5 класи. Виготовити шаблонів Розкроювання виробу. 6 класи. Виготовлення шаблонів першої частини об’ємної іграшки і їх розкрій з нетканої тканини. 7 класи. Елементи в’язання гачком – стовпчик без накиду. 8 класи. Декоративний рушник. Створення візерунка для вишивання. 9 клас. Моделі-аналоги. Розробка ескізного малюнка. 10 класи. Пошук інформації для проекту. 11 клас. Розрахувати орієнтовну вартість приготовленої страви та записати технологію виготовлення.
Мистецтво.
5 клас-Тема: «Календарно-обрядові пісні»,»Орнаментальні мотиви»(опрацювати усно). «Веселкова пісня»-повторити.Виконати орнамент у стрічці.С.35.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OrNDiH64f2g Відео ://www.youtube.com/watch?v=9LOSt6dpxt8 6 клас-Тема: «Автопортрет.Подвійний портрет.». «Музичні цикли:ти і я-такі ми різні».С.24-31.(опрацювати усно).Намалювати подвійний портрет.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=j30SyV1k-AY 7 клас-Тема: «Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці».Вивчити пісню «Сіяв батько жито».Дати відповідь на питання №3 с.29(письмово). https://www.youtube.com/watch?v=j30SyV1k-AY 8 а,в-Тема №3-4 с.20-22.Відео https://www.youtube.com/watch?v=KZQxLGWyQd8 Повторити пісню «Кольорова планета».Малюнок с.24-25.(варіант за власним вибором). 8 б-Тема №5-6. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7TnG8-wOqwA Вивчити пісню «Ольвія».Відео https://www.youtube.com/watch?v=pau3lW698Ls https://www.youtube.com/watch?v=my5uJ9eXgjs Створити ілюстрацію до пісні «Ольвія». 9а-Тема №3-4.С.26-35.(опрацювати усно).
Трудове навчання (хлопці).
5 класи. Пристосування для випилювання. Підготовка лобзика до роботи. Прийоми безпечної роботи лобзиком. Розмічання способом копіювання. Виконання тренувальних вправ 6 класи. Технологічний процес виготовлення головоломки: випрямлення заготовок, розмічання, поділ на частини, обпилювання поперечних зрізів, згинання на оправках та пристосуваннях 7 класи. Деревина і її властивості. Добір та визначення кількості пиломатеріалів для виробу. Технологія виготовлення деталей виробу. 8 класи. Добір та визначення кількості матеріалів для виробу. Технологія виготовлення деталей виробу зі сталі. Різьбове з'єднання. Процес розмічання 9 класи. Конструювання форми виробу на основі біоніки. 10 клас. Етапи та стадії проектування. 11 клас. Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
5-А (1гр), Типи мовлення.Особливоті побудови опису. Ст.43,46,впр. 80 усно . Слово як частина мови. Ст.25 таблиця, впр.40 5-А (2гр),5-В,5-Г класи. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови(2 уроки). Вивчити пар.3, стор. 24-25- опрацювати таблиці. Письм. впр. 32, 36,37(надписати над словами частину мови), 48, 49. Контрольна робота(моніторинг залишкових знань). Усний переказ розповідного тексту, що містить опис тварини. Впр.91(скласти план, переказувати текст усно) 5-Б (2 гр.) Виконати впр. 80, с. 47(усно) Виконати впр.34, с. 24 5-Г мова (2г): Слово як компонент речення.Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Опрацюв.& 3, с.24-25(таблиця),впр.32,36,37(надписати над словами частини мови),48,49. Контрольна робота(моніторинг залишкових знань). Усний переказ тексту, що містить опис тварини, впр 51
11-А,Б *Опрац.п.4-5,впр.7(1)с.18(письм.) *Зб.Авраменка с.192-194(вивчити), тест с.195-198(письм.) Опрац.п.11,впр.7,с.36(письм.)
Українська література
5-А Міфи та легенди. Неопалима купина. Читати і переказувати. 5-Б, 5-В, 5-Г
Прочитати с.19-21, виконати тести 1-3 у зошиті (с.20), завд.11, с.21
Прочитати с.21-22, виписати у зошит що таке казка (с.21), починати читати велику за обсягом казку «Яйце-райце»
6-А,6-Б,6-В:опр.ст 22-24.опр.ст 25,26,вик тест ст 27(письм)
6-Г Пісні зимового циклу. Ст.21, питання 4-10усно.
7А,7Б,7В Читати повість І. Франка «Захар Беркут» ( с.23-34) С.34 – опрацювати питання до тексту ( усно) С. 34-35, питання 1,2,3 -письмово Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).
7-г Козацькі та чумацькі пісні. Переказувати статтю, с. 11.
8-А
Письмовий твір у робочому зошиті на тему «В піснях історія мого народу». У творі власну думку підтвердити прикладами із вивчених історичних пісень.
Прочитати с.18-23, виконати тести 1-3 на с.22-23 у зошитах, вивчити напам’ять пісню «Засвіт встали козаченьки» с. 20-21
8-в опрацюв. с. 18-23, вивч. напам'ять пісню "Засвіт..."
9а, 9б - опрацюв. с. 20-35, викон. тести на сайті "На урок"
10 - "Кайдашева сім'я"
11 Читати поезію П. Тичини « Одчиняйте двері», « Пам’яті тридцяти» С.25- вивчити правило ( експресіонізм) С. 25-29 - опрацювати матеріал, зробити короткий запис біографії Є.Плужника. С.29, питання №2 ( прочитайте життєпис Є.Плужника й перекажіть найцікавіші епізоди) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).
Зарубіжна література
5А, 5Б, 5В С.27-33 – читати С.29, 31, 32 – вивчити правила ( казка, алегорія, антитеза) С. 37-39 – читати казку « Фарбований шакал», відповідати на питання до тексту ( усно)
5г - опрац. с. 39-44, заповнити табл. на с. 45 (письм.)
6а, 6б, 6в, 6г - прочит. і вміти переказ. міфи "Нарцис", "Дедал та Ікар", "Пігмаліон"
7а, 7в - опрац. с. 24-37, пит. на с. З7 (усно), завд. 10 (пис.)
7Б,7Г С.29-37 – опрацювати, читати про Робіна Гуда С. 37- питання №10 – письмово ( порівняти образи Робіна Гуда та Іллі Муромця: спільне та відмінне) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю( вайбер, електронна пошта) .
8А, 8Б С.15-20 – опрацювати матеріал ( Біблія, Старий Завіт, Новий Завіт), повторити 10 заповідей С. 21 – 22 – читати, переказувати Євангеліє від Луки С. 22, питання №2 – письмово( Чого вчив людей Ісус Христос? Чи може скористатися його порадами сучасна людина? ) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
8в - опрацюв. с. 13-21, викон. завд. 2 на с. 22 (пис.)
9А Дочитати роман « Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта С.34 – опрацювати питання до тексту, повторити правила ( гумор, сатира) С.34, питання №3 – письмово ( Доведіть, що « Мандри Гуллівера» - це сатиричний, а не гумористичний твір. Наведіть приклади сатиричних прийомів у романі: іронія, гіпербола, пародія) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
9б - відпов. на пит. с. 34 (усно), викон. тести на сайті "На урок"
10А,10Б С.18 – 19 –опрацювати статтю « Культура італійського Відродження», записати основні тези С.20-22 – скласти конспект біографії Данте Аліг’єрі ( довільно) Читати « Божественна комедія» ( Пекло) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
11А,11Б У чистому зошиті написати твір-роздум за трагедією Й.Ґете « Фауст» на одну із запропонованих тем. Пошуки сенсу буття і призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Ґете. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації Надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
5б - 15.09.2020 читати стор.33 пункт 5, стор.39 пункт 6, виконати завдання 116,118,121,130,145
18.09.2020 читати стор.46, виконати завдання 147, 152, 162 (1,3,5,7) , підготовка до контрольної роботи тест на стор.45.
6г -15.09.2020 вивчити правила пункту 6 стор.42, виконати завдання 155,164,168,175, стор.50 -51 повторити головне
17.09.2020 стор. 50-51 повторити « Головне в § 1», виконати тест на стор.49 з письмовим поясненням
18.09.2020 читати § 2, пункт 7, вивчити правила, виконати завдання 188,196,198,205
17.09.20р. (четвер) 1) Тема: Найменше спільне кратне. Опрацювати п.6 ст. 42-44 Розв’язати завдання №166(1), №168(2,4), №170, №175
Алгебра
7а - 15.09.2020 (вівторок) 1-2) Тема: Степінь з натуральним показником Опрацювати п. 5 ст. 32-34 Розв’зати завдання № 156(2,4,6,8), №163, № 165(2,4) – здати скрін на перевірку!!! № 167, №169, №174.
17.09.2020 (четвер) 3) Тема: Властивості степеня з натуральним показником. Опрацювати п. 6 ст. 39-42, вивчити всі властивості степенів Розв'язати завдання №205, №207, №210, №212, №214 - здати скрін на перевірку!!!
7б - 14.09.20р. ( понеділок) 1) Тема: Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей Опрацювати п. 4 ст. 27-29 Розв’язати завдання №134, №137, №139. 2) Тема: Доведення тотожностей. Самостійна робота Опрацювати п. 4, розв’язати №138(1,5), №141 САМОСТІЙНА РОБОТА ( сайт « На урок»)
8б - 14.09.2020 читати § 3, вивчити правила, виконати завдання 100,102,105,111,113,125
9а - 14.09.2020 читати § 1 пункти 2,3; вивчити правила, виконати завдання 2.24; 3.11; 3.14
18.09.2020 повторити пункти 2,3; виконати завдання 3.15; 3.17; тест «На урок» за посиланням
9б -14.09.2020 ( понеділок) 1) Тема: Додавання і множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу Опрацювати п.3 ст.17-21, Розв’язати завдання №3.2, №3.4, №3.7, №3.11. 2) Тема: Розв’язування вправ. Самостійна робота Повторити п.1-п.3, Розв’язати завдання №3.15, №3.17, №3.26
11а - 14.09.2020 повторити §1 пункти 1,2,3; виконати завдання 1.38; 2.28; 3.29
15.09.2020 читати § 1 пункт 4, виконати тест «На урок»
17.09.2020 вивчити §1 п.4; виконати завдання 4.3; 4.5; 4.8; 4.10; 4.14; 4.16
18.09.2020 вивчити § 1 п.5; виконати завдання 5.4; 5.6; 5.8; 5.10
Геометрія
7б,г - 18.09.2020р. ( п’ятниця) 1) Тема: Кут. Рівні кути. Бісектриса кута Опрацювати п. 3, ст.25-31
Розв’язати задачі №57, №61, №64. 2) Тема: Вимірювання та відкладання кутів. Самостійна робота №2 Опрацювати п. 3, ст.25-31 Розв’язати задачі №66, №70, №74.
8б - 16.09.2020 читати § 2, вивчити правила стор.17, виконати завдання 55,56,60 (а, в, г), додатково практична робота завдання 84.
9а - 17.09.2020 читати § 3, вивчити правила, виконати завдання 88,93,95,97
9б - 17.09.2020 ( четв.) 1) Тема: Рівняння прямої Опрацювати п. 6 ст. 44-47, Розв’яжіть задачі №202(а,б), №206(а,б), №209. 2) Тема: Розв’язування вправ. Самостійна робота Повторити п.3-п.6, Розв’яжіть задачі №202(в,г), №206(в,г), №216.
11а -16.09.2020 повторити п. 2, вивчити п.3, виконати завдання 2.14; 2.17; 2.21; 3.5; 3.7; 3.9; 3.12; 3.16; 3.14
6 б,г Опрацюв.₴ 5;6. -Виконати письмово у зошитах Практич.роботу 1"Будова світлов.мікроскопа та робота з ним."(стор.39.) Скриншоти на ел.пошту до 17.09 20. 7б -Опрацюв.₴5;6. -Письмово в зошити дати відповідь на запитання:"Роль класифікації тварин для людини." Скриншоти на ел.пошту до 17.09 20.
10 а, б -Опрацюв.₴ 5;6. -Письмово в зошитах:"Проаналізувати інформацію з інтернет-джерел та скласти можливий план заходів попередження ВІРУСНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ". Скриншоти на ел.пошту до 17.09 20.
На наступному тижні всі уроки за розкладом в ZOOMі.
6 а,в. Параграф 5,6 опрацювати. Усно відповідати на питання. 7а,в,г. Параграф 5,6 опрацювати. Усно відповідати на питання. Випишіть у зошит загальні риси кишковопорожнинних по темі "Кишковопорожнинні" ( параґраф--6). 8 а,б, в. Параграф 5,6 опрацювати. 9 а,б . Параграф 5,6 опрацювати. Усно відповідати на питання. 11 а,б. Параграф 5,6 вивчити.
Основи здоров'я
5 в,г - Опрацювати §3-4 ст.25-28, правила ст. 26 письмово в зошит 8-б - Опрацювати § 3 ст. 20-25, завдання Google Classroom Природознавство 5-а - Опрацювати § 4 ст. 16-20, таблиця ст. 20 виконати (письмово в зошит)
Основи здоров'я: 5-б - Опрацювати §2, завд. с. 16 (внизу, виписати в зошит) 8-а,8-в - Опрацювати § 2 завд. 1,2,3 с. 19 9-а - Опрацювати § 2, вправа ст. 26 Природознавство: 5-б,в - Опрацювати § 5-6, завдання: навчальний проект с. 23, практична робота с. 28 Фізика
5-А (І група) Різновиди мовленнєвого спілкування с.11вивчити правила, впр.10, завдання 2пис. Складання діалогу с.13 учити правила, скласти діалог письмово за завданням впр15.Текст і його ознаки. С.16-17 учити правила. 5-А (ІІ група), 5-В, 5-Г класи. Складання і розігрування діалогів,Опрацювати підручник с,13-15, усно впр,12,13,письм, впр,15. Текст.Речення. Слово.Вивчити правила с,16-17, усно впр,19, письм. впр. 20. Текст.Тема,основна думка тексту.Вивчити правила с.18, письм. впр.21(дібрати заголовок,скласти план до тексту). Типи мовлення.Опрацювати підручник с.30, усно впр.51, с.43, усно впр,76,77,79, письм. впр.80. 5-Б (1 гр) Опрац ст.13-15,впр 18( скласти діалог 10 реплік),с.16(на листочках) Опрац с.16-18,впр21( письм) Опрац.п2, впр 30 ,с.22( письм) Опрац.п.3,впр.34,с.24(письм) 5-Б (ІІ група) Різновиди мовленнєвого спілкування. Виконати письмово впр. 13, с. 14. Впр. 17, с. 16 усно 6-А (1 група) с. 10 впр. 12, с.12 впр. 15. п.1 с.15 впр. 22, 24 6-Б,В Опрац.п.1,впр.19,22,26(письм) 6- Г Словосполучення і речення.Головні члени речення. Просте речення.Повтор. пар.1, усно впр,20,21, письм. впр.17.23(підкреслити головні і другорядні члени реч.) 7-А як 7-В 7-Б клас. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Опрацюва пар.1, с, 17-18(таблицю вивчити),усно впр,17,18,21, письм, впр.19,22(підкреслити головні і другорядні члени речення),23. 7-Г Відомо2сті про мовлення.Текст, його структурні особливості с.12,13 впр.16. Повторення вивченого про стилі мовлення. Розділові знаки при однорідних членах речення.С.17-18вчити правила за табл.,впр19. 8-А(ІІ група), 8-В (ІІ група) Фразеологія. Опрацювати §3, виконати впр.1, с. 10 письмово. Основні правила правопису. Повторити правила на с.15, виконати впр. 3, с. 16 8-А, 8-Б, 8-В класи.Фразеологія..Вивчити пар.3, с.10-прочитати, усно впр.1(с.10),2(с.11), письм. впр.5(с.12),рубрика "Культура слова"(А,Б)-виписати слова і вивчити. Морфологія.Орфографія.Основні правила правлпису.Вивчити пар.4,с.15-опрацювати таблицю.письм. впр,2,3,4(с,16),підкреслити орфограми.Рубрика "Культура слова"с.17(виписати і вивчити) 9-А (ІІ група) опр. с.13-20 впр.19; опр.с.23-24 (від. на пит.) , впр.23. 9-Б (І група) Вимоги до мовлення. Складання та розігрування діалогів. Опрацювати запитання та завдання для самоконтролю на с. 24 (усно) Скласти та записати у зошиті перелік умов успішного спілкування в молодіжному середовищі. 10-А,Б п.2. впр.3,7; п.13-14 впр.7 11-А,Б П.8-10,впр.7, с.28;впр.7,с.33
7.09 5-Г (2 група)мова :опрац ст 10,11, вик впр 10 5-Г(2 група) мова:опрац ст 13-15,вик впр 13 6-Б укр літ:опрац ст 3-5,вик тести ст 6. 6-Б укр літ:опрац ст 8,9 ,вик завдання 4-7 письмово. 8.09 7-В (2 група)мова:опрац ст 33,ст 121,вик впр 242(визначити тему і головну думку,виділені слова виписати з тлумачного словника) 5-Г мова(2 група):опрац ст 16-18,вик впр 20 5-Г (2 група) мова:вик впр 22 9.09: 5-Г(2 група)мова:опрац ст 43 впр 80 (письм) 6-А(2 група мова) опрац ст 14-16 вик впр 18 6-А(2 група мова):вик впр 22. 10.09 9-А(1 група) мова:ст 13-15,вик впр 20 9-А(1група)мова:впр 24 письм(записати один діалог за поданою темою. 7-В (2 група)мова:вивч параграф 1,вик впр 24 7-В (2 група) мова:у зошити з контр робіт вик впр 269(написати докладний переказ тексту) 11.09 6-В література:опрац ст 11-20 6-В література:вивчити 2 пісні на вибір (одну літнього циклу,одну зимового циклу) 6-А (2 група мова):вик впр 46(усно) 6-А (2 група мова):опрац параграф 2,вик впр 34
Українська література
5-А Міфи і легенди.Берегиня, Дажбог. 5-Б, 5-В, 5-Г Легенди: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини», «Берегиня» (за С.Плачиндою), «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном), «Як виникли Карпати»
Прочитати легенди на с. 8-10, с.12-16 Виписати в зошит що таке легенда (с.7), міф (с.8), купина (с.13) 6-ГКалендарно- обрядові . Пісні літнього циклу.С.16 пит4,6-9 усно.
7А,7Б,7В С.11 – 13 - опрацювати матеріал С.11, 14 – виписати та вивчити правила ( художній паралелізм, коломийки) С.14, питання №12- письмово ( 4-5 речень) « Чому всі народи світу, зокрема й українці, бережуть свої пісні, передаючи їх із покоління в покоління?» С.21-22 – короткий запис біографії І. Франка у зошит Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю. 7-Г. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. С.11,хатка, с.14 хатка 8-А Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту Прочитати с.10-18 Діагностичне тестування на платформі «На урок» з теми «Історичні пісні 8в - опрац. с. 10-18, відпов. на пит. с. -18 (усно) 9б - опрац. с. 14-19, відпов. на пит. с. 19, вивч. правило с. 15 10-А,Б І.Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я" 11Б Опрацювати творчість П. Тичини (с. 17-25) С. 1, 19 - вивчити правила ( вітаїстичність, кларнетизм) С.28, питання №11( письмово). Перепишіть поезію « Арфами, арфами..» у зошит і зафарбуйте слова, що позначають барву, відповідними кольорами Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю Вивчити вірш П. Тичини ( с. 21-24 – на вибір)
Зарубіжна література
5А,5Б,5В С.18-28 – читати, відповідати на питання ( усно) С.12,14,18 – вивчити правила ( фольклор, прислів’я, приказка) С.23 Творче завдання – самостійно скласти 3 загадки, записати у зошит Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю. 5г - опрац. с. 27-37
6а, 6в, 6г - опрац. с. 13-21 7а, 7в - опрац. с. 12-22, відпов. на пит. с. 22 (усно), вивч правило с. 13 7Б,7Г Читати, аналізувати билину « Про Іллю Муромця та Соловія» С. 22 – 23 – опрацювати питання до тексту билини (у.) Виписати з тексту билини постійні епітети у зошит С.21-28 – аналіз балади « Король Лір і його дочки» С.28 - питання № 1 – письмово ( У чому полягає трагедія короля Ліра?) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю.
8Б С.8-12 – опрацювати матеріал. Вивчити правила ( с. 9-Веди, санскрит, с.14- Євангеліє, апокаліпсис) С. 13-15 – опрацювати С.13-виписати книги Старого Завіту та Нового Завіту У зошит коротко записати 1 розповідь зі Старого Завіту Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю 8в - опрац. с. 8-12
9А С.11-12 – скласти короткий конспект біографії Дж.Свіфта ( письмово) С.12,13,15 – виписати та вивчити правила (памфлет, пародія, сатира, іронія, сарказм) Читати « Мандри Гуллівера»,ч.І « Подорож до Ліліпутії» Скласти гронування « Характеристика образу Гуллівера» ( письмово) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю 9б - опрац. с. 11-34, відпов на пит. с. 34 (усно) 10А, 10Б Гомер « Одіссея» - читати, аналізувати Скласти гронування « Характеристика образу Одіссея» ( письмово) С.16, питання №17 ( письмово). Які ідеї, важливі для сьогодення, утверджуються в « Одіссеї»? Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю 11А,11Б Читати й аналізувати трагедію Й. Гете « Фауст» Опрацювати с.28-30 ( усно) Характеристика образів Маргарити, Фауста ( письмово) Вивчити напам’ять один із монологів Фауста ( відео надіслати вчителю) Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю
5а - 08.09 Повт. таблицю множення, правила знаходження невідомих компонентів . Діагностична КР
10.09. Вивчити п.1,2 Письмово: стр. 10 № 21,24, 28
11.09. Повт. п1,2 Самостійна робота «На урок» код - 7353753
5в - 09.09. Повт. таблицю множення, правила знаходження невідомих компонентів. Діагностична КР
10.09 Вивчити п.1,2 Письмово: стр. 10 № 21,24, 28
11.09 Повт.п1,2 Самостійна робота «На урок» код - 7353753
5г - 07.09 Повт. таблицю множення, правила знаходження невідомих компонентів . Письмово: стр. 7 № 14,16
08.09. Діагностична КР
09.09 Вивчити п.1,2 Письмово: стр. 10 № 21,24, 28 5а,в,г - Діагностична КР
5б - 08.09.2020 Вивчити правила з пункту 2, 3, стор.7, 15. Розв’язати завд. 21, 24, 28, 37, 46, 49,51
11.09.2020 Вивчити основні поняття з пунктів 4, 5 на стор. 27, 33. Розв’язати завд. 88, 91, 95, 99, 102, 116, 118, 121, 126, 130
6а,в - 07.09 – 1) Діагнстична КР Тест на join.naurok.ua Код доступу 9161521(для 6В Код доступу 8549792) (виконати до 13.00) 2) §1п.1. №№ 5, 7, 8, 12, 14, 16, 18, 20, 22 Переглянути відео-урок на Уоu tube «Дільни і кратні натурального » (Топ Школа)
08.09(09.09-6В) 1) п.2 № 42, 45, 47, 49, 53. Відео-урок «Ознаки подільності на 2,5,10» 2) п.3 № 74,76, 78, 80, 84, 88. Відео-урок «Ознаки подільності на 3 і 9»
10.09 – повт. п.1-3 № 59, 90, 92.
6б - 09.09.20р. 1) Тема: Ознаки подільності на 9 і 3. Самостійна робота № 1 Опрацювати п.3, ст.18-19, повт. п.1-2 Розв’язати завд. № 75, 77, 81.
10.09.20р. 1) Тема: Прості та складені числа. Розкладання натуральних чисел на прості множники Опрац. п.4, ст. 26-28. Розв’язати завд. 104, 107)2,3,7), 112.
6г - 08.09.2020 Стор. 11 пункт 2, стор. 18 пункт 3, стор.26 пункт 4 повт. правила, виконати завд. 71(1), 50, 76, 78, 107,109
8в - 09.09 – 1) Лінійна функція. Системи лінійних рівнянь з двоома змінними. Завд. в Viber. 2) Діагностична КР Тест на join.naurok.ua Код доступу 1436587.
10.09 Раціональні вирази. Раціональні дроби. Переглянути відео-уроок в You Tube (ccислка в Viber) §1. п.1 № 4; 6; 8; 10; 12; 14; 16.
7а - 11.09. Вивчити п.2 стр 17 (відповіді на питання стр20) Письмово № 33,35.
7в - 10.09. Вивчити п.2 стр 17 (відповіді на питання стр20) Письмово № 33,35
7б,г - 11.09.20р. 1) Тема: Вимірювання та відкладання відрізків 2) Тема: Відстань між двома точками. Самостійна робота №1 Опрацювати п.2 ст. 17-20, Розв’язати задачі №35(2), №37 ст.23
9б - 10.09.2020 1) Тема: Поняття про рівняння фігуи. Рівняння кола Опрацювати п. 5 ст38-40, Розв’язати задачі №165,169,172, 177(б,в) 2) Тема: Рівняння прямої Опрацювати п. 6 ст44-47, Розв’яжіть задачі №202, 206, 209, 216.
5 класи. Виготовити оригінал на листку А-4 (вибір об’єкта проектування) 6 класи. Вибір виду об’ємної м’якої іграшки. Графічне зображення. 7 класи. Елементи в’язання гачком. Ланцюжок. 8 класи. Декоративний рушник. Планування роботи з виконання проекту. 9 клас. Технологія виготовлення вишитих виробів. Замалювати схему українського рушника . 10 класи. «Дизайн предметів інтер’єру». Підготувати проект « Що таке топіаріо». 11 клас. «Кулінарія». Підготувати проект - « Історія та цікаві факти про равіолі».
Мистецтво
5а,б,в,г-Опрацювати тему №2(усно).С.18-29.Виконати завдання 1-2,с.23(письмово).Вивчити пісню «Веселкова пісня».Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mR4aghd3yVg https://www.youtube.com/watch?v=GoN4MyShgBY 6а,б,в,г-Опрацювати тему №2,с.14-23.Намалювати одинарний портрет,дати відповідь на питання №3,с.23(письмово). 7а,б,в,г-Опрацювати тему «Музичні символи Украіни».Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=e4rW6cxRT_M https://www.youtube.com/watch?v=a6pSOKLRLI8 Повторити тему «Писанка і петриківський розпис».Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aa-B3VZV-o4 https://www.youtube.com/watch?v=z-ip1sjHUIs Вивчити пісню «Грицю,Грицю,до роботи».Відео https://www.youtube.com/watch?v=w16w_OZuxGI https://www.youtube.com/watch?v=KU8r1cSposE Намалювати малюнок із зображенням петриківського розпису. 8а,в-Тема 1-2,вивчити пісню «Кольорова планета». Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44 https://www.youtube.com/watch?v=e4_DmZD9L0Y Намалювати піраміди. 8б-Тема 3-4,Вивчити пісню «Кольорова планета»,переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44 Дати відповідь на питання №1-2(письмово).С.25. Переглянути фрагмент балету «Спартак». https://www.youtube.com/watch?v=gl1yRdNs-Gs https://www.youtube.com/watch?v=gYKdg5O_9pg 9а-Тема 1-2.Виконати тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 1509905
8а,б,в - Опрацювати §2,3, виконати завдання №13 ст. 16
9а,б - Опрацювати § 1-2, виписати поняття ст. 7, виконати письмово в зошит табл. ст. 13 "Стани французького суспыльства", переглянути відео (Всесвітня історія)
&3- опрацювати ( алгоритм дії для проведення сер цево- легеневої реанімації в разі раптової зупинки серця) та законспектувати і вивчити алгоритм дії на с.14
11-і класи & 3, 4- опрацювати, перевірити знання за питаннями на с.32, 37 С.37, питання #2 ( письмово- надіслати вчителю)
Біологія 6 а,в Параграфи 3,4 - опрацювати. Письмово :1) Як пристосовуються живі організми до навколишнього середовища? ( Наведіть 4 приклади). Скинути на вайбер 9.09. 7 а,в,ґ Параграфи 3,4 - опрацювати. Письмово: сторінка підручника 18, скинути на вайбер 10.09. 8 а,б,в Параграфи 3,4 - опрацювати, вміти відповідати на питання ( усно), які стоять в кінці параграфа. 9 а,б Опрацювати параграфи 3,4. Усно відповідати на питання. 11 а,б Параграфи 3,4 - опрацювати. Усно відповідати на питання.
6 б,г -опрацювати параграфи 3;4, -дати письмову відповідь на питання"Які науки вивчають різноманітність організмів? Що вивчає кожна з них?" Відправити на ел.адресу до 09.09.2020. 7б -Опрац. параграфи 3;4, -Письмово:Тестовий контроль знань(стор.18 підруч.)Відправити на ел.адр.до 10.09.2020. 10 а,б -Опрац. параграфи 3;4, -Підготуйте повідомлення про природоохоронне законодавство України,використовуючи інтернет-джерела. Відправити на ел.адресу parpauts.leti@gmail.com до 09.09.2020.
Фізика
11 а,б: стр. 49-51а 10 а,б: §3,впр.3(3), §4,впр.(4) 8 в:§3,4 7 а,б: §3,4 впр. 4(1,4). 7 г : Параграф 1-опрацювати, дати відповіді на контрольні питання. Вправа 1(1,4) письмово. 7 в: Параграфи 2,3 опрацювати, дати відповіді на контр. питання. Вправа 2 (6,7)-письмово Вправа 3(2,3,5) письмово. 8 а: Параграф 1 опрацювати дати відповіді на контрольні запитання Вправа 1(1,2,3)-письмово 8 б: Параграфи 2, 3 опрацювати. Дати відповіді на контрольні запитання(усно). Виконати письмово: 2(3,4); 3(3,5) 9 а: Параграфи 2,3 опрацювати, дати відповіді на контрольні запитання (усно) Вправа 2(3,4)-письмово Вправа 3(3,5)-письмово.
Хімія
Уроки на платформі ЗУМ за розкладом та посиланнями в учнівських вайбер-групах. 7 г 07.09.20 об 11.30 за посиланням:
Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/72246076481?pwd=V1ZJa0g5bFc5OW9sU2NzeDlwaWx0Zz09
Идентификатор конференции: 722 4607 6481 Код доступа: 2ZdtS9
Основи здоров'я
5 в,г - Опрацювати §1-2 ст. 8-17, виписати значення понять (завд. Viber) 8-б - Опрацювати § 2 ст. 13-19, виписати в зошит табл. "Види надзвичайних ситуацій" ст. 14 мал. 2 Природознавство 5-а - Опрацювати § 2-3 ст. 10-15, виписати поняття, табл. 1 ст. 13 (письмово)
Основи здоров'я. Природознавство.
5-б - Опрацювати §1-2 ст. 8-17, виписати значення понять ст. 11 8-а,8-в - Опрацювати § 2 ст. 13-19, виписати в зошит табл. "Види надзвичайних ситуацій" ст. 14 мал. 2 9-а - Опрацювати § 1-2 ст. 11-24, мал. 4 ст. 22 (письмово) Природознавство: 5-б,в - Опрацювати § 2-3 ст. 10-15, виписати поняття, табл. 1 ст. 13 (письмово)
5-А,В,Г - Значення мови у житті людини й суспільства. Прочитати пар,1, стор.6-8,усно впр.1,5,6.Загальне уявлення про мовлення.Різновиди мовленнєвого спілкування.Опрацювати матеріал підручника, стор,10-12.Усно впр,7,11, письмово впр.10,4 5-Б - Опрацювати п.1,виконати впр. 6 ,питання с 9 (усно) 6-Г - Краса і багатство української мови. Опрацювати матеріал підручника стор.6-9, усно впр. 2,8,9.Письмово впр. 3,4. Загальне уявлення про мовлення. Опрацювати матеріал підручника стор. 10-12, усно впр.14. Різновиди мовленнєвого спілкування. Письмово- впр. 16(скласти діалог- 7-8 реплік). 6-А,Б,В - Опрацювати с.6-12. Виконати впр.10, впр 12. Опрац.с.10-12,виконати впр. 16( усно) Опрац п.4, впр.47(усно),скласти письмовий твір- розповідь,,Мої літні канікули"(6-8 речень,використовуючи вставні слова ) 6-Г Краса і багатство української мови С.6-9,впр.10 7-А,Б,В - Опрац.с 8-9,виконати впр. 9,с.11 Опрац.с 12-13,виконати впр.16 Опрац с33 впр 50(усно),с.121впр240,242( усно) 7-Г - Літературна норма української мови. С.11,впр.9. Відомості про мовлення. Повторення про текст.С.12,13, впр.16. 8-А,Б,В - Вступ. Повторення вивченого про мовлення, текст,стилі. жанри. Опрацювати матеріал підручника пар.1(стор.4-5), усно впр.1стор.5, будиночок стор.5. Лексикологія. Опрацювати пар.2, усно впр.1,2,3. 9-А,Б - вивч. параграф 1,вик впр 11,опрац ст 13-18 вик впр 20. 10-А,Б - опр. с.4-9. Законспектувати "Інформативна й нормативна функція словників", впр.7 11-А,Б - Опрац п.1,виконати впр5 с.6,впр 7 с.9 Опрац.п 2-3,виконати впр3(усно)с.11 Впр7(письм)с13(вільне есе,,Як я перемагаю свої лінощі")
Українська література
5-А - Слово у житті людини. С.6, завдання 1,2 (хатка) 5-Б,В,Г - Прочитати с.4-5 (підручник) Переглянути та опрацювати презентацію за посиланням https://docs.google.com/file/d/13fNuWbdcbtgjUF5UOm4vAKMHTvZQ2wX-/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Міфи і легенди давніх українців. Опрацювати С. 7-8 Переглянути презентацію за посиланням https://docs.google.com/file/d/1TB-RLdxZhxEz_eCDVKI6K4S9yr2svzDM/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation Виписати з презентації таблицю «Багатство та розмаїття українського фольклору», ознаки фольклору, фольклорні жанри, визначення «міф» та «міфологія». 6-А,Б,В,Г - опрац.ст 3-5,вик тест ст 6,опрац ст 8,9 вик завд.4-7 (письм) 7-А,Б,В С. 3-14 – читати, переказувати, вивчити пісню «Ой на горі та женці жнуть» (с.7) або «Ой у степу криниченька » (с.12) (на вибір), С. 4 – виписати правило. 8-А,Б,В - опрацюв. с. 3-10 9-А,Б - опрацюв. с 3-13 10-А,Б - опр. с.4-11 11-А,Б С. 4-15 – опрацювати, виписати правила, С. 14 – 15, №1, 2,3 (письмово). Переглянути фільм «Червоний ренесанс» в YouTube
Зарубіжна література
5-А,Б, В - C. 6-10 - читати, С. 10 - відповідати на питання (усно)., С. 10-16 - читати, вивчити 4 прислів’я (с.15-16 - на вибір). 5-Г - опрацюв. с. 6-9, с. 12-25 6-А,Б,В,Г- опрацюв. с. 4-8, с. 10-12 7-А,В - опрацюв. с. 6-10, відпов. на пит. с. 10 (усно) 7-Б,Г - C. 6, 8,12 ,13, 15 - виписати правила., C. 6 – 16 – читати, опрацювати питання (усно) 8-А,Б C. 3- 7 - читати, виписати правила (у словник) та основні літературні епохи (конспект) . 8-В - опрацюв. с. 3-10, відпов. на пит. с. 10 (усно) 9-А - C. 3-10 – опрацювати, скласти конспект, виписати правило «Просвітництво» у словник. 9-Б - опацюв. с. 3-10 10-А,Б C. 4-16 – опрацювати , виписати правила «міф, епічна поема» (у словник) 11-А,Б C. 7-27 – опрацювати, виписати правила., C. 27 №11 – письмово.
Німецька мова 5-Б - 1)Подумайте і скажіть:Для чого ми вивчаємо іноземні мови? 2) Знайдіть в Інтернеті: а)в яких країнах розмовляють німецькою мовою?; б)цікаві факти про Німеччину. 6-Б - Підручник: впр.3-4 ст.6-7 (опрацювати, вивчити нові фрази);впр.5 ст.8 (чит., перекладати, невідомі слова виписати і вивчити) 7-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-7; впр.1(чит), впр.2,4(письм), впр.6(напис. де був ти і двоє твоїх друзів на канікулах) 8-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-8; впр.3 (усно), впр.4(письм), впр.5(чит., перекл., виписуємо невідомі слова) 9-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-8; впр.3,8(письм) 10-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-8; впр.2(усно), впр.3(письм.), впр.6(з сайту, скрін в особисті) 11-Б - Підручник: Stunde 1, S. 6-7; впр.3(вивч. слова), впр.5(письм., записуєм тільки слова)
8а - 03.09 – Повторення: Цілі вирази. Многочлени. Подібні члени многочлена та їх зведення. №№ 1.4; 1.10; 1.24
04.09 (2 год) – Повторення: Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. №№ 1.31; 1.36; 1.41; 1.47; 1.49; 1.55
8б - Стор.1-6 прочитати, стор. 14 завдання 33-36 розв’язати, на допомогу стор.241
8в - 02.09 – Повторення: 1) Степінь з натуральним показником. Одночлени. С. 216-218. Завдання в Viber 2) Многочлени. Формули скороченого множення. С.218-220. Завдання в Viber
03.09 – Повторення: Розклад многочленів на множники №№
7а - Вивчити п.1 стр 12 (відповіді на питання стр14) Письмово № 9.
7в - Вивчити п.1 стр 12 (відповіді на питання стр14) Письмово № 9.
7б,г - 04.09.20р. (п’ятниця) 1) Тема: Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих Опрацювати п.1 ст. 12-14, Ознайомитися темою: Що вивчає геометрія на ст.8-10 Розв’язати задачі №9, №10 ст.15-16. 2) Тема: Відрізок. Рівні відрізки. Середина відрізка Опрацювати п.2 ст. 17-20 Розв’язати задачі №26, №27, №29, №33 ст. 21-23.
8а - 01.09 – Повторення: 1) Взаємне розміщення прямих на площині. №№ 2.5; 2.9; 2.16 2) Ознаки рівності трикутників. №№ 1.4; 1.6; 1.11
03.09 – Повторення: Ознаки рівності трикутників. №№ 1.13; 1.15; 2.21
8б - Стор. 1 -5 прочитати, стор. 15 завдання 32-36 рисунки і короткі розв’язки, на допомогу стор.258
8в - 04.09 – Повторення: 1) Геометричні фігури, їх властивості. Взаємне розташування прямих. С. 258-260. Завдання в Viber. 2) Трикутники. Ознаки рівності трикутників. c. 261-263. Завдання в Viber
9а - Стор 6- 8 прочитати, стор. 17 завдання 42-45 виконати рисунки та коротке письмове пояснення
9б - 04.09.20р. (четвер) Тема:1) Прямокутна система координат на площині. Відстань між двома точками із заданими координатами 2) Координати середини відрізка Опрацювати п. 3 ст24- 27, п. 4 ст.32-34 Розв’язати задачі №93, №95, №101,№106 ст.29-30 №122, №130(а), №133, №137 ст.35-36
Українська мова 5-А,В,Г - Значення мови у житті людини й суспільства. Прочитати пар,1, стор.6-8,усно впр.1,5,6.Загальне уявлення про мовлення.Різновиди мовленнєвого спілкування.Опрацювати матеріал підручника, стор,10-12.Усно впр,7,11, письмово впр.10,4 5-Б - Опрацювати п.1,виконати впр. 6 ,питання с 9 (усно) 6-Г - Краса і багатство української мови. Опрацювати матеріал підручника стор.6-9, усно впр. 2,8,9.Письмово впр. 3,4. Загальне уявлення про мовлення. Опрацювати матеріал підручника стор. 10-12, усно впр.14. Різновиди мовленнєвого спілкування. Письмово- впр. 16(скласти діалог- 7-8 реплік). 6-А,Б,В - Виконати впр.10, с.9 Опрац.с.10-12,виконати впр. 16( усно) Опрац п.4, впр.47(усно),скласти письмовий твір- розповідь,,Мої літні канікули"(6-8 речень,використовуючи вставні слова ) 7-А - Опрац.с 8-9,виконати впр. 9,с.11 Опрац.с 12-13,виконати впр.16 Опрац с33 впр 50(усно),с.121впр240,242( усно) 8-А,Б,В - Вступ. Повторення вивченого про мовлення, текст,стилі. жанри. Опрацювати матеріал підручника пар.1(стор.4-5), усно впр.1стор.5, будиночок стор.5. Лексикологія. Опрацювати пар.2, усно впр.1,2,3.
Українська література
5-Б,Г - Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Міфи і легенди давніх українців. Опрацювати С. 7-8 Переглянути презентацію за посиланням https://docs.google.com/file/d/1TB-RLdxZhxEz_eCDVKI6K4S9yr2svzDM/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation Виписати з презентації таблицю «Багатство та розмаїття українського фольклору», ознаки фольклору, фольклорні жанри, визначення «міф» та «міфологія».[/color]