SafeWeber.ru
П`ятниця, 03.05.2024, 13:20

Ліцей №18



Офіційний сайт ліцею №18


Меню сайту
Категорії розділу
Новини [149]
Оголошення [64]
Дистанційне навчання [59]
Наше опитування
Шановний користувачу, Ви:
Всього відповідей: 647
Статистика
Форма входу
Головна » Статті » Дистанційне навчання

Завдання на час карантину з 21.04 по 24.04.2020 з природничих дисциплін

Хімія

7 - а, б, в

Повторити теми: "Добування кисню ", "Хімічні властивості кисню" - §§ 20-22. Підготуватись до  проходження тестів на ці теми.

Переглянути онлайнуроки  на  П'ятому каналі або  ZIK в середу і п'ятницю та  коротко записати основне в робочі зошити.

 8 - а, б

Тема: Оксиди.  Основи. Закріплення знань. Довивчити §§ підручника 30 - 33. Підготуватись до тестів на цю тему.

Виконати завдання 4, 6, 7,  стор. 168 та завдання 3, 5, 11, стор.180.

Стежити за повідомленнями  про  онлайнконференції з хімії на платформі ZOOM та  брати в них  участь.

Переглянути онлайнуроки на ТБ в середу і п'ятницю та  коротко записати основне в робочі зошити.

9 - а,б,в

Опрацювати  § 38 :  "Білки та амінокислоти", записати в робочі зошити основне. Підготуватись до тестів на цю тему.

Стежити за повідомленнями  про  онлайнконференції з хімії на платформі ZOOM та  брати в них  участь.

Переглянути онлайнуроки на ТБ в середу і п'ятницю та  коротко записати основне в робочі зошити.

10 - а,б

Опрацювати §§ 28,29 - про білки та амінокислоти.  Підготуватись до тестів на цю тему.

Переглянути  досліди на тему : "Кольорові реакції білків" в групі  Viber та описати їх в робочих зошитах. 

Стежити за повідомленнями  про  онлайнконференції з хімії на платформі ZOOM та  брати в них  участь.

Переглянути онлайнуроки на ТБ в середу і п'ятницю.

11 - а,б

 Тема: "Якісні реакції на деякі йони" - опрацювати § 31.

Переглянути відеоурок, запропонований  у  групі  Viber. Демонстрації деяких якісних реакцій описати в робочих зошитах.

Переглянути онлайнуроки на ТБ в середу і п'ятницю.

Фізика

7 - а,б

§ 29.  Тема: Судноплавство та повітреплавство".  Впр. 29(2,3,4)- письмово

Пройти тести на ст.192- письмово.

7 - в

Опрацювати §§ 30 - 32. Виконати вправи 30, 31, 32.

8 - а,б

§ 38.  "Застосування електролізу", ст 204-207.  Вправа 38 (1,2,3) - письмово.

§ 39.  "Електричний струм в газах", ст 208-212.  Вправа 39 (3,4,5) -  письмово.

9 - а

Опрацювати §§ 52 , 53. Виконати впр. 30.

9 - б,в

Опрацювати §§ 36 , 37. Виконати вправи  36,37.

10 - а, б

Опрацювати §§ 35, 36 , 37. Виконати впр.36.

11 - а, б

Опрацювати §§ 36 , 37, 38.  Виконати вправи 36,38.

Біологія

6 а,в,г

Опрацювати § 50. Повторити  § 46. Письмово виконати самостійну роботу на сторінках зошита 60-61. Відправити на вайбер.

 6 - б                                                                             
1. Опрацювати §§ 41, 42.
2. Міні-проєкт (до 10 речень) на тему: "Як людина використовує папороті та голонасінні". Відправити на ел пошту.

7 а, б, в

Опрацювати §§ 48, 49. Виконати письмово практичну роботу " Визначення форм поведінки тварин ( або типів угруповань) тварин ( за відеоматеріалами) . Сторінки зошита 56-57. Відправити на вайбер.

 8 а, б

Опрацювати §§ 53,54. Скласти таблицю " Порівняння нервової та ґуморальної реґуляцій". Написати  у робочому зошиті, відправити на вайбер.

 9 - а,б,в                                                                                                    
1. Опрацювати §§ 47, 48.
2. Міні-проєкт на тему "Значення колообігу речовин для нормального функціонування екосистем." на ел.пошту.

3. Переглянути онлайнуроки на телеканалах Рада та UA:культура. Біологія:  вівторок - 5урок та  п'ятниця- 1урок.

  10 - а, б

§ 49 опрацювати, § 47 повторити. Переглянути онлайнуроки. 

 11 а, б

Опрацювати §§ 48, 49. Проект на тему: " Нанотехнології в біології" , письмово. Відправити на вайбер.    

Природознавство                                    

  5-а, б, в : Опрацювати § 46.Виконати  завдання 5, стор. 210. Опрацювати  §47, виконати завдання 5, стор. 210.
 5-г : § 43. «Взаємозв’язок між організмами. Співіснування й угрупування організмів» » (с.184-188).

Опрацювати параграф. Засвоїти  різноманітні зв’язки між організмами (корисні, шкідливі, мирні). Відповісти на  запитання після параграфа (с.188). Відповідь на запитання під номером 5 -  письмово. Відповіді надіслати  на  електронну пошту (stankys-ps@meta.ua).

 § 44. «Екосистеми» (с.188-193).

Опрацювати параграф, знати склад екологічної системи, розрізняти відмінності природної та штучної екосистем. При можливості,  виконати навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини» (с.193).

 

                                                                        Основи здоров'я

5-а, б, в, г

 § 29. «Земля – наш дім» (с.150-155). Опрацювати параграф. Засвоїти переваги та недоліки технічного прогресу. Сформувати навички дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Навчитися використовувати побутові відходи.

6 - а, б, в

§ 26. «Безпека твого дому» (с.146-151). Опрацювати параграф. Засвоїти 5 правил користування  електричними приладами, навчитися користуватися препаратами побутової хімії.

§ 27. «Пожежна безпека твоєї оселі» (с.152-156). Опрацювати параграф. Засвоїти причини виникнення пожежі. Сформувати навички відповідальної поведінки при виникненні пожежі.

6 -г

Опрацювати § 27, стор. 152-157, виконати конспект (завдання Viber)
7-б,в

Опрацювати §§ 28-29,  стор. 178-187, виконати конспект (завдання Viber)
8-а

Опрацювати § 25, стор. 156-161, виконати конспект (завдання Viber)
8-б 

Опрацювати §§ 15-16, стор. 100-110, виконати конспект (завдання Viber)
9- а, в

Опрацювати § 29, стор. 202-209, виконати конспект (завдання Viber

 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: teplovam18 (17.04.2020)
Переглядів: 642 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пишіть нам


cv_school6@ukr.net
Пошук


Погода в Чернівцях
Погода у Чернівцях на тиждень

Наша кнопка

Код кнопки

Друзі сайту
GlavBoard.ru
Баннера на заказ.




 

Copyright MyCorp © 2024

Створити безкоштовний сайт на uCoz