30 березня. Математика. Дистанційне навчання 3-А клас
Тема: Множення числа на суму
Відведи для уроку - 40 хв
Для роботи знадобиться: підручник "Математика" С.127-128, зошит у клітинку, ручка, олівець, лінійка. Виконуй завдання послідовно. Уважно читай інструкцію.
1. Усвідомлено слухай, дивись та міркуй разом із відеопоясненням розв'язку задачі, намагайся виконувати обчислення швидше, ніж побачиш результат, знайди помилку у записі.
2. Запиши у зошит сьогоднішнє число, а нижче - Дистанційна робота, Задача 815
За зразком попередньої задачі, запиши коротку умову задачі №815 на с.127, подумай, як її розв'язувати діями. Обери зручний спосіб та запиши розв'язок виразом, пам'ятай про відповідь.
3. Вдумливо розглянь та послухай пояснення у відеоролику. Поміркуй чи збігається пояснення з твоїм баченням цієї теми.
4. Поміркуй, а як бути, якщо число потрібно помножити на суму з трьох або чотирьох доданків? Порівняй свої міркування із відеопоясненням.
Фізхвилинка (3-5 хвилин) - улюблені твої вправи
5. Поясни вголос, як помножили число за №816 (усно)
6. Застосуй правило для обчислення виразів №817 (запиши у зошит)
7. Геометричне завдання - №829 пояснить тобі, як побудувати пряму (довшу за 12 см) у зошиті і відкласти на ній послідовно відрізки, як це просить №830. Знайди периметр прямокутника КМОР, порівняй периметр і відрізок КК у зошиті. Що помітив/помітила?
На завтрашній нашій дистанційній зустрічі буде перевірка записів у зошиті
(Сьогодні у зошиті є задача, вирази і пряма з відрізками та Р прямокутника КМОР)
Дякую за старанність, уважність та охайність записів у зошиті
Для повернення до сторінки із розкладом занять: тисни тут