Тема: «Письмо малої букви п, складів і слів з нею. Складання і записування слів з вивченими буквами.», зошит «Я пишу» с 45
Тема: «Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів і слів з вивченими буквами.», зошит «Я пишу» с.46
Тема: «Письмо малої букви р складів і слів з нею. Складання і записування слів з вивченими буквами», зошит «Я пишу» с.47
Тема: «Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, складів і слів з вивченими буквами.», зошит «Я пишу» с. 48
Навчання грамоти (Читання)
Тема: «Звук [п], позначення його буквою «пе». Читання складів, слів , речень».
https://www.youtube.com/watch?v=WjvCavC5qCA
«Буквар» с.78-79, зробити звукові моделі слів: пилосос, стовп, мавпа. Виконати завдання Читайлочки, прочитати текст, дібравши до нього заголовок.
Тема: «Закріплення звукового значення букви «пе».Велика буква П Читання складів, слів , речень.»
https://www.youtube.com/watch?v=a-tynSjvmKo
«Буквар» с.80-81. Виконати завдання Читайлочки; разом з хлопчиком Щебетунчиком прочитати чистомовку. Прочитати текст, дібравши до нього заголовок.
Тема: «Звук [р] [р'], позначення його буквою «ер». Читання складів, слів , речень».
https://www.youtube.com/watch?v=Sf1H8RggbA0
«Буквар» с.82-83, зробити звукові моделі слів: рак, равлик, крісло. Виконати завдання Читайлочки, прочитати чистомовку від Щебетунчика, прочитати діалог.
Тема: «Закріплення звукового значення букви «ер». Читання складів, слів , речень. Побудова речень за малюнками.»
https://www.youtube.com/watch?v=UNHkWl3ZGME
«Буквар» с.84-85. Виконати завдання Читайлочки, читати речення, спускаючись з гірки. Прочитати текст, дібравши до нього заголовок.
1 Уживання прикметників у художніх та науково-популярних текстах. ст. 85 впр. 162, скласти твір-розповідь про дятла
2 Спостереження за формами прикметників найвищого ступеня порівняння. ст.87 впр 167, поставити наголоси у словах та дібрати синоніми до прикметників різні, радісні
3 Розвиток писемного мовлення: розповідь з обгрунтуванням власної думки «Мій улюблений журнал»
4 Спільні і відмінні ознаки іменника і прикметника. Повторення вивченого про прикметник як частину мови. ст. 89 впр 170, позначити іменники та прикметники
Літературне читання
1 Краса рідної землі у різні пори року. О. Олесь «Степ». Ст. 63-65, знайти прикметники для опису степу, моря, пташок, зими
2 Краса землі у різні пори року. О. Олесь «Степ». Ст. 63-65, намалювати відповідний малюнок
3 Барви природи. Марко Вовчок «Літній ранок», Михайло Коцюбинський «Літній день». Ст 65-66, порівняння творів
4 Барви природи. Марко Вовчок «Літній ранок», Михайло Коцюбинський «Літній день». Ст 65-66, на вибір уривок напам’ять
Математика
1 Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених одиницями вимірювання довжини і маси. ст. 70 №437, 438
1 Океани, материки і частини світу на географічних картах. Практична робота: робота з географічною картою півкуль та світу. Ст. 43-47, робота в зошитах
2 Особливості природи Тихого океану. Ст.47-51, відповідати на питання після статті
Я у світі
1 Культура спілкування. Давайте жити дружно! Ст. 56-59
Образотворче мистецтво
1 Дизайн та художнє конструювання. Створення дизайн-форми «Чарівний ліхтарик»
Трудове навчання
1 Поглиблення знань про аплікацію. Об’ємна аплікація з тканини з використанням ґудзиків «Машина»
Основи здоров’я.
Тема: «Дружба і здоров’я. Побудова дружніх стосунків». Підручник с. 60-64, прочитати текст, дати відповідь на питання до тексту; виконати завдання в зошиті відповідно до теми.
Об'ємна аплікація. Аплікації з тканини та ґудзиків.
Образотворче мистецтво
Створення казкового будинку.
Малюємо казковий будинок для казкогового персонажа.
Музичне мистецтво
Тема: "Фольклор і професійна музика". Прослухати фрагмент твору Г. Майбороди "Гуцульська рапсодія". Ознайомитись з піснею "Добрий день ,людям на землі".