|
|
У категорії матеріалів: 149 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 14 15 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Саме проблемі «Сучасний урок. Ефективний план уроку» був присвячений семінар – практикум вчителів початкових класів міста, який пройшов 1 березня 2019 року. |
«Новорічний острів знань»
|
Учні 10 класу Чернівецької СЗОШ №6 взяли участь в роботі круглого столу "Друга світова війна в пам'яті українського народу"
Новини |
Переглядів: 444 |
Додав: vtkr |
Дата: 24.03.2019
|
|
Творчу особистість може навчити й виховати тільки творча особистість. До творчості вчителя спонукає сьогоднішній учень – розвинена й нестандартна особистість, вимоглива до свого навчання. Творчість вчителя виявляється насамперед у прагненні й умінні постійно вдосконалювати свою майстерність, відкидати застаріле, знаходити нові, більш досконалі методи практичної реалізації вимог часу, творчо застосовувати надбання передового педагогічного досвіду, досліджувати свою роботу та роботу колег. Саме проблемі формування творчої всебічно розвиненої особистості і було присвячено міський семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури, що відбувся на базі нашої школи 22 лютого 2019 р. |
|
В СЗОШ №6 відбулася експрес-гра "Люби і поважай закон" з метою формування правових предметних компетентностей
Новини |
Переглядів: 410 |
Додав: vtkr |
Дата: 27.02.2019
|
|
У 2019 році виповнюється 175 років чудовій казці "Снігова королева" Ганса Хрістіана Андерсена.
12 лютого учні 7-Б класу під керівництвом вчителя англійської мови Сізової Ю.О. виступили з постановкою пьєси "The Snow Queen". Юні актори створили свою чарівну історію і занурили глядачів у незабутній вир театрального мистецтва,англійської мови і щирих почуттів та емоцій.
|
|
|
Відеоматеріали є одним з видів інформаційно-комунікаційних засобів навчання, що забезпечує функцію передачі інформації, а також отримання зворотного зв’язку в процесі її сприйняття та засвоєння з метою подальшого розвитку в учнів тих чи інших навичок на уроках іноземної мови (у тому числі і навичок говоріння). Так як основним засобом навчання іноземної мови є мовне середовище, то уроки з використанням відео створюють більш-менш яскраво виражену ілюзію залучення учнів до природного мовного середовища.
Ефективний відеоурок повинен базуватися на відеоматеріалах,підібраних відповідно до віку і рівня знань учнів,та завданнях ,що передбачають розвиток вмінь учнів та оволодіння поданим матеріалом від початкового рівня складності до високого.
|
Вчитель англійської мови СЗОШ№6 Сізова Юлія Олександрівна
|
|
Сьогодні перед вчителем іноземних мов постає нелегке питання як зробити, щоб урок був цікавим для учнів, щоб розкрив творчий потенціал особистості, сприяв розширенню кругозору, забезпечив використання знань на практиці.
Цього можна досягти лише за умови, якщо вчитель знаходить оригінальні, нестандартні шляхи навчання іноземної мови, що підвищують мотивацію в учнів. Тому на своїх уроках я намагаюся поєднувати традиційні та інноваційні методи навчання.
Вчитель німецької мови Чернівецької загальноосвітньої школи I - III ступенів фізико-математичного профілю № 6. Уколова О.В.
Презентація камішібаї
|
|
|
Метою сучасного уроку зарубіжної літератури є вивчення учнями художніх творів, що репрезентують найвизначніші явища світового літературного процесу, оволодіння необхідним мінімумом теоретичних понять і термінів, уміннями і навичками аналізу, інтерпретації художнього тексту, формування естетичного смаку, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, зацікавлення учнів навчальним предметом, формування у них високих почуттів людяності, доброти, милосердя, справедливості.
Саме такі завдання покладені на методи вивчення зарубіжної літератури, які впроваджує на своїх уроках вчитель Чернівецької спеціалізованої школи I-III ступенів фізико-математичного профілю №6 Іванущак Валентина Сільвестрівна
|
|
|
Навчання – важка розумова праця, і щоб ця праця була успішною, вона має бути цікавою, бажаною для учнів. Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини.
Навчання на уроках історії спрямовує на творчий саморозвиток особистості учня, розвиває чуттєво-емоційні здібності, такі необхідні для формування гуманної свідомості. Виховання у молоді високих моральних і духовних цінностей, досягнення розуміння того, що найвищим ідеалом суспільства є життя людини, її права і свободи, добробут, заперечення воєн, расової дискримінації – основне завдання гуманістичного виховання на уроках історії.
Вчитель історії – один із небагатьох педагогів, яким доводиться розповідати про людські жертви, руйнування людської особистості та знецінення людського життя внаслідок дії соціально-політичних факторів. Виховати гуманну, толерантну та національно свідому особистість – основне завдання вчителя історії.
|
|
|
|
|
Пишіть нам
|
cv_school6@ukr.net |
|