Підручник ст. 18 впр. 1 (Слухати, повторювати і запам’ятовувати місяці). Записати їх у словничок. Друкований зошит ст.18 впр. 1, 2.
Підручник ст. 19 впр.1,2. Друкований зошит ст. 19 впр.2.
Підручник ст. 20 впр. 1 Друкований зошит ст.20 впр.1,2
4 клас
Укр.мова
Впр.84( визначити слова до різних частин мови); Впр.85 ( скласти р-ня з словами " калина", "калинова") Впр.86- усноВпр.87,88 ( обґрунтувати, вивчити правило)
Впр.89.90 , 91- виконати завдання до вправ. Впр.92( використати доречні іменники і списати);
Впр.93( виписати іменники синоніми); Впр.95 ( визначити іменники в прямому та переносних значеннях)
Математика
№189,190, 191, 192,193.
Збірник с.30, № 1,2,3
№194,195,196- усно№197- 201 - письмово
№ 206- 210 - усно№211- 213- письмово
Читання
Читаємо із задоволенням- с.21- 25(опрацювати)
Читаємо із задоволенням- с.26-27
Міф " Гнів Перуна" ( читати , переказувати, аналізувати)
Природознавство
Підготовка проекту з розділу " Всесвіт та Сонячна система "
Я у світі
" Наполегливість- важлива риса характеру людини " с.29-32
Робочий зошит- с.14 Трудове навч.
Паперові квіти, виготовлення штучних квітів "Квіти у вазі".
Основи здоров’я
Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров’я людини. Питний режим. Опрацювати презентацію.
Class Book ст.66 впр.1 вивчити слова. Work book ст. 65-66, підготуватись до д.сл. (по ст.64 впр.1 і ст. 66 впр.1). Class Book p.68 впр.2, 3. Class Book p.69 впр.1.
Class Book p.74 впр.1-2 (послухати, повторити за записом і запам’ятати слова), впр. 3 (послухати і прочитати історію). Work book p.74 виконати впр.1 та 2
Множення й ділення на розрядні одиниці 10,100. С.15 №90,91
Прийоми множення на кругле число. С.16 №100, 101.
Письмове множення на двоцифрове число. С.18 №110. 111.
Літературне читання
« У пригоді» (народна притча) с. 13-14, читати. Знайти речення, в якому висловлено головну думку.
Позакласне читання: створення рецензіі до прочитаного твору.
Народні легенди «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» с. 14-15 (переказувати).
Народні легенди « Місто Сміла» с.15-16 (скласти розповідь «Звідки пішла назва вашого міста»)
Природознавство
Планети-гіганти. С 15-16. Підготувати розповідь про одну з планет-гігантів.
«Теплові пояси» с. 16-19, зошит с. 6
Основи здоров’я
Тема: Цілісність здоров'я: взаємозв'язок фізичної, соціальної, психічної і духовної його складових. (с. 09-17, зош.с.4)
Образотворче завдання
4 – А клас
Створення художнього образу за допомогою графічних засобів виразності: ліній, штрихів, крапок, плям. «Могутні сосни». Переглянути відео.
Музичне мистецтво
Тема: «Вийшли в поле косарі». Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=smzPu21k6LU https://www.youtube.com/watch?v=_5Dc-B0lel0
Інформатика
Створити презентацію на тему: "Мої домашні улюбленці"
Англійська мова
4-а,в класи
Впр.6,с.12 писати; Впр.3,с.16 писати;
4-г клас
Впр.1,с. 10 вивчити слова; Впр.1,с.13 вивчити слова
4-Б клас
Class Book ст.51 Повторення вивченого матеріалу, підготовка до тесту.
Work book ст.50-51 впр.1 -5 виконати самостійно, сфотографувати і надіслати мені для перевірки (буде зараховано як тест).
Class Book p.118-119 Послухати і прочитати текст. Звернути вагу на правило вверху
ст.119. Виконати впр.2 на ст. 119 (олівцем у підручнику) Виконати впр.3 у тоненьких зошитах (подивитись на картинку і закінчити речення, за зразом).
Аудіо записи додаються.
Class Book p.52 впр.1-2 (послухати і запам’ятати нові слова, записати їх у словник і прописати по рядочку у тоненькому зшиті), впр. 3 послухати і прочитати історію. Записи додаються.
Work book p.52 виконати впр.1, 2. Сфотографувати і надіслати мені для перевірки.
Class Book p.53 впр.2 (запам’ятати правило don’t/doesn’t), впр. 3 (усно).
Опрацьовуємо завдання разом на онлайн уроці.
Work book p.53 виконати впр.1 та 2 . Сфотографувати і надіслати мені для перевірки.
Тема: «Краса народного мистецтва» Завдання: намалювати геометричний орнамент у смузі.
Англійська мова
3-А клас
Підручник ст. 7 впр. 2 (Слухати, повторювати і запам’ятовувати правилоhave/has got).Підручник ст. 7 впр.3 (усно).
Переглянути навальне відео.https://www.youtube.com/watch?v=jfGmHy5WgDI
Підручник ст. 8-9 (Послухати і читати історію про дослідників). Аудіо запис додається). Підручник ст. 9 впр. 2 усно (Прочитати і визначити правдиве чи неправдиве речення).
Підручник ст. 7 впр. 2 ще раз повторити правило. Виконати невеликий тест за посиланням, яке я надішлю безпосередньо перед уроком.
Тема: «Краса народного мистецтва». Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=fCgSzFRjaiw https://www.youtube.com/watch?v=6liKhCLuksg
«Школа», ребуси, ст. 13, читати, розгадати ребуси. Відео: Л. Левицька «Осінь чарівна», В. Гринько «День у день» (вивчити), ст. 14,читати, відповідати на питання. Відео: https://youtu.be/pqoaX9DKuLU
За З. Мензатюк «Пригода із знаком пом’якшення», ст. 15-16, читати, переказувати, визначити кількість абзаців. Відео: https://youtu.be/OjzC4as0Dsk,
https://youtu.be/CzD05uxGrjY
Створити сценку – діалог «Розмова електронної та паперової книжки».
Українська мова
Зміна значення слова зі зміною букви (звука), ст. 9-10, впр. 22. Відео: https://youtu.be/k_sGKQI8Yuw
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади, ст. 11-12, впр. 26. Відео: https://youtu.be/L6srEwlIxmw, https://youtu.be/tfxTNhVCwt4
Зміна значення слова зі зміною наголосу, ст. 12, впр. 29. Відео:https://youtu.be/J0cRHT-Xr38
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають, ст. 13-14, впр. 32. Відео: https://youtu.be/Z2QpVCpHaUI
Аналіз роботи. Закріплення вивченого. ст. 11-12, № 1,2 (усно), № 8,9 (письмово), вивчити правило. Відео: https://youtu.be/0DQCxPdja90
Табличне додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. ст.14-15, № 8,9 (письмово), вивчити таблицю. ЯДС
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч, ст. 30-33, вивчити сторони горизонту, відповідати на питання. Відео: https://youtu.be/7jPWvzjIjp0,
https://youtu.be/aPqCVnAVu3s
Екскурсія «Що таке горизонт? Основні сторони горизонту».Відео: https://youtu.be/KwapDDRJtkQ
Чому на Землі бувають пори року, ст. 33-35, відповідати на питання. Відео: https://youtu.be/-wM7RMYJlhc Мистецтво
Робота з природним матеріалом «Грибний король» Відео:
https://youtu.be/sjbVmUDGSxc
Інформатика
Виконати завдання у зошиті (ст. 2, завд. 3,4,5)
Англійська мова
2-А клас
Підручник ст. 7 впр. 1 (Слухати і з’єднати картинки), впр. 2 слухаємо і запам’ятовуємо ЛК. Аудіо запис додаю. Буквенно-словесний диктант у тоненьких зошитах.
Підручник ст. 8-9 впр. 1 (Слухати комікс). Аудіо запис та пояснення додаю до вправи надсилаю у Вайбер.
Підручник ст. 8-9 впр. 1 Ще раз слухаємо запис, читаємо та обговорюємо його. Ст. 9 впр.4 слухаємо і читаємо скоромовку.
2-Б клас
https://www.liveworksheets.com/ab464195mb
https://www.liveworksheets.com/sh112991si
2-Г клас
Підручник ст. 7 впр. 1 (Слухати і з’єднати картинки), впр. 2 слухаємо і запам’ятовуємо ЛК. Аудіо запис додаю. Буквенно-словесний диктант у тоненьких зошитах.
Підручник ст. 8-9 впр. 1 (Слухаємо і читаємо комікс). Аудіо запис та пояснення додаю до вправи надсилаю у Вайбер.
Підручник ст. 8-9 впр. 1 Ще раз слухати запис і читати його. Ст. 9 впр.4 слухати і читати скоромовку.
Музичне мистецтво
Тема: «Мистецькі спогади про літо». Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gd9P0gQLVeo https://www.youtube.com/watch?v=N7EB0rUS06g
Математика:
ст.12,№53,54(правило обчислення периметра); ст.13,№63,64; ст.15,№74,75(повторити таблиці множення); ст.16,№ 86,87; ст.18,№4,95(повторити таблиці ділення). Українська мова:
ст.9,впр.10(повторити алфавіт); ст.20,впр.14(правило) ст.11,впр.18(вивчити правило); ст.13, впр.22. Читання:
ст.7-8( читати і переказувати);ст.9(ознайомитися з текстом);ст.10-14(прочитати);ст.10-14(відповісти на запитання). ЯДС:
ст. 14-17(скласти розповідь про друга);ст.18-22(розповісти про свої обов'язки);ст.22-27(опрацювати тест)
Інформатика
Онлайн-урок.
Англійська мова
3-А
Підручник ст. 4 прочитати історію про дослідників. Підручник ст. 4 впр. 1 (Слухати, повторювати і запам’ятовувати слова). Записати у словничок слова:
explorer /ɪkˈsplɔːrər/ дослідник
castle /ˈkɑːsəl/ замок
Підручник ст. 4 впр.2 (усно): Назвати пропущені цифри.
Підручник ст. 5 впр. 2 (Послухати і повторити. Аудіо запис додається. Згадуємо значення дієслова can/can’t). Підручник ст. 5 впр. 1 (Прочитати і з’єднати речення з картинками). Підручник ст. 5 впр. 3 (Усно, розповісти що вміють і що не вміють робити Люсі і Бен).
Підручник ст. 6 впр. 2 (Послухати пісеньку і навчитися її читати). Аудіо запис додаю. Переклад нової лексичної конструкції: Action star – супергерой.
Образотворче мистецтво
Тема. Намалювати малюнок на тему: «Калейдоскоп літніх вражень.( Спогади про літо)»
Підручник ст. 4 впр. 1 (Слухати, повторювати і запам’ятовувати слова). Аудіо запис додаю.
Підручник ст. 5 впр. 2 (Слухати і повторити мовні конструкції, постаратись їх завити). Аудіо запис та пояснення додаю до вправи надсилаю у Вайбер. Також переглянути навчальне відео за посиланням (Питання та відповіді з дієсловом have got – мати. Have you got..? – Чи маєш ти..?)
Підручник ст. 6 впр. 1 (Послухати пісеньку і повторити англійський алфавіт). У тоненькому зошиті у косу лінію прописати у рядочок по порядку усі великі на малі літери алфавіту. Наприклад Aa, Bb, Cc, Dd, Ee і т.д. Сфотографувати роботу і надіслати мені в особисті повідомлення для перевірки.
2-Г клас
Підручник ст. 4 впр. 1 (Слухати, повторювати і запам’ятовувати слова). Аудіо запис додаю.
Підручник ст. 5 впр. 2 (Слухати і повторити мовні конструкції, постаратись їх завити). Аудіо запис та пояснення додаю до вправи надсилаю у Вайбер. Також переглянути навчальне відео за посиланням (Питання та відповіді з дієсловом have got – мати. Have you got..? – Чи маєш ти..?))
Підручник ст. 6 впр. 1 (Послухати пісеньку і повторити англійський алфавіт). У тоненькому зошиті у косу лінію прописати у рядочок по порядку усі великі на малі літери алфавіту. Наприклад Aa, Bb, Cc, Dd, Ee і т.д. Сфотографувати роботу і надіслати мені в особисті повідомлення для перевірки.
3 клас
Інформатика
Онлайн-урок.
Англійська мова
3-А
Підручник ст. 4 прочитати історію про дослідників. Підручник ст. 4 впр. 1 (Слухати, повторювати і запам’ятовувати слова). Записати у словничок слова:
explorer /ɪkˈsplɔːrər/ дослідник
castle /ˈkɑːsəl/ замок
Підручник ст. 4 впр.2 (усно): Назвати пропущені цифри.
Підручник ст. 5 впр. 2 (Послухати і повторити. Аудіо запис додається. Згадуємо значення дієслова can/can’t). Підручник ст. 5 впр. 1 (Прочитати і з’єднати речення з картинками). Підручник ст. 5 впр. 3 (Усно, розповісти що вміють і що не вміють робити Люсі і Бен).
Підручник ст. 6 впр. 2 (Послухати пісеньку і навчитися її читати). Аудіо запис додаю. Переклад нової лексичної конструкції: Action star – супергерой.
Образотворче мистецтво
Тема. Намалювати малюнок на тему: «Калейдоскоп літніх вражень.( Спогади про літо)»
4 клас
Українська мова
Закріплення поняття про будову тексту. С.13 Впр.20 (скласти звукову модель слова)
Урок розвитку зв’язного мовлення . Повторити тему «Будова тексту»
Засоби зв’язку речень у тексті. С.15 Впр. 24 (знайти діалог у підручнику «Літ. Чит.»)
Поділ тексту на частини. С. 19 Впр.32 (скласти розповіді за малюнками)
Вступ до теми «Моя Україна», ст.4-5, ознайомитись з підручником, читати.Народні символи українців. «Як калина …», ст. 5-6, читати, відповідати на питання. Конференція в Zoom. (04.09)
Українська мова
Алфавіт. ст. 3, впр. 3, повторити алфавіт. Голосні звуки. ст.4, впр. 7. Конференція в Zoom. (04.09)
Математика
Лічба в межах 10. Відрізок. ст. 4-5, № 7, 8 (письмово). Розрядні доданки. ст. 5-6, №1, 7. Конференція в Zoom.(03.09)
Додавання і віднімання. ст. 6-7, № 2 (усно, вивчити назви чисел), 8 (письмово).
ЯДС
Історія школи, ст. 5-7. Правила спілкування, ст. 8-10.
Інформатика
Переглянути відео. Записати правила безпеки в кабінеті інформатики.
Мистецтво
Малювання «Шкільний дзвінок»
Дизайн і технології
Створення колажу «Про мене»
3 клас
Інформатика
Переглянути відео. Повторити правила безпечної роботи за комп'ютером.
4 клас
Укр. мова
Усне і писемне мовлення. Впр. 7 (зробити звуко-буквений аналіз)
Усне і писемне мовлення с.9 Впр 11
Культура спілкування с. 10 Впр 17 (відповідати на запитання)
Математика
Склад числа. С.4 № 9, 10, с.5-6 №20,21
Літературне читання
Із скарбниці усної народної творчості с.4-5
Інформатика
Переглянути відео. Повторити правила безпечної роботи за комп'ютером.