Тема: "Звуки [с],[с'] позначення їх буквою "ес"читання складів і слів з вивченими літерами"
"Буквар"с.62-63- побудувати звукові схеми слів: сова,собака,слон,слово.
Читати склади Читалочки.Скласти слова з кубиків.
Тема:" Закріплення звукових значень букви "ес" .Велика буква С.Читання слів і речень опрацювання тексту.
"Буквар" с.64-65- прочитай склади Читалочки.Читай завдання хлопчика Щебетунчика.Спустися з гірки читаючи речення.
Тема: "Звуки [н],[н'] позначення їх буквою "ен".Читання складів,слів .Читання і доповнення речень.
"Буквар"с.66-67- виконати завдання дівчинки Читалочки.Визначити місце букви "ен " у словах:ножиці,книжки,ананас.Прочитати з хлопчиком Щебетунчиком і поповнити речення.
Тема: "Закріплення звукових значень букви "ен". Велика буква Н .Читання слів і речень із вивченими буквами.
"Буквар"с.68-69- виконати завдання Читалочки.Читаючи спуститися із гірки утворюючи речення.
Математика
ст. 67, № 399,400; вивчити таблиці множення і ділення числа 0
ст.69, № 409, 410
ст.71, №420, 421
повторити порядок дій у виразах на сумісні дії; міри часу, маси, довжини. Українська мова
Ст. 50, впр. 121, вивчити правило.
Ст.52, впр. 125, повторити правила.
Ст.53, впр. 129, повторити правила. Літературне читання
Ст. 48 – 51,виразно вірш читати ;переказувати
Ст. 52, дібрати 3 прислів’я про мову
Ст. 52-55,навчитися виразно читати вірші Я досліджую світ
Ст.99-103, дати відповіді на запитання.
Ст. 103-105, вивчити властивості повітря
Ст.107-109, дослідити, чому повітря потребує охорони
Англійська мова
Підручник ст. 29 впр. 2 (слухати і читати, аудіо 08), впр.1 (читати);
Друкований зошит ст. 28 впр.1
Підручник ст. 29 впр. 2 (слухати і читати, аудіо 08), впр.1 (читати);
Друкований зошит ст. 28 впр.1
Підручник ст. 29 впр. 2 (слухати і читати, аудіо 08), впр.1 (читати);
Друкований зошит ст. 28 впр.1
Інформатика
Опрацювати підручник ст. 86-87. Виконати завдання в зошиті ст. 11
Образотворче мистецтво
Тема. Уявлення про художній образ. Створення образу осені в аплікації з природного матеріалу.
Музичне мистецтво
Тема : «Чарівність графіки і вокальної музики».
Послухати пісню «Квітка-душа».Слова Д.Гольде,музика К.Меладзе.
Розучити українську народну пісню «Сіяв мужик просо».
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1553-mystectvo-3-klas-kalinichenko-nush.html
Украінська мова
1 Закінчення іменників ж.р. на –а, -я в Р. відмінку однини. С. 63 Впр. 124, встановити межі речень та
зробити звуко-буквений аналіз слів , дощ, якщо.
2 Розвиток писемного мовлення: стислий переказ тексту «Хто хоче істи, той має метикувати».
3 Правопис закінчень іменників ч.р. в Р. відмінку однини (листка, лісу). С. 66 Впр. 128, поділити текст
на абзаци.
4 Закінчення іменників ж.р. і ч.р. в Ор. відмінку однини. Складання діалогу «Заняття у вільний час».
С. 69 Впр. 133, позначити закінчення. Літературне читання
1 З історіі міст Украіни. Д. Білоус «У назвах міст і сіл слова…» Контрольна робота: усний переказ
прочитаного твору «Селянин та його діти» с.42-43, виразно читати та пояснити зміст виділеного
речення
2 З історіі міст Украіни. Алла Коваль «Місто Чернігів» Контрольна робота: усний переказ прочитаного
твору «Селянин та його діти» с. 43-44, дізнатися звідки пішла назва «Чернівці»
3 З історіі міст Украіни. Марія Хоросницька «Звідки в міста назва-Львів». Контрольна робота: усний
переказ прочитаного твору «Селянин та його діти». С. 44-45, дізнатися, скільки років Львову. Чим
воно славиться?
4 Позакласне итання: Сучасна украінська дитяча література. Леся Вороніна «Пригоди голубого
папуги». Прочитати твори Анатолія Костецького. Математика
1 Читання і запис шестицифрових чисел.Множення і ділення на 10, 100, 1000. С. 46 №292,293.
2 Збільшення (зменшення) числа в 10, 100. 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових исел. Задачі на
пропорційне ділення. С. 48 № 303, 304.
3 Десяткова система числення. Розв’язування рівнянь. Задачі на три діі. С.51 №313, 314.
4 Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць вимірювання довжини. Задачі на знаходження
четвертого пропорційного. С. 53 №325,326. Природознавство
1 Зображення місцевості на плані, умовні знаки. С.32-35, робота за малюнком 25
2 Масштаб. Практична робота: читання плану місцевості. С. 36-38, накреслити план кімнати з
масштабом 1см=1м
Створити таблиці та надіслати на електронну пошту вчителя. Виконати завдання в зошиті на ст. 32-33 Я у світі
1 Вчимося бути культурними у спілкуванні, мовленні, зовнішності. С. 42-46, робота в зошиті Образотворче мистецтво Тема. Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису. Створення композиції «Казкова квітка»
Основи здоров’я
Тема. Гігієна порожнини роту. Практична робота: « Гігієнійчний догляд за порожниною рота» (с.44-46, відповідне завдання в зошиті)
Практична робота «Вправи для профілактики плоскостопості».
Трудове навчання
Спрощення та декорування природних форм. Натюрморт у техніці колажу. Колаж «Квіти»
Музичне мистецтво
Тема: «Музична казка».
Прослухати пісню Кози,пісню Лисички,пісню Вовчика з опери М.В. Лисенка «Коза-дереза».
Розучити пісню Лисички,пісню Кози.
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/669-muzichne-mistectvo-aristova-sergyenko-4-klas.html
Укр. мова
"Відмінювання іменників"
Впр.100,(виписати іменник",робота", з речень у різних формах), впр. 101- проаналізувати, вивчити правило.
Впр.102- розглянути таблицю з відмінками іменника, і самостійно провідміняти слово ,"день", в однині і множині.
Впр.103 - прочитати вірш та проаналізувати.
Д/з - впр.106
"Розміщення відмінків з однаковим закінченням".
Впр.107- усно
Впр.108 - доповнити текст своєю інформацією, прочитати, вивчити правило.
Впр.109 - визначити рід у іменниках.
Д/з - впр. 110
"Чергування букв у відмінках іменників "
Впр.111(виписати іменники в таблицю за зразком), обґрунтувати записи в таблиці та вивчити правило.
Впр. 112, 113- робота за таблицею.
Впр.114- самостійно.
Д/з - впр.115.
"Чергування голосних у кореннях іменників однини"
Впр . 116- виписати іменники за зразком.
Аналіз правила.
Впр.117 - підкреслити іменники в яких відбулося чергування.
Впр . 118,119- самостійно
Д/з- впр.119
Математика
№256- записати цифрами числа, та розкласти число на розглядні доданки
№ 257- усно
№258 - усно прочитати числа
№260 - іменовані вирази
№261,262- самостійно
Д/з- № 265,266
№ 267- прочитати числа з таблиці.
№ 268- прочитати цифрами числа.
№269,270, 272- самостійно
Д/з -№ 274,275
№275,276- робота за таблицею, правилом.
№276,278,279
Д/з-№ 281,282
Літ.читання
Вступ до 3 розділу"Сторінками історії України "
Згадати життя та творчість Олександра Олеся.
Робота над віршем "Наші предки- слов'яни", с.37- 39
Згадуємо про життя Ярослава Мудрого .
Робота над віршем " Ярослав Мудрий ", с.39- 41.
Читаємо оповідання " Книги за княжих часів "
Читаємо "Звідки в міста назва Львів", с.43- 45
Природознавство
"Горизонт та сторони горизонту"
Перегляд відео по темі.
Робота за підручником с.27- 29
"Орієнтування на місцевості "
Перегляд відео.
Робота за підручником с.29- 32
Работа в робочому зошиті
Я у світі
" Культура поведінки"
С.37- 41
Інформатика
Виконати алгоритм та надіслати на електронну пошту вчителя.
Трудове навчання
виготовлення квітів із паперу.
Основи здоров’я
Тема. Профілактика порушень зору, слуху, опорно-рухового апарату у школярів. Від¬новлення рівня здоров'я після хвороби. (с.33-43, відповідне завдання в зошиті)
Практична робота «Вправи для профілак¬тики плоскостопості».
Образотворче мистецтво
Тема. Поглиблення знань про скульптуру, її види. Створення казкового образу з природних матеріалів. Композиція «Мешканці казкового лісу» (картон, пластилін, природні матеріали)
Математика
ст. 59, № 349,350; вивчити таблиці множення і ділення числа 9.
ст.60, № 360, 361
ст.62, №370, 371; повторити міри маси.
ст. 64, № 380,381, повторити порядок дій у виразах на сумісні дії. Українська мова
Ст. 46, впр. 106, вивчити правило.
Ст.47, впр. 111, повторити правила.
Ст.49, впр. 117, повторити правила. Літературне читання
Ст. 44 – 45, вірш читати «диктором», статтю – переказувати
Ст. 46, навчитися читати вірш різною інтонацією.
Ст. 47, виразно читати; придумати іншу кінцівку легенди.
Я досліджую світ
1. Ст.94-96, дослідити чи розчиняє вода чорнило, крейду, борошно; дати відповіді на
запитання.
2. Ст. 96-99, вивчити, розказати як вдома економлять воду.
3. Створити лепбук «Кругообіг води в природі»
Інформатика
Опрацювати підручник та відповісти на питання ст. 77-78, виконати завдання у зошиті ст. 7-8
Образотворче мистецтво
Тема. Колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Створення фарбами композиції «Барви моря».
Ст. 29-30, впр. 75, (вивчити правило). Відео: https://youtu.be/dSUhkju52RE
Ст. 30-31, впр. 78, (вивчити правило). Відео: https://youtu.be/xQlD-dWBw2Q
Ст. 31-32, впр. 81, (вивчити правило). Відео: https://youtu.be/JCR4kLgzYtw
Ст. 32-33, впр. 84, (вивчити правило). Відео: https://youtu.be/wacEVHJgXw0
Читання
Ст. 42-43, читати, переказувати. Відео: https://youtu.be/CFjYT-CmB4M,
https://youtu.be/J0XUkA-m2rw, https://youtu.be/aMaFuDNDQjA
Ст. 43, читати, відповідати на запитання.
Ст. 44-45, читати, переказувати. Відео: https://youtu.be/kkDR_GAm6lc,
https://youtu.be/oTA94GPoLMU, https://youtu.be/W1RQFTMeJ0k,
https://youtu.be/KilMpf3wUTo
Робота з дитячою книгою. «Котик і Півник» Відео: https://youtu.be/6KoIWlxiMrs
Математика
Ст. 32, №3, 7, 8, Ст. 33-34, № 1, 2, 4
Ст. 34-35, № 3, 4, 7, 8 https://youtu.be/fiZx_iKMNx8
https://youtu.be/NCZbFopkyxQ
Ст. 35-36, № 1, 2, 3, 5 https://youtu.be/i7Swd8dZXlg
ЯДС
Ст. 87-89, зошит ст. 38-39. Відео: https://youtu.be/Sq0_bQTWs-0
Зошит ст. 40-41. Відео: https://youtu.be/wrd6IHJMSRc
Ст. 90-91. Відео: https://youtu.be/KlmU-dt30E8
Інформатика
Опрацювати презентацію. виконати завдання в зошиті на ст. 9-10 Малювання
Основні та похідні кольори. «Веселка» Дизайн
Виготовлення метеохмаринки, ст. 21
Читання
Тема: Звуки [л], [л'], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів.
Читання складів.
«Буквар» с 54-55 . Із сигнальних карток зроби звукові схеми слів : «лимон»,
«літак», «лампа», «лялька». Прочитай склади «Читайлочки».
Тема: Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л.
Читання складів, слів, речень.
«Буквар» с. 56-57. Прочитай склади «Читайлочки». Прочитай слова, речення
з літерою Л. Доповни і прочитай чистомовку «Щебетунчика», у тексті «Ключ
журавлів» знайти всі букви «л».
Тема: Звуки [м], [м'], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів
з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів.
«Буквар» с 58-59 . Із сигнальних карток зроби звукові схеми слів : «мишка»,
«місток», «мама». Прочитай склади «Читайлочки». Прочитай слова з
вивченими літерами.
Тема: Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М.
Читання складів, слів, речень.
«Буквар» с. 60-61. Прочитай склади «Читайлочки». Прочитай слова, речення
з літерою М. Доповни і прочитай чистомовку «Щебетунчика», у тексті
знайти всі букви «м». Письмо
Тема: Письмо малої букви л. Написання складів із буквою л.
Зошит «Я пишу» с.31
Тема: Письмо великої букви Л. Написання складів і слів із буквами Л л.
Зошит «Я пишу» с.32
Тема : Письмо малої букви м, буквосполучень Написання складів, слів і
речення із буквою м.
Зошит «Я пишу» с.33
Тема: Письмо великої букви М. Написання складів , слів і речень із
буквами М м.
Зошит «Я пишу» с.35 Математика
Тема: Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.
Підручник: с. 29
Зошит з математики: с.30
Тема: Доба. Замкнені і незамкнені лінії.
Підручник: с. 30
Тема: Узагальнення і систематизація знань. Додаткові завдання.
Підручник: с. 31-33
Тема: Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за
малюнками.
Підручник: с. 34
Зошит з математики: с. 31
Я досліджую світ
Тема: День школярів. Як правильно його спланувати?
Опрацюй за підручником: с. 26
Робочий зошит : с. 24
Переглянь мультфільм: https://youtu.be/WFV9vEjqCjc
Тема: Дбай про свою поставу
Опрацюй за підручником: с. 27
Робочий зошит : с. 25
Переглянь відео https://youtu.be/F3quCwcmIA4
Тема : Що потрібно для навчання?
Опрацюй за підручником: с. 28-29
Робочий зошит : с. 26
Музичне мистецтво
Тема: Щедра осінь. Музичні звуки.
Вивчення пісні «Ходить гарбуз по городу». Перегляд відео.
https://youtu.be/rGUHA9HWQsI Образотворче мистецтво
Тема: «Мої захоплення»
Ліплення з пластиліну рибки. Створення «акваріума».
Перегляд відео https://youtu.be/Qokhl_7csQI Дизайн і технології.
Тема: Світ гри «Чудо-юдо. Риба – кит»
Виготовлення з паперу «Риби- кита» у техніці оригамі. Перегляд відео.
https://youtu.be/67mC_IjTK1Q