Предмет, автор підручника
|
Клас
|
Параграф, тема
|
Завдання
|
Основи здоров’я 5 класи (5-А. 5-Б, 5-В)
|
Основи здоров’я (автор підручника -І.Д.Бех)
|
5-А
|
№ 26 «Сам у дома»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правила безпечної поведінки (с.138). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті.
|
№ 27 «Сам надворі»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правилабезпечної поведінки (с.140). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті. Скласти памятку безпечної поведенки з незнайомцями, використовуючи крос-тест, правил (с.173), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
5-Б
|
№ 26 «Сам у дома»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правила безпечної поведінки (с.138). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті.
|
№ 27 «Сам надворі»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правилабезпечної поведінки (с.140). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті. Скласти памятку безпечної поведенки з незнайомцями, використовуючи крос-тест, правил (с.173), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
5-В
|
№ 26 «Сам у дома»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правила безпечної поведінки (с.138). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті.
|
№ 27 «Сам надворі»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правилабезпечної поведінки (с.140). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті. Скласти памятку безпечної поведенки з незнайомцями, використовуючи крос-тест, правил (с.173), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
5-Г
|
№ 26 «Сам у дома»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правила безпечної поведінки (с.138). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті.
|
|
№ 27 «Сам надворі»
|
Опрацювати параграф, засвоїти правилабезпечної поведінки (с.140). Сформувати відповідальну поведінку при роботі в Інтернеті. Скласти памятку безпечної поведенки з незнайомцями, використовуючи крос-тест, правил (с.173), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
Основи здоров’я 6 клас (6-А, 6-Б,6-В)
|
|
|
|
|
Основи здоров’я (автор підручника -І.Д.Бех
|
6-А
|
№ 23 «Види і наслідки конфліктів»
|
Опрацювати параграф, засвоїти що таке конфлікт і навчитися конструктивно їх розв’язувати. Обрати для себе результативний стиль поведінки під час розв’язання конфлікту. Дати відповідь на запитання (с.134), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
|
№ 24 «Як владнати конфлікт»
|
Опрацювати параграф, засвоїти поради, які допоможуть опанувати себе і владнати конфлікт. Виписати до зошита шість кроків розв’язання конфліктів (с.138-139).
|
|
|
|
6-Б
|
№ 23 «Види і наслідки конфліктів»
|
Опрацювати параграф, засвоїти що таке конфлікт і навчитися конструктивно їх розв’язувати. Обрати для себе результативний стиль поведінки під час розв’язання конфлікту. Дати відповідь на запитання (с.134), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
|
№ 24 «Як владнати конфлікт»
|
Опрацювати параграф, засвоїти поради, які допоможуть опанувати себе і владнати конфлікт. Виписати до зошита шість кроків розв’язання конфліктів (с.138-139).
|
6-В
|
№ 23 «Види і наслідки конфліктів»
|
Опрацювати параграф, засвоїти що таке конфлікт і навчитися конструктивно їх розв’язувати. Обрати для себе результативний стиль поведінки під час розв’язання конфлікту. Дати відповідь на запитання (с.134), письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
|
|
№ 24 «Як владнати конфлікт»
|
Опрацювати параграф, засвоїти поради, які допоможуть опанувати себе і владнати конфлікт. Виписати до зошита шість кроків розв’язання конфліктів (с.138-139).
|
Природознавство (5-Г клас)
|
Природознавство (автор підручника - О.Г.Ярошенко)
|
5-Г
|
№ 39 «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»
|
Опрацювати параграф, засвоїти знання щодо періодичних змін у природі (сезонні, добові), пристосування тваринного і рослинного світу до цих умов. Перевірити знання (с.171), заповнити таблицю (с.172) письмово, у робочому зошиті. Виконане завдання присилайте на мою електронну пошту (stankys-ps@meta.ua)
|
|
№ 40 «Наземно-повітряне середовище життя організмів»
|
Опрацювати параграф, засвоїти особливості життя живих організмів в наземно-повітряному середовищі. Дати відповідь на запитання (с.176).
|