Вчителі були об’єднанні у творчі групи: 1-4 класи; 5-8-мі класи; 9-11-ті класи; група експертів-спостерігачів. Також на педраді були присутніми батьки.
Кожна група працювала творчо, доповідала з проблемних питань, а також створили проекти «Школи майбутнього»; «Сучасний педагог»; «Сучасні підлітки»; «Сучасні батьки».
Заслухавши та обговоривши ряд проблем, що стоять перед родиною, школою і в цілому перед суспільством, педагогічна рада приймає рішення:
Продовжити ознайомлення з існуючими в сьогоднішній педагогіці підходами і концепціями виховання, які визначають взаємодію сім'ї та школи, через семінари, МО кл. керівників, круглі столи, консультації, конференції, відкриті уроки і т.д.
|
2015/2016н.р.
|
Заступник директора з ВР
|
Організувати випуск загальношкільної газети «Сім'я і школа» раз у квартал.
|
2015/2016 н.р
|
Заступник директора з ВР
Педагог-організатор
Класні керівники
|
Активізувати роботу з батьками, використовуючи нові шляхи залучення батьків до співпраці.
|
2015/2016 н.р
|
Класні керівники
|
З метою більш тісної взаємодії школи і сім'ї вести 1 раз на місяць відкриті уроки для батьків.
|
2015/2016 н.р.
|
Вчителі-предметники
|
Провести батьківську конференцію: зайнятість учнів під час літніх канікул, працевлаштування учнів та здоровий способу життя.
|
Травень
2014/2015 н.р.
|
Адміністрація
Класні керівники
|
Здійснювати підвищення психолого-педагогічних знань батьків, через використання різних форм співпраці з батьками.
|
2015/2016 н.р.
|
Соціально-психологічна служба школи
|
|