; 4) перевірити знання за допомогою запитань після твору (усно); 5) переглянути комікс https://youtu.be/5ksDAi2UlUU;
7-Б Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
8-А Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
8-Б 1) ознайомитись з біографією В. Дрозда; 2) прочитати оповідання "Білий кінь Шептало"; 3) переглянути експрес урок https://youtu.be/7abpyLOyNwY; 4) перевірити знання за допомогою запитань після твору (усно); 5) виписати із оповідання 6-7 фраз, які навчають бути особистістю; 6) виконати тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua (код 699030).
9-А Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
9-Б, 9-В Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
10-А Виконати завдання, розміщені на сайті за цим посиланням.
10-Б С.216 - 228- конспект до ЗНО. Читати" Лісова пісня". Виписати правило- феєрія. Зробити тест на відповідності, який задала на онлайн уроці, переслати фото тесту
11-А, 11-Б Українська література Л. Костенко Маруся Чурай.
сторінка 221, питання 4-10(усно).Рубрика домашнє завдання питання 1-2 (сторінка222).
Зарубіжна література
5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г 1) ознайомитись із біографією М. І. Цвєтаєвої; 2) прочитати вірш "Книги в червоній палітурці" 3) переглянути експрес урок https://youtu.be/8Z5614w0sQg5; 4) відповідати на питання за підручником (усно); 5) охарактеризувати образ ліричної героїні (усно); 6) записати в роб. зошит тему та ідею вірша;
6-А, 6-В 1)опрацювати біографію Р.Д.Бредбері https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6YkxHOGhRT0tlUjA/view?usp=sharing;
2)читати й переказувати новелу "Усмішка"; 3)переглянути експрес урок https://youtu.be/dws066gvgCE; 4)зрозуміти, що таке деградація людської цивілізації допоможе таблиця https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6cGVfZnNpVzNvalE/view?usp=sharing; 5)аналізувати образ Тома та Джоконди допоможе https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6dU5aQUROYTdwSE0/view?usp=sharing;
6)дослідити образи-символи новели; 7)скласти та записати у роб. зошити художній паспорт твору (назва, автор, рік написання, жанр, герої, місце та час дії, тема, ідея).
6-Б, 6-Г Опрацювати у підручнику с.182-187 ( усно) Читати с.189-192 С.191- питання #2 ( письмово) Виписати правило: поема
7А, 7Б С.253- питання 3 ( 2 частина-письмово) С.241-247- опрацювати С.247- питання 6 (письмово) Виконати тести на сайті» На урок»
7-В 1) ознайомитись з біографією О. Генрі; 2) переглянути відео https://youtu.be/N9iUqcGew7A; 3) читати оповідання "Останній листок" та "Дари волхвів"; 4) відповідати на запитання до оповідань (після твору); 5) перевірити знання за допомогою інтерактивних вправ https://learningapps.org/3187186 та https://learningapps.org/2236331;
8-А С.282-291- опрацювати. Переглянути відео про А.де Сент-Екзюпері. Виконати тести на сайті « На урок»
8-Б 1) вивчити біографію А. де сент-Екзюпері; 2) переглянути відео https://youtu.be/TcKVxvC3RqY; 3) читати казку-притчу "Маленький принц"; 4) відповідати на питання після твору (усно); 5) аналізувати алегоричні образи казки допоможе
https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6Y3E1b09ZUFl5NjA/view?usp=drivesdk;
6) вивчити визначення допоможе https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6V0RtZm8zVS1IR3M/view?usp=drivesdk;
7) виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/3341188;
8) переглянути мультфільм "Маленький принц" https://youtu.be/QQEMEXvepJA;
9-А, 9-Б, 9-В опрацювати у підручнику с.252-265 ( усно) Виконати контрольну роботу ( тести)
10-А, 10-Б С.171-180-опрацювати. С.180- питання #6 ( письмово). Вивчити вірш П.Верлена (на вибір). Виконати тести на сайті « На урок». Переглянути відео про П.Верлена, А.Рембо
11-А, 11-Б С.146- опрацювати питання. Читати Г.Г.Маркес « Стариган із крилами» , виписати символи твору. Виконати тести |