Звіт директора
Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
фізико-математичного профілю №6 Чернівецької міської ради
Демʼянчука Віктора Никифоровича про свою діяльність
за звітний період з 14.06.2018 р. по 18.06.2019 р.
Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за період червень 2018р. – червень 2019р. Це рік напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів. Відбуваються зміни у сфері формування змісту середньої загальної освіти, реалізація Закону про освіту, прийнятого 28 вересня 2017р., переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи.
Як директор протягом звітного періоду я керувався Статутом школи, свою діяльність здійснював відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника.
У 2018/2019 н.р. до керівного складу навчального закладу входили:
Демʼянчук В.Н.– директор школи;
Парпауц Л.Ю.– заступник директора з навчально-виховної роботи;
Мицак Р.М. .– заступник директора з навчально-виховної роботи;
Камінник І.В.– заступник директора з виховної роботи;
Заступники директора виконували свою роботу відповідно до посадових обов’язків, затверджених директором школи, якими регулювалася їх безпосередня управлінська діяльність.
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ У 2018/2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Про пріоритетні напрямки роботи школи на 2019/2020 н.р.
1. Поступальна реалізація Концепції «Нової української школи», нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості.
2. Запровадження нового принципу педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя і батьків.
3. Запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня).
4. З метою реалізації компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходу до навчання продовження роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій».
5. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів впровадження життєвих компетентностей в освітній процес, пов’язаних із здобуттям учнями умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності.
7. Впровадження в освітній процес сучасних цифрових та комп’ютерних технологій.
8. Модернізація приміщення школи .
9. Провести капітальний ремонт даху нового корпусу, фасаду старого корпусу, спортивного залу та реконструкцію системи опалення нового корпусу.
10. Оновити технічну базу комп’ютерного класу. |