Тема педради: «Про якість знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом у І семестрі 2019/2020 н.р. і завдання на ІІ семестр щодо поліпшення контролю і керівництва закладом, забезпечення рівнів навчальних досягнень учнів»
Мета педради: 1. Проаналізувати рівень якості знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом за І семестр 2019/2020 н.р.
2. Визначити перспективи роботи педагогічного колективу з підвищення ефективності та виховання учнів школи.
3. Визначити право учнів на захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства, експлуатації та дискримінації.
Питання для обговорення:
1.
|
Про якість знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом у І семестрі 2019/2020 н.р. і завдання на ІІ семестр щодо поліпшення контролю і керівництва закладом, забезпечення рівнів навчальних досягнень учнів.
|
2.
|
Аналіз виховної роботи в школі за І семестр 2019/2020 н.р.
|
3.
|
Роль шкільних методичних об’єднань учителів у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу.
Звіти голів шкільних методоб’єднань.
|
4.
|
Рівень професійної майстерності вчителя як найважливіша умова забезпечення належного рівня навчальних досягнень учнів.
|
5.
|
Використання ІКТ на уроках мистецтва, хореографії та трудового навчання, як засобу підвищення рівня естетичного виховання та творчого розвитку особистості.
|
6.
|
Булінг в учнівському середовищі: причини, наслідки та шляхи подолання. Відповідальність за вчинення булінгу.
|
Проект рішення педради:
№ з/п
|
Зміст роботи
|
1.
|
Продовжити роботу педагогічного колективу над формуванням ключових компетентностей учнів у контексті вимог нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
|
2.
|
Організувати обговорення основних результатів навчальних досягнень учнів за І семестр 2019/2020 н.р. та подальші напрямки роботи щодо забезпечення необхідного рівня якості знань і навчання учнів на засіданнях МО та батьківських зборах.
|
3.
|
Впроваджувати у практику роботи досвід кращих вчителів закладу з проблеми формування ключових компетентностей учнів у системі навчання та виховання.
|
4.
|
Формувати предметні компетентності учнів через можливості продуктивного навчання.
|
5.
|
Спрямовувати зусилля на практичну реалізацію інноваційних педагогічних технологій як одного із засобів формування та розвитку компетентностей учнів.
|
6.
|
Продовжити запровадження інтерактивних форм навчання вчителів школи, які лежать в основі формування ключових компетентностей.
|
7.
|
Активніше використовувати під час навчального процесу метод проектів, в основі якого лежить розвиток пізнавальних інтересів, творчих навичок, уміння самостійно здобувати знання.
|
8.
|
Продовжити роботу щодо використання під час навчального процесу технологій розвитку критичного мислення, цілеспрямовано використовувати форми і методи, педагогічні технології відповідно до специфіки предмета, індивідуальних особливостей учнів.
|
9.
|
З метою зацікавлення учнів вивченням навчальних предметів:
- пропонувати творчі завдання різного ступеня складності, підвищувати рівень самостійності й творчості;
- практикувати використання диференційованих домашніх завдань та прийомів випереджального навчання;
- активніше залучати дітей до гурткової роботи, участі в роботі МАН, олімпіадах, конкурсах з різних предметів.
|
10.
|
Укомплектувати методики, анкети, опитувальники для проведення соціально-психологічного діагностування стану формування ключових компетентностей в учнів випускних (4, 9,11) класів - учасників навчально-виховного процесу в контексті компетентнісно спрямованого навчання та виховання.
|
11.
|
Продовжити роботу по вивченню динаміки якості навчальних досягнень учнів 1-11 класів
|
12.
|
Розмістити на сайті школи інформацію про засідання педагогічної ради та її рішення.
|
13.
|
Здійснювати заходи щодо профілактики проявів булінгу в учнівському середовищі, формувати безпечний освітній простір.
|
14.
|
Під час освітнього процесу дотримуватися толерантного ставлення до учнів з урахуванням особливостей їх розвитку.
|
|