Завдання вчителів М.О. природничих наук на 2014-2015 н. рік.
Головне завдання вчителя – навчити учнів учитися , сформувати уміння користуватися інформацією, з цією метою:
-
Запровадити гнучку модель організацію навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
-
Використання сучасних інформаційних технологій на уроках.
-
Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів.
-
Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
-
Стимулювати впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.
-
Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.
-
Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.
-
Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.
-
Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного, урізноманітнюючи прийоми, форми, методи навчання.
-
Продовжувати самоосвіту педагогів,навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.
-
Сприяти реалізації особистості учня, шляхом залучення їх до участі у всеукраїнських творчих конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах тощо.
В своїй роботі користуватися інструктивно – методичними матеріалами М.О., матеріалами журналів : «Фізика в школі» , «Хімія в школі» ,» Біологія в школі», фаховими газетами « Хімія та біологія» , « Фізика», « Крайова освіта», інформаційно – практичним бюлетенем «Все для вчителя», «Завуч школи», « Директор школи».
Методичне об’єднання вчителів природничих наук працюємо над проблемою: "Підвищення результативності навчання через реалізацію ресурсного забезпечення освітнього процесу . Упровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес шляхом формування в учнів самоосвітньої навчальної діяльності , на основі розвитку принципів співпраці «учитель- учень», підвищення виховного та розвивального потенціалу учнів".
Підвищення фахового і методичного рівня членів методичного о’бєднання вчителів природничих наук на 2014-2015 н.р.
№
|
Прізвище і’мя по батькові.
|
Тема над якою працює вчитель.
|
Тема самоосвітньої роботи.
|
Форма узагальнення.
|
1
|
Храіменкова Валентина Іванівна.
|
Підвищення ефективності уроків фізики засобами творчої лабораторії вчителя.
|
Використання інтерактивних технологій на уроках фізики.
|
Виступ на пед. раді на курсах при О.І.П.П.О.,розробка уроків.
|
2
|
Хамула Сергій Миколайович.
|
Оцінювання учнів., роль і місце задач у системі навчання фізики.
|
Міжпредметні зв’язки..
|
Розробка уроків.
|
3
|
Курик Роман Ілліч
|
Інтеграція хімічних та біологічних компетентностей учнів на уроках хімії.
|
Роль самостійної роботи при вивчені хімії.
|
Розробка уроків в 9 класах.
|
4
|
Парнауц Літіція Юліанівна
|
Застосування методу проектів на уроках біології.
|
Впровадження інноваційних методів навчання як основний шлях для реалізації особистісно- зорієнтовної системи навчання.
|
Тести, проекти,розробка тем, роздрукованого
дидактичного матеріалу.
|
5
|
Чернявська Наталя Іллівна.
|
Екологічне виховання учнів на уроках біології.
|
Формування в учнів життєво важливих компетентностей необхідних для збереження здоров’я людини.
|
Виступ на засіданні педагогічного колективу.
|
6.
|
Боднарюк Олена Вадимівна.
|
Використання нових інформаційних технологій навчання на уроках « Основ здоров’я»
|
Формування навичок, що сприяють зміцненню і збереження здоров’я дитини.
|
Розробки уроків, тестів, проектних робіт.
|
|
Список членів методичного об’єднання вчителів природничих наук
№
|
Прізвище ім’я, по батькові.
|
Освіта, що і коли закінчили.
|
Освіта , спеціалізація за дипломом
|
Категорія
|
Стаж роботи
|
Педагогічне звання
|
Рік пере-підготовки
|
Рік атестації
|
Що викладає
|
1.
|
Храіменкова Валентина Іванівна
|
Смоленський державний педінститут 1971р.
|
Вчитель фізики.
|
Вища
|
40р.
|
Вчитель – методист.
|
2012р.
|
2009р.
|
Фізика
|
2
|
Хамула Сергій Миколайович
|
Вінницький педінститут
1993р.
|
Вчитель математики і фізики.
|
Вища
|
21р.
|
Вчитель – методист.
|
2011р.
|
2011-2012р.
|
Фізика
|
3
|
Курик Роман Ілліч
|
ЧНУ
2008 р.
|
Вчитель
хімії
|
Друга категорія
|
6 р.
|
|
2013 р.
|
2012р.
|
Хімія, основи здоров’я та екологія
|
4
|
Парпауц Літіція Юліанівна
|
ЧНУ
1988р.
|
Вчитель біології та хімії.
|
Вища
|
26р.
|
Вчитель методист.
|
2011р.
|
2012р.
|
Біологія
|
5
|
Чернявська Наталя Іллівна
|
ЧНУ 1982р.
|
Вчитель біології та хімії.
|
Вища
|
32р.
|
Старший вчитель
|
2012р.
|
2011р.
|
Біологія
|
6
|
Боднарюк Олена Вадимівна
|
ЧНУ педфак
2006р.
|
Соціальний педагог практичний психолог
|
Вища
|
8 р.
|
Вчитель
першої
категорії
|
2013р.
|
2013р.
|
Основи
здоров’я
|
|