Однорідні члени р-ня, виражені прислівниками
Впр.332,333,334.
Д/з впр.335
Прислівники у текстах.
Впр.336,337
Д/з впр.338.
Правопис прислівників
Впр.342,343, 344. Математика
# 893- 899.
Д/з 900,901.
# 902 - 907.
Д/з # 909.910.
Додаткові вправи с.146
# 921-925 Літ.читання
Олександр Пушкін
Казка про Царя Султана.
Д/з с.135- 139
Продовження Казки про Царя Султана.
Д/з аналіз казки , відповіді на запитання.
Життя та творчість Ганса Крістіана Адерсена " Гидке каченя"
Англійська мова
Підручник
1) впр.4 ,с.82 усно
2) впр.3 ,с.83 письмово
https://www.liveworksheets.com/hk1622130xf Образотворче мистецтво
Краса природи рідного краю.
Композиція "Пам'ятки архітектури рідного краю "
Природознавство
Лісостеп. Особливості клімату лісостепу.
Д/з # 40, с.139 - 146.
Степ. Рослинний і тваринний світ степової зони.
Д / з с.142-146 Інформатика
Створити титульний слайд та зміст у редакторі презентацій. Трудове навчання
Виготовлення рамки для фото
Я у світі
Подорож до Польщі
Основи здоров’я
Тема. «Бажання, можливості, обов’язки. Вибір і досягнення мети.»
Завдання: підручник с. 143-147, завдання в зошиті до теми уроку. Образотворче мистецтво (4-А)
Тема. «Особливості природного середовища рідного краю. Створення композиції «Пам’ятки архітектури мого рідного міста (села)»
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Й.Курлат
«Добрий». О.Мітта «У гостях і вдома» .
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на » с. 78-79.
2) Прочитай текст на с. 78, добери до нього свій заголовок.
3) Прочитай вірш с.79.Дай відповіді на запитання за прочитаним.
4) Слухання пісеньки “ Абетка”(пригадування).
Тема: Робота з дитячою книжкою. Загадки про згадку. Т.Коломієць «Кмітливим для початку».
Г.Бойко.Загадки.
1) Прочитай,відгадай загадки.
2) Зробити звуко-буквений аналіз до слів-відгадок.
3) Намалюй відгадки.
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В.Гринько). Л. Вознюк
«Татко і матуся». Загадки (Л.Вознюк) с. 80-81
1)Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання.
2) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.80-81
3) Прочитай та відгадай загадку с. 81. Склади із словом відгадкою декілька речень.
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадки. За Д.Чередниченко «Фокус
- мокус» с. 82-83Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.82-83
2) Прочитай текст Д.Чередниченка «Фокус-мокус» , придумай свій заголовок до тексту.
3) Прочитай загадки на с.82.
Українська мова (письмо)
Тема: Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв.
Удосконалення і записування тексту.
1) За зразком утвори нові слова і запиши їх.
2) Спиши речення записані друкованим шрифтом.
3) Склади і запиши речення з створеними словами .
Тема: Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і
записування речень.
1) Запиши назви предметів за зразком, розгянувши малюнок.
2) Утвори слова із поданих слів і запиши.
3) Спиши речення, подані друкованим шрифтом.
4) Утвори нові слова і запиши їх.
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення . Поговоримо про пори року. Текст – опис «Весна».
Спілкування на тему “Весна".
1) Розглянь малюнок у зошиті . Склади речення за малюнком про весну.
2) Намалюй весняний парк.
Тема: Багатозначні слова. Складання і записування речень із ними. Навчальний диктант.
1) Перегляд відео про багатозначні слова.
2) Добери приклади багатозначних слів..
3) Склади і запиши речення із словом півники.
Математика.
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Обчислення виразів. Порівняння виразу
та числа. Розв’язування задач.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.113, 1 усно.
2) Обчисли вирази письмово с.113 ,# 2 ,
3) Склади подібну задачу до задачі #3,с.113
4) Виконай завдання у друк.зош.с. 39 #3
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Порівняння іменованих чисел. Знаходження
довжини ламаної лінії. Розв’язування задач.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.114
2) За зразком вправи 3 на с.114 склади ще одну задачу за цим сюжетом .
3) Розв*яжи задачі та запиши їх у робочий зошит за зразком. Опрацюй завдання у друк.зош.с.40.
4) Побудуй відрізок, довжина якого відповідає довжинам ланок ламаної лінії ( 3 см, 5см, 6см).
Тема: Додавання виду 45+3 (ознайомлення). Обчислення виразів за числовою прямою. Утворення
задачі з тексту. Аналіз умови задачі. с.115 с.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.115.
2) За зразком вправи 2 на с.115, запиши і розв*яжи вирази у робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у друк.зошиті на с.41.
Тема: Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. с.116 с.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.116.
2) За зразком вправи 1 на с.116 запиши і розв*яжи вирази, завдання №2 у робочому зошиті з
математики.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с.42.
Я досліджую світ.
Тема: Символи держави – прапор, герб.
1) Переглянь презентацію .
2) Попрацюй за підручником на с.64-65.
3) Попрацюй у зошиті на с.51, виконавши творче завдання.
Тема: Я маю право на права.
1) Переглянь презентацію.
2) Попрацюй за підручником на с.67-67.
3) Скласти словник прав та обов”язків.
Тема: Хто що робить.
1) Переглянь презентацію.
2) Попрацюй за підручником на с.68.
3) Виконай завдання у зошиті на с.52
Образотворче мистецтво.
Тема: У родинному колі. Розміщення зображення горизонтально чи
вертикально відповідно до задуму. Орієнтовне практичне завдання: малювання будинку, в якому
живе родина. Дизайн і технології .
Тема: Зі святом весни. О”ємні вироби з паперу. Створення квітки за зразком.
Українська мова (читання)
Тема: Алфавіт. Читаю і розповідаю. Закріплення звукових
значень вивчених букв. Опрацювання вірша.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з
підручником на с. 70- 71.
2) Прочитай текст на с. 70, добери до нього заголовок. Вивчи
алфавіт напам’ять.
3) Прочитай вірш с.71.Дай відповіді на запитання за прочитаним.
4) Слухання пісеньки “ Абетка”
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички
читання. Загадка. Л. Голота “Хто в хатці живе?” Закличка.
1) Прочитай,відгадай та розучи загадку с.72.
2) Прочитай вірш на с. 72, дай відповіді на запитання.
3) Зроби звуковий аналіз слова «равлик».
4) Намалюй равлика за зразком.
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання.
Загадка. За Л. Борщевською “ Папужка”.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з
підручником на с.74-75
2) Прочитай та відгадай загадку с. 74. Склади із словом
відгадкою декілька речень.
3) Прочитай текст на с.74, добери до нього свій заголовок. Дай
відповіді за змістом прочитаного.
4) Підготуй коротеньку розповідь про свого улюбленого птаха.
Тема: Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички
читання.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з
підручником на с.76-77
2) Прочитай вірш Івана Олексина в особах , придумай заголовок
до тексту.
3) Прочитай вірш Грицька Бойка на с.76 в особах .Дай відповіді
на запитання для уважного читача.
4) Познайомся з віршем Петра Кралюка “Що разом ?”.Дай
відповіді на запитання за змістом прочитаного.
Українська мова (письмо)
Тема: Правопис слів із буквосполученням йо. Списування
слів,поданих друкованим шрифтом. Складання і записування
речень.
1) За зразком утвори нові слова і запиши їх.
2) Спиши речення записані друкованим шрифтом.
3) Склади і запиши речення зі слів.
Тема: Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне
поєднання букв. Побудова і записування речень.
1) Розглянь малюнок у зошиті на с.57. Склади речення про
дзеркало.
2) За зразком напиши буквосполучення «дз», слова та речення.
3) Розфарбуй малюнки на сторінці 57 та 58.
Тема: Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і
записування речень. Словниковий диктант. Списування речення,
поданого друкованим шрифтом.
1) Розглянь малюнок у зошиті на с.59. Склади речення за
малюнком про джип.
2) За зразком напиши буквосполучення «дж», слова та речення.
3) Розфарбуй малюнок на сторінці 60.
Тема: Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз
слів. Пояснювальний диктант. Списування речення, поданого
друкованим шрифтом.
1) Розглянь малюнок у зошиті на с.61. Склади речення за
малюнком про хом*яка.
2) За зразком напиши слова та речення з апострофом.
3) Спиши речення записані друкованим шрифтом.
Математика
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Записування
двоцифрових чисел. Порівняння виразу та числа. Розв’язування
задач.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у
підручнику на с.105
2) За зразком вправи 6 на с.105 виконай у робочому зошиті з
математики завдання 10 на с 105.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с34.
Тема: Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування
чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Розв’язування
задач.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у
підручнику на с.106
2) За зразком вправи 3 на с.106 склади ще одну задачу за цим
сюжетом
3) Розв*яжи задачі та запиши їх у робочий зошит за зразком.
Тема: Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел.
Знаходження невідомого доданка. Задачі на різницеве
порівняння. Упорядкування чисел.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у
підручнику на с.107
2) За зразком вправи 2 на с.107 запиши і розв*яжи вирази у
робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с35.
Тема: Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки.
Знаходження довжини ламаної лінії.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у
підручнику на с.108
2) За зразком вправи 1 на с.108 запиши і розв*яжи вирази,
завдання №2 у робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с36.
Я досліджую світ
Тема: Святковий календар весни. Мамине свято.
1) Переглянь презентацію
2) Попрацюй за підручником на с.55
3) Попрацюй у зошиті на с.45, виконавши творче завдання.
Тема: Як ставитися до інших.
1) Переглянь презентацію
2) Попрацюй за підручником на с.56
3) Обговори з батьками правила подані у підручнику.
Тема: Не будь жадібним.
1) Переглянь презентацію
2) Попрацюй за підручником на с.57
3) Виконай завдання у зошиті на с.46 Образотворче мистецтво
Тема: Мистецтво і спорт. Форма і декор. Орієнтовне практичне
завдання: створення медалей переможців спортивного змагання.
Спробуй намалювати медаль переможця спортивного змагання.
https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/medali-i-talismany-olimpiyskikh-
igr.html
Образотворче мистецтво
Тема: Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення
великодньої аплікації за зразком.
Виготовлення великодньої аплікації за зразком.
https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M
Образотворче мистецтво
Композиція " Пам'ятки архітектури " ( гуаш, акварелі).
Образотворче мистецтво (для 4-А класу)
Тема» Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Створення композиції «Український рушничок» Основи здоров’я
Тема уроку: Упевненість і самовпевненість.
Завдання: опрацювати текст в підручнику с. 141-142, виконати завдання до теми в зошиті. Я у світі
Найближчі сусіди України.
С.107- 110 Трудове навчання
Проект " Декорування велекодніх яєць"
Тема: Закріплення звукового значення вивчених букв. Читаю і розповідаю. Загадка. Опрацювання тексту.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.62-63
2) Прочитай загадку і відгадай її.
3) Прочитай текст на с.62, добери до нього заголовок. Зроби звуковий аналіз слова «холодильник».
Тема: Звуки [дз], [дз`], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.64-65
2) Прочитай текст на с.64, добери до нього заголовок .
3) Прочитай текст на с.65, добери до нього заголовок та перекажи його. Зроби звуковий аналіз слова «кукурудза».
Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша C. Цушка «Бджілка». Складання речень із поданими словосполученнями. Ребус
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.66-67
2) Прочитай сполучення слів, склади з ними речення.
3) Прочитай вірш на с.67, добери до ньогосвій заголовок.
4) Розгадай ребус.
Тема: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша, тексту.
1) Переглянь презентацію. За поданим зразком попрацюй з підручником на с.68-69
2) Прочитай вірш О.Полянської, придумай заголовок до тексту.
3) Прочитай текст на с.69, добери до нього свій заголовок.
Українська мова (письмо)
Тема: Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень.
1) За зразком утвори нові слова і запиши їх.
2) Спиши речення записані друкованим шрифтом.
3) Склади і запиши речення зі слів.
Тема: Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
1) Розглянь малюнок у зошиті на с.57. Склади речення про дзеркало.
2) За зразком напиши буквосполучення «дз»,слова та речення.
3) Розфарбуй малюнки на сторінці 57 та 58.
Тема: Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.
1) Розглянь малюнок у зошиті на с.59. Склади речення за малюнком про джип.
2) За зразком напиши буквосполучення «дж», слова та речення.
3) Розфарбуй малюнок на сторінці 60.
Тема: Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.
1) Розглянь малюнок у зошиті на с.61. Склади речення за малюнком про хом*яка.
2) За зразком напиши слова та речення з апострофом.
3) Спиши речення записані друкованим шрифтом.
Математика
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Записування двоцифрових чисел. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.105
2) За зразком вправи 6 на с.105 виконай уробочому зошиті з математики завдання 10 на с 105.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с34.
Тема: Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Розв’язування задач.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.106
2) За зразком вправи 3 на с.106 склади ще одну задачу за цим сюжетом
3) Розв*яжи задачі та запиши їх у робочий зошит за зразком.
Тема: Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел. Знаходження невідомого доданка. Задачі на різницеве порівняння. Упорядкування чисел.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.107
2) За зразком вправи 2 на с.107 запиши і розв*яжи вирази у робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с35.
Тема: Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії.
1) Переглянь презентацію. За зразком виконай завдання у підручнику на с.108
2) За зразком вправи 1 на с.108 запиши і розв*яжи вирази, завдання №2 у робочому зошиті з математики.
3) Виконай завдання у зошиті прописі на с36.
Я досліджую світ
Тема: Святковий календар весни. Мамине свято.
1) Переглянь презентацію
2) Попрацюй за підручником на с.55
3) Попрацюй у зошиті на с.45, виконавши творче завдання.
Тема: Як ставитися до інших.
1) Переглянь презентацію
2) Попрацюй за підручником на с.56
3) Обговори з батьками правила подані у підручнику.
Тема: Не будь жадібним.
1) Переглянь презентацію
2) Попрацюй за підручником на с.57
3) Виконай завдання у зошиті на с.46
Образотворче мистецтво
Тема: Мистецтво і спорт. Форма і декор. Орієнтовне практичне завдання: створення медалей переможців спортивного змагання.
Спробуй намалювати медаль переможцяспортивного змагання.
Укр.мова
Дієслова 3-ої особи однини та множини теперішнього та майбутнього часу
Впр. 306( робота над таблицею), впр.307, 308.
Д/з впр.309
Дієслово минулого часу, які змінюються за родами в однині.
Завершена та незавершена дія.
Впр.310( робота з таблицею), впр.311, 312,313.
Д/з впр.314
Дієслово на - ся, - сь
Впр.315, 316,317
Д/ з впр.318
Розвиток писемного мовлення.
Письмовий переказ тексту "Чому я люблю Батьківщину?" Літ.читання
Езоп- перший байкар.
Д/з " Двоє приятелів і ведмідь"
С.116- 118
Життя та творчість Леоніда Глібова
Байка " Зозуля і півень"
Д/з с.119 - 121
Життя та творчість Олени Пчілки
Котова наука.
Б/з читання байки за ролями
Особливості п'єс - казок.
С.123- 128 Математика
Множення багатоцифрових чисел на круглі числа .
# 823 , 824, 825, 826,827.
Д/з # 829, 830
Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа .
#833, 834,835,836.
Д/з # 838,839.
Задачі на пропорційне ділення
# 838, 840, 841, 842, 843,844,845
Д/з # 847,848
Множення багатоцифрових чисел на круглі числа.
# 849, 850,851, 852,853,854,855. Трудове навчання
Виготовлення іграшок із штучних матеріалів Природознавства
Чорне море. Рослинний і тваринний світ Чорного моря.
Д/з С. 119 - 124
Робочий зошит по темі
Азовське море.
Природа Азовського моря.
Д /з с.124- 128 Я у світі
Різноманітність звичаїв і культур у народі.
Образотворче мистецтво
Композиція " Український рушник"
(Акварель або гуаш)
Інформатика
Створити власний алгоритм у середовищі Scratch
«Основи здоров’я»
Тема «Самооцінка і поведінка людини». Завдання підручник с. 136-140, виконати завдання в зошиті до теми. Образотворче мистецтво 4-А клас
Тема: «Зображення пейзажу. «Чарівна весна».
Украінська мова
1 Правопис особових закінчень дієслів 3 особи. Ст. 158 впр. 309, скласти продовження казки (4-5
речень)
2 Контрольна робота: мовна тема «Дієслово».
3 Дієслова минулого часу. Ст 160 впр 314, виписати дієслова минулого часу
4 Дієслова на –ся (-сь). Ст 162 впр 318, скласти і записати речення за фотоілюстраціями. Літературне читання
1 Леся Українка «Конвалія», «Давня весна». Ст 101-103, уривок напам’ять.
2 Леся Українка «Біда навчить». Ст 103-104, виразно читати.
3 Леся Українка «Біда навчить» (продовження роботи над казкою). Ст 104-108, виразно читати.
4 Леся Українка «Біда навчить» (продовження роботи над казкою). Ст 108-109, скласти план. Математика
1 Знаходження числа за значенням його дробу. Розв’язування задач. Самостійна робота. Ст 130
№795, 796
2 Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення числа
на добуток. Ст 132 № 804, 805
3 Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення переставного і сполучного законів
множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є
число 10, 100,1000. Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його дробом. Ст 133
№812, 813
4 Усне множення двоцифрових чисел і круглих багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на
знаходження дробу від числа. Ст 134 № 821, 822 Природознавство
1 Водойми України. Озера і болота. Охорона водойм. Практична робота: позначення на контурній
карті основних форм земної поверхні та водойм України. Ст 110-112
2 Узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота по темі «Природа України». Я у світі
1 Різноманітність культур і звичаї народів. Ст 103-106 Образотворче мистецтво
1 Зображення людини в статичному та динамічному станах. Композиція «Веселі старти» (фарби) Трудове навчання
1 Властивості штучних матеріалів: пластик, поролон, синтепон, вата. Виготовлення найпростіших
виробів із штучних матеріалів.
«Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. Види перехресть. Рух майданами. Завдання з підручника с. 110-125, завдання в зошиті до теми.
Образотворче мистецтво (4-А клас)
«Зображення портрета казкового героя»
Інформатика
Скласти алгоритм з розгалуженням у програмі Scratch. Виконати завдання в зошиті на ст. 40-41
Підрчник ст. 62 впр.1(аудіо 3-18, слухати і запам’ятовувати слова).
Записати слова у словник:
earache /ˈɪəreɪk/ біль у вусі
headache /ˈhɛdeɪk/ головна біль
cold /ˈkəʊld/ застуда
doctor /ˈdɒktər/ лікар
toothache /ˈtuːθeɪk/ зубна біль
nurse /ˈnɜːrs/ медсестра
stomach-ache /ˈstʌməkeɪk/ біль у шлунку
cough /ˈkɒf/ кашель
Підрчник ст. 62 впр.1 (повторення вивченої лексики).
Друкований зошит ст. 62 впр.2.
Буква «ю», позначення нею сполучень звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м`якості попереднього приголосного. Читання слів, речень. Опрацювання тексту
1.Переглянь презентацію, виконай подані завдання.
2. Прочитай за Букварем слова і вірш на ст. 42.
3.Прочитай текст на ст. 43. Добери до нього заголовок.
4. Намалюй казкову букву «ю».
Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання тексту «Друзі». Читання в особах.
1.Переглянь презентацію, виконай подані завдання.
2.Прочитай за Букварем ст. 42 слова. Підготуйся читати діалог у парі.
3. Прочитай текст «Друзі» на ст. 43, придумай свій заголовок. Перекажи текст.
4.Підготуй розповідь про своїх друзів.
Робота з дитячою книжкою.4«Мої улюблені книги». Урок-гра «З якої це казки?»
1.Прочитай улюблену казку.
2. Намалюй малюнок за змістом казки.
3. Підготуй «рекламу» улюбленої казки.
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м`якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів.
1.Переглянь презентацію, виконай подані завдання.
2. Попрацюй за Букварем ст.46 – 47.
3. Придумай заголовок до тексту на ст.47, перекажи його.
2.
Українська мова (письмо)
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. Побудова речень за малюнками і поданим початком.
1.Переглянь презентацію.
2.За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.37 - 38.
3.Спиши у тонкий зошит 2 речення з Букварика ст.42.
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками і поданим початком.
Переглянь презентацію.
За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.39-40.
У тонкому зошиті зроби звуковий аналіз слів: «юла» і «малюнок»..
Розвиток зв`язного мовлення.4«Спілкування на тему «Пори року»
Попрацюй за зошитом «Я пишу» ст. 43 – 44.
У тонкий зошит запиши назви пір року.
Склади (усно) розповідь про весну.
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту.
Переглянь презентацію.
За поданим зразком, виконай завдання в зошиті «Я пишу» ст.41 - 42.
Спиши у тонкий зошит слова з Букварика ст.46
3.
Математика
Числа 41 – 90.Читання і записування двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.
2.За підручником попрацюй на с.94, завдання 3, 4 і 5 – виконай письмово.
Числа 41 – 90.Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Вимірювання довжини відрізка
1. Переглянь презентацію.
2. Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.24
3. Придумай задачу на знаходження невідомого доданка, запиши її в зошит.
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задачі на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.
1. Переглянь презентацію.
2. Попрацюй з підручником с.95, завдання 3, 4 і 5 виконай письмово в тонкому зошиті.
3.Виконай завдання в «Робочому зошиті з математики» с.25
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49+1, 60-1. Задача на знаходження невідомого доданка. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.